? Moet je er nog over nadenken ofzo ? .....quote:
Gezien zijn avatar denk ik dat niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
? Moet je er nog over nadenken ofzo ? .....
Brain zei tegen nena dat stephan de hele tijd tussen de benen van de dames zit ze kijken.quote:
lol, die heb ik uit staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien zijn avatar denk ik dat niet.
Oja, vooral die van Eveline. Hij geilt op d'r. Dat ze dat nog niet door heeft!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brain zei tegen nena dat stephan de hele tijd tussen de benen van de dames zit ze kijken.
Wat brain toen precies zij, weet ik niet meer.
Hier hetzelfde ze word heel irritant. mijn nummer 10 is inmiddels ze nu wel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Eveline niet meer aanhoren trouwens. Wat een walgelijke meid is dat. Straks wordt zij nog mijn nummer 10 ipv de verschrikkelijke natasia.
Ze zei zelf dat haar omgeving haar ook een bitch vond ...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef moki het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ze word heel irritant. mijn nummer 10 is inmiddels ze nu wel!
Hij vertelde dat Eveline met haar benen wijd op een stoel zat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brain zei tegen nena dat stephan de hele tijd tussen de benen van de dames zit ze kijken.
Wat brain toen precies zij, weet ik niet meer.
Ik denk nog steeds dat bart zowel Nicolaas als Stephan de baas is. Bart is veel te relaxt over alles. Stephan en Nicolaas maken zich veel te druk. Bart kan alleen in de 'problemen' komen als hij iets gaat krijgen met Nena of Lesleyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:55 schreef happyme28 het volgende:
En wat vinden ze zichzelf geweldig. Ze onderschatten Bart en Nena zo heerlijk.
De mijne ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef moki het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ze word heel irritant. mijn nummer 10 is inmiddels ze nu wel!
Nee, ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat bart zowel Nicolaas als Stephan de baas is. Bart is veel te relaxt over alles. Stephan en Nicolaas maken zich veel te druk. Bart kan alleen in de 'problemen' komen als hij iets gaat krijgen met Nena of Lesley
Wow, wat een oneliner !quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Stephan: " Ik zou hoog kunnen scoren als men zich afvraagt wat ik hier aan het doen ben"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |