Dat is die jaquote:Op zondag 24 december 2006 15:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
zit dat naast de Gallery?heet dat trouwens nog steeds Gallery?
Costa moet dan een van de weinige tenten zijn waar ik nog nooit 1 voet heb binnen gezet
Zou heel goed kunnen haha, het was in ieder geval een hele foute tent! Helaas was er niets anders te doen. Soms kan de feestboerderij overigens ook leuk zijn op zondag!quote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
De wijn, is dat niet die lesbo-tent?
Komde gij ok ut dè durpke dan?quote:Op zondag 24 december 2006 18:19 schreef SwiffMeister het volgende:
Vergeet niet dat we wesley niet voor niks goirle uit hebben getrapt...
annexeren die hapquote:Op zondag 24 december 2006 18:16 schreef FlyingFox het volgende:
Eej Wesley komt ùt Gôl, des himmel ginne Tilburger war!
oja!quote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef seilram het volgende:
Angela Mavoen in het weekend naar Le Freak
![]()
Goeie ouwe tijd
Nee daarom zeg ik dat we wesley niet voor niks weggewerkt hebben...quote:
Ja daar moesten we mee samen. Vonden wij ook niet je van het... maar goed, toch nog 2 leuke Paulus jaren gehad.quote:Op zondag 24 december 2006 18:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
oja!das lang geleden..
dat werd nog geannexeerddoor mijn school.. Paulus
nou zegquote:Op zondag 24 december 2006 18:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik dat we wesley niet voor niks weggewerkt hebben...
Denk eens na voor je post.
Ja, De Wijn is een lesbo tent.quote:Op zondag 24 december 2006 18:14 schreef Nelis84 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen haha, het was in ieder geval een hele foute tent! Helaas was er niets anders te doen. Soms kan de feestboerderij overigens ook leuk zijn op zondag!
ja dat probleem heb ik woensdagquote:Op maandag 25 december 2006 01:19 schreef MoChe het volgende:
hmm ik heb morgen pauze op mun werk... maar dan is er zeker niets open toch om even te gaan lunchen? De subway's oid? De AH is iig dicht
Woensdag zijn de winkels toch gewoon open man?quote:Op maandag 25 december 2006 14:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik woensdag
nauwelijks iets in huis, na kerst...hoe moet ik de woensdag in vredesnaam doorkomen![]()
klopt, maar ik zit in de ochtenddienstquote:Op maandag 25 december 2006 16:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Woensdag zijn de winkels toch gewoon open man?
www.spareribsexpress.nlquote:Op maandag 25 december 2006 18:42 schreef Parafernalia het volgende:
kun je vanavond trouwens eten bestellen ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |