Ze doen ZO ontzettend neerbuigend over iedereen. Om kotsmisselijk van te worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:08 schreef Gert het volgende:
Wat zijn ze ontstellend sneu bezig zeg, Jut en Jul.
Eveline de hele tijd: "Maar goed.", als ze terug wil keren naar het lijstje. Om een beetje het gevoel te krijgen dat ze ook 'leading' is.
ze heeft zelf dringend een sessie bij de psycholoog nodig! ik zal es polsen bij m'n zus die toevallig psychologe is!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
Wat er soms uit die bek van Evil komt is echt niet gezond. Zo'n kreng zou ik noooooit als psych willen mocht ik die ook nodig nodig hebben. Ze zouden haar uberhaupt nooit moeten toelaten tot die opleiding
Natasia ! met stip !quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Moeten we niet eens een poll starten welke twee bewoners het eerste zullen neuken?
En zoals we zo vaak ook in BB hebben gezien, schatten deze twee het ook totaal fout in hoe hun gekonkel bij de kijkers zal overkomen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
Wat er soms uit die bek van Evil komt is echt niet gezond. Zo'n kreng zou ik noooooit als psych willen mocht ik die ook nodig nodig hebben. Ze zouden haar uberhaupt nooit moeten toelaten tot die opleiding
Ja, doen dus!!! Zet maar op. Mijn voorzetje:quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Moeten we niet eens een poll starten welke twee bewoners het eerste zullen neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |