Dat zijn van die mensen die zichzelf veel hoger inschatten dan de rest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die twee hoogmoedigen nemen nog niet eens de moeite om de naam Lesley te noemen. Aleen maar "paardenmeisje". Lesley is ook een mens van vlees en bloed en vedient ook respect voor haar inzet met deze opgeslotenen.
Dan schat je Nena dus weer te laag in. Wat Bart wil is voor Nena op dat moment niet belangrijk. Als zij niet wil, gebeurt het absoluut niet. En aangezien Nena al heeft aangegeven niets in het huis te willen met wie dan ook, gaat dat dus ook niet gebeuren. Dan kan Bart hoog en laag springen, maar gaat niet door.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als bart zou willen liggen ze in het stro.
En de gitaarleraar ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:29 schreef moki het volgende:
Ben benieuwd of lesley en carlos ook echt informatie doorspelen die ze op televisie zien. Ben ban g dat dit hun verboden word.
Bart heeft al een paar keer iets in die richting gevraagd, waarop Lesley duidelijk liet merken dat ze dat niet kon/mocht zeggen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:29 schreef moki het volgende:
Ben benieuwd of lesley en carlos ook echt informatie doorspelen die ze op televisie zien. Ben ban g dat dit hun verboden word.
leedvermaak, puur leedvermaakquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat jullie die Stephan en Eveline langer dan 1 minuut kunnen aanhoren trouwens
Jammerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft al een paar keer iets in die richting gevraagd, waarop Lesley duidelijk liet merken dat ze dat niet kon/mocht zeggen.
Niet helemaal mee eensch.. ze heeft zeker bovenmatige interesse in Bart... oké of ze all the way zal gaan.. daar kan ik je in volgen.. maar goed.. we hebben nog twee jaar , we zien het wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan schat je Nena dus weer te laag in. Wat Bart wil is voor Nena op dat moment niet belangrijk. Als zij niet wil, gebeurt het absoluut niet. En aangezien Nena al heeft aangegeven niets in het huis te willen met wie dan ook, gaat dat dus ook niet gebeuren. Dan kan Bart hoog en laag springen, maar gaat niet door.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben trouwens intussen volkomen gefascineerd door Nena.
Hebben meer Gouden Kooi kijkers daar last van?
Hahaha Scan.. Marcha uitgerancheerd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Marcia bedoel je??? Je maakt een geintje hoop ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hahaha Scan.. Marcha uitgerancheerd?
Maar ze intrigeerd me ook (Nena) verder wil ik niet gaan .. ; -)
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
scanman ? ben jij zwart ?
Ja hij heeft er echt lol in. Of probeert de vrouwen wat meer te binden aan hem.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:39 schreef happyme28 het volgende:
Ik zit trouwens ook vol verbazing naar Nico te kijken hoe hij meedoet met die 'dames' met de karaoke.
Ik gok zo, dat als ze tegen april-mei, als de zomerzon begint te lokken, een vliegticket naar Monaco krijgt en een creditcard, ze binnen 24 uur weg is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:38 schreef moki het volgende:
Nena wacht zo lang mogelijk totdat ze er bijna uit gaat dan maakt ze de keuze pas voor bart of brian. Dan even goed kijken wie er op dat moment de grootste winkans heeft. Mischien is 1 van de 2 er al uit. Ze houd ze nu nog aan het lijntje.
Dan verdriedubbel je je kansen slim toch.
Zoals ik al schreef bedoelde ze volgens iemand anders op dit forum dat ze alleen op mannen met zwart haar valt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
ze valt alleen op zwarte mannen![]()
zei ze vanmiddag..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Overigens is 21 ook haar maximum leeftijd voor mannen. En ik ben het dubbele
Ik zal het inkoppertje mbt Nena's voorkeur voor een grote pik maar niet maken hè.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef bedoelde ze volgens iemand anders op dit forum dat ze alleen op mannen met zwart haar valt.
Nee, dat geintje is ontmaskerd, maar het is Nico wel duidelijk dat iedereen mee heeft gedacht aan het plan en niet alleen Bart en Brian, die hebben het alleen uitgevoerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef Gert het volgende:
Ik zet net de streams aan. Loopt Nico weer naar de drank te zoeken?![]()
Die iemand was ik... ; -)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef bedoelde ze volgens iemand anders op dit forum dat ze alleen op mannen met zwart haar valt.
Dat zit, net als bij Bart, wel weer goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zal het inkoppertje mbt Nena's voorkeur voor een grote pik maar niet maken hè.![]()
Yep, ik ben gek op d'r. Ze is zo mooi en ook qua karakter vind ik haar schattig. Ik zou haar graag willen knuffelenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Waarom denk ik toch dat Nena niet veel meer hoeft te leren? Die weet alles donders goed, maar weet het alleen zo naar buiten te brengen alsof het haar allemaal niet interesseert. Misschien is het haar ook allemaal niet boeiend genoeg en lijkt het daarom alsof het haar niet interesseert.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die iemand was ik... ; -)
Beetje geduld met Nena.. ze is niet iemand met vooroordelen... En van de week ging haar leeftijdsgrens ook al omhoog.. ze heeft wat leermomenten ; -)
....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
O ja, vertel!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
Nena weet nog niet eens wat een pik is, laat staan een grote
Brain maakte vanmiddag een opmerking tegen nena, ging over haar natte poes, ze kon er niet om lachen.
? Moet je er nog over nadenken ofzo ? .....quote:
Gezien zijn avatar denk ik dat niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
? Moet je er nog over nadenken ofzo ? .....
Brain zei tegen nena dat stephan de hele tijd tussen de benen van de dames zit ze kijken.quote:
lol, die heb ik uit staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien zijn avatar denk ik dat niet.
Oja, vooral die van Eveline. Hij geilt op d'r. Dat ze dat nog niet door heeft!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brain zei tegen nena dat stephan de hele tijd tussen de benen van de dames zit ze kijken.
Wat brain toen precies zij, weet ik niet meer.
Hier hetzelfde ze word heel irritant. mijn nummer 10 is inmiddels ze nu wel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Eveline niet meer aanhoren trouwens. Wat een walgelijke meid is dat. Straks wordt zij nog mijn nummer 10 ipv de verschrikkelijke natasia.
Ze zei zelf dat haar omgeving haar ook een bitch vond ...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef moki het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ze word heel irritant. mijn nummer 10 is inmiddels ze nu wel!
Hij vertelde dat Eveline met haar benen wijd op een stoel zat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brain zei tegen nena dat stephan de hele tijd tussen de benen van de dames zit ze kijken.
Wat brain toen precies zij, weet ik niet meer.
Ik denk nog steeds dat bart zowel Nicolaas als Stephan de baas is. Bart is veel te relaxt over alles. Stephan en Nicolaas maken zich veel te druk. Bart kan alleen in de 'problemen' komen als hij iets gaat krijgen met Nena of Lesleyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:55 schreef happyme28 het volgende:
En wat vinden ze zichzelf geweldig. Ze onderschatten Bart en Nena zo heerlijk.
De mijne ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef moki het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ze word heel irritant. mijn nummer 10 is inmiddels ze nu wel!
Nee, ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat bart zowel Nicolaas als Stephan de baas is. Bart is veel te relaxt over alles. Stephan en Nicolaas maken zich veel te druk. Bart kan alleen in de 'problemen' komen als hij iets gaat krijgen met Nena of Lesley
Wow, wat een oneliner !quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Stephan: " Ik zou hoog kunnen scoren als men zich afvraagt wat ik hier aan het doen ben"
Bart is gewoon slim en laat Brian 'tekeer gaan' en blijft zo zelf in de luwte. Bart was gewoon link omdat de rest mooi weer speelde terwijl ze het allemaal hadden bedacht het plan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, ben ik het niet mee eens.
Nicolaas had vanmiddag iedereen weer op de kast.
Behalve Natasia opvallend genoeg
Bart was behoorlijk van slag en liet alles aan Brian over om erop te reageren. Liep achter Brian aan om te horen hoe en wat.
nee!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Hebben zij een opdracht ofzo? Dat ze moeten gokken hoe het NLse publiek zal stemmen??
Nou eh: een dommige pseudo-starfucker opgeilen en doorzichtige plannetjes uitdenken? Ja daar scoor je hoog mee hoor Stephan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Stephan: " Ik zou hoog kunnen scoren als men zich afvraagt wat ik hier aan het doen ben"
Nee hoor, dat komt gewoon uit hun eigen zieke geest.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Hebben zij een opdracht ofzo? Dat ze moeten gokken hoe het NLse publiek zal stemmen??
Dat denk ik dus ook. Maar ik kan er niet goed over oordelen, want heb het niet gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart is gewoon slim en laat Brian 'tekeer gaan' en blijft zo zelf in de luwte. Bart was gewoon link omdat de rest mooi weer speelde terwijl ze het allemaal hadden bedacht het plan.
Geen van beidequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef moowriece het volgende:
ok jongens, op wie valt Nena nou? Brian of Bart?
Ik vind zonder twijfel Eveline, Stephan en Natasia de meest verschrikkelijke mensen in dat huisquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou eh: een dommige pseudo-starfucker opgeilen en doorzichtige plannetjes uitdenken? Ja daar scoor je hoog mee hoor Stephan.![]()
Als ze al op iemand valt, is het Bart. Ze laat Brian soms toe, maar ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze Brian niet ziet zitten wat dat betreft.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef moowriece het volgende:
ALS ze al op iemand valt, dan zonder twijfel Bartquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef moowriece het volgende:
Bart was pissed off, maar kon er niet uitkomen en liet de leiding over aan Brian.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart is gewoon slim en laat Brian 'tekeer gaan' en blijft zo zelf in de luwte. Bart was gewoon link omdat de rest mooi weer speelde terwijl ze het allemaal hadden bedacht het plan.
Ze doen ZO ontzettend neerbuigend over iedereen. Om kotsmisselijk van te worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:08 schreef Gert het volgende:
Wat zijn ze ontstellend sneu bezig zeg, Jut en Jul.
Eveline de hele tijd: "Maar goed.", als ze terug wil keren naar het lijstje. Om een beetje het gevoel te krijgen dat ze ook 'leading' is.
ze heeft zelf dringend een sessie bij de psycholoog nodig! ik zal es polsen bij m'n zus die toevallig psychologe is!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
Wat er soms uit die bek van Evil komt is echt niet gezond. Zo'n kreng zou ik noooooit als psych willen mocht ik die ook nodig nodig hebben. Ze zouden haar uberhaupt nooit moeten toelaten tot die opleiding
Natasia ! met stip !quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Moeten we niet eens een poll starten welke twee bewoners het eerste zullen neuken?
En zoals we zo vaak ook in BB hebben gezien, schatten deze twee het ook totaal fout in hoe hun gekonkel bij de kijkers zal overkomen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
Wat er soms uit die bek van Evil komt is echt niet gezond. Zo'n kreng zou ik noooooit als psych willen mocht ik die ook nodig nodig hebben. Ze zouden haar uberhaupt nooit moeten toelaten tot die opleiding
Ja, doen dus!!! Zet maar op. Mijn voorzetje:quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Moeten we niet eens een poll starten welke twee bewoners het eerste zullen neuken?
Nicolaasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:26 schreef Gert het volgende:
Dat lachen van Nataaaasia is weer veel te uitbundig om geloofwaardig te zijn.
Camera man weet ook niet waar ie moet kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:26 schreef moowriece het volgende:
Lekkuh die Nena!!
Uhhhm, waar haal jij die kolder vandaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:21 schreef HiDiHo het volgende:
Natasia - Stephan ??
Natasia - Nicolaas ??
Natasia - Brain ??
Natasia - Bart ??
Natasia - Gymleraar ??
Natasia - andere ??
Wat doen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:26 schreef marky het volgende:
Evil zit nog bij Stephan
Ik zeg toch ook niet dat die mannen het vrijwillig doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:27 schreef moowriece het volgende:
[..]
Uhhhm, waar haal jij die kolder vandaan? Ze lopen gillend weg wanneer ze zelfs maar in de buurt komt!
![]()
Die vult even achteloos een 3 sterren sudoku inquote:
Het is heel makkelijk, als ie niet klopt maak je hem gewoon 400x300 (4:3)quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik corrigeer trouwens de verhouding steeds op de gok. Zeer storend dat er anders geen donder van klopt
[afbeelding]
Vind ik ook. Leuke meid lijkt me dat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef moowriece het volgende:
Die Sylvia is trouwens best een leuke meid. Ze komt nu wel lekker los met karaoke!
Vind ik ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef moowriece het volgende:
Die Sylvia is trouwens best een leuke meid. Ze komt nu wel lekker los met karaoke!
Beetje jammer dat ze zo met Evil en Stephan meeloopt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Vind ik ook. Leuke meid lijkt me dat.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat die mannen het vrijwillig doen![]()
Klopt. Voor de mensen die groter capturen: de capture even uitsnijden en dan verkleinen tot 580x435quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk, als ie niet klopt maak je hem gewoon 400x300 (4:3)
Schijnt van niet. Ik heb Nena en Bart daarover gehoord, maar het schijnt dat het alleen in de stallen kan. Daar hangen geen camera's.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:38 schreef Maraca het volgende:
Ze hebben daar toch een soort van Dark Room? Geen camera's iig..
Of verhouding op 1,3333:1 zettenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Voor de mensen die groter capturen: de capture even uitsnijden en dan verkleinen tot 580x435
Die verhouding klopt dus niet. Beeld is uit elkaar getrokken. Jammer dat talpa dat niet even corrigeert.quote:
of gitaar spelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dat Nena zit te puzzelen, zegt al genoeg trouwens. Domme blondjes zullen echt nooit de moeite nemen om een sudoku te gaan oplossen. Domme blondjes kunnen ook niet schaken trouwens.
signaal is goed, alleen sommige camera's die ze gebruiken zijn 4:3 !quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die verhouding klopt dus niet. Beeld is uit elkaar getrokken. Jammer dat talpa dat niet even corrigeert.
Ik las dat ze les kreeg van Brian en binnen 10 minuten het stuk beter speelde dan hijzelfquote:
Dat zou verklaren dat ik soms het idee heb dat het opeens wel goed is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
signaal is goed, alleen sommige camera's die ze gebruiken zijn 4:3 !
Dit speelde ze perfect (het begin)quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las dat ze les kreeg van Brian en binnen 10 minuten het stuk beter speelde dan hijzelf
Ik heb hem verkleint met de maten die hier staan .. 580 x 435 ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die verhouding klopt dus niet. Beeld is uit elkaar getrokken. Jammer dat talpa dat niet even corrigeert.
Nu nog even zonder zwarte balken ! (580x435)quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb hem verkleint met de maten die hier staan .. 580 x 435 ofzo![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet eerst de capture uitsnijden (dus zwarte balken eraf) en wat je dan over houdt verkleinen tot 580x435quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb hem verkleint met de maten die hier staan .. 580 x 435 ofzo![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Papagaaiquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet eerst de capture uitsnijden (dus zwarte balken eraf) en wat je dan over houdt verkleinen tot 580x435
Cap anders ff van mijn site, heb je die zwarte balken ook nietquote:
Pulling a Nenaquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet eerst de capture uitsnijden (dus zwarte balken eraf) en wat je dan over houdt verkleinen tot 580x435
Jawel hoor. Ik capture alles full screen en dan heb je die balken ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cap anders ff van mijn site, heb je die zwarte balken ook niet
Voor juiste grootte druk op de R en dan r
links -14quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Typische Nicolaas uitdrukking
[afbeelding]
Bij fullscreen wordt je beeld uitgerekt door je videokaart. voor het beste resultaat kun je beter cappen op het origineel formaat !quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik capture alles full screen en dan heb je die balken ook.
Je hoort karaoke op de achtergrond.. kijk of de nummers overeen komenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:03 schreef avonne het volgende:
ik heb zo het idee dat E+S niet live is. Dat ze het leukste eruit halen en op de stream zetten.
LOL.. dat snap ik ook. Ik heb al duizenden caps gemaakt inmiddels. Als ik caps van 580 breed wil plaatsen geeft cappen op full screen en dan verkleinen het beste resultaat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij fullscreen wordt je beeld uitgerekt door je videokaart. voor het beste resultaat kun je beter cappen op het origineel formaat !
Dit kan echt nooit scanman !quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat snap ik ook. Ik heb al duizenden caps gemaakt inmiddels. Als ik caps van 580 breed wil plaatsen geeft cappen op full screen en dan verkleinen het beste resultaat.
Ze zegt net dat ze er al vanaf 8 uur zitten en dus al 5 uur aan de klets zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:03 schreef avonne het volgende:
ik heb zo het idee dat E+S niet live is. Dat ze het leukste eruit halen en op de stream zetten.
Ik heb dat heel vaak getest en kwam tot de conclusie dat verkleinen na een full screen capture toch het beste resultaat geeft. Vergroten via de videokaart gaat dus blijkbaar toch beter dan via photoshop.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit kan echt nooit scanman !
Je videokaart kan hem nooit zo mooi stretchen als photoshop of psp
Bovendien kost het videokaart vermogen!
Test nog maar eens goed !quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb dat heel vaak getest en kwam tot de conclusie dat verkleinen na een full screen capture toch het beste resultaat geeft. Vergroten via de videokaart gaat dus blijkbaar toch beter dan via photoshop.
Heb het net nog even gedaan. Mijn manier is echt vele malen beter. Sorry.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:10 schreef Maraca het volgende:
[afbeelding]
Op de bank bij huispsycholoog Stephan..
Heeeel erg veelquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:14 schreef moowriece het volgende:
Hoeveel sigaretten jaagt die Stefan er wel doorheen? Enorme kettingroker!!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga eens even kijken hoe het met BB gaat....
Sabrina is in tranen idd. Toch even luisterenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Laat maar zitten, daar is ook niks
Huilebalk
En toen was het stil.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
WTF gaat lekker hard ineens hier.
Heb ik hier geen last van.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:24 schreef Gert het volgende:
HiDiHo, als je via jouw pagina de DGK-streams kijkt, en je drukt dan op F11 voor full screen, dan krijg je de BB-streams te zien.
Dat is dan heel raar.quote:
nee, geen probleemquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dan heel raar.
Ik bedoel dus: vanaf het overzichtsscherm met alle 4 de streams, en dan op F11 drukken. Dan krijg ik eerst een of andere pop up en daarna schiet ie bij mij naar de BB-streams.
Dat heb ik niet gehoord. Ze heeft last van haar lever en het is niet de eerste keer maar haar medicijnen schijnen niet meer te werken...Alleen 2 personen kunnen haar helpen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef avonne het volgende:
on topic: Angelique heeft een ernstige leverziekte?????
Ik denk het ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft ze in godsnaam als alleen 2 mensen kunnen haar helpen... Zijn dat magnetiseurs of zoiets?![]()
Nee, ik gun bart zijn lolletje wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:28 schreef avonne het volgende:
Zo heeft Bart wel een uitzonderingspositie
Vinden we dat erg of nie?
Ze struikelen in dat huis over de camera mensen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef Day het volgende:
Stond er nou gewoon een cameraman achter die staldeur?
Vind je het gek dat die 2 maar om elkaar heen blijven draaien!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:31 schreef avonne het volgende:
hebben jullie geluid op 3+4 ?
wat een gekut weer met die streams
Zo'n werkrelatie heb ik ook met verschillende dames, zij moet volgens mij niets van Bart hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet echt eens wat duidelijker worden tegen Lesley. Hij geeft haar al wat hints, maar het is nog niet echt overtuigend. Ze kan het nog als geintjes opvatten. Het wordt echt tijd om wat duidelijkere uitspraken te doen
Ja die is er constantquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef Day het volgende:
Stond er nou gewoon een cameraman achter die staldeur?
Vind je het gek dat die 2 maar om elkaar heen blijven draaien!
Ja geweldig, die geluidloze camera's.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:52 schreef happyme28 het volgende:
Nena en Brian liggen op bed. Nena ligt tegen Brian aan maar gaat dan snel van 'm af. Ze zegt dat de camera's inzoomen dus gaat ze van 'm af liggen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij mogen op zondag de kinderen van de regie met de knoppen spelen.... zucht.
Als ze "niets van Bart moet hebben" dan geeft ze wel heel verwarrende fysieke en verbale signalen af..quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo'n werkrelatie heb ik ook met verschillende dames, zij moet volgens mij niets van Bart hebben.
zoalsquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze "niets van Bart moet hebben" dan geeft ze wel heel verwarrende fysieke en verbale signalen af..![]()
Klopt. Dat heeft hij onlangs al een keer uitgelegd, aan Ilona. Ze is lief, hij vindt haar lekker, maar er is geen geestelijke klik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef Day het volgende:
Jemig, van de streams van DGK word je ook niet vrolijk zeg!
Ik denk overigens dat Brian niet op Nena valt. Hij vindt haar leuk, aardig en lief, maar verliefd is hij zeker niet.
Brian zit nog met z'n ex in zijn hoofd.. Maar hij wil Nena wel zeker hebben... heeft het al twee keer geprobeerd ook. Nena vind de aandacht fijn en lekker.. maar wil eigenlijk Bart.. die eigenlijk weer Lesley wil hahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef Day het volgende:
Ik denk overigens dat Brian niet op Nena valt. Hij vindt haar leuk, aardig en lief, maar verliefd is hij zeker niet.
Dat heb ik gezien.. ik geloofde er niets van dat was een klassiek geval van indekken !quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Dat heeft hij onlangs al een keer uitgelegd, aan Ilona. Ze is lief, hij vindt haar lekker, maar er is geen geestelijke klik.
Misschien niet in wat ze zegt, maar je moet maar 'ns op haar lichaamstaal letten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zoals
ik weet niet waar jij op let ?
Nena wil Bart ??quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian zit nog met z'n ex in zijn hoofd.. Maar hij wil Nena wel zeker hebben... heeft het al twee keer geprobeerd ook. Nena vind de aandacht fijn en lekker.. maar wil eigenlijk Bart.. die eigenlijk weer Lesley wil hahaha
Denk ik ook niet, hij heeft gewoon even zin inquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef Day het volgende:
Ik geloofde het wel. Wat niet wegneemt dat hij haast bedwelmd wordt door Nena's schoonheid en best met haar naar bed zou willen. Maar dat is lust, geen liefde.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien.. ik geloofde er niets van dat was een klassiek geval van indekken !![]()
We zullen zienquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien niet in wat ze zegt, maar je moet maar 'ns op haar lichaamstaal letten.
Bij beide overigens, al probeert Bart het ook nog wel met woorden, die hij daarna zo snel mogelijk afzwakt.
Ja.. ik zie dat ook.. ze "spelen" leuk met elkaar ; -)quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien niet in wat ze zegt, maar je moet maar 'ns op haar lichaamstaal letten.
Bij beide overigens, al probeert Bart het ook nog wel met woorden, die hij daarna zo snel mogelijk afzwakt.
Het kan best zijn dat Lesley uit praktische overwegingen niets met Bart wil beginnen, en vice versa.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha hier kunnen we nog uren over discuseren.. we zullen het wel zien.. we hebben nog even.. (jaartje of twee ; -)
Met "niets moet hebben van Bart", bedoel ik dus een liefdes relatie, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat Lesley uit praktische overwegingen niets met Bart wil beginnen, en vice versa.
Maar om te stellen dat ze "niets moet hebben van Bart", dat is veel te sterk uitgedrukt, ze vindt hem beslist leuk.
Jawel hoor... (de kooi zien we wel.. verwacht alleen geen bewoners ; -)quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef avonne het volgende:streams
"kijk 24 uur per dag naar de gouden kooi" my ass
Geweldig kijkje in de keuken van DGKquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jawel hoor... (de kooi zien we wel.. verwacht alleen geen bewoners ; -)
Ik neem aan dat ze niet op mijn pagina mogen komenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha mokkels.nl
Misschien de dokter voor Angéliquequote:Op zondag 29 oktober 2006 16:08 schreef avonne het volgende:
man in geel groen pak.... was dat ambulance of zo?
Nicolaasquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er zou een arts komen voor de leverklachten van ... eehm naam even kwijt.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik hoor kindertjes, toch wel open dag bij de regie?
Wat had ze dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Het was idd een ambulancJE voor Angélique
Er is voortdúrend contact met de buitenwereld. Er komen om de haverklap kappers, kaviaar-experts, beroepskeuze-stommerds, fitnesstrainers, paardenmeisjes etc. langs. Ook mogen ze regelmatig tv kijken, brieven ontvangen, bellen. Ze ontvangen de Telegraaf.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wel vaag dat surfen.. op die manier is info en contact met de buitenwereld toch echt wel mogelijk
Te laat, hij is al begonnenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok gezien dat de klok achteruit is gegaan, hoe zit dat met de drankgebruik van Nicolaas, die begint rond 16.00 - 17.00 normaal gesproken, zal hij 17.00 wintertijd wachten of trekt hij het niet...Polltje?
Ik zeg: rond 17.00 gaat-ie ervoor!
Ze heeft sinds vanmiddag heel erg last van haar lever. Volgens haar kunnen alleen maar 2 mensen haar helpen: een vriend en een persoon die niet in beeld wilt. Die zijn een soort vage masseurs...quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat had ze dan?
(ja, ik wil alles weten)
Wat een enorme zweef-teef is dat zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze heeft sinds vanmiddag heel erg last van haar lever. Volgens haar kunnen alleen maar 2 mensen haar helpen: een vriend en een persoon die niet in beeld wilt. Die zijn een soort vage masseurs...
Ze heeft al ooit klachten gehad maar haar medicijnen werken vlg. haar niet meer.
Tsja..Ik zag het idd niet...Hoppa één glas is al binnengewerkt.quote:
Voodoo ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze heeft sinds vanmiddag heel erg last van haar lever. Volgens haar kunnen alleen maar 2 mensen haar helpen: een vriend en een persoon die niet in beeld wilt. Die zijn een soort vage masseurs...
Ze heeft al ooit klachten gehad maar haar medicijnen werken vlg. haar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |