quote:Op maandag 19 juni 2006 13:21 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Topic voor vragen over Google Adsense, Adbrite, etc.
Interessant artikel:
http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Links:
http://forums.digitalpoint.com/forumdisplay.php?f=27
http://www.sitepoint.com/forums/forumdisplay.php?f=229
Vorige deeltjes:
Google Adsense & dergelijke: Deel VI
Google Adsense & dergelijke V: Makin' Money
Google Adsense IV: Content is king
Google Adsense III
Google Adsense II
Google adsense
adult versie van farkquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef jp84 het volgende:
[quote]Op maandag 30 oktober 2006 10:15 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je host zelf ook ?
probeer eens veel naar foobies te sturen.. kost je wel wat meer werk maar je hebt dan wel zo 13k per link![]()
wat is een foobie?
tgp ofzo?
Ook wel handig:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:38 schreef jp84 het volgende:
[quote]Op maandag 30 oktober 2006 10:15 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je host zelf ook ?
probeer eens veel naar foobies te sturen.. kost je wel wat meer werk maar je hebt dan wel zo 13k per link![]()
wat is een foobie?
tgp ofzo?
ik sta met één site van mij in je mailinglist zie ik nuquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Ook wel handig:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fark
Hahaha dat is geinig... mail mij ff als je wilt... als je nog wat leuks hebt kan ik het voor je pluggenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik sta met één site van mij in je mailinglist zie ik nu
nee, met beiden zelfs![]()
Impressivequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef Ernest0 het volgende:
Azoogleads is een van de beste netwerken voor pay per action Ads. In ieder geval de hoogste payouts.
Verder doen linkjes op Fark vaak niet veel voor je advertentie inkomsten. Vorige week stond ik op de frontpage van slashdot, boingboing, reddit en digg, mijn traffic vervijfvoudigde, maar de ad inkomsten stegen slechts met 10%.
Wel zijn zulke links goed voor je pagerank, wat op de lange termijn je positie in de search engines verbetert, dus ook je search engine traffic, en uiteindelijk je inkomsten
De internetter wordt steeds slimmerquote:Op woensdag 1 november 2006 19:43 schreef JortK het volgende:
Ja dat is precies wat je zegt stret... daarom is het tegenwoordig lastig om doekoe te scoren in de adult shit...
Mensen skippen sites heel snel... dat werkt nadelig op de advertentieinkomsten...
Niet echt dus...quote:
en zo kan dit nog 100 replies doorgaanquote:Op donderdag 2 november 2006 09:08 schreef jp84 het volgende:
klopt maar over het algemeen genomen is het wel zo natuurlijk
iddquote:Op donderdag 2 november 2006 11:39 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
en zo kan dit nog 100 replies doorgaan![]()
Intressant, alleen mijn vraag is dan gelijk.. mag dit?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef Ernest0 het volgende:
Ik heb wat lopen experimenteren met images naast mijn adsense, en bij mij werkt het prima
ongeveer 25% meer clicks
zie http://www.increasectr.com/images.html
Het is nooit Easy Money... als webmaster steek je altijd ongezien veel tijd in een sitequote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef Duiker_21 het volgende:
Nette site, Ernesto. Hoeveel verdien je nu ongeveer met een zo'n site?
Lijkt me niet heel veel werk om op te zetten; easy money, of toch niet?
dat is niet mijn site hoor, ik wilde gewoon de kennis delenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:31 schreef Duiker_21 het volgende:
Nette site, Ernesto. Hoeveel verdien je nu ongeveer met een zo'n site?
Lijkt me niet heel veel werk om op te zetten; easy money, of toch niet?
Aha ok.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:44 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
dat is niet mijn site hoor, ik wilde gewoon de kennis delen
Nou, neem nou die site die Ernesto als voorbeeld gaf; ik kan me niet voorstellen dat daar veel tijd in gaat zitten, nadat de site is opgezet. Die teksten kan je overal vandaan halen, zelfs uit de FAQ van google zelf. Op die manier kan je aardig van dat soort sites opzetten in relatief weinig tijd en met weinig kosten. Lijkt me easy money.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is nooit Easy Money... als webmaster steek je altijd ongezien veel tijd in een site
Hee psstquote:Op donderdag 2 november 2006 20:00 schreef Fliepke het volgende:
Is er geen lijstje met jullie websites? Ik ben namelijk erg benieuwd
Probeer Adbrite, Adengage ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:09 schreef Kiteless het volgende:
Zeg, weet iemand een add-toko die het toestaat om de adds in een programma te gebruiken ?
Stel dat ik een programmaatje maak met een add-sidebar waar ik dynamisch dus een html-pagina met adds wil inladen..
En als er dan op geklikt wordt open ik een nieuwe webbrowser met de add-target.
GoogleAdds staat dat niet toe; weet iemand een add-company die zoiets wel toestaat ?
Ik heb Adbrite gemaild om 't te vragen (er valt bijzonder weinig op hun site te vinden over voorwaarden),quote:
Het probleem is dat je ook bezoekers moet krijgen om uberhaupt iets te verdienen. Hier heb je unieke content voor nodig (dus geen copy paste werk), en veel links naar je site... Het kost dus altijd wel wat werk. Maar het klopt dat je relatief makelijk geld kan verdienen. Zelf heb ik ooit een site gemaakt (in iets meer dan een week) waar nog steeds 1500 bezoekers per dag komen, terwijl ik er al twee jaar niets meer aan gedaan heb. De site is toch nog steeds goed voor ruim 100 euro per maand, easy money dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:02 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Aha ok.
[..]
Nou, neem nou die site die Ernesto als voorbeeld gaf; ik kan me niet voorstellen dat daar veel tijd in gaat zitten, nadat de site is opgezet. Die teksten kan je overal vandaan halen, zelfs uit de FAQ van google zelf. Op die manier kan je aardig van dat soort sites opzetten in relatief weinig tijd en met weinig kosten. Lijkt me easy money.
Maar inderdaad in een wat serieuzere site moet je veel meer tijd steken om de content up-to-date te houden, dat doe ik zelf ook.
kijk das natuurlijk mooi, 100 euro per maand zonder er iets voor hoeven te doen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:34 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je ook bezoekers moet krijgen om uberhaupt iets te verdienen. Hier heb je unieke content voor nodig (dus geen copy paste werk), en veel links naar je site... Het kost dus altijd wel wat werk. Maar het klopt dat je relatief makelijk geld kan verdienen. Zelf heb ik ooit een site gemaakt (in iets meer dan een week) waar nog steeds 1500 bezoekers per dag komen, terwijl ik er al twee jaar niets meer aan gedaan heb. De site is toch nog steeds goed voor ruim 100 euro per maand, easy money dus.
Ik denk niet dat iedereen zomaar hun site(s) zal noemen hier, aangezien je nogal makkelijk geblokkeerd kan worden door google.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hee psst
Vraag ik jullie om eens te spammen, doen jullie het niet
ah zoquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:14 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen zomaar hun site(s) zal noemen hier, aangezien je nogal makkelijk geblokkeerd kan worden door google.
Mijn vriendin heeft ook een account.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Hoe doen julllie dat trouwens met meerdere sites? Hebben jullie daar gewoon 1 Adsense account voor, of aparte? Het lijkt mij nogal riskant om 4 of 5 sites op 1 account te laten draaien, omdat google nogal makkelijk accounts blokkeerd...
LOL... weet ze dat zelf ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:19 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook een account.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |