abonnement Unibet Coolblue
pi_42887875
Hier dus verder met Tilburg

Zie hier Peerke Donders:
Peerke is mijn held! Hij is in '82 zaligverklaard door de Paus. Hij werd geboren op 27/10/1809. Jáááren later werd Tilburg in WOII bevrijd op... juist... 27 oktober! Zoeen toeval!

Zo, wapentje erbij:


En hier hedde meneer Willem II.


Maar genoeg ouwighèd. Tilburg gaat tegenwoordig de goeie kant op qua bouwprojecten en architectuur. Natuurlijk is de Westpoint een schitterend voorbeeld van deze vooruitgang.



Ja en dit, uhh.. is ok gewoon een mooi ploaike.


En natuurlijk hebben we - de voormalig chauffeur van wijlen Pim Fortuyn - als politiek coryfee in het gemeentehuis zitten! Nu staat hij op nummer 19 bij één NL! Hanske Smolders!



Tevens vindt jaarlijks de grootste kermis van Europa plaats in Tilburg. Kermis is pauper, maar dan even niet.

Zo, genoeg propaganda.

Tilburgers, laat van U horen!


Er is maar 1 club in Brabant:

We terroriseren de wereld met:

Charlene!

Muzikaal:

013 aight!


Guusje!


Wesley

Geschiedenis
Tilburg is ontstaan uit gehuchten en kleine dorpen, zogenaamde herdgangen, die met elkaar in verbinding stonden. De oude dorpskernen zijn nog steeds terug te vinden in de namen van verschillende oude wijken zoals Heuvel, Korvel, Veldhoven, Broekhoven en Goirke. Pas in 1809 krijgt Tilburg stadsrechten. De stad is eind negentiende eeuw groot geworden door de textielindustrie die zich vestigde tussen de herdgangen in. Na het verdwijnen van deze tak van industrie in de jaren zestig vestigde moderne industrie zich op industrieterreinen aan de rand van de stad. Vanaf de jaren tachtig worden de lege plekken in de stad, waar voorheen de textielfabrieken stonden, opgevuld met woonwijken.

In de volksmond werden Tilburgers altijd Kruikenzeikers genoemd. (De carnavalsnaam van Tilburg, Kruikenstad, is hiervan afgeleid). Dit omdat de inwoners vroeger in kruiken urineerden. De kruiken met urine werden verkocht aan de zeventiende-eeuwse textielindustrie, die de urine nodig had voor het wassen van wol. Sinds de negentiende eeuw worden chemicaliën ingezet voor de bewerking van textiel. Het "Kruikenzeiken" duurde echter voort tot diep in de 19e eeuw.

Koning Willem II verbleef graag in Tilburg. Over de plaats merkte hij eens op: "Hier adem ik frank en vrij." In zijn opdracht werd een paleis gebouwd in het centrum van de stad. Hij heeft er echter zelf nooit in kunnen verblijven omdat hij stierf voor de voltooiing ervan. Het paleis werd door de koninklijke familie overgedragen aan de gemeente op voorwaarde dat er een Hogere Burger School (HBS) in gevestigd zou worden. Deze "Rijks HBS Koning Willem II" bestaat nog steeds als Willem II College, echter in een ander gebouw. De bekendste leerling van deze HBS is Vincent van Gogh, die de school bezocht in de periode 1866-1868. Het paleis maakt tegenwoordig deel uit van het gemeentehuis.

Met het Sint-Odulphuslyceum, gesticht in 1899, heeft Tilburg de oudste Noord-Brabantse katholieke middelbare school voor jongens waaraan geen internaat verbonden was. Inmiddels is de school gemengd. De schoolkrant De Pit bestaat sinds 1937 en is een van de oudste schoolkranten van Nederland. Tegenover het Sint-Odulphuslyceum daarentegen staat sinds augustus 2005 de nieuwste middelbare school van Brabant: De Nieuwste School. Zowel het Sint-Odulphus als De Nieuwste School ressorteren onder OMO; de vereniging Ons Middelbaar Onderwijs.

In 1900 werd Tilburg in beroering gebracht door de moord op Marietje Kessels. Na drie dagen vermissing werd het lijk van de 12-jarige fabrikantsdochter in de Noordhoekkerk aangetroffen. Een van de drie hoofdverdachten, de pastoor, bleef bij het gerechtelijk onderzoek volledig buiten schot. De zaak is altijd onopgehelderd gebleven.

In Tilburg is vanaf 1993 een duidelijk hoogbouwbeleid ontwikkeld. Daaruit zijn twee hoge gebouwen voortgekomen die naar Nederlandse begrippen als wolkenkrabbers kunnen worden beschouwd, te weten het Interpolis-hoofdkantoor en de Westpoint-woontoren. Het laatste gebouw is 143,1 meter hoog en was daarmee korte tijd de hoogste woontoren van Nederland, een titel die inmiddels is overgenomen door het Rotterdamse Montevideo. Inmiddels is in Tilburg een tweede woontoren in aanbouw die 101 meter hoog zal worden en de naam 'De Stadsheer' heeft gekregen. Deze woontoren maakt onderdeel uit van het project 'Het Haestrechtkwartier'. Een gebied gelegen in de stationszone, direct ten westen van het centraal station, bestaande uit vier kantoren, een parkeergarage en een woontoren.

En waar wonen we?

Daar dus ongeveer...

[ Bericht 49% gewijzigd door Herr_Munk op 22-10-2006 15:47:57 ]
pi_42888057
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42888074
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_42888167
Zo na een beetje knutselen heb ik de plaatjes zichtbaar kunnen maken
nog updates noduig?
oh ja 013 en Smolders is nummer 19 bij één NL
pi_42888269
En daar zijn we weer....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_42888311
stemwijzer geeft bij mij de partij van Smolders als beste keus
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_42888446
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:30 schreef Herr_Munk het volgende:


Er is maar 1 club in Brabant:
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_42888621
tis een schone stad!

woon er al een paar jaar met veel plezier, hoe wel het allemaal wel anders wordt met die zogenaamde moderne dingen... tis geen stad met karakter en zeker niet nu weer het hele centrum op de schop gaat!
pi_42888668
wat zijn ze eigenlijk aan het bouwen tussen de spoorlaan en heuvelstraat? staat daar vol met hijskranen...
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_42888704
teejveejpeej.

  zondag 22 oktober 2006 @ 16:03:43 #11
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_42888749
Halleee
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_42888821
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:00 schreef Yankee_One het volgende:
wat zijn ze eigenlijk aan het bouwen tussen de spoorlaan en heuvelstraat? staat daar vol met hijskranen...
Pieter Vredeplein
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42888833
foutje
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_42890367
Hier ook een echte kruik!

Heb m'n hele leven (op twee jaar na) in Tilburg gewoond.

Van Broekhoven tot en met de Reeshof allemaal gehad, woon nu lekker in het centrum!
Tis en blijft een geweldige stad!
pi_42891132
Nog meer mensen Extase een bezoekje gebracht van t weekeind?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:14:51 #16
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42899231
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:00 schreef Yankee_One het volgende:
wat zijn ze eigenlijk aan het bouwen tussen de spoorlaan en heuvelstraat? staat daar vol met hijskranen...
Onder welke steen heb jij gelegen hé?!
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:46:45 #17
46998 Duder
strolling along
pi_42900433
"Noait uwe haanden in de lucht... voor Tilburg-City"
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_42901738
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:54 schreef vamperotica het volgende:
Maar.....
T was weerbest gezellig in extase
Het was zeker gezellig eindenlijk eens een metal/rock avond zonder dans achtige sjit.
pi_42903667
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Het was zeker gezellig eindenlijk eens een metal/rock avond zonder dans achtige sjit.
Extase verpaupert net als al die andere tenten tot een < 18 tent met top 40 muziek...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42904164
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:12 schreef vamperotica het volgende:
Nog meer mensen Extase een bezoekje gebracht van t weekeind?
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag

en wanneer was jij er precies te bewonderen?

@ Existenz! Top 40 muziek ben ik het niet mee eens, ze hebben een nieuwe DJ, afgelopen zaterdag draaide hij alleen niet, en die verricht echt super werk! Wat onder de 18 betreft helemaal mee eens! Ik moet helaas nog altijd eerst naar de leeftijd vragen voordat ik een drankje aanbiedt en fouten ga maken.
pi_42904227
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:12 schreef vamperotica het volgende:
Nog meer mensen Extase een bezoekje gebracht van t weekeind?
Afgelopen zaterdag
Eigenlijk elke zaterdag wel
mss herken je me wel, ik ben ongeveer de enige met een blond afro
pi_42904580
Vreemd, rinkelen geen belletjes bij mij en ben er echt elk weekend te vinden. Ik ben lang en breed, uh gisteren een Guinness shirt aan.. Vrijdag een shirt met Fatwreck erop
pi_42909518
teeveepee
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_42909568
de TT
пусть всегда будет солнце
pi_42917969
student uvt is in de house.

Als tilburg nou eindelijks eens een mooi winkelcentrum zou fixen ipv é©® enkele straat zou het een leuke stad worden. En die lelijke mac D moet echt zsm verdwijnen van 't piusplein. Voor de rest wel uit te houden in tilburgcity
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_42923404
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:28 schreef mister_popcorn het volgende:
student uvt is in de house.

Als tilburg nou eindelijks eens een mooi winkelcentrum zou fixen ipv é©® enkele straat zou het een leuke stad worden. En die lelijke mac D moet echt zsm verdwijnen van 't piusplein. Voor de rest wel uit te houden in tilburgcity
Jij bedoelt dat de oude lindeboom terug zou moeten komen, dat het verkeer uit de binnenstad moet verdwijnen, de heuvel weer gezellig moet worden en de cityring op moet pleuren?
Klinkt als vroeger
pi_43012465
Tilburg is mooi van noord tot zuid (de reeshof vind ik een apparte stad). Maare ja extase verpaupert te erg gewooon tegenwoordig. (zo dat was alles)
pi_43139582
013 is de bomb!
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_43141910
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Jij bedoelt dat de oude lindeboom terug zou moeten komen, dat het verkeer uit de binnenstad moet verdwijnen, de heuvel weer gezellig moet worden en de cityring op moet pleuren?
Klinkt als vroeger
en daar is niets mis mee!

dat cityring gedoe is een drama! je bent bijna een uur bezig om van de ene kant naar de andere te komen (jah je kan ook fietsen, maar ik ben daar op dit moment ff niet toe in staat met mijn rug) en dan ben je echt een partij aan het omrijden (woon aan de korvelseweg en die is nu ook helemaal open! de hele teringstad ligt op zijn kop man!
  woensdag 1 november 2006 @ 16:58:01 #30
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_43142210
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

en daar is niets mis mee!

dat cityring gedoe is een drama! je bent bijna een uur bezig om van de ene kant naar de andere te komen (jah je kan ook fietsen, maar ik ben daar op dit moment ff niet toe in staat met mijn rug) en dan ben je echt een partij aan het omrijden (woon aan de korvelseweg en die is nu ook helemaal open! de hele teringstad ligt op zijn kop man!
shittyring

Maar je hebt gelijk, de logica in de planning van werkzaamheden is ver te zoeken.
pi_43142244
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef Petra76 het volgende:

[..]

shittyring

Maar je hebt gelijk, de logica in de planning van werkzaamheden is ver te zoeken.
idd ook goed voor de commercie... heel december is de stad onbereikbaar ongeveer...
pi_43142755
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

en daar is niets mis mee!

dat cityring gedoe is een drama! je bent bijna een uur bezig om van de ene kant naar de andere te komen (jah je kan ook fietsen, maar ik ben daar op dit moment ff niet toe in staat met mijn rug) en dan ben je echt een partij aan het omrijden (woon aan de korvelseweg en die is nu ook helemaal open! de hele teringstad ligt op zijn kop man!
Klopt, das ook de reden waarom ik nu niet met de fiets naar het station fiets.
Het is zo fokking druk overal, vooral aan de korvelse weg idd.

Bij welke winkel woon je ergens in de korvelse weg normaal gesproken fiets ik er namelijk elke door de weekse dag doorheen
pi_43148797
Moest net in de spits naar het ziekenhuis met de bus, sta je indd een kwartier in de file
pi_43149050
Met die ring moet ik straks de halve stad door om via interpolis bij het station te komen met de bus
pi_43150600
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Klopt, das ook de reden waarom ik nu niet met de fiets naar het station fiets.
Het is zo fokking druk overal, vooral aan de korvelse weg idd.

Bij welke winkel woon je ergens in de korvelse weg normaal gesproken fiets ik er namelijk elke door de weekse dag doorheen
boven de blokker ideaal wonen heb met de auto al een paar keer een fietser bijna de weg afgereden die niet snappen dat een rond rood bord met een witte streep erdoor betekend dat je er niet in mag rijden

pelissie staat hier ook regelmatig te bekeuren zo grappig!
pi_43150614
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef Maisnon het volgende:
Met die ring moet ik straks de halve stad door om via interpolis bij het station te komen met de bus
kun je beter lopen
pi_43153442
Chillburg:D
cityring is inderdaad behoorlijk pauper maar ik ga altijd uit in de funfactory (lol)

edit:
en villa fiesta of course
aaaight
pi_43154064
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

kun je beter lopen
Nja gewoon bij Interpolis uitstappen , ik kom van iets verder (Udenhout)
pi_43154588
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Nja gewoon bij Interpolis uitstappen , ik kom van iets verder (Udenhout)
Als je je verdiept had in de cityring zou je hebben gelezen dat bussen WEL via 2 kanten naar het station zullen kunnen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43154864
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:08 schreef existenz het volgende:

[..]

Als je je verdiept had in de cityring zou je hebben gelezen dat bussen WEL via 2 kanten naar het station zullen kunnen.
Jep, dan had ik dat wel geweten
pi_43155035
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:15 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Jep, dan had ik dat wel geweten
Dus hoef je niet zover te lopen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43155874
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef superjules het volgende:
Chillburg:D
cityring is inderdaad behoorlijk pauper maar ik ga altijd uit in de funfactory (lol)

edit:
en villa fiesta of course
Funfactory, heb geen flauw idee wat voor volk daar komt of wat voor muziek ze draaien maar ik ga daar uit principe niet naar binnen...
Ze hebben gewoon het fokking logo van Fear Factory (Metal band) gejat en dat gebombardeert tot hun logo :S
pi_43158688
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:08 schreef existenz het volgende:

[..]

Als je je verdiept had in de cityring zou je hebben gelezen dat bussen WEL via 2 kanten naar het station zullen kunnen.
enige wat ik weet van cityring... het zuigt! heb nogal wat vrienden in de willem II straat, telegraafstraat enzo wonen... daar is dus nu gewoon bijna niet te komen!
pi_43159417
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:19 schreef existenz het volgende:

[..]

Dus hoef je niet zover te lopen
Nouja, die stomme trein sluit toch altijd al niet goed aan, dus eigenlijk kon ik in ieder geval lekker blijven zitten , maar toch bedankt
  donderdag 2 november 2006 @ 14:31:40 #45
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_43171083
Ik kom ook een keer hoi zeggen!
Ben bijna 3 jaar officieel Tilburgse, sinds ik ergens tussen Korvelplein en Ringbaan-West een kamertje heb. Maar mijn ouders wonen niet echt ver van Tilburg, dus ik kom er al sinds ik klein ben.

Ik vind het in ieder geval een leuke en gezellige stad. Fijne uni, je kunt er lekker shoppen en uiteraard supergezellig op stap! Ik hou het hier nog wel een paar jaar vol
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_43232117
De Zino
pi_43232988
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:31 schreef Foeske het volgende:
Ik kom ook een keer hoi zeggen!
Ben bijna 3 jaar officieel Tilburgse, sinds ik ergens tussen Korvelplein en Ringbaan-West een kamertje heb. Maar mijn ouders wonen niet echt ver van Tilburg, dus ik kom er al sinds ik klein ben.

Ik vind het in ieder geval een leuke en gezellige stad. Fijne uni, je kunt er lekker shoppen en uiteraard supergezellig op stap! Ik hou het hier nog wel een paar jaar vol
Da's op zich wel een leuke buurt
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43234868
naai uw handuh in de lucht voor tilburg city.. en je bent onze meest bekende waus vergeten!!! ferry van de zaaaaaaaaaaaaaaade!!!

Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_43238011
Odulphus Lyceum

Vrédag noar schoolfist in de Gallery
  zaterdag 4 november 2006 @ 18:56:15 #50
121217 Soli
Still I am...
pi_43239325
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
Odulphus Lyceum

Vrédag noar schoolfist in de Gallery
heuheu
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
pi_43241422
importTilburger meldt zich
pi_43243557
Vanavond is het weer Steen, metaal en ijzer avond in de Extase :D
en het is weer loos...
pi_43248934
Is bij julie ook het licht uitgegaan vanavond?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_43250304
De TV werkt niet en Essent is totaal onbereikbaar.


En o ja: Guust Meeuwis .
Helpt waar hij kan!
pi_43251505
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:22 schreef maril het volgende:
Is bij julie ook het licht uitgegaan vanavond?
Nope.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43264029
Tilburg, woorden te kort

Reeshof




Wandelbos




West




Noord


Centrum





Zuid



Een hele fijne stad om te wonen en te werken, winkelen is minder
pi_43270052

Is dat niet het kromhoutpark? Waar vroeger de kazerne stond?
pi_43270977
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef SwiffMeister het volgende:
[afbeelding]
Is dat niet het kromhoutpark? Waar vroeger de kazerne stond?
dat klopt dit is het kromhoutpark waar vroeger een karzane stond.
pi_43271115
Ik vind Tilburg wel een kut stad eigenlijk

ALleen het uitgaan is wel leuk
pi_43273491
Theresia Lyceum!
pi_43273972
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Theresia Lyceum!
EY JONSKE WILDE GIJ EEN POTJE MATTEN?
pi_43278428
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

EY JONSKE WILDE GIJ EEN POTJE MATTEN?
neuh maar ook jouw taaaaanden kunnen over de korte heuvel rollen he
pi_43278635
Theresia vs Odulphus Ooit, toen ik er nog op zat, hadden er een paar mot met elkaar. Die van het Theresia dachten wel ff bij ons die personen in elkaar komen te slaan, maar dat werkte dus niet met ons allemaal erom heen . Ze zouden de volgende dag dus wel terug komen met een grote groep. Toen ze niet op kwamen dagen, zijn wij naar het Theresia gewandeld (20-30 man). Nog nooit zo gelachen, want daar stonden wij ineens met de vraag: "We zijn er wel, wat moeten jullie nu?". Bij het Theresia wisten ze niet hoe ze het hadden . Uiteindelijk geen fuck gebeurt en die van het Theresia nooit meer gezien, maar wat verwacht je dan ook van deze 2 scholen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43284285
quote:
Op zondag 5 november 2006 23:47 schreef existenz het volgende:
Theresia vs Odulphus Ooit, toen ik er nog op zat, hadden er een paar mot met elkaar. Die van het Theresia dachten wel ff bij ons die personen in elkaar komen te slaan, maar dat werkte dus niet met ons allemaal erom heen . Ze zouden de volgende dag dus wel terug komen met een grote groep. Toen ze niet op kwamen dagen, zijn wij naar het Theresia gewandeld (20-30 man). Nog nooit zo gelachen, want daar stonden wij ineens met de vraag: "We zijn er wel, wat moeten jullie nu?". Bij het Theresia wisten ze niet hoe ze het hadden . Uiteindelijk geen fuck gebeurt en die van het Theresia nooit meer gezien, maar wat verwacht je dan ook van deze 2 scholen
1x gezien dat de scholen wel samen "werkten"

toen het OMO had besloten om de 2 scholen samen te voegen, toen waren ze allebei helemaal te vinden bij het kantoor van OMO, politie erbij enzo, dat was wel grappig
  maandag 6 november 2006 @ 11:10:32 #65
121217 Soli
Still I am...
pi_43285673
Odulphus lyceum jou zweren wij trouw, wie onzer zal jou ooit vergeten...?

Odulphus
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
pi_43296526
Ik heb op het Willem 2 gezeten.

Kan me nog herinneren dat toen ik in de 4e zat er 1 of andere Robbie langs zou komen om flinke stennis te komen trappen samen met izjn vrienden. Was wel lachen want ongeveer de hele school was uitgelopen op het toen nog redelijk grote grasveld voor de school. Aangezien het Willem 2 toen 1 van de grootste middelbare scholen van Tilburg en omstreken was was het dus serieus druk buiten
Uiteindelijk is er niemand op komen dagen, maar anders was er vast 1 grote mayhem uitgebroken
pi_43297045
*Aloysius mavo meldt zich...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_43297333
Mijn stadje
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:01:54 #69
46998 Duder
strolling along
pi_43325382
willem II is de shit
op het odulphus zitten alleen nerds en hockeykutjes
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_43327279
wie zat er zaterdag in de bios toen alles stil viel door een stroomstoring?
пусть всегда будет солнце
pi_43334378
welke stroomstoring?, nergens van gemerkt
pi_43335364
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:08 schreef MoChe het volgende:
wie zat er zaterdag in de bios toen alles stil viel door een stroomstoring?
Ik, heb ik bij jou in je kont geknepen?
pi_43335750
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik, heb ik bij jou in je kont geknepen?

welk zaal?
пусть всегда будет солнце
pi_43335765
Niets gemerkt van heel die storing
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:12:29 #75
46998 Duder
strolling along
pi_43336010
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik, heb ik bij jou in je kont geknepen?
dit is een treffend voorbeeld van een odulphiaanse gayactie
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:04:23 #76
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_43343718
Nog meer mensen die Wouter vanmiddag in de stad hebben gezien? Ik liep toevallig door de heuvelstraat toen ik een aantal PvdA'ers in rode jassen en een hoop cameramannen zag lopen. En toen zag ik Wouter Bos ook. Hij ging rozen uitdelen, op een zeepkist staan met z'n promopraatje en daarna met 3 Tilburgers een gesprekje aan. En dat was het ongeveer, maar ik vond het wel grappig. Ben de laatste maanden amper in de stad geweest en net dat uurtje dat ik er was was hij er ook
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_43344044
Oh ja stad. Daar moet ik deze week ook nog naar toe. Moet geloof ik nog wat cadeaus en zo hebben
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43344103
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef Duder het volgende:
willem II is de shit
op het odulphus zitten alleen nerds en hockeykutjes
Hoelang ben je al weg op het W2 college? mss ken ik je gezicht
pi_43344191
Willem II college! My old man is daar congierge!
pi_43344597
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef Herr_Munk het volgende:
Willem II college! My old man is daar congierge!
Ik ken nog een paar concierges:
Christ, Schellekes, Snoeren, Adje (van adje ken ik zijn echte naam niet)
Dat waren de concierges toen ik weg ging, zittie er bij ?
pi_43344793
jups
pi_43344878
Spreek jij je vader aan met U en/of gaf hij leerlingen die te laat waren en een NAC-shirt droegen een dubbel zo zware straf dan een gewone leerling die te laat was?
pi_43346852
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Spreek jij je vader aan met U en/of gaf hij leerlingen die te laat waren en een NAC-shirt droegen een dubbel zo zware straf dan een gewone leerling die te laat was?
Nope, en voetbal intresseert mijn pa niet maar dit voorstel kan ik altijd maken natuurlijk
pi_43346936
Goed dan vallen Christ, en Schellekes af.
Dan moet je wel een zoon van Snoeren zijn, want Adje is volgens mij een stuk ouder om als pa te hebben als je van 85 bent
pi_43347223
Vandaag lag er btw op het station een fiets boven op een bushokje van lijn 1 :S
Ik vroeg me nog hardop af of dat nou mavo, havo of vwo humor was :S
Waarschijnlijk gewoon humor van iemand die zijn eigen kracht niet kende en de fiets er op gooide ipv er door heen.
Dus iemand nog een fiets kwijt?
  woensdag 8 november 2006 @ 15:00:34 #86
46998 Duder
strolling along
pi_43359579
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:23 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Ik ken nog een paar concierges:
Christ, Schellekes, Snoeren, Adje (van adje ken ik zijn echte naam niet)
Dat waren de concierges toen ik weg ging, zittie er bij ?
Snoeren en Adje (tuitelaars heettie volgens mij) zijn mijn helden.
Ik heb trouwens vorig jaar mijn vwo diploma daar gehaald
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_43359694
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:54 schreef SwiffMeister het volgende:
Vandaag lag er btw op het station een fiets boven op een bushokje van lijn 1 :S
Ik vroeg me nog hardop af of dat nou mavo, havo of vwo humor was :S
Waarschijnlijk gewoon humor van iemand die zijn eigen kracht niet kende en de fiets er op gooide ipv er door heen.
Dus iemand nog een fiets kwijt?
Dat is handig man, als je dan de bus van lijn 1 nodig hebt kun je zo je fiets op het dak schuiven
pi_43359903
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:54 schreef SwiffMeister het volgende:
Vandaag lag er btw op het station een fiets boven op een bushokje van lijn 1 :S
Ik vroeg me nog hardop af of dat nou mavo, havo of vwo humor was :S
Waarschijnlijk gewoon humor van iemand die zijn eigen kracht niet kende en de fiets er op gooide ipv er door heen.
Dus iemand nog een fiets kwijt?
Ik zag hem ook liggen, zullen wel een paar bikkels uit gool zijn geweest (lijn 1 gaat toch die richting op?).
pi_43360203
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:12 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Ik zag hem ook liggen, zullen wel een paar bikkels uit gool zijn geweest (lijn 1 gaat toch die richting op?).
DOAR KOMT GÉÉN GOEIEIEIGHEED VANDOAN

pi_43364437
Willem 2, odulphus en theresia zijn echt te ghey... Mill Hill college rules heel hard maar das in goirle
пусть всегда будет солнце
pi_43364606
Goirle, tis dat ik er zelf woon en vandaan kom, maar verder ister idd geen zak te beleven.

@Duder, Tuitelaars, das idd de echte naam van adje Altijd een relaxte gast gevonden. Snoeren kende ik niet zo goed, die is gekomen toen ik in mijn examenjaar zat.
  woensdag 8 november 2006 @ 17:55:54 #92
46998 Duder
strolling along
pi_43365477
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef MoChe het volgende:
Willem 2, odulphus en theresia zijn echt te ghey... Mill Hill college rules heel hard maar das in goirle
Die site van Mill Hill was een tijdje geleden gehackt door een paar boze mocro's
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_43365689
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef SwiffMeister het volgende:
Goed dan vallen Christ, en Schellekes af.
Dan moet je wel een zoon van Snoeren zijn, want Adje is volgens mij een stuk ouder om als pa te hebben als je van 85 bent
  woensdag 8 november 2006 @ 18:15:03 #94
46998 Duder
strolling along
pi_43366149
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:01 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

je vader is een held!!

de wildste verhalen gaan over hem de ronde

[ Bericht 8% gewijzigd door Duder op 09-11-2006 16:56:34 ]
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_43398446
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:01 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Is het waar dat hij een ex-commando is?
pi_43399962
Fiets op het bushokje van lijn 1 ligt er nog steeds.
Zijn er eigenlijk meer mensen die lijn 1 geregeld nemen?
pi_43401392
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Is het waar dat hij een ex-commando is?
Heeft heeft wel in het leger gezeten ook na zijn dienstplicht. Dat was in die tijd op Russen jagen die op een of andere manier in West - Duitsland beland waren en er zou spraken zijn dat hij misschien naar Libië uitgezonden zou worden maar dat is niet door gegaan voor hem. Maar Commando, hij moest er zelf ook smakelijk om lachen.
pi_43404919
Is Snoeren niet een beetje aan de "brede" kant voor een soldaat :S ?
pi_43407322
ik neem nooit lijn 1, altijd lijn 2
pi_43407584
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef iemanss het volgende:
ik neem nooit lijn 1, altijd lijn 2
Reeshof de gekste!
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_43408188
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:25 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Reeshof de gekste!
pi_43409338
Er was eens

Het bels lijntje


Het kasteel


De trams
pi_43417204
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef SwiffMeister het volgende:
Is Snoeren niet een beetje aan de "brede" kant voor een soldaat :S ?
Je moet je ook bedenken dat dat ruim 20 jaar geleden is hè?
pi_43423172
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:25 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Reeshof de gekste!
Reeshof buitenland!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43423189
Vanavond naar The Gallery en de Clochard
pi_43424547
wat is nou eigenlijk leuk om op zaterdag uit te gaan als je houdt van 'normale' mensen en 'normale' muziek (RmB, Dance etc...)
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_43425542
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:24 schreef Yankee_One het volgende:
wat is nou eigenlijk leuk om op zaterdag uit te gaan als je houdt van 'normale' mensen en 'normale' muziek (RmB, Dance etc...)
Boogies denk ik
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:22:01 #108
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_43433471
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Boogies denk ik
Boogies kan, maar de Boekanier is dan ook erg leuk! Ik hou zelf ook wel op z'n tijd van de skihut en daar heb je opzich ook best veel normale mensen, maar niet echt jouw muziek misschien
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_43436211
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:22 schreef Foeske het volgende:

[..]

Boogies kan, maar de Boekanier is dan ook erg leuk! Ik hou zelf ook wel op z'n tijd van de skihut en daar heb je opzich ook best veel normale mensen, maar niet echt jouw muziek misschien
Skihut
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:58:24 #111
121217 Soli
Still I am...
pi_43454559
wat is de Gallery een klotetent zeg

Geen wonder dat ze die tent op een vrijdagavond af konden huren, daar komt normaal geen hond!

Wel lekker feestje trouwens
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
pi_43454763
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:58 schreef Soli het volgende:
wat is de Gallery een klotetent zeg

Geen wonder dat ze die tent op een vrijdagavond af konden huren, daar komt normaal geen hond!

Wel lekker feestje trouwens
Gallery is volgens mij ook alleen nog open voor feesten. Die tent er onder, de Costa is de uitgangstent van die uitbater.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43455319
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:58 schreef Soli het volgende:
wat is de Gallery een klotetent zeg

Geen wonder dat ze die tent op een vrijdagavond af konden huren, daar komt normaal geen hond!

Wel lekker feestje trouwens
Het feest was ook kut met natuurlijk als toppunt dat we er bekant zijn uit gezet
pi_43455643
Skihut...
Een vriend van me is daar geweigerd... Omdat zijn haar wat langer is dan dat van "normale mensen"
Kan dus niet echt zeggen dat de skihut voor normale mensen is, anders weigeren ze zomaar niet mensen omdat ze er anders uitzien dan "normale mensen".

Extase FTW!
Maar kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen niet echt the place to be is.
Kom zelf eigenlijk nooit ergens anders, maar met carnaval komen we (op vrijdag) altijd overal, en dan zou ik toch zeggen, ga naar Bolle of BoogieWonderland.
Costa wordt al genoemd, maar probleem daar is dat de gemiddelde leeftijd ongeveer een halve generatie lager ligt dan mijn leeftijd (en ik ben niet eens zo heel oud)

Kunt ook een keer naar 3 gezusters gaan, op carnaval na ook nog nooit geweest, maar leek me best wel ok tent voor "normale mensen"
Enige nadeel is dat als je op een gegeven moment zat bent en vergeet dat de bars daar draaien je ineens aan de andere kant van de tent staat en verdwaalt bent :S wat soms best lastig is.
pi_43465289
Zo dadelijk maar weer naar Polly.
Oh jaq qua middelbare school --> Aloysius en Cobbenhagen
Qua wonen, Hoefstraat en centrum
pi_43508246
dat Tilburg wordt ook steeds crimineler. In ons studentenhuis is ingebroken en er is een breedbeeld gejat. Terwijl er gewoon minstens 1 bewoner aanwezig was...
pi_43508381
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat Tilburg wordt ook steeds crimineler. In ons studentenhuis is ingebroken en er is een breedbeeld gejat. Terwijl er gewoon minstens 1 bewoner aanwezig was...
Crimineelste stad van Nederland.
pi_43508569
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Crimineelste stad van Nederland.
Na Rotterdam, Den Haag en Amsterdam... en in het weekend trouwens...
pi_43509439
Oh, dat van die inbraak bleek een grap verveelde huisgenoten
  maandag 13 november 2006 @ 16:33:10 #120
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_43511630
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
Odulphus Lyceum

Vrédag noar schoolfist in de Gallery
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_43511820
Kunnen ze Ruud Vreeman niet terugsturen naar Zaanstad trouwens?
pi_43512762
Ik zag hem gisteren op TV gezien rode alcohol-neus viel me erg op.
Helpt waar hij kan!
pi_43524431
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
Odulphus Lyceum

Vrédag noar schoolfist in de Gallery
Leer eerst een fatsoenlijk tilburgs voor je het probeert te typen
pi_43524807
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:07 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Leer eerst een fatsoenlijk tilburgs voor je het probeert te typen
er bestaat geen fatsoenlijk tilburgs

word helemaal gek van dat cityring gelul! moet 's morgens regelmatig in centrum zijn en rij dan gewoon door de heuvelstraat, alleen als ik dus erin wil rijden moet ik tegenwoordig een week omrijden ongeveer, dus rij er tegen het verkeer in... wat iedereen daar doet, maar vanmorgen stond er een stadswacht te zeggen dat het niet mocht... dus maar ff gedaan alsof ik geen nederlands spreek en alleen engels...

geweldig... combinatie van van hindoestaans, tilburgs en engels... begreep er niets van en ben maar doorgereden
pi_43525759
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:07 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Leer eerst een fatsoenlijk tilburgs voor je het probeert te typen
Ik kom niet eens uit Tilburg

Ik zén un Bikse
  maandag 13 november 2006 @ 22:40:34 #126
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_43525878
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik kom niet eens uit Tilburg

Ik zén un Bikse
OISTERWIJK!
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_43546062
christiaan is een kansloze pauper die bij mij inde klas zit:) pseudo-intelligentie klinkt hem niet vreemd in de oren en samen met zijn paupervrienden (tommy haha) chillen ze in O'wijk. leuk.

nee hoor christiaan ik hou van je (L)
aaaight
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:08:53 #128
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43546093
De opleiding is binnen, nu de kamer nog.
pi_43550581
Klagen over de Cityring en de wegwerkzaamheden bij CS doen we hier:
Cityring Tilburg en die werkzaamheden bij CS
pi_43562147
Zeg kan een modje mijn prachte è's terug zetten?
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:11:08 #131
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_43562177
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef superjules het volgende:
christiaan is een kansloze pauper die bij mij inde klas zit:) pseudo-intelligentie klinkt hem niet vreemd in de oren en samen met zijn paupervrienden (tommy haha) chillen ze in O'wijk. leuk.

nee hoor christiaan ik hou van je (L)
Hoi Jules .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:11:21 #132
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_43562194
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef Messenga het volgende:
De opleiding is binnen, nu de kamer nog.
Kom je naar Tilburg?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  woensdag 15 november 2006 @ 08:52:07 #133
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_43568792
Typen van Tilburgs begin ik niet aan heel die leestekens plat praten kan ik des te beter achja studeer trwns ok in tilburg > International Event Music Entertainment Studies te Fontys (Des unne hele smoel vol jeh)
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_43572004
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:11 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Kom je naar Tilburg?
Jamai
pi_43572012
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef superjules het volgende:
christiaan is een kansloze pauper die bij mij inde klas zit:) pseudo-intelligentie klinkt hem niet vreemd in de oren en samen met zijn paupervrienden (tommy haha) chillen ze in O'wijk. leuk.

nee hoor christiaan ik hou van je (L)
Wie is mij opgevolgd als leider van Odulphus?
  zondag 19 november 2006 @ 22:51:37 #136
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_43702006
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:07 schreef iemanss het volgende:
Tilburg, woorden te kort
...
Zuid

...
Heey... mijn werkplek! Al 10 jaar inmiddels...
Gelukkig kan ik de shittyring mijden als de pest, want vanuit het sprookjesachtige Kaatsheuvel, neem ik altijd het Noord-Oost-tangent en dan de snelweg... richting Beekse Bergen en dan enter ik via de provinciale weg rechtsonder het terrein, om mijn bolide langs de Ley te parkeren.

Wel een oude foto trouwens, want we hebben inmiddels een nieuwe heli-haven [maar sindsdien nog geen heli gezien ] en de Medische Boulevard staat er niet eens op, en die bestaat komende week alweer 5 jaar. De oude hoofdingang brings back memories btw.

Wel opgegroeid in de Heikant... vlak bij het Wagnerplein.
Stelaertshoeve, Cobbenhagencollege, MTS en HTS doorlopen in Tilburg.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_43702241
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

Heey... mijn werkplek! Al 10 jaar inmiddels...
Gelukkig kan ik de shittyring mijden als de pest, want vanuit het sprookjesachtige Kaatsheuvel, neem ik altijd het Noord-Oost-tangent en dan de snelweg... richting Beekse Bergen en dan enter ik via de provinciale weg rechtsonder het terrein, om mijn bolide langs de Ley te parkeren.

Wel een oude foto trouwens, want we hebben inmiddels een nieuwe heli-haven [maar sindsdien nog geen heli gezien ] en de Medische Boulevard staat er niet eens op, en die bestaat komende week alweer 5 jaar. De oude hoofdingang brings back memories btw.

Wel opgegroeid in de Heikant... vlak bij het Wagnerplein.
Stelaertshoeve, Cobbenhagencollege, MTS en HTS doorlopen in Tilburg.
Mooie omgeving dat leypark
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43709753
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

Heey... mijn werkplek! Al 10 jaar inmiddels...
Gelukkig kan ik de shittyring mijden als de pest, want vanuit het sprookjesachtige Kaatsheuvel, neem ik altijd het Noord-Oost-tangent en dan de snelweg... richting Beekse Bergen en dan enter ik via de provinciale weg rechtsonder het terrein, om mijn bolide langs de Ley te parkeren.

Wel een oude foto trouwens, want we hebben inmiddels een nieuwe heli-haven [maar sindsdien nog geen heli gezien ] en de Medische Boulevard staat er niet eens op, en die bestaat komende week alweer 5 jaar. De oude hoofdingang brings back memories btw.

Wel opgegroeid in de Heikant... vlak bij het Wagnerplein.
Stelaertshoeve, Cobbenhagencollege, MTS en HTS doorlopen in Tilburg.
moet er zo dadelijk weer zijn! moet 6 weken in het gips met mijn rug
  maandag 20 november 2006 @ 10:18:44 #139
27084 Pissie
Like duh....
pi_43710312
Vraagje....
Wil binnenkort weekendje weg met een vriendin richting Tilburg...

Tips voor een leuk (en vooral ook betaalbaar) hotel o.i.d. zijn dus van harte welkom.
We zijn van in dat weekend o.a. van plan beetje te gaan winkelen, stappen en misschien nog ffies safaripark Beekse Bergen bezoeken.
Een gezellig vriendinnen weekendje (ff zonder dé kerels!) dus!
En aangezien jullie dus uit Tilburg komen, en ik niet... kunnen jullie ons vast wel verder helpen.

Ook namens mijn vriendin..., vast bedankt voor de tips.

Grtz
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
  maandag 20 november 2006 @ 10:40:43 #140
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43710789
Tilburg is ok! Alleen zou ik er niet willen wonen. Nergens in Nederland eigenlijk.
  maandag 20 november 2006 @ 10:48:53 #141
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_43710970
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:18 schreef Pissie het volgende:
Vraagje....
Wil binnenkort weekendje weg met een vriendin richting Tilburg...

Tips voor een leuk (en vooral ook betaalbaar) hotel o.i.d. zijn dus van harte welkom.
We zijn van in dat weekend o.a. van plan beetje te gaan winkelen, stappen en misschien nog ffies safaripark Beekse Bergen bezoeken.
Een gezellig vriendinnen weekendje (ff zonder dé kerels!) dus!
En aangezien jullie dus uit Tilburg komen, en ik niet... kunnen jullie ons vast wel verder helpen.

Ook namens mijn vriendin..., vast bedankt voor de tips.

Grtz
Ok, ik woon in Tilburg en kom er vandaan, maar waarom je er in godsnaam een weekend naartoe zou willen... beats me... Als je een leuk weekendje weg wilt, ga je toch echt naar Breda of Den Bosch. Volgens mij is Tilburg alleen leuk als je er vandaan komt, of als je er studeert, en misschien in de zomer tijdens een aantal festiviteiten, maar nu?

Mijn advies: verleg je plannen, ga ergens anders shoppen, Den Bosch ofzo, en maak dan een uitstapje naar de Winter Efteling (vanaf 11 december ofzo... :S)
pi_43714673
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:18 schreef Pissie het volgende:
Vraagje....
Wil binnenkort weekendje weg met een vriendin richting Tilburg...

Tips voor een leuk (en vooral ook betaalbaar) hotel o.i.d. zijn dus van harte welkom.
We zijn van in dat weekend o.a. van plan beetje te gaan winkelen, stappen en misschien nog ffies safaripark Beekse Bergen bezoeken.
Een gezellig vriendinnen weekendje (ff zonder dé kerels!) dus!
En aangezien jullie dus uit Tilburg komen, en ik niet... kunnen jullie ons vast wel verder helpen.

Ook namens mijn vriendin..., vast bedankt voor de tips.

Grtz
tilburg is nu niet echt de leukste winkelstad van nederland hoor... ik zou dan inderdaad een weekendje den bosch/eindhoven of breda pakken! dan kun je nog altijd naar de beekse bergen gaan tilburg is echt 1 lange winkelstraat en verder niet zo veel... mijn advies, kom er een keer stappen, maar besteedt er niet je dag!
  maandag 20 november 2006 @ 21:30:09 #143
27084 Pissie
Like duh....
pi_43730034
Goed....hotelletje in Tilburg is dus géén aanrader?
Wel ergens leuk wat er dichtbij ligt zodat we niet al te ver hoeven met stappen enzo, en niet 1 van beide de BOB hoeft te zijn na het stappen...?

Daar dan wel tips voor....?
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
pi_43733935
Ah, je wilt perse in Tilburg gaan stappen ?
Kom dan iig ff langs de Extase
Als je 10 jaar jonger was geweest had je hier in de huiskamer mogen kamperen
  dinsdag 21 november 2006 @ 09:25:07 #145
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_43739643
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef Pissie het volgende:
Goed....hotelletje in Tilburg is dus géén aanrader?
Wel ergens leuk wat er dichtbij ligt zodat we niet al te ver hoeven met stappen enzo, en niet 1 van beide de BOB hoeft te zijn na het stappen...?

Daar dan wel tips voor....?
Nogmaals, ga NIET naar Tilburg . Stappen is wel leuk, maar misschien alleen voor insiders. En de dorpen hieromheen zijn nu ook niet zo bijzonder boeiend dat je er wilt logeren... Je kunt vast ook leuk stappen in Den Bosch of Breda, waarom zou je dat per sé in Tilburg willen doen...
pi_43741897
In den bosch zit geen alternatieve kroeg zoals de extase of the little devil.
Begrijpelijk dus dat ze in Tilburg willen stappen.
pi_43759629
Wat was er vanavond aan de hand op de ringbaan? De brug over het spoor bij de moskee was helemaal afgesloten....Overal politie, n ambulance...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_43760858
Ik weet het niet, maar het bezorgde mijn eten een serieuze vertraging.
pi_43761478
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef vamperotica het volgende:
Wat was er vanavond aan de hand op de ringbaan? De brug over het spoor bij de moskee was helemaal afgesloten....Overal politie, n ambulance...
geen idee. ik fietste er langs iets na 5en. dikke chaos en veel politie met sirenes die voorbij kwamen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_43763390
hmmm was wel meer feest dan vandaag...
quote:
TILBURG - Twee fietsers en een bromfietser zijn maandagmiddag door het oog van de naald gekropen toen ze over de Ringbaan-Oost in Tilburg reden. Naast hen kantelde een vrachtwagen. Ze konden alle drie op tijd van hun rijwiel afspringen.



Een van hen, een 40-jarige man uit Tilburg, brak daarbij wel enkele ribben. De andere fietser kwam er vanaf met enkele schaafwonden. De bromfietser bleef ongedeerd.

De vrachtwagen kantelde door een technische storing aan de achteras in de bocht met de Bosscheweg. Daardoor werd de vrachtwagen onbestuurbaar. De vrachtwagen kwam uiteindelijk tot stilstand tegen een huis.

De ringbaan was ruim drie uur afgesloten voor alle verkeer.
Bron
pi_43763613
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

geen idee. ik fietste er langs iets na 5en. dikke chaos en veel politie met sirenes die voorbij kwamen
Iemand vd brug gesprongen of zo?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43763708
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef existenz het volgende:

[..]

Iemand vd brug gesprongen of zo?
leggen ze niet het hele viaduct voor stil hoor... tenzij er iemand met auto en al afgeknald is
pi_44093930
tvptje
pi_44101515
Tilburg, geen fijne stad om te winkelen, alle winkels lopen vrijwel in 1 lind door de stad heen, wil alle winkels in de binnenstad langsgaan moet je beginnen bij de besterd, ns-plein,heuvelplein,heuvelstraat, oude markt, schouwburgring, korvelse weg of anders om.

Tilburgse kermis, diverse jaren



1954


1987


1925
pi_44111803
De besterd kun je gerust overslaan wat winkels betreft

Enige wat daar zit zijn eenmanszaken
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_44119005


Heej dat jaar en op die kermis is ook een scene van Bassie en Adriaan opgenomen
Jeweetwel dat ze bassie gegijzeld hebben en hem opgesloten hebben in het spookhuis
pi_44120899
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:18 schreef SwiffMeister het volgende:
[afbeelding]

Heej dat jaar en op die kermis is ook een scene van Bassie en Adriaan opgenomen
Jeweetwel dat ze bassie gegijzeld hebben en hem opgesloten hebben in het spookhuis
Dat kan ik me zo niet herhinderen

Wat ik wel vind is dat de kermis uit 1981 op de besterd gezelliger is opgesteld dan die van nu
pi_44126436
stormloop topic...
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  woensdag 6 december 2006 @ 16:34:16 #159
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44196704
Ook Tilburg: http://www.vw3literlupoclub.com/Opelrijders.html

Verder wel OK als stad, wel een apart volk af en toe maar de studenten houden het leefbaar
pi_44196986
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:34 schreef QCC het volgende:
Ook Tilburg: http://www.vw3literlupoclub.com/Opelrijders.html

Verder wel OK als stad, wel een apart volk af en toe maar de studenten houden het leefbaar
ow god de OCT en OCG tegen de VWcluppies...
  woensdag 6 december 2006 @ 16:59:21 #161
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44197497
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:42 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

ow god de OCT en OCG tegen de VWcluppies...
de wat?
  woensdag 6 december 2006 @ 17:11:03 #162
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44197884
Die TT.
pi_44197919
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef QCC het volgende:

[..]

de wat?
Opel Club Tilburg en Opel Club Goirle

met hun petjes,jassen en stickers...
  woensdag 6 december 2006 @ 17:12:53 #164
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44197942
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef QCC het volgende:

[..]

de wat?
OCT en OCG tegen de VWcluppies

Correct me if ik wrong zai, maar OCT zal wel 'Opel Club Tilburg' zijn.

OCG... Goirle?

Triest in ieder geval... Stelletje stratenmakers die zich verenigen omdat ze allemaal in zo'n paupere bak rijden, met een uitlaat waaraan iets lijkt te mankeren omdat hun 1.2 liter motor opvallend veel kabaal maakt.

Maar ja, ook dat is cultuur he.
pi_44197951
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:11 schreef BrauN het volgende:
Die TT.
Heuheu
pi_44198007
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:12 schreef BrauN het volgende:

[..]

OCT en OCG tegen de VWcluppies

Correct me if ik wrong zai, maar OCT zal wel 'Opel Club Tilburg' zijn.

OCG... Goirle?

Triest in ieder geval... Stelletje stratenmakers die zich verenigen omdat ze allemaal in zo'n paupere bak rijden, met een uitlaat waaraan iets lijkt te mankeren omdat hun 1.2 liter motor opvallend veel kabaal maakt.

Maar ja, ook dat is cultuur he.


alleen zitter er ook wel een flink stel foute kabouters bij... maar altijd leuk dat ze rondrijden met een touwtje aan sleepoog met een VW logo eraan
pi_44207666
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:11 schreef BrauN het volgende:
Die TT.
Ben je er weer?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:55:39 #168
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44208066
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef existenz het volgende:

[..]

Ben je er weer?
Nooit weg gewist ok!

Was dit topic alleen een beetje vergeten.

Alles goed met m'n mede-Tilburgers hier? Nog mensen die Oud & Nieuw hier vieren? Ik ga misschien naar 013, maar dat moet ik nog effe aankijken...
pi_44208469
Oud en Nieuw vind ik niet bepaald een reden om extra in de binnenstad te zitten.
Veels te druk.
Als ik naar de stad kom dan ga ik naar de extase: Heavy Newyear
pi_44208591
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef SwiffMeister het volgende:
Oud en Nieuw vind ik niet bepaald een reden om extra in de binnenstad te zitten.
Veels te druk.
Als ik naar de stad kom dan ga ik naar de extase: Heavy Newyear
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 6 december 2006 @ 22:08:07 #171
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44208626
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef SwiffMeister het volgende:
Oud en Nieuw vind ik niet bepaald een reden om extra in de binnenstad te zitten.
Veels te druk.
Als ik naar de stad kom dan ga ik naar de extase: Heavy Newyear
In de binnenstad zit ik toch wel.

Maar traditiegetrouw ga ik eigenlijk om bepaalde redenen altijd naar Kaatsheuvel met oud & nieuw, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in, plus ik wil oud & nieuw met m'n vrouwke vieren.

We zien 't wel!
  zondag 17 december 2006 @ 19:24:47 #172
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44515486
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:12 schreef vamperotica het volgende:
Nog meer mensen Extase een bezoekje gebracht van t weekeind?
alleen op woensdag
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44515604
Was er vrijdag en woensdag. Vooral op vrijdag heb ik het idee dat ik nu toch wel erg oud word
pi_44518504
Das echt een kut tent
pi_44519035
Zow, ik heb kaarten voor Heavy Newyear
Welke Fokkers gaan nog meer tussen 0:30 en 6:00 naar de extase met oud op nieuw?
  zondag 17 december 2006 @ 21:44:51 #176
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44520943
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:42 schreef De_Ananas het volgende:
Das echt een kut tent
en jij gaat naar...?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 17 december 2006 @ 21:45:49 #177
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44520992
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Zow, ik heb kaarten voor Heavy Newyear
Welke Fokkers gaan nog meer tussen 0:30 en 6:00 naar de extase met oud op nieuw?
ik ga naar de Vormenfabriek...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44521018
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:42 schreef De_Ananas het volgende:
Das echt een kut tent
Het is de eerste kroeg met goeie muziek in de buurt... op weg naar het uitgaanscentrum. Waarom zou ik verder lopen
pi_44521224
Denk dat ik met oud en nieuw bij Philip te vinden ben, is best leuk geworden en er zijn altijd veel bekenden! Nog meer mensen @ Philip met O&N?
pi_44521263
Lol ik tjek net het fotoboek van Toffe_Elende
En ik herken je hoofd gewoon volgens mij een tijdje terug nog tegen je getafelvoetbald (ik was wel flink zat, dus kan ook iemand anders zijn geweest, maar volgens mij was jij het)
  zondag 17 december 2006 @ 21:52:26 #181
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44521300
ja is dat leuk?
moet er snel een keer heen aangezien het over 3 maanden weer dicht gaat
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44521366
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:51 schreef SwiffMeister het volgende:
Lol ik tjek net het fotoboek van Toffe_Elende
En ik herken je hoofd gewoon volgens mij een tijdje terug nog tegen je getafelvoetbald (ik was wel flink zat, dus kan ook iemand anders zijn geweest, maar volgens mij was jij het)
Nee Weer iemand die graag op mij wil lijken Heb daar wel eens getafelvoetbald, maar dat is toch alweer een hele tijd geleden. Meer dan een jaar.
  zondag 17 december 2006 @ 21:55:46 #183
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44521447
ik kan t ook niet zijn
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44525145
Nou ik herken je hoofd zeker wel. of iig je pet/trui combinatie
Val je behoorlijk mee op tussen alle bandshirtjes
pi_44532173
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Zow, ik heb kaarten voor Heavy Newyear
Welke Fokkers gaan nog meer tussen 0:30 en 6:00 naar de extase met oud op nieuw?
Ik denk dat ik ook ga. Moet nog ff goed afstemmen met de vriendengroep enzo.
  maandag 18 december 2006 @ 20:15:54 #186
46998 Duder
strolling along
pi_44549436
gaat er nog iemand naar 013 met nieuwjaar?
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
  maandag 18 december 2006 @ 20:18:08 #187
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44549519
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:15 schreef Duder het volgende:
gaat er nog iemand naar 013 met nieuwjaar?
Ik zie d'r vanaf.

Ben in Kaatsheuvel met oud en nieuw. Of zei ik dat al? Naja, daar ben ik dus.
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:26:53 #188
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_44656318
De verassingscamper van 3fm serious request staat in Tilburg vandaag. Iemand een idee wie/wat erin te zien is? Wil er graag geld voor geven, maar wil wel graag weten of het de moeite waard is om ervoor in de rij te gaan staan
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_44656433
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

en jij gaat naar...?
Zino, bp of skihut
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:36:37 #190
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44658294
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:30 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Zino, bp of skihut
dan kan ik me voorstellen dat extase iets te oud voor je is
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44658491
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

dan kan ik me voorstellen dat extase iets te oud voor je is
Te oud? Niet mijn soort muziek en mensen eerder. En het is zo dom dat achterin die zaal allemaal krassers met hun haren staan te zwieren
pi_44658511
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

dan kan ik me voorstellen dat extase iets te oud voor je is
behalve op vrijdag
pi_44658940
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

dan kan ik me voorstellen dat extase iets te oud voor je is
Te OUD???
Hoe oud ben je dan? 12??
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:00:22 #194
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44658949
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Te oud? Niet mijn soort muziek en mensen eerder. En het is zo dom dat achterin die zaal allemaal krassers met hun haren staan te zwieren
behalve op vrijdag
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:05:23 #195
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44659087
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:00 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Te OUD???
Hoe oud ben je dan? 12??
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44659272
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:05 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

ow...Help....IK word ech toud....
Alles wat er in Extase komt, tegenwoordig, is toch maximaal 15jaar?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:45:55 #197
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44660222
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ow...Help....IK word ech toud....
Alles wat er in Extase komt, tegenwoordig, is toch maximaal 15jaar?
op woensdag niet...kom er verder niet
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44660674
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ow...Help....IK word ech toud....
Alles wat er in Extase komt, tegenwoordig, is toch maximaal 15jaar?
Ik kom er altijd op zaterdag, en heb dan altijd het id dat ik zelf 1 van de jongste ben :S Ben zelf 19, dus dan vindt ik dat het wel mee valt.
pi_44661659
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ow...Help....IK word ech toud....
Alles wat er in Extase komt, tegenwoordig, is toch maximaal 15jaar?
Ik wordt altijd zo moe van die van mijn (vermoedelijk) mede begin twintigers met een superioriteitscomplex.
Zijn er in jaren niet geweest en die keren dat ze er geweest zijn hebben ze toevallig kleine meisjes zien lopen die net 16 zijn en eindelijk mogen stappen.

Dat iedereen in Extase tot 15 jaar is onzin. Dat ouwe krassen ( leuke tegenstrijdige vooroordelen) constand zitten te headbangen is onzin. Net zo'n onzin alle vampier freaks elkaars nekken afbijten en in de armen snijden.

Ik ben 21 en ik zie veel liever mensen tot 15 in de Extase die het gezellig willen hebben dan huilies die zich te goed voelen om in eenzelfde kroeg te komen ( je hoeft er ten slotte niet mee te praten c.q. omgaan Dont like it ignore it)
pi_44661836
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:48 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ik wordt altijd zo moe van die van mijn (vermoedelijk) mede begin twintigers met een superioriteitscomplex.
Zijn er in jaren niet geweest en die keren dat ze er geweest zijn hebben ze toevallig kleine meisjes zien lopen die net 16 zijn en eindelijk mogen stappen.

Dat iedereen in Extase tot 15 jaar is onzin. Dat ouwe krassen ( leuke tegenstrijdige vooroordelen) constand zitten te headbangen is onzin. Net zo'n onzin alle vampier freaks elkaars nekken afbijten en in de armen snijden.

Ik ben 21 en ik zie veel liever mensen tot 15 in de Extase die het gezellig willen hebben dan huilies die zich te goed voelen om in eenzelfde kroeg te komen ( je hoeft er ten slotte niet mee te praten c.q. omgaan Dont like it ignore it)
Ik ben nu 26 en ik doe Mickey Mouse na.... euhm en ik kom de laatste 5 jaar regelmatig in Extase. Voornamelijk omdat ik in Tilburg ging studeren, niet omdat ik daarvoor een andere voorkeur voor kroegen had. In ieder geval valt mij op dat juist het laatste jaar Extase qua bezoekers lijkt te veranderen. Op woensdag is dat nog wel hetzelfde maar op donderdag is er vaak geen hond voor 01.00 en dan hangen er de vaste groep mensen wat rond. Op vrijdag valt mij op dat het publiek echt jonger lijkt dan voorheen. Okee, mijn voorkeur gaat natuurlijk naar twintigers (met mensen van ná 1990 kun je toch niet fatsoenlijk communiceren ) maar die zie je veel minder eigenlijk. Ook mainstreamtypes blijven weg lijkt het.
pi_44662104
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Te oud? Niet mijn soort muziek en mensen eerder. En het is zo dom dat achterin die zaal allemaal krassers met hun haren staan te zwieren
Ja, haal de vooroordelen maar weer uit de kast...
Bij de zino zitten natuurlijk ook alleen maar van die trippende kale neonazi's...
pi_44662858
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:09 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Ja, haal de vooroordelen maar weer uit de kast...
Bij de zino zitten natuurlijk ook alleen maar van die trippende kale neonazi's...
Heb het zelf gezien toen ik er een keer was

En ken ook wel paar mensen die er naartoe gaan.

En bij de zino heb je die wel een paar ja

Alhoewel je niet iets ziet van nazi zijn maar die zullen er vast wel een paar tussen zitten.
pi_44662915
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik ben nu 26 en ik doe Mickey Mouse na.... euhm en ik kom de laatste 5 jaar regelmatig in Extase. Voornamelijk omdat ik in Tilburg ging studeren, niet omdat ik daarvoor een andere voorkeur voor kroegen had. In ieder geval valt mij op dat juist het laatste jaar Extase qua bezoekers lijkt te veranderen. Op woensdag is dat nog wel hetzelfde maar op donderdag is er vaak geen hond voor 01.00 en dan hangen er de vaste groep mensen wat rond. Op vrijdag valt mij op dat het publiek echt jonger lijkt dan voorheen. Okee, mijn voorkeur gaat natuurlijk naar twintigers (met mensen van ná 1990 kun je toch niet fatsoenlijk communiceren ) maar die zie je veel minder eigenlijk. Ook mainstreamtypes blijven weg lijkt het.
Dat is in heel Tilburg. Wordt ook steeds leger op vrijdag
pi_44663042
Wat is de Roxy eigenlijk voor iets in de Koestraat?
pi_44663067
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is de Roxy eigenlijk voor iets in de Koestraat?
De Koestraat in Beek
pi_44663148
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:48 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ik wordt altijd zo moe van die van mijn (vermoedelijk) mede begin twintigers met een superioriteitscomplex.
Zijn er in jaren niet geweest en die keren dat ze er geweest zijn hebben ze toevallig kleine meisjes zien lopen die net 16 zijn en eindelijk mogen stappen.

Dat iedereen in Extase tot 15 jaar is onzin. Dat ouwe krassen ( leuke tegenstrijdige vooroordelen) constand zitten te headbangen is onzin. Net zo'n onzin alle vampier freaks elkaars nekken afbijten en in de armen snijden.

Ik ben 21 en ik zie veel liever mensen tot 15 in de Extase die het gezellig willen hebben dan huilies die zich te goed voelen om in eenzelfde kroeg te komen ( je hoeft er ten slotte niet mee te praten c.q. omgaan Dont like it ignore it)
ghehehe.... Maak er maar begin 30 van! En idd... Ik kom er veeeeeeeel te weinig!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44663193
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik ben nu 26 en ik doe Mickey Mouse na.... euhm en ik kom de laatste 5 jaar regelmatig in Extase. Voornamelijk omdat ik in Tilburg ging studeren, niet omdat ik daarvoor een andere voorkeur voor kroegen had. In ieder geval valt mij op dat juist het laatste jaar Extase qua bezoekers lijkt te veranderen. Op woensdag is dat nog wel hetzelfde maar op donderdag is er vaak geen hond voor 01.00 en dan hangen er de vaste groep mensen wat rond. Op vrijdag valt mij op dat het publiek echt jonger lijkt dan voorheen. Okee, mijn voorkeur gaat natuurlijk naar twintigers (met mensen van ná 1990 kun je toch niet fatsoenlijk communiceren ) maar die zie je veel minder eigenlijk. Ook mainstreamtypes blijven weg lijkt het.
*Zucht.....
Vroeger.... Toen het haast elke dag (behalve natuurlijk op maandag) redelijk tot erg druk was......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44663241
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
En het is zo dom dat achterin die zaal allemaal krassers met hun haren staan te zwieren
En bij de extase heb je die wel een paar ja, maar om nou meteen alle bezoekers over 1 kam te scheren...
Ik sta zelf ook regelmatig met mijn haar te zwieren, maar ben zeker geen krasser...

Altijd fijn dat als je in het zwart uit gaat, en van metal houdt je meteen een emo, gothic of iemand die aan zelfverminking doet bent...
pi_44663283
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:01 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

En bij de extase heb je die wel een paar ja, maar om nou meteen alle bezoekers over 1 kam te scheren...
Ik sta zelf ook regelmatig met mijn haar te zwieren, maar ben zeker geen krasser...

Altijd fijn dat als je in het zwart uit gaat, en van metal houdt je meteen een emo, gothic of iemand die aan zelfverminking doet bent...
Ik zeg toch niet iedereen? Ik zeg dat ze achterin met hun haren staan te zwieren. Nou lekker zeg, zo'n bos haar in je gezicht
pi_44663370
Waarom typ je dan dat er alemaal krassers achterin staan...
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:08:47 #211
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44663415
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

niet iedereen
Nou lekker zeg, zo'n bos haar in je gezicht
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:10:08 #212
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44663447
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is de Roxy eigenlijk voor iets in de Koestraat?
een after-after club
na de after van de zino op zondagochtend gaat men naar de rixy
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44663678
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom typ je dan dat er alemaal krassers achterin staan...
Omdat die er veel zijn, dat kan je zien. En omdat ik ook mensen ken die er komen.
pi_44664623
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

een after-after club
na de after van de zino op zondagochtend gaat men naar de rixy
Ah ja de RIxy Ja, heb daar verhalen over gehoord.. drugsrelateerd met name..
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:19:21 #215
121217 Soli
Still I am...
pi_44665009
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:53 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

De Koestraat in Beek
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
pi_44666098
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ah ja de RIxy Ja, heb daar verhalen over gehoord.. drugsrelateerd met name..
bullshit! gewoon leuke tent! op een vrijdagavond in d3g en bolle wordt er meer gesnoven!
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:06:57 #217
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44666270
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

d3g en bolle
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44666623
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:06 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

wat een volwassen reactie... heb het alleen over het drugsgebruik! maar goed!
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:23:43 #219
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44666673
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

wat een volwassen reactie... heb het alleen over het drugsgebruik! maar goed!
zeg alleen maar dat ik dat kuttenten vind.

dat er drugs gebruikt wordt maakt me geen zak uit
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:01:09 #220
46998 Duder
strolling along
pi_44684834
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:53 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

De Koestraat in Beek
ik heb nog een bordje ervan
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_44685190
Niet miepen:

Zolang er bier is, is het tof , dus zelfs de Costa
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 24 december 2006 @ 15:50:23 #222
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44710095
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef existenz het volgende:
Niet miepen:

Zolang er bier is, is het tof , dus zelfs de Costa
zit dat naast de Gallery? heet dat trouwens nog steeds Gallery?

Costa moet dan een van de weinige tenten zijn waar ik nog nooit 1 voet heb binnen gezet
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44710496
Laatst nog kanslozere avond gehad, aangezien er op zondag in BP niets te doen was, moesten we op zoek naar een andere kroeg. We zijn toen terecht gekomen in de Wijn. Wat een zootje daar, durfde ook niet van het podium af te komen waar we met z'n allen stonden. Maar toch was het best gezellig!
  zondag 24 december 2006 @ 16:15:18 #224
121217 Soli
Still I am...
pi_44710765
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef Duder het volgende:

[..]

ik heb nog een bordje ervan
collectersitem
Though I\'ve reached a signpost, It\'s really not the end.
Like Old Sol behind the mountain I\'ll be coming up again.
Mijn Last.fm
pi_44711112
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:04 schreef Nelis84 het volgende:
Laatst nog kanslozere avond gehad, aangezien er op zondag in BP niets te doen was, moesten we op zoek naar een andere kroeg. We zijn toen terecht gekomen in de Wijn. Wat een zootje daar, durfde ook niet van het podium af te komen waar we met z'n allen stonden. Maar toch was het best gezellig!
De wijn, is dat niet die lesbo-tent?
  zondag 24 december 2006 @ 16:35:15 #226
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44711336
ja
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44712167
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:50 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

zit dat naast de Gallery? heet dat trouwens nog steeds Gallery?

Costa moet dan een van de weinige tenten zijn waar ik nog nooit 1 voet heb binnen gezet
Dat is die ja
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44714151
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

De wijn, is dat niet die lesbo-tent?
Zou heel goed kunnen haha, het was in ieder geval een hele foute tent! Helaas was er niets anders te doen. Soms kan de feestboerderij overigens ook leuk zijn op zondag!
  zondag 24 december 2006 @ 18:15:17 #230
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_44714170
Hallee.
  zondag 24 december 2006 @ 18:16:41 #231
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_44714202
Eej Wesley komt ùt Gôl, des himmel ginne Tilburger war!
pi_44714284
Vergeet niet dat we wesley niet voor niks goirle uit hebben getrapt...
  zondag 24 december 2006 @ 18:20:45 #233
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_44714313
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:19 schreef SwiffMeister het volgende:
Vergeet niet dat we wesley niet voor niks goirle uit hebben getrapt...
Komde gij ok ut dè durpke dan?
  zondag 24 december 2006 @ 18:24:52 #234
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44714418
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:16 schreef FlyingFox het volgende:
Eej Wesley komt ùt Gôl, des himmel ginne Tilburger war!
annexeren die hap
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 24 december 2006 @ 18:25:44 #235
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44714440
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:20 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Komde gij ok ut dè durpke dan?
TP'er
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 24 december 2006 @ 18:28:26 #236
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_44714497
Angela Mavo en in het weekend naar Le Freak
Goeie ouwe tijd
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 24 december 2006 @ 18:34:57 #237
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44714669
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef seilram het volgende:
Angela Mavo en in het weekend naar Le Freak
Goeie ouwe tijd
oja! das lang geleden..
dat werd nog geannexeerd door mijn school.. Paulus
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44714826
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:20 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Komde gij ok ut dè durpke dan?
Nee daarom zeg ik dat we wesley niet voor niks weggewerkt hebben...
Denk eens na voor je post.
  zondag 24 december 2006 @ 18:58:37 #239
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_44715253
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:34 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

oja! das lang geleden..
dat werd nog geannexeerd door mijn school.. Paulus
Ja daar moesten we mee samen. Vonden wij ook niet je van het... maar goed, toch nog 2 leuke Paulus jaren gehad.
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 24 december 2006 @ 19:01:31 #240
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44715329
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:40 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Nee daarom zeg ik dat we wesley niet voor niks weggewerkt hebben...
Denk eens na voor je post.
nou zeg
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44715736
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:14 schreef Nelis84 het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen haha, het was in ieder geval een hele foute tent! Helaas was er niets anders te doen. Soms kan de feestboerderij overigens ook leuk zijn op zondag!
Ja, De Wijn is een lesbo tent.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44724058
hmm ik heb morgen pauze op mun werk... maar dan is er zeker niets open toch om even te gaan lunchen? De subway's oid? De AH is iig dicht
пусть всегда будет солнце
  maandag 25 december 2006 @ 14:35:07 #243
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44731920
quote:
Op maandag 25 december 2006 01:19 schreef MoChe het volgende:
hmm ik heb morgen pauze op mun werk... maar dan is er zeker niets open toch om even te gaan lunchen? De subway's oid? De AH is iig dicht
ja dat probleem heb ik woensdag
nauwelijks iets in huis, na kerst...hoe moet ik de woensdag in vredesnaam doorkomen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44733224
'K Zee zodoalek in d'n Blaak.
  maandag 25 december 2006 @ 16:55:10 #245
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44735164
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:35 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

ja dat probleem heb ik woensdag
nauwelijks iets in huis, na kerst...hoe moet ik de woensdag in vredesnaam doorkomen
Woensdag zijn de winkels toch gewoon open man?
  maandag 25 december 2006 @ 17:02:14 #246
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44735278
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:55 schreef BrauN het volgende:

[..]

Woensdag zijn de winkels toch gewoon open man?
klopt, maar ik zit in de ochtenddienst
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 25 december 2006 @ 18:42:33 #247
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44736282
kun je vanavond trouwens eten bestellen ergens
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_44767847
Anders ga je toch ff langs de turk uit de muur.
Das altijd goed eten.
pi_44768472
quote:
Op maandag 25 december 2006 18:42 schreef Parafernalia het volgende:
kun je vanavond trouwens eten bestellen ergens
www.spareribsexpress.nl
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44922367
*trap.

Happy new year iedereen en mogen we allen nog veel plezier van de Cityring hebben
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44925176
Kent iemand een goede doner zaak in Tilburg? Nog nergens fatsoenlijke doner gegeten...
pi_44925532
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kent iemand een goede doner zaak in Tilburg? Nog nergens fatsoenlijke doner gegeten...
Döner Company op het station.
Zit er pas een paar weken, maar is hetzelfde als de Döner company in Den Bosch, op beide plaatsen heeerlijk!

Broodje Dönner met alles erop: 2.50
  maandag 1 januari 2007 @ 21:46:33 #253
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44925778
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:39 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Döner Company op het station.
Zit er pas een paar weken, maar is hetzelfde als de Döner company in Den Bosch, op beide plaatsen heeerlijk!

Broodje Dönner met alles erop: 2.50
Doner Hoekje ofzoiets in de Hasseltstraat
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 1 januari 2007 @ 21:53:37 #254
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44926032
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:03 schreef existenz het volgende:
*trap.

Happy new year iedereen en mogen we allen nog veel plezier van de Cityring hebben
Shittyring
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:24:04 #255
117431 TechNico
Is er hier een party nou!!?
pi_44991446
Doner Arena
[oerlesestraat/schuin tegenover texaco]

Broodje 2eu
Schotel 5eu

erg goed ligt er een beetje aan waar je woont,
ik toevallig in de buurt
pi_44993230
Sameds?
pi_44994400
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:24 schreef TechNico het volgende:
Doner Arena
[oerlesestraat/schuin tegenover texaco]

Broodje 2eu
Schotel 5eu

erg goed ligt er een beetje aan waar je woont,
ik toevallig in de buurt
Goed om te weten, dat is 2 minuten lopen.
pi_44994421
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
Sameds?
Sameds zit toch in de stad? Dat is echt gore zooi.
pi_44994504
Ik ben er geboren. Broekhoven.
pi_44996850
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:58 schreef schvvmert het volgende:

Ik ben er geboren. Broekhoven.
de gekste! heb daar een paar jaar gewoond... een ding geleerd... parkeren is gewoon je auto neerzetten, maakt nu uit hoe!
pi_45000298
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 06:45 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

de gekste! heb daar een paar jaar gewoond... een ding geleerd... parkeren is gewoon je auto neerzetten, maakt nu uit hoe!
En in de zomer met een kratje pils buiten zitten
pi_45001853
Broekhoven? Is dat 'go' of 'no go'
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:59:54 #263
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_45005841
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Broekhoven? Is dat 'go' of 'no go'
hangt ervan af wat voor type mens je bent
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:00:11 #264
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_45005847
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Sameds zit toch in de stad? Dat is echt gore zooi.
ja tegenover de Mc
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_45005911
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

En in de zomer met een kratje pils buiten zitten
tja ach en toch was het een mooie studententijd! geen gezeik met buren of wat dan ook! en sociale controle! dat is wel heel fijn daar! stukken beter dan in noord wonen
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:03:11 #266
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_45005958
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

en sociale controle!
stukken beter dan in noord wonen
dat klopt als een bus
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_45006017
Nou....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45012647
Broekhoven is tof! tenminste, zolang je geen strond aan de knikker hebt met de andere mensen daar.
pi_45016042
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Broekhoven? Is dat 'go' of 'no go'
go. Broekhoven valt tegenwoordig wel weer mee... En het traditionele asociale volk uit Broekhoven is daar allang het probleem niet meer, dat zijn tegenwoordig ook daar de knuffelallochtonen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:29:54 #270
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_45021588
beter dan noord _o_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_45029846
en ze hebben de korvelse weg weer afgesloten in de richting van de ringbaan... fietsers pas op, want de plessie gaat er weer op lopen controleren aldus de brief die in de bus lag!
pi_45029847
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 06:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
en ze hebben de korvelse weg weer afgesloten in de richting van de ringbaan... fietsers pas op, want de plessie gaat er weer op lopen controleren aldus de brief die in de bus lag!
Tommy! De leukste platenzaak van heel tilburg
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:34:36 #273
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45031929
Politiehelikopter circelt rondjes boven 't centrum (de stad binnen de ringbanen)!

WAS IST PASSIERT!?!?!

Iemand z'n auto fout geparkeerd en stiekem weggelopen?
pi_45032008
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 06:43 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Tommy! De leukste platenzaak van heel tilburg
Ik ga ook vaak naar Sounds voor undergroud platen. Maar Tommy is inderdaad lekker om te snuffelen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:42:10 #275
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_45032072
ik studeer in Tilburg
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:45:51 #276
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_45032154
Kai schon stad Tilburg jêh!
Ex nihilo nihil fit
pi_45032320
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:34 schreef BrauN het volgende:
Politiehelikopter circelt rondjes boven 't centrum (de stad binnen de ringbanen)!

WAS IST PASSIERT!?!?!

Iemand z'n auto fout geparkeerd en stiekem weggelopen?
zullen ze wel weer eens op zoek zijn naar kwekerijen enzo
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:04:19 #278
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_45045144
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 06:43 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Tommy! De leukste platenzaak van heel tilburg
ik zal het doorgeven
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:10:53 #279
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_45045380
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 06:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
en ze hebben de korvelse weg weer afgesloten in de richting van de ringbaan... fietsers pas op, want de plessie gaat er weer op lopen controleren aldus de brief die in de bus lag!
Waar op controleren?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_45045414
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Waar op controleren?
tegen verkeer in rijden en zonder licht!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:15:50 #281
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_45045564
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Waar op controleren?
of je fietslampen wel echt kapot zijn als je naast je fiets loopt
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_45051733
Wat gebeurd er vandaag toch in Tilburg, Politiehelicopters, verkeerscontroles, treinen mogen niet van en naar Tilburg rijden, hier in de reeshof rijdt belachelijk veel politie rond met sirenes aan!
pi_45052194
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef Herr_Munk het volgende:
Wat gebeurd er vandaag toch in Tilburg, Politiehelicopters, verkeerscontroles, treinen mogen niet van en naar Tilburg rijden, hier in de reeshof rijdt belachelijk veel politie rond met sirenes aan!
In Oerle hier ook al een redelijk aantal agenten. Verder stond die trein in de brand als ik het goed begreep.
pi_45052510
Vaag, is er al ergens meer info? Ben nu wel benieuwd
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:35:04 #285
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_45052731
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef Herr_Munk het volgende:
Wat gebeurd er vandaag toch in Tilburg, Politiehelicopters, verkeerscontroles, treinen mogen niet van en naar Tilburg rijden, hier in de reeshof rijdt belachelijk veel politie rond met sirenes aan!
Ja en ik las dit:
Chaos NS station Tilburg
Gesubmit door pjelmg - vrijdag 5 januari 2007 @ 18:17 Ooggetuige
Het station van Tilburg is op last van de brandweer gesloten. Er is veel politie en brandweer aanwezig. Ook zijn er bedrijfsbusjes van waterschade bedrijven aanwezig.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_45052765
Tilburg.
Amstelveen de beste
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:43:07 #287
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_45053071

ik heb er weer niks van meegekregen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_45053123
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef Herr_Munk het volgende:
Wat gebeurd er vandaag toch in Tilburg, Politiehelicopters, verkeerscontroles, treinen mogen niet van en naar Tilburg rijden, hier in de reeshof rijdt belachelijk veel politie rond met sirenes aan!
Braun is ontsnapt
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45056762
Ja lekker was dat, mocht de trein niet verder rijden op last van de brandweer... moet je met de bus, komt dat ding met een vertraging van een kwartiertje of wat, moet d'r ook nog eens zo'n kut-buggy mee terwijl de bus al propvol zat. Laat die kutkoters lopen of draag ze, of klap op z'n minst zo'n wandelwagen in, maar nee hoor want ouders met kinderen hebben recht op alle ruimte
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:38:26 #290
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_45059503
Ik werk onderhand naast het station. Om 16.30 hoorden we de brandweer al. Ben toch benieuwd. Misschien is er iemand ontploft!
Niet mieten! Door gieten!
pi_45060804
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:35 schreef anisubs het volgende:
Tilburg.
Jouw stad hééft niet eens een treinstation De grootste plaats in Europa (meen ik) zelfs...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:23:57 #292
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_45061325
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Jouw stad hééft niet eens een treinstation De grootste plaats in Europa (meen ik) zelfs...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:25:16 #293
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_45061362
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Jouw stad hééft niet eens een treinstation De grootste plaats in Europa (meen ik) zelfs...
Rijeka, Kroatië heeft 158.000 inwoners en gèèn treinstation.

Wel een puike google-earth-uitdaging trouwens, de grootste Europese stad zonder treinstation.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:25:52 #294
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_45061376
Over iets meer dan twee maandjes woon ik trouwens in Tilburg, ist nie schôôn??
pi_45061387
Ah wè skôn! Hallee!
pi_45061519
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:25 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Rijeka, Kroatië heeft 158.000 inwoners en gèèn treinstation.

Wel een puike google-earth-uitdaging trouwens, de grootste Europese stad zonder treinstation.
Petje af hoor
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:34:00 #297
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_45061626
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Petje af hoor
Palma, Malloca, Spanje, 372.000, rijdt ook geen trein.

Ik ben goed man.
pi_45061671
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Palma, Malloca, Spanje, 372.000, rijdt ook geen trein.

Ik ben goed man.
Maar vast wel een 'light rail' zoals in Amstelveen?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:36:02 #299
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_45061698
Maar goed, Tilburg.

013!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:38:56 #300
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_45061795
morgen LOOS. ik ga weer s denk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_45061889
VOL!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')