En toen was het stil.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
WTF gaat lekker hard ineens hier.
Heb ik hier geen last van.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:24 schreef Gert het volgende:
HiDiHo, als je via jouw pagina de DGK-streams kijkt, en je drukt dan op F11 voor full screen, dan krijg je de BB-streams te zien.
Dat is dan heel raar.quote:
nee, geen probleemquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dan heel raar.
Ik bedoel dus: vanaf het overzichtsscherm met alle 4 de streams, en dan op F11 drukken. Dan krijg ik eerst een of andere pop up en daarna schiet ie bij mij naar de BB-streams.
Dat heb ik niet gehoord. Ze heeft last van haar lever en het is niet de eerste keer maar haar medicijnen schijnen niet meer te werken...Alleen 2 personen kunnen haar helpen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef avonne het volgende:
on topic: Angelique heeft een ernstige leverziekte?????
Ik denk het ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft ze in godsnaam als alleen 2 mensen kunnen haar helpen... Zijn dat magnetiseurs of zoiets?![]()
Nee, ik gun bart zijn lolletje wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:28 schreef avonne het volgende:
Zo heeft Bart wel een uitzonderingspositie
Vinden we dat erg of nie?
Ze struikelen in dat huis over de camera mensen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef Day het volgende:
Stond er nou gewoon een cameraman achter die staldeur?
Vind je het gek dat die 2 maar om elkaar heen blijven draaien!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:31 schreef avonne het volgende:
hebben jullie geluid op 3+4 ?
wat een gekut weer met die streams
Zo'n werkrelatie heb ik ook met verschillende dames, zij moet volgens mij niets van Bart hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet echt eens wat duidelijker worden tegen Lesley. Hij geeft haar al wat hints, maar het is nog niet echt overtuigend. Ze kan het nog als geintjes opvatten. Het wordt echt tijd om wat duidelijkere uitspraken te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |