quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef tonks het volgende:
Aha! dit topic doet mij denken aan shakespear
dankje, ik vond het zelf ook al een sterke OPquote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef tonks het volgende:
Aha! dit topic doet mij denken aan shakespeare
Harry Mulischquote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef Soli het volgende:
Dus: zeik hier op/over wannabe intellectuelen of offer jezelf als wannabe intellectueel om afgezeken te worden
Ik moest lachen.quote:
En uitgescholden met twee woorden!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:19 schreef Herr_Munk het volgende:
Vroeger werden de intellectuelen gewoon nog keurig netjes gepest!
En onderbroeken over de hoofden getrokken. Wat was het vroeger toch mooi.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:32 schreef gronk het volgende:
[..]
En uitgescholden met twee woorden!
Persoonlijk vond ik het meer Marlowe, maar dat mag evenwel geen naam hebben.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef tonks het volgende:
Aha! dit topic doet mij denken aan shakespeare
U heeft iets tegen Marlowe?quote:
Verrekte rekel!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:32 schreef gronk het volgende:
[..]
En uitgescholden met twee woorden!
Jawel; wannabee intellectuelen zijn intellectuelen (of soms zelfs niet) die té duidelijk laten blijken dát ze intellectueel zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:02 schreef BasEnAad het volgende:
Er is geen verschil tussen intellectuelen en wannabe intellectuelen
Hehe. Jij bent gewoon de fase "het is stoer om af te geven op docenten" nog niet voorbijquote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Soli het volgende:
Door collumns te schrijven in schookranten en te slijmen bij docenten etc.
Dit riekt naar jaloezie!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Soli het volgende:
[..]
Jawel; wannabee intellectuelen zijn intellectuelen (of soms zelfs niet) die té duidelijk laten blijken dát ze intellectueel zijn.
Het moet zijn 'wannabe', 'columns' en 'schoolkranten', mijn waarde.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Soli het volgende:
[..]
Jawel; wannabee intellectuelen zijn intellectuelen (of soms zelfs niet) die té duidelijk laten blijken dát ze intellectueel zijn.
Helaas, ik zal je toch moeten corrigeren, er is geen eenduidigheid in deze.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |