quote:Op maandag 19 juni 2006 13:21 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Topic voor vragen over Google Adsense, Adbrite, etc.
Interessant artikel:
http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Links:
http://forums.digitalpoint.com/forumdisplay.php?f=27
http://www.sitepoint.com/forums/forumdisplay.php?f=229
Vorige deeltjes:
Google Adsense & dergelijke: Deel VI
Google Adsense & dergelijke V: Makin' Money
Google Adsense IV: Content is king
Google Adsense III
Google Adsense II
Google adsense
adult versie van farkquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef jp84 het volgende:
[quote]Op maandag 30 oktober 2006 10:15 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je host zelf ook ?
probeer eens veel naar foobies te sturen.. kost je wel wat meer werk maar je hebt dan wel zo 13k per link![]()
wat is een foobie?
tgp ofzo?
Ook wel handig:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef jp84 het volgende:
[quote]Op maandag 30 oktober 2006 10:15 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je host zelf ook ?
probeer eens veel naar foobies te sturen.. kost je wel wat meer werk maar je hebt dan wel zo 13k per link![]()
wat is een foobie?
tgp ofzo?
ik sta met één site van mij in je mailinglist zie ik nuquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Ook wel handig:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fark
Hahaha dat is geinig... mail mij ff als je wilt... als je nog wat leuks hebt kan ik het voor je pluggenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik sta met één site van mij in je mailinglist zie ik nu
nee, met beiden zelfs![]()
Impressivequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef Ernest0 het volgende:
Azoogleads is een van de beste netwerken voor pay per action Ads. In ieder geval de hoogste payouts.
Verder doen linkjes op Fark vaak niet veel voor je advertentie inkomsten. Vorige week stond ik op de frontpage van slashdot, boingboing, reddit en digg, mijn traffic vervijfvoudigde, maar de ad inkomsten stegen slechts met 10%.
Wel zijn zulke links goed voor je pagerank, wat op de lange termijn je positie in de search engines verbetert, dus ook je search engine traffic, en uiteindelijk je inkomsten
De internetter wordt steeds slimmerquote:Op woensdag 1 november 2006 19:43 schreef JortK het volgende:
Ja dat is precies wat je zegt stret... daarom is het tegenwoordig lastig om doekoe te scoren in de adult shit...
Mensen skippen sites heel snel... dat werkt nadelig op de advertentieinkomsten...
Niet echt dus...quote:
en zo kan dit nog 100 replies doorgaanquote:Op donderdag 2 november 2006 09:08 schreef jp84 het volgende:
klopt maar over het algemeen genomen is het wel zo natuurlijk
iddquote:Op donderdag 2 november 2006 11:39 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
en zo kan dit nog 100 replies doorgaan![]()
Intressant, alleen mijn vraag is dan gelijk.. mag dit?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef Ernest0 het volgende:
Ik heb wat lopen experimenteren met images naast mijn adsense, en bij mij werkt het prima
ongeveer 25% meer clicks
zie http://www.increasectr.com/images.html
Het is nooit Easy Money... als webmaster steek je altijd ongezien veel tijd in een sitequote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef Duiker_21 het volgende:
Nette site, Ernesto. Hoeveel verdien je nu ongeveer met een zo'n site?
Lijkt me niet heel veel werk om op te zetten; easy money, of toch niet?
dat is niet mijn site hoor, ik wilde gewoon de kennis delenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef Duiker_21 het volgende:
Nette site, Ernesto. Hoeveel verdien je nu ongeveer met een zo'n site?
Lijkt me niet heel veel werk om op te zetten; easy money, of toch niet?
Aha ok.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:44 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
dat is niet mijn site hoor, ik wilde gewoon de kennis delen
Nou, neem nou die site die Ernesto als voorbeeld gaf; ik kan me niet voorstellen dat daar veel tijd in gaat zitten, nadat de site is opgezet. Die teksten kan je overal vandaan halen, zelfs uit de FAQ van google zelf. Op die manier kan je aardig van dat soort sites opzetten in relatief weinig tijd en met weinig kosten. Lijkt me easy money.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is nooit Easy Money... als webmaster steek je altijd ongezien veel tijd in een site
Hee psstquote:Op donderdag 2 november 2006 20:00 schreef Fliepke het volgende:
Is er geen lijstje met jullie websites? Ik ben namelijk erg benieuwd
Probeer Adbrite, Adengage ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:09 schreef Kiteless het volgende:
Zeg, weet iemand een add-toko die het toestaat om de adds in een programma te gebruiken ?
Stel dat ik een programmaatje maak met een add-sidebar waar ik dynamisch dus een html-pagina met adds wil inladen..
En als er dan op geklikt wordt open ik een nieuwe webbrowser met de add-target.
GoogleAdds staat dat niet toe; weet iemand een add-company die zoiets wel toestaat ?
Ik heb Adbrite gemaild om 't te vragen (er valt bijzonder weinig op hun site te vinden over voorwaarden),quote:
Het probleem is dat je ook bezoekers moet krijgen om uberhaupt iets te verdienen. Hier heb je unieke content voor nodig (dus geen copy paste werk), en veel links naar je site... Het kost dus altijd wel wat werk. Maar het klopt dat je relatief makelijk geld kan verdienen. Zelf heb ik ooit een site gemaakt (in iets meer dan een week) waar nog steeds 1500 bezoekers per dag komen, terwijl ik er al twee jaar niets meer aan gedaan heb. De site is toch nog steeds goed voor ruim 100 euro per maand, easy money dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:02 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Aha ok.
[..]
Nou, neem nou die site die Ernesto als voorbeeld gaf; ik kan me niet voorstellen dat daar veel tijd in gaat zitten, nadat de site is opgezet. Die teksten kan je overal vandaan halen, zelfs uit de FAQ van google zelf. Op die manier kan je aardig van dat soort sites opzetten in relatief weinig tijd en met weinig kosten. Lijkt me easy money.
Maar inderdaad in een wat serieuzere site moet je veel meer tijd steken om de content up-to-date te houden, dat doe ik zelf ook.
kijk das natuurlijk mooi, 100 euro per maand zonder er iets voor hoeven te doen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:34 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je ook bezoekers moet krijgen om uberhaupt iets te verdienen. Hier heb je unieke content voor nodig (dus geen copy paste werk), en veel links naar je site... Het kost dus altijd wel wat werk. Maar het klopt dat je relatief makelijk geld kan verdienen. Zelf heb ik ooit een site gemaakt (in iets meer dan een week) waar nog steeds 1500 bezoekers per dag komen, terwijl ik er al twee jaar niets meer aan gedaan heb. De site is toch nog steeds goed voor ruim 100 euro per maand, easy money dus.
Ik denk niet dat iedereen zomaar hun site(s) zal noemen hier, aangezien je nogal makkelijk geblokkeerd kan worden door google.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hee psst
Vraag ik jullie om eens te spammen, doen jullie het niet
ah zoquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:14 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen zomaar hun site(s) zal noemen hier, aangezien je nogal makkelijk geblokkeerd kan worden door google.
Mijn vriendin heeft ook een account.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Hoe doen julllie dat trouwens met meerdere sites? Hebben jullie daar gewoon 1 Adsense account voor, of aparte? Het lijkt mij nogal riskant om 4 of 5 sites op 1 account te laten draaien, omdat google nogal makkelijk accounts blokkeerd...
LOL... weet ze dat zelf ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:19 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook een account.![]()
ha ik verdien met 1 site 1200$ per maand, site koste me alles bijelkaar hooguit 2 uur inc frontpagen, uploaden, domein registreren etc:Dquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is nooit Easy Money... als webmaster steek je altijd ongezien veel tijd in een site
zou dan graag willen weten met welke sitequote:Op vrijdag 3 november 2006 18:03 schreef jp84 het volgende:
[..]
ha ik verdien met 1 site 1200$ per maand, site koste me alles bijelkaar hooguit 2 uur inc frontpagen, uploaden, domein registreren etc:D
Met welke zoekterm kunnen we hem vinden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:07 schreef jp84 het volgende:
ik ga helaas geen URL's geven :p
Nou FOK! doet eigenlijk alles op basis van CPM, dus wat betreft is dat niet zo spannend. Ik wil gewoon wat meer leren over online adverterenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef jp84 het volgende:
ik maak mensen (concurenten) liever niet slimmer dan nodig :p
wat zijn jouw url's dan :-p
of dommer.. gezien je taalvaardighedenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef jp84 het volgende:
ik maak mensen (concurenten) liever niet slimmer dan nodig :p
Dan kan je beter een vraag stellen dan mensen te vragen om url's te dumpen. CPM is vaak een goede deal, en de meest eenvoudige manier om geld te verdienen. Ik heb op dit moment ook 1 CPM campagne lopen ($3 CPM).quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou FOK! doet eigenlijk alles op basis van CPM, dus wat betreft is dat niet zo spannend. Ik wil gewoon wat meer leren over online adverteren
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:03 schreef jp84 het volgende:
[..]
ha ik verdien met 1 site 1200$ per maand, site koste me alles bijelkaar hooguit 2 uur inc frontpagen, uploaden, domein registreren etc:D
Daarom ben ik ook zo benieuwd naar andere manieren van adverteren en hoe jullie dat in jullie sites verwerkt hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:11 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
of dommer.. gezien je taalvaardigheden![]()
[..]
Dan kan je beter een vraag stellen dan mensen te vragen om url's te dumpen. CPM is vaak een goede deal, en de meest eenvoudige manier om geld te verdienen. Ik heb op dit moment ook 1 CPM campagne lopen ($3 CPM).
Met adsense moet je over het algemeen iets meer experimenteren om een hoge CRT en CPM te krijgen.
is dit een manier om een url uit me te trekken, je kan het geloven of niet, boeit me niet, maar het is wel zo.quote:
die MFA's werken soms wel, maar google is er niet zo blij mee en zal der wel is wat aan gaan doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef joachim87 het volgende:
Ik heb een manier gevonden waardoor ik mijn inleg 'verdubbel'.
Hiervoor gebruik ik google adsense en google adwords.
Het adverteren gebeurd met adwords en ik verdien 2x zoveel terug met adsense.
Deze methode werkt erg goed![]()
Het is dus alleen zo dat je geld moet investeren, en dat zal niet iedereen zo snel doen.
Ik begon met 10 euro en dat werd steeds meer omdat ik zag dat het goed werkte.
Ik geloof dat wel wat je zegt...quote:Op zondag 5 november 2006 00:56 schreef jp84 het volgende:
[..]
is dit een manier om een url uit me te trekken, je kan het geloven of niet, boeit me niet, maar het is wel zo.
de tijd wat het kost om de site te promoten tel ik niet mee, maar puur de site zelf.
met het promoten van de site ben ik ongeveer 10 min per dag bezig.
kijken wat ik verdiend heb 1 uur per dag ong
Ja idd, je moet wel de goede keywords gebruiken.quote:Op zondag 5 november 2006 00:59 schreef jp84 het volgende:
[..]
die MFA's werken soms wel, maar google is er niet zo blij mee en zal der wel is wat aan gaan doen.
overigens werkt het niet altijd, vriend van me deed dat ook maar die was toch meer kwijt aan adwords dan dat ie terug verdiende met adsense.
ligt natuurlijk ook aan je niche en welke adwords je koopt, maar toch werkt het vaak ook niet.
MFA = Made for Adsensequote:Op maandag 6 november 2006 11:42 schreef JortK het volgende:
Ik snap die taktiek niet helemaal waar jullie het over hebben, kan iemand daar wat meer over vertellen met dat Adwords/Adsense verhaal?
Ads doe ik eigenlijk niet, meer de verwijzingen, die brengen lekker veel opquote:Op maandag 6 november 2006 13:01 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
MFA = Made for Adsense
Adverteren met (goedkope) adwords om mensen te lokken naar je site waar (goed betalende) adsense ads staan
Als je over bepaalde onderwerpen schrijft dan kan je je link toevoegen in een wiki die over dat onderwerp gaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:50 schreef M3CABRIO het volgende:
Geef is ff een voorbeeld van jezelf in de wiki te plaatsen?
Of moet je dan je eigen naam toevoegen als wiki onderwerp
Slashdot werkt erg goed voor je pagerankquote:Op woensdag 8 november 2006 01:22 schreef roelofjan het volgende:
Ben benieuwd wat m'n gesubmitte artikelen op Slashdot gaan doen met m'n pagerank op de lange termijn.
Probeer ook op fark te komen, maar da's nog niet gelukt.
Jij hoort dus bij degene die ons geen hummer guntquote:Op woensdag 8 november 2006 07:35 schreef HiDiHo het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik Adsense enz filter met me proxy
1 december tot 31 december inkomsten opbouwen, dan krijg je rond 28 januari uitbetaald. (als je minimaal $100 hebt)quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:03 schreef jakkop het volgende:
even een stom vraagje: Hoe werkt de betaling eigenlijk? ik kan het nergens vinden. En moet je perse 18 zijn?
Opgestuurde cheque of gestort op je rekeningquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:32 schreef jakkop het volgende:
Ja dat weet ik, maar hoe krijg ik het geld?
Prachtigquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:27 schreef Ernest0 het volgende:
Om even terug te komen op een discussie uit de vorige thread.
Ik heb het met een belastingadviseur gehad over de kosten die je af mag trekken en volgens hem mag je alle gemaakte kosten aftrekken
Dus ook je PC en Internet abbo. Maar als je deze ook prive gebruikt moet je de kosten opsplitsen naar gebruik.
Hmm... mooi, een antwoord.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:27 schreef Ernest0 het volgende:
Om even terug te komen op een discussie uit de vorige thread.
Ik heb het met een belastingadviseur gehad over de kosten die je af mag trekken en volgens hem mag je alle gemaakte kosten aftrekken
Dus ook je PC en Internet abbo. Maar als je deze ook prive gebruikt moet je de kosten opsplitsen naar gebruik.
ik bedoel dan natuurlijk de pc en internet. 100% aftrekken mag niet, want je gebruikt een gedeelte voor prive. Dus moet je maar bewijzen dat je x% voor zakelijke doeleindes gebruikt.quote:Op zondag 12 november 2006 12:09 schreef jp84 het volgende:
dat is toch niet zo moelijk, als je bijvoorbeeld adwords gebruikt, kan je de afschriften laten zien bv
Lastig te "bewijzen" natuurlijk, gewoon een redelijk percentage ervan makenquote:Op zondag 12 november 2006 17:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ik bedoel dan natuurlijk de pc en internet. 100% aftrekken mag niet, want je gebruikt een gedeelte voor prive. Dus moet je maar bewijzen dat je x% voor zakelijke doeleindes gebruikt.
Die "belastingadviseur" job is dus ook maar natte vinger werkquote:Op zondag 12 november 2006 21:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Interessant topic, hoi
Mijn belastingadviseur zei iets anders: aangezien computer+internet zo belangrijk zijn voor het runnen van mijn "bedrijf" kon ik deze gerust helemaal afschrijven.
Tja, ik denk dat 75% wel te doen is, aannemende dat ik ook een backupserver thuis draait die de DB's repliceert en backupped.quote:Op zondag 12 november 2006 18:53 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Lastig te "bewijzen" natuurlijk, gewoon een redelijk percentage ervan maken
Probably not...quote:Op maandag 13 november 2006 14:35 schreef Ewaldus het volgende:
is Adsense op sites met penis vergrotende middelen en andere medicijnen toegestaan?
Dan klik je niet op alle 4 computers... Of nog beter. Helemaal niet.quote:Op maandag 13 november 2006 15:26 schreef jakkop het volgende:
Ik ben officeel volledig aangemeld.![]()
Beter dat omdat je niet in USA woont geen belastinggezeik hebt.
Trouwens, hoe controleren ze of je zelf niet dingen aanklikt?
Als het per IP is, dan is dat wel klote, er zitten hier 4 computers op hetzelfde IP.![]()
Volgens de verhalen, de eerste keer wordt je gebrandmerkt. Daarna word er op je gelet. Gebeurt het nog een keer, dan ben je banned.quote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef jakkop het volgende:
Ik denk bij de eerste x al, maar heb geen ervaring.
Je account wordt 1 a 2x per uur gerefreshed. Sommigen praten over per 20minuten. Voor mij is dat om het uur.quote:Hoe lang duurt het voordat een klik doorkomt bij jou googleadsense account?
Waar staan die ads dan ?quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef jakkop het volgende:
![]()
Ach, ik heb toch niet zoveel bezoekers, dus al helemaal weinig inkomsten.
Oftewel, ik heb weinig te verliezen.![]()
Hoe komen ze er eigenlijk achter of kliks niet geldig zijn>
ze gaan toch niet wekelijks FOK! doorlezen...![]()
Nou cookies, IP's en nog meer techniek die Google erachter heeft zitten om cheaters te ontdekkenquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef jakkop het volgende:
![]()
Ach, ik heb toch niet zoveel bezoekers, dus al helemaal weinig inkomsten.
Oftewel, ik heb weinig te verliezen.![]()
Hoe komen ze er eigenlijk achter of kliks niet geldig zijn>
ze gaan toch niet wekelijks FOK! doorlezen...![]()
Bij míj doen ze het. Ze staan onder de header, en bovenin de rechter balk.quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar staan die ads dan ?![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef jakkop het volgende:
[..]
Bij míj doen ze het. Ze staan onder de header, en bovenin de rechter balk.
![]()
Aardig.. en nu je vrienden oproepen om te klikken LOLquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:42 schreef ARKON het volgende:
hm.. heb vandaag een nieuwe adverteerder op mijn site met deze sats:
Product Site - Zone Starts Maximum CPM Daily Spending Limit
weg weg 11/14/2006 $12.000 $200.00
volgens mij is dit best goed
Was ook een grapjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef ARKON het volgende:
Nee zo ben ik niet, ik heb een goed draaiende site en wil niet om deze reden gebanned worden. Heb wel meerdere adverteerders maar een verliezen is nooit goed.
niet als het de opzet van de site is om naar adult content te linkenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:58 schreef jakkop het volgende:
Links is toch iets anders dan echte adult content?
Ja ok maar dan de volgende vraag... wat valt er onder adultquote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
niet als het de opzet van de site is om naar adult content te linken
Vraag het Google, lijkt me het makkelijkstquote:Op woensdag 15 november 2006 21:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ok maar dan de volgende vraag... wat valt er onder adult
Vallen mensen in bikini onder adult... topless...:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:18 schreef roelofjan het volgende:
Nog een tip waarmee je keiveel geld kan verdienen.LycosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:18 schreef roelofjan het volgende:
Nog een tip waarmee je keiveel geld kan verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NIET KLIKKEN! Gaat van ons belastinggeld af!!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:56 schreef JortK het volgende:
Deze is ook wel leuk trouwens:
[afbeelding]
Heb ik ook zeker niet gedaanquote:Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN! Gaat van ons belastinggeld af!!
Ben op zoek naar een andere host.quote:
ja zit ingebouwd in het HELM panel...quote:Op donderdag 16 november 2006 13:46 schreef roelofjan het volgende:
Je kan alleen geen htaccess gebruiken...
Ik had een paar links van Geert Wilders, naar aanleiding van een nogal negatief log over hem.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:56 schreef JortK het volgende:
Deze is ook wel leuk trouwens:
[afbeelding]
Nu nog bezoekers die er op klikkenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:23 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik had een paar links van Geert Wilders, naar aanleiding van een nogal negatief log over hem.
![]()
Hoe zie je dat juist die specifieke advertentie je 24 cent per klik oplevert?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef jakkop het volgende:
Nou, Geertje heeft me toch mooi 24 cent per click gegeven. Niet heel slecht.
op die dag, over de hele maand maand of sinds allerdagen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:36 schreef Boink het volgende:
Ik heb sinds 10 november de $1000 overschreden!
als hij maar 1 klik heeft en hij de enige klikker is....;)quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:47 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hoe zie je dat juist die specifieke advertentie je 24 cent per klik oplevert?
ik wil een compliment geven over de site autogespot.com hele nette site, simpel, geen overdreven ads, en een handig systeem in navigeren en submitten etc.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:36 schreef Boink het volgende:
Ik heb sinds 10 november de $1000 overschreden!
1000 dollar in 6 maanden? hmm... Gefeliquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:02 schreef Boink het volgende:
5 april 2006Net genoeg om de server te betalen.. Nu nog een extra database server
Niet om lullig te zijn of zo maar dat kan toch nooit zoveel zijn geweest?quote:Op zondag 19 november 2006 10:33 schreef fate het volgende:
Mijn google adsense van m'n site is geblokkeerd om één of andere reden. Er staat niet bij waarom...
Daar gaat al m'n geld...
adsense-nl AT google PUNT comquote:Op zondag 19 november 2006 10:33 schreef fate het volgende:
Mijn google adsense van m'n site is geblokkeerd om één of andere reden. Er staat niet bij waarom...
Daar gaat al m'n geld...
Door een beetje te spelen met de layout en positie van de adsense ads kan je ook een vrij hoge CPM krijgen. Een van mijn google ad blocks heeft een CPM van $5!quote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef M3CABRIO het volgende:
Als ik nog adverteerders neem doe ik alleen CPM ads, nix met clicks in elk geval!
Voeg me maar toe op msn, kan ik je wat uitleg gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bezoekersaantal is inderdaad niet echt hoogquote:Op zondag 19 november 2006 12:37 schreef Stretto het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn of zo maar dat kan toch nooit zoveel zijn geweest?
Wat voor site is het?quote:Op zondag 19 november 2006 20:45 schreef Windsurfbart het volgende:
Bij mij zijn de opbrengsten gedaald van rond de $200 per maand naar ongeveer $10 per maand.
Aantal bezoekers is best redelijk en de site behaald 10.000 pageviews per dag.
Hoe kan je de advertenties van google sturen?
Loopt steeds minder.. Firefox referrals deden het wel goed in het begin, maar inmiddels heeft 75% van mijn bezoekers al firefox.quote:Op maandag 20 november 2006 15:33 schreef JortK het volgende:
Hoe lopen die refferal campagnes bij jullie van Adsense?
Of gebruiken jullie die niet?
Dat is inderdaad minderquote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef Duiker_21 het volgende:
De referrals lopen bij mij ook voor geen moer. Zeker vergeleken met de inkomsten van normale google ads kan je ze beter weglaten. Ik heb afgelopen weekend nog een heel zooitje van die shit verwijderd.
Je kan het beste voor iedere pagina(type)+ referralltype een aparte channel aanmaken, en dat een maandje zo laten. Vervolgens kan je bekijken welke referrals veel clicks krijgen, en welke totaal niet.
Het ligt ook een beetje aan je type website. hoor. Tech gerelateerde website zullen denk ik wel veel firefox klikken krijgen. Staan er op je site veel plaatjes (wallpapers oid) dan zal picasa wel wat opbrengen. Bij mij loopt picasa wel aardig, de andere heb ik zo goed als verwijderd van m'n site. Ik heb trouwens voor adsense en adwords nooit geadverteerd omdat ik daar niet zo in geloof, maar dat ligt natuurlijk ook weer aan de soort website die je hebt.
Ik heb trouwens een vervelend probleempje. Sinds afgelopen donderdag is er denk ik een vaste adverteerder (via adwords) op mijn site gestopt, want sinds donderdag liggen m'n inkomsten per dag ineens 1/3 lager![]()
Haha, klopt... nice find.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:36 schreef Ewaldus het volgende:
Ernest0,
Heb jij toevallig een site met een PR van 6/10 en een Alexa tussen de 13k en de 14k ?
Even op je site anoniem te houden mocht ik em gevonden hebben (bij toeval)![]()
Bedanktquote:Op woensdag 22 november 2006 19:10 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
leuk bedachtsucces er mee.
ik zal niets verklappen![]()
weblog / nieuwslogquote:Op woensdag 22 november 2006 22:18 schreef jp84 het volgende:
wat voorn soort site heb je dan?
Je hoeft niet te kiezen. Adsense is PPC (pay per click). De adverteerders betalen jou dus als mensen op jouw site op hun advertentie klikken. CPM wil niets meer zeggen dan het aantal euros die je vangt per 1000 pageviews. Hoe meer clicks hoe hoger de CPM.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:36 schreef NTCE het volgende:
zou iemand mij meer kunnen uitleggen over CPM en die andere versie, ik ben op punt een weblog te maken, en het wordt vrij groot aangepakt en als het goed is ook media aandacht.
Wat raden jullie mij aan?
Nee!quote:en kan het ook geld kosten als er te weinig bezoekers komen? bestaat die kans?
Hoef je niet bang voor te zijnquote:En moet je echt al je persoonlijke gegevens invullen? ik ben bang dat die straks allemaal door wat dan ook op straat komen te liggen of flink worden verkocht.
Waarom zou je die pagina;s allemaal hernoemen, daar krijgen je bezoekers alleen maar 404 errors door. Vergeet niet dat er nog andere zoekmachines zijn dan Google. Zo'n 20% van mijn bezoekers komt binnen via MSN of Yahoo, tegenover 40% Google.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik zal morgen de boel wel hernoemen en in een andere dir pleuroen zodat ze er binnenkort weer tussen komen, maar wat kan ik er aan doen dat ze niet weer ineens verdwijnen, ze hebben er een kleine 4 maanden zonder probs opgestaan.
ga je oranje truien verkopen dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:05 schreef jp84 het volgende:
gaat dat .eu nog wat worden?
ik heb oranje.eu laten schietenhad em geregistreerd, maar geloofde later toch niet in .eu dus niet verder gereageerd
denk dat ik hier nog wel spijt van ga krijgen
Lang leve Googlequote:Op zondag 26 november 2006 12:36 schreef jp84 het volgende:
yup![]()
nog 3 maandjes en ik kan me Ibiza 1.8 20vt cupra halen met dank aan ads by goooooooogle![]()
![]()
whahahah dat is lachwekkend als je dat soort dingen hoortquote:Op zondag 26 november 2006 12:36 schreef jp84 het volgende:
yup![]()
nog 3 maandjes en ik kan me Ibiza 1.8 20vt cupra halen met dank aan ads by goooooooogle![]()
![]()
netto of bruto?quote:Op maandag 27 november 2006 16:03 schreef Duiker_21 het volgende:
Heerlijk zo'n payment van Gooogle iedere maand![]()
Na een rustig begin dit jaar loopt het nu als een trein. Afgelopen vrijdag passeerde ik de $2500 wat ik over het hele jaar tot dan toe had verdient. Over het gehele jaar kom ik hopelijk net boven de $3K uit, lekker zo'n dertiende maand
1 2 3 4 5 6 7 | <urlset xmlns="http://www.google.com/schemas/sitemap/0.84"> <url> <loc>http://www.example.com</loc> <changefreq>never</changefreq> </url> </urlset> |
Meer dan 1300 dollar nodig voor 1000 euro tegenwoordig....quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef athlonkmf het volgende:
door die lage dollar is mijn recordverdiensten van vorige maand flink wat lager uitgevallen dan verwacht.... vroeger was het *0.8, nu is het *0.77
D'r zijn genoeg sitemap validatortools te vinden...quote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef roelofjan het volgende:
Is dit een valide sitemap?
[ code verwijderd ]
Sure....als ik 1300 van een Amerikaanse adverteerder krijg dan voel ik dat echt wel bij een kutkoers zoals nu.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:08 schreef Ernest0 het volgende:
Dat dollar / euro geneuzel is maar onzin, tot op zekere hoogte.
Nederlande adverteerders betalen ook gewoon in dollars. En aangezien de prijzen adsense ads gewoon een kwesie van vraag en aanbod zijn, zou je net zoveel verdienen bij elke andere koers.
Hangt dus van je adverteerders af. Voor Nederlandse content maakt het weinig uit.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:03 schreef Stretto het volgende:
[..]
Sure....als ik 1300 van een Amerikaanse adverteerder krijg dan voel ik dat echt wel bij een kutkoers zoals nu.
Je gaat mij niet vertellen dat ik blij ben als ik 1000 euro ervoor krijg ipv 1300![]()
Klopt, en laten nou net (bijna) al mijn adverteerders Amerikanen zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 02:15 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Hangt dus van je adverteerders af. Voor Nederlandse content maakt het weinig uit.
Ja die van mij dus ook, helaas.quote:Op donderdag 30 november 2006 03:11 schreef Stretto het volgende:
[..]
Klopt, en laten nou net (bijna) al mijn adverteerders Amerikanen zijn![]()
Maar winst dat je maakt wordt wel minder. Kan je minder van kopen in nederland. En ik was nog aan het sparen voor de aanschaf van servers in NL ook nog...quote:Op woensdag 29 november 2006 12:10 schreef dujour het volgende:
ach ik host mijn site ook in amerika dus voor mij maakt het niet zoveel uit.
Echt irritant idd. En speculeren door betalingen op te schorten tot de dollar hoger staat, kan niet. Je kan die risico beter niet nemen met google snelle banvingers.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:29 schreef Stretto het volgende:
[..]
Meer dan 1300 dollar nodig voor 1000 euro tegenwoordig....![]()
China's valuta is wel flink gestegen. Hong Kong's daarentegen die verbonden is aan de amerikaanse dollar, dondert net zo hard naar beneden.quote:Het is wel interessant om te zien wat China met z'n voorraad dollars gaat doen.![]()
Ik las laatst een interessant artikel erover. China is van plan om misschien over te stappen op de euro. Ze verliezen teveel door de dollar aangezien die constant in waarde vermindert.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:30 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Maar winst dat je maakt wordt wel minder. Kan je minder van kopen in nederland. En ik was nog aan het sparen voor de aanschaf van servers in NL ook nog...
[..]
Echt irritant idd. En speculeren door betalingen op te schorten tot de dollar hoger staat, kan niet. Je kan die risico beter niet nemen met google snelle banvingers.
[..]
China's valuta is wel flink gestegen. Hong Kong's daarentegen die verbonden is aan de amerikaanse dollar, dondert net zo hard naar beneden.
Hmmz, tja das lastig te zeggen. Ik zou iig even goed zoeken in de google FAQ, of het anders even vragen bij ze. Ik denk dat het vooral een probleem is voor diegene die je site overneemt. Hij kan dan geen adsense meer aanvragen op dat domeinnaam.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef jp84 het volgende:
...
zijn er consequenties voor mn adsense account als ik mn 'aanmeld' domein verkoop?
Hoort China bij amerika dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef jakkop het volgende:
Is het niet regel dat je eerst lid wordt van de EU?
En dat wordt lastig voor, weet ik veel, Equatoriaal Guinea ofzo.
Door alle negatieve verhalen over afsluiten van accounts ga ik me aan dat soort dingen liever niet wagen..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:30 schreef Ernest0 het volgende:
iemand anders al aan het experimenteren geweest met images naast de ads?
Mijn CTR is drie keer over de kop gegaan door de images. Een echter aanrader dus.
Ik had er ook even mee gespeeld, maar vanwege het succes had ik voor de zekerheid Google om een review gevraagd.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:30 schreef Ernest0 het volgende:
iemand anders al aan het experimenteren geweest met images naast de ads?
Mijn CTR is drie keer over de kop gegaan door de images. Een echter aanrader dus.
Ik heb het uiteraard ook eerst gevraagd en "Google" zei dat dit prima was. Zolang er maar een border tussen zit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik had er ook even mee gespeeld, maar vanwege het succes had ik voor de zekerheid Google om een review gevraagd.
Zij zeggen dat ik het niet moest doen. Ook al had ik een border tussen de images en de ads en de images waren 100px van de ads verwijderd.
Ik neem dus het risico niet waard en heb ze allemaal er maar weggehaald.
Ik zie op allerlei adsensefora ook dat veel webmasters een waarschuwing kregen dat ze het weg moesten halen, dus... ik vind het risico niet waard.
Dat is je keuzequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:07 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard ook eerst gevraagd en "Google" zei dat dit prima was. Zolang er maar een border tussen zit.
Ik verdien nu per maand een getal met 4 cijfers in plaats van drie, meer dan een verdubbeling tov daarvoor. En met de goedkeuring van een Google medewerker durf ik het wel aan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat is je keuze![]()
Hou wel rekening mee dat de ene google-medewerker de andere niet is en dat ze helemaal geen stricte regels hebben hiervoor. Bewaar die email van goedkeuring dus goed.
Ik heb zelf liever dat ik 30% (had zelf dus ook even getest) minder verdien door geen images te gebruiken, dan dat mijn hele account geflagged word. Dan kost het zeker een week tijd om het weer geactiveerd te worden, als het geactiveerd wordt, da's dus weer verlies.
Volgend jaar dan maar...quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:16 schreef athlonkmf het volgende:
schijnbaar stuurt google dit jaar een mooie digitale fotoframe naar de veelverdieners:
http://www.flickr.com/photos/rustybrick/308586876/
zal wel leuk zijn om zoiets te krijgen. Echt iets dat ik liever als kado heb omdat ik er geen geld voor wilt uitgeven
Wanneer ben je een veelverdiener?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:16 schreef athlonkmf het volgende:
schijnbaar stuurt google dit jaar een mooie digitale fotoframe naar de veelverdieners:
http://www.flickr.com/photos/rustybrick/308586876/
zal wel leuk zijn om zoiets te krijgen. Echt iets dat ik liever als kado heb omdat ik er geen geld voor wilt uitgeven
December is nog niet afgelopenquote:
er zijn mensen die het kado bij 1000 per maand al kregen. Maar vooral premium publishers zullen het krijgen, die zullen wel meer dan 3k/m verdienen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 07:28 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een veelverdiener?
10k p/m of meer?
Maar de cadeautjes zijn al wel vergevenquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:11 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
December is nog niet afgelopen
[..]
Ben ik inderdaad ook wel eens benieuwd naar.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:38 schreef dujour het volgende:
Wat voor een site's hebben jullie allemaal dan ( met hoeveel hits ) ik mag blij zijn als ik 2 cijfers over hou per maand
Gewoon het een en ander uitproberen, en dan de CPM van de ad blokken vergelijken. Een groot vierkant doet het bij mij erg goed. De CPM is 5 keer zo hoog als bij een verticale banner. Maar dit kan verschillen per pagina/site.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:02 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Scheelt het als ik meerdere advertentie-blokken per pagina gebruik? Ik gebruik nu al een jaar google_ad_format = "728x90_as";.
Wat heeft op een pagina echt invloed op de advertenties die in de advertentie-blokken weergeven worden? Vaak zie ik op mijn pagina al iets in de advertenties weergeven worden wat in mijn pagina alleen ergens in een normale tekst terug te vinden is, geen META, Hx of andere tag of zo.
Yip, weet ik. Maar ik vind het raar dat mijn advertenties vaak relevantie hebben met iets wat gewoon tussen een lap tekst staat, in plaats van iets wat bijvoorbeeld tussen <h1> tags staat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:20 schreef Ernest0 het volgende:Google kijkt naar alle tekst om de pagina om daar de inhoud van de advertentie op af te stemmen.
Maar hoeveel hits heb je gemiddeld op je website dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:20 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Gewoon het een en ander uitproberen, en dan de CPM van de ad blokken vergelijken. Een groot vierkant doet het bij mij erg goed. De CPM is 5 keer zo hoog als bij een verticale banner. Maar dit kan verschillen per pagina/site.
Google kijkt naar alle tekst om de pagina om daar de inhoud van de advertentie op af te stemmen.
CPM heeft niets met het aantal hits te maken. (per 1000)quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef dujour het volgende:
[..]
Maar hoeveel hits heb je gemiddeld op je website dan?
Weet ik in ieder geval als ik wat fout doe.
Ja, erg handig inderdaad, maar het kost geld. Google analytics heeft een soortgelijk iets, helemaal gratis.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:18 schreef jp84 het volgende:
http://crazyegg.com/
echt relaxt
kan je een soort heatmap krijge over je site heen, zie je waar mense het meest klikken
ik snap niet waarom dat raar isquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Yip, weet ik. Maar ik vind het raar dat mijn advertenties vaak relevantie hebben met iets wat gewoon tussen een lap tekst staat, in plaats van iets wat bijvoorbeeld tussen <h1> tags staat.
Ik heb het nagekeken. Zit rond de 15/20.000 unieke bezoekers per dag, en gemiddeld iets meer dan 2 views per bezoeker. 40% via google.quote:Op zondag 3 december 2006 02:26 schreef M3CABRIO het volgende:
Ernest, bedoel je met hits per dag bezoekers of pageviews?
Omdat, puur theoretisch bekeken, een machine (oftewel een zoekrobot) toch normaliter eerder dingen 'opmerkt' die op een webpagina tussen bepaalde tags staan, dan woordjes uit een hele lap tekst te zoeken en dáár de nadruk op te leggen. Met bijvoorbeeld <h2> tags leg je weer narduk op iets wat daar tussen staat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Ernest0 het volgende:
ik snap niet waarom dat raar is
Ik heb al jarenlang hosting uit Amerika.quote:Op zondag 3 december 2006 12:13 schreef athlonkmf het volgende:
Alleen.. met zoveel visitors en pageviews heb ik ook een enorme sterke serverpark nodig. Die kosten drukt de inkomsten heel erg.
Ik heb ook jaren de hosting in amerika lopen, zeker omdat 70% van mijn bezoeken van amerika komen. Maar op een gegeven moment is het niet langer mogelijk om nog meer geld uit te geven aan extra sterke servers te huren.quote:Op zondag 3 december 2006 12:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb al jarenlang hosting uit Amerika.Alles is daar gewoon stukken goedkoper en het is in verhouding daarom ook schandalig als je ziet wat Nederlandse hosting providers vaker voor een bedragen vragen, vooral voor bandwidth/bandbreedte word je hier puur opgelicht vind ik. Ik heb dan wel weer het meeste publiek uit Amerika/Canada, dus dat zou niet verstandig zijn als je een Nederlandse website hebt i.v.m. snelheidsverlies.
Hangt ook af van de aard van de site. Een foto gallery zal natuurlijk meer views genereren, net als een forum. En ja, ik krijg veel mensen die via Google komen, en dan (via Google ads) snel weer wegklikken. Mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 3 december 2006 12:55 schreef M3CABRIO het volgende:
Veel visitors, maar weinig pagviews verbaasd me een beetje, dat klinkt als lui die op je site komen via een search engine en gelijk weer wegklikken.
Die woorden krijgen wellicht meer gewicht, maar dat wil niet zeggen dat alle andere woorden niet meegenomen worden. Wil je bepaalde secties uitsluiten dan moet je Google's ad targeting tags gebruikenquote:Op zondag 3 december 2006 12:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Omdat, puur theoretisch bekeken, een machine (oftewel een zoekrobot) toch normaliter eerder dingen 'opmerkt' die op een webpagina tussen bepaalde tags staan, dan woordjes uit een hele lap tekst te zoeken en dáár de nadruk op te leggen. Met bijvoorbeeld <h2> tags leg je weer narduk op iets wat daar tussen staat.
[..]
De eerste optie inderdaad...quote:Op maandag 4 december 2006 01:43 schreef athlonkmf het volgende:
Weer eens even met mijn belastingvragen. Komt er namelijk weer aan.
Stel ik heb over het hele jaar: 2000 euro verdient van google.
Stel ik heb 1000 euro gemaakt qua kosten (hardware, hosting, onkosten)
Hoe moet ik dit dan opgeven?
2000-1000=1000 omzet. Dus 1000 euro opgeven en dan 42% belasting hierover betalen van 420 euro?
Of 42% van 2000 = 840. 1000 euro kosten gemaakt. 1000-840=160 euro. Dus niks hoeven op te geven?
quote:Op maandag 4 december 2006 08:40 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
De eerste optie inderdaad...
2000 - 1000 = 1000
Over dat bedrag betaal je belasting. Dus 42% van 1000 = 420.
Je netto inkomsten zijn dus 1560. Wel alles opgeven aan de belasing![]()
ja, je geeft je omzet op als extra inkomsten.. die 2000 dusquote:Op maandag 4 december 2006 13:00 schreef athlonkmf het volgende:
[..]je geeft toch altijd je bruto inkomen door?
Of bedoel je dat je zowel inkomsten als kosten moest opgeven? Maar volgens mij zijn dit "indirecte inkomsten" en hoef je alleen je "omzet" door te geven?
ach so. ik dacht dat we het al afgetrokken moesten hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 13:43 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
ja, je geeft je omzet op als extra inkomsten.. die 2000 dus
en die 1000 als aftrekbare kosten...
De belastingdienst doet de rest, en stuurt je tzt een acceptgiro van 420 euro (waardoor je netto dus 1580 hebt)
Dat is een goeie inderdaad. Ik heb ook veel digitale bonnetjes. Het lijkt me dat dit geen probleem is zolang het niet om tienduizenden euros gaat. Veel webwinkels doen ook zaken via paypal.quote:Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ach so. ik dacht dat we het al afgetrokken moesten hebben.
Ik vraag me alleen af... tellen uitdraaisheets van paypal wel als goede "bonnetjes". En hoe moet ik de valuta-omrekeningen gaan doen?
Vanaf nu doe ik zoveel mogelijk zaken met CC, maar toch...
tja. als je serverboer alleen paypal accepteerd dan kan het best wel oplopen....quote:Op maandag 4 december 2006 14:16 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Dat is een goeie inderdaad. Ik heb ook veel digitale bonnetjes. Het lijkt me dat dit geen probleem is zolang het niet om tienduizenden euros gaat. Veel webwinkels doen ook zaken via paypal.
als dat bedrijf me een imageserver kan regelen voor 60 dollar per maand met 100mbps unmetered bandwidth, dan ga ik toch met hun in zee hoorquote:Op maandag 4 december 2006 18:24 schreef M3CABRIO het volgende:
Paypal zuigt man.
Een fantsoenlijk bedrijf kan ook gewoon geld via een CC of bank transfer ontvangen.
Ik heb ooit eens 750 pleuro betaald middels PP, bleef meer dan 7% aan kosten hangen bij die teringlijers!
Een toko die alleen via PP handelt doe ik in elk geval geen zaken mee.
Alleen foto's waarschijnlijk, en .doc bestanden.quote:Op maandag 4 december 2006 21:56 schreef dujour het volgende:
athlonkmf ik ben het met je eens.
Enne die server das wel nice.
Kun je er ook andere bestanden opzetten of alleen foto's?
is gewoon dedicated server, dus je kan alles erop gooien wat je wilt. illegaal prut? risico moet je zelf incalculeren.quote:Op maandag 4 december 2006 21:56 schreef dujour het volgende:
athlonkmf ik ben het met je eens.
Ik betaal ook met paypall en vindt het wel handig. Enne die server das wel nice.
Kun je er ook andere bestanden opzetten of alleen foto's?
dat was ik de vorige keerquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:47 schreef dujour het volgende:
Ernest waar vindt je dat allemaal?
Puur toevalquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:47 schreef dujour het volgende:
Ernest waar vindt je dat allemaal?
Als je het goed in elkaar heb gezet dan gaat het niet zomaar plat. En een beetje hoster zal gratis reboots geven. Snelheid van reboots is afhankelijk van prijs natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:53 schreef Duiker_21 het volgende:
Hmm, een dedicated server lijkt mij ook wel wat, maar het is klote dat je erg afhankelijk bent van je hoster wanneer je server plat gaat. Dan moet je zeker de hoofdprijs betalen om dat ding weer up and running te krijgen??
Moet je naar amerikaanse hosters kijken, of franse. Ik weet niet wat voor site jij heb, maar voor 15 euro per maand zal dat wel niet echt supergrote zijn, dus je kan met een server als mijn fileserver waarschijnlijk wel even vooruit.quote:Ik zit nog te twijfelen, het is wel relaxed dat je zelf alles kunt installeren. Ik kan nu geen PHP5 en Ruby gebruiken omdat dat niet wordt aangeboden. Aan de andere kan betaal ik nu maar 15 euro/maand aan hostingskosten en verdien daar het veelvoudige van terug met Adsense![]()
Ik heb een beetje zitten kijken, maar ik kom telkens rond de 80 - 100 euro per maand uit voor een beetje redelijke dedicated bak.![]()
15TB zelfsquote:Op woensdag 6 december 2006 01:53 schreef M3CABRIO het volgende:
6Mb/s continu verkeer is een kleine 2TB per maand.
haha klopt, het was dan ook erg laat (of vroeg)quote:Op woensdag 6 december 2006 13:58 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik denk dat je bits en Bytes aan het omwisselen bent Ernest.
Neequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Flaccid het volgende:
Wat als je geblokt bent? Kan ik dan bijvoorbeeld opdezelfde site doen op de naam van iemand anders?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | font-weight: normal; font-size: 30px; font-family: "Trebuchet MS", Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; text-decoration: none; padding-left : 400px; color: #FFFFFF; margin: 2px; } |
gewoon?quote:Op zondag 10 december 2006 03:14 schreef M3CABRIO het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe die h1 tags werken?
Als ik mijn headline tussen <h1>text</h1> zet worden die letters size 40 of zo en komt het op een nieuwe regel.
Dit is op een gewone ouderwetse HTML pagina.
Op een stukje PHP in de fotogallery veranderd de lettergrootte niet door de h tags, maar daar staan de variabelen van die tags wel los in een css file:
[ code verwijderd ]
Iemand een idee hoe ik dit simpel in een HTML pagina kan proppen?
1 |
minder inkomen is nog steed inomenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:09 schreef joachim87 het volgende:
Ik heb vandaag besloten om te stoppen met Google Adsense.
De grootste reden hiervan is de dollarkoers.
Dit betekend totaal geen zekerheid meer, waardoor ik ben overgestapt op andere alternatieven, hoewel deze schaars zijn.
Ook de verhalen over het afsluiten van accounts en dan geen uitleg geven bevallen mij niet, heb er inmiddels al tientallen van gelezen...
een zwarte dag in reeks van die topicquote:Op donderdag 14 december 2006 15:09 schreef joachim87 het volgende:
Dit betekend totaal geen zekerheid meer, waardoor ik ben overgestapt op andere alternatieven, hoewel deze schaars zijn.
Ook de verhalen over het afsluiten van accounts en dan geen uitleg geven bevallen mij niet, heb er inmiddels al tientallen van gelezen...
bullshit, vertel jij mij maar eens waar je meer geld krijgt met contextual ads...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:09 schreef joachim87 het volgende:
Nu nog wel, tot de dollar helemaal aan de grond zit...quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:58 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
bullshit, vertel jij mij maar eens waar je meer geld krijgt met contextual ads...
ik verdien met adsense minstens twee keer zoveel als met andere ad programs
En je andere ads betalen in euro's dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:27 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Nu nog wel, tot de dollar helemaal aan de grond zit...
Ja die betalen in euro's ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:30 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
En je andere ads betalen in euro's dan?![]()
Hahaah lache ditquote:Op zondag 17 december 2006 16:54 schreef Ewaldus het volgende:
JortK,
Je moet wat aan je nieuwe design doen
dit is veels te leeg en valt ook niet veel uit te halen... kijk naar mijne![]()
Wordt het nu al wat Ewaldus...?quote:Op zondag 17 december 2006 16:54 schreef Ewaldus het volgende:
JortK,
Je moet wat aan je nieuwe design doen
dit is veels te leeg en valt ook niet veel uit te halen... kijk naar mijne![]()
Dat is appels met peren vergelijken en heeft niets te maken met de dollarkoers natuurlijk.quote:Op zondag 17 december 2006 08:52 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Ja die betalen in euro's ja.
Heb ook even een berekening gemaakt.
Bij Adsense kreeg ik bijvoorbeeld $10 dollar voor 80 kliks.
Nu werk ik met vaste banners en daar krijg ik Euri 8,75 voor 80 kliks.
nice!quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef wdekreij het volgende:
Nog meer mensen die het google kerstpakket hebben ontvangen?
Ik kreeg'm vandaag binnen, een mooi TFT-fotolijstje![]()
Heb er - voor de geïnteresseerden - even paar foto's met m'n mobiel van gemaakt: http://www.emarky.nl/google-adsense-kerstpakket/
Damn ik hoop ook dat ik er eentje krijg, maar denk het niet. Ik kom dit jaar rond de 3K uit. Hoeveel heb jij ongeveer verdient, wdekreij?quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef wdekreij het volgende:
Nog meer mensen die het google kerstpakket hebben ontvangen?
Ik kreeg'm vandaag binnen, een mooi TFT-fotolijstje![]()
Heb er - voor de geïnteresseerden - even paar foto's met m'n mobiel van gemaakt: http://www.emarky.nl/google-adsense-kerstpakket/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |