Döner Company op het station.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kent iemand een goede doner zaak in Tilburg? Nog nergens fatsoenlijke doner gegeten...
Doner Hoekje ofzoiets in de Hasseltstraatquote:Op maandag 1 januari 2007 21:39 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Döner Company op het station.
Zit er pas een paar weken, maar is hetzelfde als de Döner company in Den Bosch, op beide plaatsen heeerlijk!
Broodje Dönner met alles erop: 2.50
Shittyringquote:Op maandag 1 januari 2007 20:03 schreef existenz het volgende:
*trap.
Happy new year iedereen en mogen we allen nog veel plezier van de Cityring hebben
Goed om te weten, dat is 2 minuten lopen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:24 schreef TechNico het volgende:
Doner Arena
[oerlesestraat/schuin tegenover texaco]
Broodje 2eu
Schotel 5eu
erg goed ligt er een beetje aan waar je woont,
ik toevallig in de buurt
de gekste! heb daar een paar jaar gewoond... een ding geleerd... parkeren is gewoon je auto neerzetten, maakt nu uit hoe!quote:
En in de zomer met een kratje pils buiten zittenquote:Op donderdag 4 januari 2007 06:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
de gekste! heb daar een paar jaar gewoond... een ding geleerd... parkeren is gewoon je auto neerzetten, maakt nu uit hoe!
hangt ervan af wat voor type mens je bentquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Broekhoven? Is dat 'go' of 'no go'
ja tegenover de Mcquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Sameds zit toch in de stad? Dat is echt gore zooi.
tja ach en toch was het een mooie studententijd! geen gezeik met buren of wat dan ook! en sociale controle! dat is wel heel fijn daar! stukken beter dan in noord wonenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En in de zomer met een kratje pils buiten zitten
dat klopt als een busquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en sociale controle!
stukken beter dan in noord wonen
go. Broekhoven valt tegenwoordig wel weer mee... En het traditionele asociale volk uit Broekhoven is daar allang het probleem niet meer, dat zijn tegenwoordig ook daar de knuffelallochtonen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Broekhoven? Is dat 'go' of 'no go'
Tommy! De leukste platenzaak van heel tilburgquote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
en ze hebben de korvelse weg weer afgesloten in de richting van de ringbaan... fietsers pas op, want de plessie gaat er weer op lopen controleren aldus de brief die in de bus lag!
Ik ga ook vaak naar Sounds voor undergroud platen. Maar Tommy is inderdaad lekker om te snuffelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Tommy! De leukste platenzaak van heel tilburg![]()
zullen ze wel weer eens op zoek zijn naar kwekerijen enzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:34 schreef BrauN het volgende:
Politiehelikopter circelt rondjes boven 't centrum (de stad binnen de ringbanen)!
WAS IST PASSIERT!?!?!![]()
![]()
![]()
Iemand z'n auto fout geparkeerd en stiekem weggelopen?
ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Tommy! De leukste platenzaak van heel tilburg![]()
Waar op controleren?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
en ze hebben de korvelse weg weer afgesloten in de richting van de ringbaan... fietsers pas op, want de plessie gaat er weer op lopen controleren aldus de brief die in de bus lag!
of je fietslampen wel echt kapot zijn als je naast je fiets looptquote:
In Oerle hier ook al een redelijk aantal agenten. Verder stond die trein in de brand als ik het goed begreep.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef Herr_Munk het volgende:
Wat gebeurd er vandaag toch in Tilburg, Politiehelicopters, verkeerscontroles, treinen mogen niet van en naar Tilburg rijden, hier in de reeshof rijdt belachelijk veel politie rond met sirenes aan!
Ja en ik las dit:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef Herr_Munk het volgende:
Wat gebeurd er vandaag toch in Tilburg, Politiehelicopters, verkeerscontroles, treinen mogen niet van en naar Tilburg rijden, hier in de reeshof rijdt belachelijk veel politie rond met sirenes aan!
Braun is ontsnaptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef Herr_Munk het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jouw stad hééft niet eens een treinstationDe grootste plaats in Europa (meen ik) zelfs...
Rijeka, Kroatië heeft 158.000 inwoners en gèèn treinstation.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jouw stad hééft niet eens een treinstationDe grootste plaats in Europa (meen ik) zelfs...
Petje af hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Rijeka, Kroatië heeft 158.000 inwoners en gèèn treinstation.
Wel een puike google-earth-uitdaging trouwens, de grootste Europese stad zonder treinstation.
Maar vast wel een 'light rail' zoals in Amstelveen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Palma, Malloca, Spanje, 372.000, rijdt ook geen trein.
Ik ben goed man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |