>> Ook hekel aan oud en nieuw! Ik ben nog slechter af, mijn kaartje kost fucking 50 euro! En inderdaad, gewoon op tijd naar bed gaan is not done dus ik moet maar..quote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef De_Ananas het volgende:
Gvd stink nieuwjaar! Het is sowieso al ruk (op het gourmetten na) omdat je iedereen moet gaan feliciteren enzo wat natuurlijk nergens op slaat
![]()
Maten gaan naar Tilburg in de kroeg zitten, met normaal uitgaan is dat wel genieten maar nu is het natuurlijk tering druk en moet je steeds mensen feliciteren :'(
Je moet er ook een kaartje voor hebben, 5 euro ofzo denk je dan.
BLIJKT DAT EEN KAARTJE 17,50 IS
Dan zal je er wel voor kunnen zuipen denk je dan, maar nee hoor, alleen entree![]()
En als ik met nieuwjaar hier op fok zit lacht iedereen me uit![]()
Ik ben ook nog ´s geen kerelquote:Op zondag 24 december 2006 13:04 schreef Soli het volgende:
50 euro!![]()
Kerel die zou ik in mn zak houden en lekker karbiet gaan schieten met een kratje brouwmeester erbij, dat kost niks!
Carbiet schieten is voor de uberpaupertsquote:Op zondag 24 december 2006 13:04 schreef Soli het volgende:
50 euro!![]()
Kerel die zou ik in mn zak houden en lekker karbiet gaan schieten met een kratje brouwmeester erbij, dat kost niks!
I knowquote:Op zondag 24 december 2006 13:11 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Carbiet schieten is voor de uberpauperts![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 13:04 schreef Soli het volgende:
50 euro!![]()
Het is Carbidquote:Op zondag 24 december 2006 13:11 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Carbiet schieten is voor de uberpauperts![]()
Waarom doe je dat dan als je zelf ook (terecht) vindt dat het onzin is?quote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef De_Ananas het volgende:
Gvd stink nieuwjaar! Het is sowieso al ruk (op het gourmetten na) omdat je iedereen moet gaan feliciteren enzo wat natuurlijk nergens op slaat
![]()
Das pas triestquote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
>> Ook hekel aan oud en nieuw! Ik ben nog slechter af, mijn kaartje kost fucking 50 euro! En inderdaad, gewoon op tijd naar bed gaan is not done dus ik moet maar..Inderdaad veel te druk, veel minder leuk dan 'n gewone uitgaansnacht en véél te duur.
Dus jij zegt zoiets als "proficiat met het nieuwe jaar"quote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef De_Ananas het volgende:
Maten gaan naar Tilburg in de kroeg zitten, met normaal uitgaan is dat wel genieten maar nu is het natuurlijk tering druk en moet je steeds mensen feliciteren :'(
"Gelukkig nieuwjaar" heet zoiets. Dat is een gebruik in Nederland, waarbij je elkaar een hand/zoen geeft en daarbij deze woorden uitspreektquote:Op zondag 24 december 2006 23:06 schreef Samcali het volgende:
[..]
Dus jij zegt zoiets als "proficiat met het nieuwe jaar"![]()
Gefeliciteerd met je uitstekende taalkundige kennis dusquote:fe·li·ci·te·ren (ov.ww.)
1 gelukwensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |