me tooquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies, ik heb de streams van zowel BB als DGK in mijn playlist van de WMP. En kan gemakkelijk zappen, zonder iets te missen.
Goed gezegd Marky!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij ook nooit meegenomen naar een museum (hadden ze geen tijd voor), Een boek lezen was voor mij een crime vanwegen een leesprobleem. Films hebben nooit mijn intresse gehad, val ik bij in slaap. Uit eten, jahoor overal, maar ik heb dan ook een paar jaar kokschool achter de kiezen. Verder heb ik het leven over mij heen gekregen daar is waar ik hard van ben geworden maar ik ben dan ook een paar jaar ouder dan Jeroen.
Door mijn werk wordt ik geacht hard te zijn, mensen omver te lullen en te zorgen dat ze betalen. Ik heb in mijn vakantie of thuis ook geen zin om diepgravend over alles door te gaan lopen hakken. Daar ontbreekt de puf. Ik zeg niet dat ik het nooit doe.
Ik ben niet wereldvreemd maar vind het heerlijk als mijn leven verder gewoon rustig verloopt.
Wat ik wil zeggen is Een stil en rustig iemand hoeft niet inhoudsloos te zijn omdat hij zich niet uitspreekt en zeker niet in de situatie van een BB huis.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat die naaimachine het nog steeds doet. Zeker niet van de Kijkshop.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar goed dat Hilde eruit is. Anders was Talpa nu failliet geweest met zo'n opdracht. Met al dat stof wat benodigd is om een outfit voor haar te maken.
Als zo lang dat de andijvie volgens mij nu wel snot zal zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef 2live het volgende:
hoe lang zijn ze al aan het koken?
Pompoms omhoog voor iedereen die daar nog in gelooftquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef schatje het volgende:
Tijn heeft liever dat mensen een sms-je sturen naar hun vader, moeder, zus of broer om te zeggen dat ze van hen houden dan voor hem om te blijven.
Hij heeft ook spijt dat hij de joker heeft ingezet want Micheline had het veel leuker gevonden om te blijven.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Pompoms omhoog voor iedereen die daar nog in gelooft![]()
Ja BB hoeft er geen moeite voor te doen om hem negatief in beeld te brengen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef mazaru het volgende:
Als Tijn zich gewoon koest had gehouden, dat had hij dik van Marcia gewonnen.
Maar hij snijdt zich nu in zijn eigen vingers met dat gezeik.
Ik denk dat het er maandag nog om gaat spannen.
Geen SC hier!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |