SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op wel 18+![]()
Heb je toevallig nog wat grote forum sites als fok/flabber/geenstijl waar je via guerilla marketing je website link kwijt kunt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:08 schreef JortK het volgende:
Mijn kliks schieten sky high op dit moment bij adbrite, me site staat op de index van Flabber
En als je over 12 jaar aan $100 zit banned Google je wegens verzonnen ongeldige clicksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:15 schreef zhe-devilll het volgende:
verdomme ik spaar voor een raskat dit schiet niet op zo met adsense!
![]()
6,67 in 4 maand tijd...huillllllll
Mwaoh, dan is een fotosoepje nog niet zo gek.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:05 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, toen hij de check kreeg bestond adsense amper 2.5 jaar![]()
Geloog het maar, hij is niet voor niets miljonair geworden, en een autoriteit op het gebied van online marketing en seo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:43 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Mwaoh, dan is een fotosoepje nog niet zo gek.
opvallende advertenties zijn niet per se minder goed. Vaak klikken mensen juist sneller als de ads "opvallen"quote:Anyway, ik ben nu in ieder geval wel bezig om wat een nieuwe template te maken voor mijn websites. Deze zal de advertenties niet storend beter aan de man moeten brengen. Hoop ik
Probeer het uit zou ik zeggen, grote vierkanten doen het bij mij erg goed, maar je moet ze wel kwijt kunnen.quote:Hebben jullie trouwens de verticale of horizontale banner? Ik zie vaak dat de horizontale leaderboard betere ads geeft lijkt wel.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef JortK het volgende:
misschien toch iemand een tip:Als jij nog iets meer geld uit je site wil halen, moet je toch meer zelf gaan hosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op wel 18+
Meer webmasters zullen dan vaker naar jou linken enz. enz. Er zijn dan ook meer pagina's waar google naar zal linken, wat het compenseert dat je posts weinig tekst hebben.
Een duidelijk trade-script misschien
Gallery submit?
Verder is je site niet echt om terug te komen, k ken genoeg andere sites (incl. mn eigen) waar ik eerder terug zou komen omdat het meer indruk maakte.Past niet echt bij je bezoekers, vind je niet ?quote:Free membership for gays
Meet thousands of gays on QTiD.COM. Try it free.niets
Kijk dat is opbouwende kritiek, daar hou ik van... ik zal er zeker iets mee doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:23 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Als jij nog iets meer geld uit je site wil halen, moet je toch meer zelf gaan hosten.
Meer webmasters zullen dan vaker naar jou linken enz. enz. Er zijn dan ook meer pagina's waar google naar zal linken, wat het compenseert dat je posts weinig tekst hebben.
Een duidelijk trade-script misschien
Gallery submit?
Verder is je site niet echt om terug te komen, k ken genoeg andere sites (incl. mn eigen) waar ik eerder terug zou komen omdat het meer indruk maakte.
[..]
Past niet echt bij je bezoekers, vind je niet ?
Lijkt mij ook bij het serverpark horen, dus ook aftrekbaarquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:05 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb nu toch even rondgekeken op de belastingssite en ik wil voor dit jaar toch maar aangifte gaan doen, zeker omdat ik nu wat serieuzer met mijn websites moet omgaan.
Heeft iemand al ervaring met het aangeven van advertentieinkomsten? Wat trek je er van af?
Ik heb wel gevonden dat internetkosten, computers etc helaas niet aftrekbaar zijn... servers daarentegen wel.
Maar hoe zit het met serverhardware en colocatie? als dat weer aftrekbaar is, dan kan het wel interessant zijn.
Internetkosten zijn voor zover ik weet ook aftrekbaar. Mits je aannemelijk kan maken dat je de aansluiting voor een groot deel "zakelijk" gebruikt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:05 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb nu toch even rondgekeken op de belastingssite en ik wil voor dit jaar toch maar aangifte gaan doen, zeker omdat ik nu wat serieuzer met mijn websites moet omgaan.
Heeft iemand al ervaring met het aangeven van advertentieinkomsten? Wat trek je er van af?
Ik heb wel gevonden dat internetkosten, computers etc helaas niet aftrekbaar zijn... servers daarentegen wel.
Maar hoe zit het met serverhardware en colocatie? als dat weer aftrekbaar is, dan kan het wel interessant zijn.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:44 schreef Ewaldus het volgende:
ik meende echt dat computer ook aftrekbaar warenlosse onderdelen dan ??
Helaas:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:46 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Internetkosten zijn voor zover ik weet ook aftrekbaar. Mits je aannemelijk kan maken dat je de aansluiting voor een groot deel "zakelijk" gebruikt.
Voor een pc geldt hetzelfde, als ik een pc aanschaf om mijn site te onderhouden dan valt dit gewoon onder aftrekbare kosten lijkt mij.
quote:Niet-aftrekbare kosten zijn bijvoorbeeld:
– kosten van een werkruimte in de woning en inrichting ervan, als
u de woning niet als zakelijk aanmerkt. U mag deze kosten wel
aftrekken als aan alle volgende voorwaarden is voldaan:
– de werkruimte is een naar verkeersopvattingen zelfstandig
deel van de woning en wordt intensief gebruikt voor de
verwerving van inkomsten. Zelfstandig wil zeggen dat de
ruimte duidelijk te onderscheiden is door uiterlijke kenmerken,
zoals een eigen opgang of ingang. Daarnaast kunnen ook de
voorzieningen in de werkruimte van belang zijn, zoals eigen
sanitair;
– als u elders niet over werkruimte beschikt moet u minimaal
30% van uw totale inkomsten uit arbeid zoals winst, loon en
bijverdiensten in de werkruimte verdienen. Tevens moet u
minimaal 70% van uw totale inkomsten uit arbeid zoals winst,
loon en bijverdiensten in of vanuit de werkruimte verdienen.
– als u elders wel over werkruimte beschikt moet u minimaal
70% van uw totale inkomsten uit arbeid zoals winst, loon en
bijverdiensten in de werkruimte verdienen;
– telefoonabonnementen voor telefoonaansluitingen in de woonruimte;
– kosten voor persoonlijke verzorging;
– ingehouden loonbelasting en premie volksverzekeringen,
premies Wet arbeidsongeschiktheidsverzekering zelfstandigen of
Ziekenfondswet;
– een vergoeding voor het werk van uw partner als die lager is dan
€ 5.000. Als de vergoeding € 5.000 of hoger is, dan is het hele
bedrag aftrekbaar;
– kosten van muziekinstrumenten, geluidsapparatuur,
gereedschappen, computers en andere dergelijke apparatuur
en beeldapparatuur. Dit geldt als deze behoren tot uw privévermogen
of als u deze privé heeft gehuurd;
– kosten voor het voeren van een zekere staat (standsuitgaven),
zoals het lidmaatschap van een serviceclub;
– kosten voor vaartuigen voor representatieve doeleinden;
– geldboeten die zijn opgelegd door een Nederlandse strafrechter
en geldsommen om strafvervolging te voorkomen;
- boetes en verhogingen die zijn opgelegd bij de heffing van
belastingen en premies.
Als ik dus een computer en een internet abonnement heb die ik voor een groot deel gebruik om mijn extra inkomsten binnen te halen dan lijkt mij dit een geldige aftrekpost.quote:Zakelijke kosten mag u helemaal aftrekken. Zakelijke kosten zijn kosten die binnen redelijke grenzen nodig zijn voor de uitoefening van uw werkzaamheden.
De term privévermogen is hier wat vaag. Als ik mijn pc vooral "zakelijk" gebruik (website backups, content aanpassen etc) dan is het volgens de uitleg van de belasingdienst gewoon aftrekbaar.quote:kosten van muziekinstrumenten, geluidsapparatuur, gereedschappen, computers en andere dergelijke apparatuuren beeldapparatuur. Dit geldt als deze behoren tot uw privévermogen
of als u deze privé heeft gehuurd
Ik hoop werkelijk dat je met zekerheid kan zeggen dat ik ongelijk hebquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef Ernest0 het volgende:
In dezelfde pdf staat
[..]
Als ik dus een computer en een internet abonnement heb die ik voor een groot deel gebruik om mijn extra inkomsten binnen te halen dan lijkt mij dit een geldige aftrekpost.
Tuurlijk, als je als Clown op kinderfeestjes werkt dan is het belachelijk om je telefoonkosten af te trekken, maar in ons geval ligt dat anders. De gangbare regel is dat wanneer je iets voor het overgrote deel gebruikt voor je extra inkomsten, dit gewoon aftrekbaar is.
[..]
De term priv�vermogen is hier wat vaag. Als ik mijn pc vooral "zakelijk" gebruik (website backups, content aanpassen etc) dan is het volgens de uitleg van de belasingdienst gewoon aftrekbaar.
Het gaat er om wat "kosten zijn die binnen redelijke grenzen nodig zijn voor de uitoefening van uw werkzaamheden"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik hoop werkelijk dat je met zekerheid kan zeggen dat ik ongelijk heb
Maar ik denk dat het voor een computer ook hetzelfde wordt gezien als een priveauto die je gebruikt voor de zaak. Gebruik je het ook prive, dan geen aflossing mogelijk.. Ik neem aan dat je je PC ook gebruikt voor andere leuke dingen.
Ik denk dat we toch even de info moeten inwinnen bij de belastingdienst. Aan de andere kant, volgens mij geef je alleen je inkomsten na aftrek van alle bijkomende zaken op aan de BD, dus je kan het ook naderhand argumenteren als je alle aankoopbewijzen maar bewaart.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:08 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Het gaat er om wat "kosten zijn die binnen redelijke grenzen nodig zijn voor de uitoefening van uw werkzaamheden"
Je kan ook een % van het aanschafbedrag aftrekken natuurlijk.
ehm..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:27 schreef jp84 het volgende:
volgens mij kan je beter niks aangeven en op hun wachten, of je meot meer dan 20k per jaar verdienen dan
Het gaat om een bedrag boven de 10K. Ik doe het liever meteen goed, als ze je achteraf pakken zijn ze een stuk minder schappelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:27 schreef jp84 het volgende:
volgens mij kan je beter niks aangeven en op hun wachten, of je meot meer dan 20k per jaar verdienen dan
als jij het goed aan pakt en wat sales maakt zul je snel boven de adsense inkomsten komen van een mainstream site, geloof me maarquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:46 schreef JortK het volgende:
Toch is het jammer dat Adsense geen adult afdeling heeft
Er gaat een wereld open voor jequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef JortK het volgende:
ja daar ben ik ook mee bezig... heb nu een partner gevonden welke 30 dollar betaald als iemand zich aanmeldt bij die site...
Ik ben min of meer overgestapt op mainstream, ik verdien er 10 keer meer meequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:57 schreef JortK het volgende:
[..]
jij hebt toch ook een adult site stretto of niet?
wil je verklappen wat voor sites ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:14 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik ben min of meer overgestapt op mainstream, ik verdien er 10 keer meer mee
Oftewel een van de ,zo niet meest, verzadigde niches....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
softcore glamour,-models, -teens ftw !
probeer jij maar eens aan de man te komen met ladyboy's en midgets..quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef Stretto het volgende:
[..]
Oftewel een van de ,zo niet meest, verzadigde niches....![]()
je host zelf ook ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:21 schreef JortK het volgende:
Ik zit ook een beetje in de teens softcore glamour shit... penetratie en shit komt er bij mij niet in...
Trouwens weer gelinkt op Flabber... gaat lekker zo
vroeg ik me nog af, wat bied je aan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:21 schreef Stretto het volgende:
[..]
1 mainstream website met een retestrak business model
Nee Adbrite loopt wel aardig.. heb alleen gehoort dat ze 70% van het personeel eruit hebben geflikkerd dus kap daar binnenkort mee...quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:28 schreef jp84 het volgende:
kan je geen problemen krijgen met dat please click boven je adbrite?
en loopt de site een beetje financieel?
wel al aardig aantal bezoekers 8)
Host zelf nog niet maar dat ga ik binnenkort wel doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:15 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je host zelf ook ?
probeer eens veel naar foobies te sturen.. kost je wel wat meer werk maar je hebt dan wel zo 13k per link![]()
Ik kan er niet teveel over uitlatenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:16 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
vroeg ik me nog af, wat bied je aan?
heb je een dienst?
heb je een geautomatiseerde dienst?
geef je informatie ?
Zo'n scam-sitequote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik kan er niet teveel over uitlaten![]()
Simpel doch efficient ...
Hahaah doet me denken aan dit filmpje:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
Das meer een cum-site ...
Misschien is Stretto wel Nigeriaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |