Nee, ik gun bart zijn lolletje wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:28 schreef avonne het volgende:
Zo heeft Bart wel een uitzonderingspositie
Vinden we dat erg of nie?
Ze struikelen in dat huis over de camera mensen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef Day het volgende:
Stond er nou gewoon een cameraman achter die staldeur?
Vind je het gek dat die 2 maar om elkaar heen blijven draaien!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:31 schreef avonne het volgende:
hebben jullie geluid op 3+4 ?
wat een gekut weer met die streams
Zo'n werkrelatie heb ik ook met verschillende dames, zij moet volgens mij niets van Bart hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet echt eens wat duidelijker worden tegen Lesley. Hij geeft haar al wat hints, maar het is nog niet echt overtuigend. Ze kan het nog als geintjes opvatten. Het wordt echt tijd om wat duidelijkere uitspraken te doen
Ja die is er constantquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef Day het volgende:
Stond er nou gewoon een cameraman achter die staldeur?
Vind je het gek dat die 2 maar om elkaar heen blijven draaien!
Ja geweldig, die geluidloze camera's.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:52 schreef happyme28 het volgende:
Nena en Brian liggen op bed. Nena ligt tegen Brian aan maar gaat dan snel van 'm af. Ze zegt dat de camera's inzoomen dus gaat ze van 'm af liggen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij mogen op zondag de kinderen van de regie met de knoppen spelen.... zucht.
Als ze "niets van Bart moet hebben" dan geeft ze wel heel verwarrende fysieke en verbale signalen af..quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo'n werkrelatie heb ik ook met verschillende dames, zij moet volgens mij niets van Bart hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |