ik wil een compliment geven over de site autogespot.com hele nette site, simpel, geen overdreven ads, en een handig systeem in navigeren en submitten etc.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:36 schreef Boink het volgende:
Ik heb sinds 10 november de $1000 overschreden!
1000 dollar in 6 maanden? hmm... Gefeliquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:02 schreef Boink het volgende:
5 april 2006Net genoeg om de server te betalen.. Nu nog een extra database server
Niet om lullig te zijn of zo maar dat kan toch nooit zoveel zijn geweest?quote:Op zondag 19 november 2006 10:33 schreef fate het volgende:
Mijn google adsense van m'n site is geblokkeerd om één of andere reden. Er staat niet bij waarom...
Daar gaat al m'n geld...
adsense-nl AT google PUNT comquote:Op zondag 19 november 2006 10:33 schreef fate het volgende:
Mijn google adsense van m'n site is geblokkeerd om één of andere reden. Er staat niet bij waarom...
Daar gaat al m'n geld...
Door een beetje te spelen met de layout en positie van de adsense ads kan je ook een vrij hoge CPM krijgen. Een van mijn google ad blocks heeft een CPM van $5!quote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef M3CABRIO het volgende:
Als ik nog adverteerders neem doe ik alleen CPM ads, nix met clicks in elk geval!
Voeg me maar toe op msn, kan ik je wat uitleg gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bezoekersaantal is inderdaad niet echt hoogquote:Op zondag 19 november 2006 12:37 schreef Stretto het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn of zo maar dat kan toch nooit zoveel zijn geweest?
Wat voor site is het?quote:Op zondag 19 november 2006 20:45 schreef Windsurfbart het volgende:
Bij mij zijn de opbrengsten gedaald van rond de $200 per maand naar ongeveer $10 per maand.
Aantal bezoekers is best redelijk en de site behaald 10.000 pageviews per dag.
Hoe kan je de advertenties van google sturen?
Loopt steeds minder.. Firefox referrals deden het wel goed in het begin, maar inmiddels heeft 75% van mijn bezoekers al firefox.quote:Op maandag 20 november 2006 15:33 schreef JortK het volgende:
Hoe lopen die refferal campagnes bij jullie van Adsense?
Of gebruiken jullie die niet?
Dat is inderdaad minderquote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef Duiker_21 het volgende:
De referrals lopen bij mij ook voor geen moer. Zeker vergeleken met de inkomsten van normale google ads kan je ze beter weglaten. Ik heb afgelopen weekend nog een heel zooitje van die shit verwijderd.
Je kan het beste voor iedere pagina(type)+ referralltype een aparte channel aanmaken, en dat een maandje zo laten. Vervolgens kan je bekijken welke referrals veel clicks krijgen, en welke totaal niet.
Het ligt ook een beetje aan je type website. hoor. Tech gerelateerde website zullen denk ik wel veel firefox klikken krijgen. Staan er op je site veel plaatjes (wallpapers oid) dan zal picasa wel wat opbrengen. Bij mij loopt picasa wel aardig, de andere heb ik zo goed als verwijderd van m'n site. Ik heb trouwens voor adsense en adwords nooit geadverteerd omdat ik daar niet zo in geloof, maar dat ligt natuurlijk ook weer aan de soort website die je hebt.
Ik heb trouwens een vervelend probleempje. Sinds afgelopen donderdag is er denk ik een vaste adverteerder (via adwords) op mijn site gestopt, want sinds donderdag liggen m'n inkomsten per dag ineens 1/3 lager![]()
Haha, klopt... nice find.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:36 schreef Ewaldus het volgende:
Ernest0,
Heb jij toevallig een site met een PR van 6/10 en een Alexa tussen de 13k en de 14k ?
Even op je site anoniem te houden mocht ik em gevonden hebben (bij toeval)![]()
Bedanktquote:Op woensdag 22 november 2006 19:10 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
leuk bedachtsucces er mee.
ik zal niets verklappen![]()
weblog / nieuwslogquote:Op woensdag 22 november 2006 22:18 schreef jp84 het volgende:
wat voorn soort site heb je dan?
Je hoeft niet te kiezen. Adsense is PPC (pay per click). De adverteerders betalen jou dus als mensen op jouw site op hun advertentie klikken. CPM wil niets meer zeggen dan het aantal euros die je vangt per 1000 pageviews. Hoe meer clicks hoe hoger de CPM.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:36 schreef NTCE het volgende:
zou iemand mij meer kunnen uitleggen over CPM en die andere versie, ik ben op punt een weblog te maken, en het wordt vrij groot aangepakt en als het goed is ook media aandacht.
Wat raden jullie mij aan?
Nee!quote:en kan het ook geld kosten als er te weinig bezoekers komen? bestaat die kans?
Hoef je niet bang voor te zijnquote:En moet je echt al je persoonlijke gegevens invullen? ik ben bang dat die straks allemaal door wat dan ook op straat komen te liggen of flink worden verkocht.
Waarom zou je die pagina;s allemaal hernoemen, daar krijgen je bezoekers alleen maar 404 errors door. Vergeet niet dat er nog andere zoekmachines zijn dan Google. Zo'n 20% van mijn bezoekers komt binnen via MSN of Yahoo, tegenover 40% Google.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik zal morgen de boel wel hernoemen en in een andere dir pleuroen zodat ze er binnenkort weer tussen komen, maar wat kan ik er aan doen dat ze niet weer ineens verdwijnen, ze hebben er een kleine 4 maanden zonder probs opgestaan.
ga je oranje truien verkopen dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:05 schreef jp84 het volgende:
gaat dat .eu nog wat worden?
ik heb oranje.eu laten schietenhad em geregistreerd, maar geloofde later toch niet in .eu dus niet verder gereageerd
denk dat ik hier nog wel spijt van ga krijgen
Lang leve Googlequote:Op zondag 26 november 2006 12:36 schreef jp84 het volgende:
yup![]()
nog 3 maandjes en ik kan me Ibiza 1.8 20vt cupra halen met dank aan ads by goooooooogle![]()
![]()
whahahah dat is lachwekkend als je dat soort dingen hoortquote:Op zondag 26 november 2006 12:36 schreef jp84 het volgende:
yup![]()
nog 3 maandjes en ik kan me Ibiza 1.8 20vt cupra halen met dank aan ads by goooooooogle![]()
![]()
netto of bruto?quote:Op maandag 27 november 2006 16:03 schreef Duiker_21 het volgende:
Heerlijk zo'n payment van Gooogle iedere maand![]()
Na een rustig begin dit jaar loopt het nu als een trein. Afgelopen vrijdag passeerde ik de $2500 wat ik over het hele jaar tot dan toe had verdient. Over het gehele jaar kom ik hopelijk net boven de $3K uit, lekker zo'n dertiende maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |