abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43229868
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:41 schreef arneaux het volgende:

[..]

Maar er valt zo weinig te vertellen.
Ze praten.... Dat is al een luxe vergeleken met de voorgaande dagen....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43229938
Kan niemand anders, naaien dan ? Ze kunnen Rik toch ook wel helpen ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:46:16 #153
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43229968
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Semih kan t geloof ik. En ook al naai je niet, je zou van die patroontjes uit kunnen tekenen op de stof ofzo.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43229980
quote:
In ieder geval wat gezelschap houden...
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_43230029
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:46 schreef arneaux het volgende:

[..]

Semih kan t geloof ik. En ook al naai je niet, je zou van die patroontjes uit kunnen tekenen op de stof ofzo.
Al zou er niet veel voor de anderen te doen zijn, zou het wel leuk zijn om uit solidariteit Rik te vergezellen; tenzij Rik liever alleen werkt!
pi_43230046
Oh, goedendag!!!
pi_43230100
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:46 schreef Talitha het volgende:

[..]

In ieder geval wat gezelschap houden...
Precies, dat is het minste....
pi_43230126
Semih heeft in Hotel New York gewerkt toen hij 18 was....
pi_43230217
Alsof ze ons gehoord hebben.....

De zusjes kunnen dus echt wel helpen. Rik zal er wel chagereinig over geworden zijn....
pi_43230235
Mo is in ieder geval naar Rik toegegaan...
pi_43230280
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:56 schreef Nostalgist het volgende:
Alsof ze ons gehoord hebben.....

De zusjes kunnen dus echt wel helpen. Rik zal er wel chagereinig over geworden zijn....
Zeg nog eens iets? Kijken of ze weer gehoorzamen.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_43230311
Ze moeten de liedjes ook nog gaan leren...
pi_43230335
Het zou leuk zijn als er nog meer gingen kijken bij Rik....

Eens kijken of ze dat gaan doen.....
pi_43230396
Waar is Tijn ???
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_43230403
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:00 schreef Nostalgist het volgende:
Het zou leuk zijn als er nog meer gingen kijken bij Rik....

Eens kijken of ze dat gaan doen.....
Lukt niet dit keer.
pi_43230425
Ligt hij met Marcia in bed ?
pi_43230694
Het is weer spannend, Jeroen lult weer om het lullen ennne uuuhhh papagaaien, eehhhhhh uuuhhh Jezus het lijkt wel een oud mannetje, lullen om het lullen en uiteindelijk niets zeggen.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_43230832
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:14 schreef Lady-night het volgende:
Het is weer spannend, Jeroen lult weer om het lullen ennne uuuhhh papagaaien, eehhhhhh uuuhhh Jezus het lijkt wel een oud mannetje, lullen om het lullen en uiteindelijk niets zeggen.
Eensch..Een oude ziel, zoals Mo zou zeggen....
pi_43230887
Marcia en werken..... Om 4 uur nog in de kroeg, en dan om 8 uur weer werken....
pi_43230907
opdrachten zijn op t lijf geschreven voor rik..
hij voert geen (flikker) uit in de huishouding..
als hij maar kan knutselen.. voor de rest is hij pasief net als marcia
hoop dat de volgende opdracht 500km harlopen op de lopende band..
n weekopdracht.. en iedereen evenveel km hardlopen..yeah!
pi_43230911
Jeroen fleurt echt op, met die smalltalk.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:23:35 #172
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43230940
quote:
Alleen Semih kan het ook maar ze hebben maar een machine.
pi_43230982
Papegaaien en samenvatten, daar is Jeroen echt een ster in.
pi_43230996
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:23 schreef marky het volgende:

[..]

Alleen Semih kan het ook maar ze hebben maar een machine.
Afwisselen kan toch ook? Mo heeft nu ook genoeg te doen....
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:25:58 #175
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43231001
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:19 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Eensch..Een oude ziel, zoals Mo zou zeggen....
Oude zielen zijn relaxed. Hebben een rust gevonden.
pi_43231067

[ Bericht 100% gewijzigd door kleinzusje op 04-11-2006 13:36:43 ]
pi_43231109
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:25 schreef marky het volgende:

[..]

Oude zielen zijn relaxed. Hebben een rust gevonden.
Dat is ook zo, maar spontaan een interessante discussie openen, zit er voor hem niet in. Hij is een volger.

Initiatief nemen zit er niet in. Hij zal bijvoorbeeld nooit een discussie openen. Hij reageert alleen maar. Een oude ziel zou ook levenservaring uit kunnen spreken. Dat ben ik bij hem nog niet tegengekomen.
pi_43231172
weer een tipje van de sluier van jeroens leven : hij is een tijdje propper geweest in spanje
pi_43231183
Mo maakt zich zorgen om de liedjes..... Roep de meute dan even bij elkaar, Monique !
pi_43231204
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:33 schreef Verida het volgende:
weer een tipje van de sluier van jeroens leven : hij is een tijdje propper geweest in spanje
Het verbaast me niets.... In Calella of Salau waarschijnlijk ?

pi_43231249
In iedere zin zit ook twijfel bij Jeroen. Ja, dat is dan jammer, of jammer....

Diep van binnen is hij erg onzeker denk ik. Vandaar ook de krampachtige pogingen te gaan winnen, waarschijnlijk.
pi_43231311
waar is sabrina?
pi_43231313
Sabrina gaat haar mond nog wel voorbij praten, vermoed ik....
pi_43231324
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:39 schreef Verida het volgende:
waar is sabrina?
Op de Wc ?
pi_43231332
ik hoor haar helemaal niet, eindelijk uitgeluld
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:41:20 #186
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43231339
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:30 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar spontaan een interessante discussie openen, zit er voor hem niet in. Hij is een volger.

Initiatief nemen zit er niet in. Hij zal bijvoorbeeld nooit een discussie openen. Hij reageert alleen maar. Een oude ziel zou ook levenservaring uit kunnen spreken. Dat ben ik bij hem nog niet tegengekomen.
Dat zal een oude ziel nooit en groupe doen. Hij zal dat alleen 1 op 1 doen.

Toen hij tijdens de ruzie Tijn - Semih moest optreden als adviseur merkte je dat hij ineens heel goed kan bwoorden wat het probleem is en wat er eventueel aan te doen is. Ook toen hij aan Marlies ging uitleggen waarom hij haar genomineerd had kon hij met hele mooie bewordingen zeggen dat ze nep is. Dat zijn de kenmerken van een oude ziel.
pi_43231358
Tijn maar weer met zijn Fat beast..... Mo reageert er ook direct kribbig op.....
pi_43231391
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef marky het volgende:

[..]

Dat zal een oude ziel nooit en groupe doen. Hij zal dat alleen 1 op 1 doen.

Toen hij tijdens de ruzie Tijn - Semih moest optreden als adviseur merkte je dat hij ineens heel goed kan bwoorden wat het probleem is en wat er eventueel aan te doen is. Ook toen hij aan Marlies ging uitleggen waarom hij haar genomineerd had kon hij met hele mooie bewordingen zeggen dat ze nep is. Dat zijn de kenmerken van een oude ziel.
Deels met je eens. Een oude ziel kan zaken inderdaad ook goed verwoorden, maar een oude ziel hoeft niet in te houden, dat er geen initiatief meer inzit, toch ?

Een oude ziel zou ook kunnen inzien, dat er door initiatief een eind aan de lamlendigheid gemaakt kan worden.
pi_43231394
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:36 schreef Nostalgist het volgende:
In iedere zin zit ook twijfel bij Jeroen. Ja, dat is dan jammer, of jammer....

Diep van binnen is hij erg onzeker denk ik. Vandaar ook de krampachtige pogingen te gaan winnen, waarschijnlijk.
Slecht op zijn gemak, hij zal toch wel merken dat hij "achterloopt" bij de rest, qua culturele, culinaire en andere zaken.
Hij kan alleen maar meepraten over huishoudelijke dingetjes, hoeveel supermarkten er in een dorp zijn. Heb het al eerder gezegd, van huis uit wrsch niets meegekregen over die zaken die bijdragen aan je persoonlijke ontwikkeling.
Heeft wrsch gedacht dat hij het wel zou redden met domheid, mooi haar , sprankelende lach etc. (vind hem zelf helemaal niet aantrekkelijk) Hij mist persoonlijkheid.
pi_43231397
observeren.. analiseren...elimineren...das jeroen!
volgende patient...
pi_43231466
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:44 schreef gerxan het volgende:
volgende patient...
En zelfs dat is nog te veel eer voor hem, veel verder als over lijken gaan is het niet. Niet dat ik vind dat hij niet op Tijn mocht stemmen, maar met Rik had hij dus veel minder, die had vaker op hem gestemd dus zou een logischer keuze zijn geweest of zelfs Mars waar hij niets mee heeft.
pi_43231519
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:43 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Slecht op zijn gemak, hij zal toch wel merken dat hij "achterloopt" bij de rest, qua culturele, culinaire en andere zaken.
Hij kan alleen maar meepraten over huishoudelijke dingetjes, hoeveel supermarkten er in een dorp zijn. Heb het al eerder gezegd, van huis uit wrsch niets meegekregen over die zaken die bijdragen aan je persoonlijke ontwikkeling.
Heeft wrsch gedacht dat hij het wel zou redden met domheid, mooi haar , sprankelende lach etc. (vind hem zelf helemaal niet aantrekkelijk) Hij mist persoonlijkheid.
Klopt, hij is dan ook helemaal gefixeerd op zijn uiterlijk. De lokjes, het in de zon gaan staan als hij buiten is.

Ik heb het idee, dat hij nog steeds thuiswoont. Dat is imho goed aan hem te merken.

Zich laten verwennen door zijn moeder, zijn voetbalclub die alles voor hem is. Een erg klein wereldje waar hij in leeft. De HBO heeft daar weinig verandering in gebracht. Het was voor hem waarschijnlijk alleen een voortzetting van de middelbare school.

Boeken, songteksten, mooie films. Het zegt hem niets.

"Living is easy, when it's boring" komt bij me op als ik hem observeer.

Jammer Jeroen, er is zoveel meer in het leven dan leuk kunnen dansen en smalltalk.
pi_43231571
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef Lady-night het volgende:

[..]

En zelfs dat is nog te veel eer voor hem, veel verder als over lijken gaan is het niet. Niet dat ik vind dat hij niet op Tijn mocht stemmen, maar met Rik had hij dus veel minder, die had vaker op hem gestemd dus zou een logischer keuze zijn geweest of zelfs Mars waar hij niets mee heeft.
als hij rik had gestemd kreeg ieder 1 stem en had hij zichzelf ook genomineerd voor de bank...
rik is volgende week aan de beurt mits tijn weg is
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:51:28 #194
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43231579
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:43 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Dat is gewoon bullshit. Hij heeft gewoon op een HBO gezeten en daar zal hij toch geconfronteerd zijn met de meer wereldse zaken. Kan ook wel eens zijn dat hij zich prettig voelt en een meer relaxed minder hotmemetoterige sfeer. Zoiezo hebben we nu op Mo en Saar na het platteland in het huis zitten. Geeft niets maar die zijn wel anders dan mensen uit de stad die toch wat meer rebbel heben maar of er door meer rebbel ook iets zinnigs uit komt is maar zeer de vraag.
pi_43231585
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:44 schreef gerxan het volgende:
volgende patient...
Excuse de moi:

What goes around, comes around. Hij is de volgende patiënt, en zal de sterkere kandidaten waarschijnlijk niet overleven.

Het is geen Bart. Bart was een rebel met een mooi uiterlijk. Jeroen is slechts een leuk plukkie haar en een (onzekere) stralende lach.
pi_43231629
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:51 schreef marky het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon op een HBO gezeten en daar zal hij toch geconfronteerd zijn met de meer wereldse zaken.
Tuurlijk, hij heeft er alleen niets mee gedaan..... De aardappeltjes met jus bij zijn moeder, waren al spannend genoeg.
pi_43231641
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:51 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Excuse de moi:

What goes around, comes around. Hij is de volgende patiënt, en zal de sterkere kandidaten waarschijnlijk niet overleven.

Het is geen Bart. Bart was een rebel met een mooi uiterlijk. Jeroen is slechts een leuk plukkie haar en een (onzekere) stralende lach.
Domme lach zou ik het willen noemen, beetje koeienuitstraling. Die kunnen je ook zo "leuk" aankijken
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:54:28 #198
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43231650
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Nee want op Rik stemd niemand en hij dacht ik wil niet met twee op de bank. Hij ging ervanuit dat Mars op hem zou stemmen. Dan had hij drie en zij twee en dan zaten zij twee op de bank. Nu wist hij dat Tijn er ook twee zou hebben omdat Semih een zekerheidje was qua stemmen. Dat het nu zo is uitgepakt als het is uitgepakt is eigenlijk alleen maar een mooie bijkomstigheid.
pi_43231756
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:51 schreef marky het volgende:

[..]

Dat is gewoon bullshit. Hij heeft gewoon op een HBO gezeten en daar zal hij toch geconfronteerd zijn met de meer wereldse zaken. Kan ook wel eens zijn dat hij zich prettig voelt en een meer relaxed minder hotmemetoterige sfeer. Zoiezo hebben we nu op Mo en Saar na het platteland in het huis zitten. Geeft niets maar die zijn wel anders dan mensen uit de stad die toch wat meer rebbel heben maar of er door meer rebbel ook iets zinnigs uit komt is maar zeer de vraag.
Mijn zoon heeft op HAVO gezeten, doet nu een MBO opleiding, wil daarna nog een HBO opleiding doen. Hij is jonger als Jeroen, maar heeft meer inhoud.Kan over veel zaken meepraten en weet zaken vaak ook heel goed te onderbouwen. Wij hebben hem dan ook opgevoed met boeken, musea, films, uit eten, samen nieuws kijken etc.
pi_43231765
jeroen-tijn (rik)
tijn-jeroen (als hij er nog in zit)
marcia- monique (idem)
rik-jeroen
sem-tijn
sab-marcia......of?
monique-marcia.... of?

op de bank jeroen-tijn... en wat de zusjes doen
of rode telefoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo