Dat zijn van die mensen die zichzelf veel hoger inschatten dan de rest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die twee hoogmoedigen nemen nog niet eens de moeite om de naam Lesley te noemen. Aleen maar "paardenmeisje". Lesley is ook een mens van vlees en bloed en vedient ook respect voor haar inzet met deze opgeslotenen.
Dan schat je Nena dus weer te laag in. Wat Bart wil is voor Nena op dat moment niet belangrijk. Als zij niet wil, gebeurt het absoluut niet. En aangezien Nena al heeft aangegeven niets in het huis te willen met wie dan ook, gaat dat dus ook niet gebeuren. Dan kan Bart hoog en laag springen, maar gaat niet door.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als bart zou willen liggen ze in het stro.
En de gitaarleraar ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:29 schreef moki het volgende:
Ben benieuwd of lesley en carlos ook echt informatie doorspelen die ze op televisie zien. Ben ban g dat dit hun verboden word.
Bart heeft al een paar keer iets in die richting gevraagd, waarop Lesley duidelijk liet merken dat ze dat niet kon/mocht zeggen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:29 schreef moki het volgende:
Ben benieuwd of lesley en carlos ook echt informatie doorspelen die ze op televisie zien. Ben ban g dat dit hun verboden word.
leedvermaak, puur leedvermaakquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat jullie die Stephan en Eveline langer dan 1 minuut kunnen aanhoren trouwens
Jammerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft al een paar keer iets in die richting gevraagd, waarop Lesley duidelijk liet merken dat ze dat niet kon/mocht zeggen.
Niet helemaal mee eensch.. ze heeft zeker bovenmatige interesse in Bart... oké of ze all the way zal gaan.. daar kan ik je in volgen.. maar goed.. we hebben nog twee jaar , we zien het wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan schat je Nena dus weer te laag in. Wat Bart wil is voor Nena op dat moment niet belangrijk. Als zij niet wil, gebeurt het absoluut niet. En aangezien Nena al heeft aangegeven niets in het huis te willen met wie dan ook, gaat dat dus ook niet gebeuren. Dan kan Bart hoog en laag springen, maar gaat niet door.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben trouwens intussen volkomen gefascineerd door Nena.
Hebben meer Gouden Kooi kijkers daar last van?
Hahaha Scan.. Marcha uitgerancheerd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Marcia bedoel je??? Je maakt een geintje hoop ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hahaha Scan.. Marcha uitgerancheerd?
Maar ze intrigeerd me ook (Nena) verder wil ik niet gaan .. ; -)
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
scanman ? ben jij zwart ?
Ja hij heeft er echt lol in. Of probeert de vrouwen wat meer te binden aan hem.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:39 schreef happyme28 het volgende:
Ik zit trouwens ook vol verbazing naar Nico te kijken hoe hij meedoet met die 'dames' met de karaoke.
Ik gok zo, dat als ze tegen april-mei, als de zomerzon begint te lokken, een vliegticket naar Monaco krijgt en een creditcard, ze binnen 24 uur weg is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:38 schreef moki het volgende:
Nena wacht zo lang mogelijk totdat ze er bijna uit gaat dan maakt ze de keuze pas voor bart of brian. Dan even goed kijken wie er op dat moment de grootste winkans heeft. Mischien is 1 van de 2 er al uit. Ze houd ze nu nog aan het lijntje.
Dan verdriedubbel je je kansen slim toch.
Zoals ik al schreef bedoelde ze volgens iemand anders op dit forum dat ze alleen op mannen met zwart haar valt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
ze valt alleen op zwarte mannen![]()
zei ze vanmiddag..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Overigens is 21 ook haar maximum leeftijd voor mannen. En ik ben het dubbele
Ik zal het inkoppertje mbt Nena's voorkeur voor een grote pik maar niet maken hè.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef bedoelde ze volgens iemand anders op dit forum dat ze alleen op mannen met zwart haar valt.
Nee, dat geintje is ontmaskerd, maar het is Nico wel duidelijk dat iedereen mee heeft gedacht aan het plan en niet alleen Bart en Brian, die hebben het alleen uitgevoerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef Gert het volgende:
Ik zet net de streams aan. Loopt Nico weer naar de drank te zoeken?![]()
Die iemand was ik... ; -)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef bedoelde ze volgens iemand anders op dit forum dat ze alleen op mannen met zwart haar valt.
Dat zit, net als bij Bart, wel weer goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zal het inkoppertje mbt Nena's voorkeur voor een grote pik maar niet maken hè.![]()
Yep, ik ben gek op d'r. Ze is zo mooi en ook qua karakter vind ik haar schattig. Ik zou haar graag willen knuffelenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Waarom denk ik toch dat Nena niet veel meer hoeft te leren? Die weet alles donders goed, maar weet het alleen zo naar buiten te brengen alsof het haar allemaal niet interesseert. Misschien is het haar ook allemaal niet boeiend genoeg en lijkt het daarom alsof het haar niet interesseert.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die iemand was ik... ; -)
Beetje geduld met Nena.. ze is niet iemand met vooroordelen... En van de week ging haar leeftijdsgrens ook al omhoog.. ze heeft wat leermomenten ; -)
....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
O ja, vertel!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
Nena weet nog niet eens wat een pik is, laat staan een grote
Brain maakte vanmiddag een opmerking tegen nena, ging over haar natte poes, ze kon er niet om lachen.
? Moet je er nog over nadenken ofzo ? .....quote:
Gezien zijn avatar denk ik dat niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
? Moet je er nog over nadenken ofzo ? .....
Brain zei tegen nena dat stephan de hele tijd tussen de benen van de dames zit ze kijken.quote:
lol, die heb ik uit staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien zijn avatar denk ik dat niet.
Oja, vooral die van Eveline. Hij geilt op d'r. Dat ze dat nog niet door heeft!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brain zei tegen nena dat stephan de hele tijd tussen de benen van de dames zit ze kijken.
Wat brain toen precies zij, weet ik niet meer.
Hier hetzelfde ze word heel irritant. mijn nummer 10 is inmiddels ze nu wel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan Eveline niet meer aanhoren trouwens. Wat een walgelijke meid is dat. Straks wordt zij nog mijn nummer 10 ipv de verschrikkelijke natasia.
Ze zei zelf dat haar omgeving haar ook een bitch vond ...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef moki het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ze word heel irritant. mijn nummer 10 is inmiddels ze nu wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |