Ik neem aan dat ze niet op mijn pagina mogen komenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha mokkels.nl
Misschien de dokter voor Angéliquequote:Op zondag 29 oktober 2006 16:08 schreef avonne het volgende:
man in geel groen pak.... was dat ambulance of zo?
Nicolaasquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er zou een arts komen voor de leverklachten van ... eehm naam even kwijt.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik hoor kindertjes, toch wel open dag bij de regie?
Wat had ze dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Het was idd een ambulancJE voor Angélique
Er is voortdúrend contact met de buitenwereld. Er komen om de haverklap kappers, kaviaar-experts, beroepskeuze-stommerds, fitnesstrainers, paardenmeisjes etc. langs. Ook mogen ze regelmatig tv kijken, brieven ontvangen, bellen. Ze ontvangen de Telegraaf.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wel vaag dat surfen.. op die manier is info en contact met de buitenwereld toch echt wel mogelijk
Te laat, hij is al begonnenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok gezien dat de klok achteruit is gegaan, hoe zit dat met de drankgebruik van Nicolaas, die begint rond 16.00 - 17.00 normaal gesproken, zal hij 17.00 wintertijd wachten of trekt hij het niet...Polltje?
Ik zeg: rond 17.00 gaat-ie ervoor!
Ze heeft sinds vanmiddag heel erg last van haar lever. Volgens haar kunnen alleen maar 2 mensen haar helpen: een vriend en een persoon die niet in beeld wilt. Die zijn een soort vage masseurs...quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat had ze dan?
(ja, ik wil alles weten)
Wat een enorme zweef-teef is dat zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze heeft sinds vanmiddag heel erg last van haar lever. Volgens haar kunnen alleen maar 2 mensen haar helpen: een vriend en een persoon die niet in beeld wilt. Die zijn een soort vage masseurs...
Ze heeft al ooit klachten gehad maar haar medicijnen werken vlg. haar niet meer.
Tsja..Ik zag het idd niet...Hoppa één glas is al binnengewerkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |