Cap anders ff van mijn site, heb je die zwarte balken ook nietquote:
Pulling a Nenaquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet eerst de capture uitsnijden (dus zwarte balken eraf) en wat je dan over houdt verkleinen tot 580x435
Jawel hoor. Ik capture alles full screen en dan heb je die balken ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cap anders ff van mijn site, heb je die zwarte balken ook niet
Voor juiste grootte druk op de R en dan r
links -14quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Typische Nicolaas uitdrukking
[afbeelding]
Bij fullscreen wordt je beeld uitgerekt door je videokaart. voor het beste resultaat kun je beter cappen op het origineel formaat !quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik capture alles full screen en dan heb je die balken ook.
Je hoort karaoke op de achtergrond.. kijk of de nummers overeen komenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:03 schreef avonne het volgende:
ik heb zo het idee dat E+S niet live is. Dat ze het leukste eruit halen en op de stream zetten.
LOL.. dat snap ik ook. Ik heb al duizenden caps gemaakt inmiddels. Als ik caps van 580 breed wil plaatsen geeft cappen op full screen en dan verkleinen het beste resultaat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij fullscreen wordt je beeld uitgerekt door je videokaart. voor het beste resultaat kun je beter cappen op het origineel formaat !
Dit kan echt nooit scanman !quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat snap ik ook. Ik heb al duizenden caps gemaakt inmiddels. Als ik caps van 580 breed wil plaatsen geeft cappen op full screen en dan verkleinen het beste resultaat.
Ze zegt net dat ze er al vanaf 8 uur zitten en dus al 5 uur aan de klets zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:03 schreef avonne het volgende:
ik heb zo het idee dat E+S niet live is. Dat ze het leukste eruit halen en op de stream zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |