quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben iemand per sms aan t treiteren![]()
ze zijn gewoon verdwenen....ze hebben zoiets van Kutusers, zoek het zelf maar uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
slechte zaak natuurlijk. ze hebben ooit die functie gekregen voor dit subforum dan moeten ze het ook tot het bittere eind modereren. Of zitten ze nu allemaal op VOL of DGK?
ik vole me zwaar verweesd zonder de bezielende leiding van day en flugs..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat de Moddiemods ons ter vondeling hebben gelegd?
quote:
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
tja beetje plots ook.. zo zit je aan de navelstreng, en zo leggen ze je neer bij het grof vuilquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vole me zwaar verweesd zonder de bezielende leiding van day en flugs..![]()
oh ja, en tl natuurlijk![]()
HuH? Nou begrijp er helemaal niets meer van!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
dit topic hoort boven de cos iig!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze zijn gewoon verdwenen....ze hebben zoiets van Kutusers, zoek het zelf maar uit![]()
Ach Mozes is later ook nog een grote jongen geworden moet je maar denkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja beetje plots ook.. zo zit je aan de navelstreng, en zo leggen ze je neer bij het grof vuil![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
m.a.w we mogen lekker schelden, andere users het leven zuur maken en de boel op stelten zetten
![]()
bring it on![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Nu wel!quote:Op zondag 5 november 2006 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
m.a.w we mogen lekker schelden, andere users het leven zuur maken en de boel op stelten zetten
![]()
bring it on![]()
maar voorlopig drijven we nog maar mooi stuurloos in ons biezen mandje..quote:Op zondag 5 november 2006 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach Mozes is later ook nog een grote jongen geworden moet je maar denken![]()
tl?................................................ow teamlead maar ja die kwam toch al nauwelijksquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vole me zwaar verweesd zonder de bezielende leiding van day en flugs..![]()
oh ja, en tl natuurlijk![]()
wel sneu dat ie zo weinig komt hoorquote:Op zondag 5 november 2006 00:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tl?................................................ow teamlead maar ja die kwam toch al nauwelijks![]()
idd! Kutmods!quote:Op zondag 5 november 2006 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar voorlopig drijven we nog maar mooi stuurloos in ons biezen mandje..![]()
![]()
Snotver, wil je het woord chaos niet gebruiken?!!!quote:Op zondag 5 november 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CHAOS EN ANARCHIE, KOMEN JULLIE BUITEN SPELEN?![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
CHAOS EN ANARCHIE, KOMEN JULLIE BUITEN SPELEN?![]()
![]()
Chas vreet hem op met huid en haar!quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Jappie het volgende:
...waar blijft die chas-loes confrontatie eik...![]()
Maar als het mag is het toch veel minder leuk?quote:Op zondag 5 november 2006 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
bring it on![]()
We gaan helemaal los!quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
welk spel? hide and seek? come come out where ever you are . Ow nee dat neigt eerder naar de mods![]()
met name dat laatste ja...quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Chas vreet hem op met huid en haar!![]()
stomme litha !quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar als het mag is het toch veel minder leuk?![]()
Jij gaat door naar de volgende ronde voor het glasservies!quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
welk spel? hide and seek? come come out where ever you are . Ow nee dat neigt eerder naar de mods![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |