zoalsquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze "niets van Bart moet hebben" dan geeft ze wel heel verwarrende fysieke en verbale signalen af..![]()
Klopt. Dat heeft hij onlangs al een keer uitgelegd, aan Ilona. Ze is lief, hij vindt haar lekker, maar er is geen geestelijke klik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef Day het volgende:
Jemig, van de streams van DGK word je ook niet vrolijk zeg!
Ik denk overigens dat Brian niet op Nena valt. Hij vindt haar leuk, aardig en lief, maar verliefd is hij zeker niet.
Brian zit nog met z'n ex in zijn hoofd.. Maar hij wil Nena wel zeker hebben... heeft het al twee keer geprobeerd ook. Nena vind de aandacht fijn en lekker.. maar wil eigenlijk Bart.. die eigenlijk weer Lesley wil hahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef Day het volgende:
Ik denk overigens dat Brian niet op Nena valt. Hij vindt haar leuk, aardig en lief, maar verliefd is hij zeker niet.
Dat heb ik gezien.. ik geloofde er niets van dat was een klassiek geval van indekken !quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Dat heeft hij onlangs al een keer uitgelegd, aan Ilona. Ze is lief, hij vindt haar lekker, maar er is geen geestelijke klik.
Misschien niet in wat ze zegt, maar je moet maar 'ns op haar lichaamstaal letten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zoals
ik weet niet waar jij op let ?
Nena wil Bart ??quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian zit nog met z'n ex in zijn hoofd.. Maar hij wil Nena wel zeker hebben... heeft het al twee keer geprobeerd ook. Nena vind de aandacht fijn en lekker.. maar wil eigenlijk Bart.. die eigenlijk weer Lesley wil hahaha
Denk ik ook niet, hij heeft gewoon even zin inquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef Day het volgende:
Ik geloofde het wel. Wat niet wegneemt dat hij haast bedwelmd wordt door Nena's schoonheid en best met haar naar bed zou willen. Maar dat is lust, geen liefde.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien.. ik geloofde er niets van dat was een klassiek geval van indekken !![]()
We zullen zienquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien niet in wat ze zegt, maar je moet maar 'ns op haar lichaamstaal letten.
Bij beide overigens, al probeert Bart het ook nog wel met woorden, die hij daarna zo snel mogelijk afzwakt.
Ja.. ik zie dat ook.. ze "spelen" leuk met elkaar ; -)quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien niet in wat ze zegt, maar je moet maar 'ns op haar lichaamstaal letten.
Bij beide overigens, al probeert Bart het ook nog wel met woorden, die hij daarna zo snel mogelijk afzwakt.
Het kan best zijn dat Lesley uit praktische overwegingen niets met Bart wil beginnen, en vice versa.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha hier kunnen we nog uren over discuseren.. we zullen het wel zien.. we hebben nog even.. (jaartje of twee ; -)
Met "niets moet hebben van Bart", bedoel ik dus een liefdes relatie, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat Lesley uit praktische overwegingen niets met Bart wil beginnen, en vice versa.
Maar om te stellen dat ze "niets moet hebben van Bart", dat is veel te sterk uitgedrukt, ze vindt hem beslist leuk.
Jawel hoor... (de kooi zien we wel.. verwacht alleen geen bewoners ; -)quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef avonne het volgende:streams
"kijk 24 uur per dag naar de gouden kooi" my ass
Geweldig kijkje in de keuken van DGKquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jawel hoor... (de kooi zien we wel.. verwacht alleen geen bewoners ; -)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |