Dan klik je niet op alle 4 computers... Of nog beter. Helemaal niet.quote:Op maandag 13 november 2006 15:26 schreef jakkop het volgende:
Ik ben officeel volledig aangemeld.![]()
Beter dat omdat je niet in USA woont geen belastinggezeik hebt.
Trouwens, hoe controleren ze of je zelf niet dingen aanklikt?
Als het per IP is, dan is dat wel klote, er zitten hier 4 computers op hetzelfde IP.![]()
Volgens de verhalen, de eerste keer wordt je gebrandmerkt. Daarna word er op je gelet. Gebeurt het nog een keer, dan ben je banned.quote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef jakkop het volgende:
Ik denk bij de eerste x al, maar heb geen ervaring.
Je account wordt 1 a 2x per uur gerefreshed. Sommigen praten over per 20minuten. Voor mij is dat om het uur.quote:Hoe lang duurt het voordat een klik doorkomt bij jou googleadsense account?
Waar staan die ads dan ?quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef jakkop het volgende:
![]()
Ach, ik heb toch niet zoveel bezoekers, dus al helemaal weinig inkomsten.
Oftewel, ik heb weinig te verliezen.![]()
Hoe komen ze er eigenlijk achter of kliks niet geldig zijn>
ze gaan toch niet wekelijks FOK! doorlezen...![]()
Nou cookies, IP's en nog meer techniek die Google erachter heeft zitten om cheaters te ontdekkenquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef jakkop het volgende:
![]()
Ach, ik heb toch niet zoveel bezoekers, dus al helemaal weinig inkomsten.
Oftewel, ik heb weinig te verliezen.![]()
Hoe komen ze er eigenlijk achter of kliks niet geldig zijn>
ze gaan toch niet wekelijks FOK! doorlezen...![]()
Bij míj doen ze het. Ze staan onder de header, en bovenin de rechter balk.quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar staan die ads dan ?![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef jakkop het volgende:
[..]
Bij míj doen ze het. Ze staan onder de header, en bovenin de rechter balk.
![]()
Aardig.. en nu je vrienden oproepen om te klikken LOLquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:42 schreef ARKON het volgende:
hm.. heb vandaag een nieuwe adverteerder op mijn site met deze sats:
Product Site - Zone Starts Maximum CPM Daily Spending Limit
weg weg 11/14/2006 $12.000 $200.00
volgens mij is dit best goed
Was ook een grapjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef ARKON het volgende:
Nee zo ben ik niet, ik heb een goed draaiende site en wil niet om deze reden gebanned worden. Heb wel meerdere adverteerders maar een verliezen is nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |