Hij vertelde dat Eveline met haar benen wijd op een stoel zat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brain zei tegen nena dat stephan de hele tijd tussen de benen van de dames zit ze kijken.
Wat brain toen precies zij, weet ik niet meer.
Ik denk nog steeds dat bart zowel Nicolaas als Stephan de baas is. Bart is veel te relaxt over alles. Stephan en Nicolaas maken zich veel te druk. Bart kan alleen in de 'problemen' komen als hij iets gaat krijgen met Nena of Lesleyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:55 schreef happyme28 het volgende:
En wat vinden ze zichzelf geweldig. Ze onderschatten Bart en Nena zo heerlijk.
De mijne ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef moki het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ze word heel irritant. mijn nummer 10 is inmiddels ze nu wel!
Nee, ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat bart zowel Nicolaas als Stephan de baas is. Bart is veel te relaxt over alles. Stephan en Nicolaas maken zich veel te druk. Bart kan alleen in de 'problemen' komen als hij iets gaat krijgen met Nena of Lesley
Wow, wat een oneliner !quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Stephan: " Ik zou hoog kunnen scoren als men zich afvraagt wat ik hier aan het doen ben"
Bart is gewoon slim en laat Brian 'tekeer gaan' en blijft zo zelf in de luwte. Bart was gewoon link omdat de rest mooi weer speelde terwijl ze het allemaal hadden bedacht het plan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, ben ik het niet mee eens.
Nicolaas had vanmiddag iedereen weer op de kast.
Behalve Natasia opvallend genoeg
Bart was behoorlijk van slag en liet alles aan Brian over om erop te reageren. Liep achter Brian aan om te horen hoe en wat.
nee!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Hebben zij een opdracht ofzo? Dat ze moeten gokken hoe het NLse publiek zal stemmen??
Nou eh: een dommige pseudo-starfucker opgeilen en doorzichtige plannetjes uitdenken? Ja daar scoor je hoog mee hoor Stephan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Stephan: " Ik zou hoog kunnen scoren als men zich afvraagt wat ik hier aan het doen ben"
Nee hoor, dat komt gewoon uit hun eigen zieke geest.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Hebben zij een opdracht ofzo? Dat ze moeten gokken hoe het NLse publiek zal stemmen??
Dat denk ik dus ook. Maar ik kan er niet goed over oordelen, want heb het niet gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart is gewoon slim en laat Brian 'tekeer gaan' en blijft zo zelf in de luwte. Bart was gewoon link omdat de rest mooi weer speelde terwijl ze het allemaal hadden bedacht het plan.
Geen van beidequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef moowriece het volgende:
ok jongens, op wie valt Nena nou? Brian of Bart?
Ik vind zonder twijfel Eveline, Stephan en Natasia de meest verschrikkelijke mensen in dat huisquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou eh: een dommige pseudo-starfucker opgeilen en doorzichtige plannetjes uitdenken? Ja daar scoor je hoog mee hoor Stephan.![]()
Als ze al op iemand valt, is het Bart. Ze laat Brian soms toe, maar ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze Brian niet ziet zitten wat dat betreft.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef moowriece het volgende:
ALS ze al op iemand valt, dan zonder twijfel Bartquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef moowriece het volgende:
Bart was pissed off, maar kon er niet uitkomen en liet de leiding over aan Brian.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart is gewoon slim en laat Brian 'tekeer gaan' en blijft zo zelf in de luwte. Bart was gewoon link omdat de rest mooi weer speelde terwijl ze het allemaal hadden bedacht het plan.
Ze doen ZO ontzettend neerbuigend over iedereen. Om kotsmisselijk van te worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:08 schreef Gert het volgende:
Wat zijn ze ontstellend sneu bezig zeg, Jut en Jul.
Eveline de hele tijd: "Maar goed.", als ze terug wil keren naar het lijstje. Om een beetje het gevoel te krijgen dat ze ook 'leading' is.
ze heeft zelf dringend een sessie bij de psycholoog nodig! ik zal es polsen bij m'n zus die toevallig psychologe is!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
Wat er soms uit die bek van Evil komt is echt niet gezond. Zo'n kreng zou ik noooooit als psych willen mocht ik die ook nodig nodig hebben. Ze zouden haar uberhaupt nooit moeten toelaten tot die opleiding
Natasia ! met stip !quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Moeten we niet eens een poll starten welke twee bewoners het eerste zullen neuken?
En zoals we zo vaak ook in BB hebben gezien, schatten deze twee het ook totaal fout in hoe hun gekonkel bij de kijkers zal overkomen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
Wat er soms uit die bek van Evil komt is echt niet gezond. Zo'n kreng zou ik noooooit als psych willen mocht ik die ook nodig nodig hebben. Ze zouden haar uberhaupt nooit moeten toelaten tot die opleiding
Ja, doen dus!!! Zet maar op. Mijn voorzetje:quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Moeten we niet eens een poll starten welke twee bewoners het eerste zullen neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |