Ja, haal de vooroordelen maar weer uit de kast...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te oud? Niet mijn soort muziek en mensen eerder. En het is zo dom dat achterin die zaal allemaal krassers met hun haren staan te zwieren
Heb het zelf gezien toen ik er een keer wasquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:09 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ja, haal de vooroordelen maar weer uit de kast...
Bij de zino zitten natuurlijk ook alleen maar van die trippende kale neonazi's...
Dat is in heel Tilburg. Wordt ook steeds leger op vrijdagquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben nu 26 en ik doe Mickey Mouse na....euhm en ik kom de laatste 5 jaar regelmatig in Extase.
Voornamelijk omdat ik in Tilburg ging studeren, niet omdat ik daarvoor een andere voorkeur voor kroegen had. In ieder geval valt mij op dat juist het laatste jaar Extase qua bezoekers lijkt te veranderen. Op woensdag is dat nog wel hetzelfde maar op donderdag is er vaak geen hond voor 01.00 en dan hangen er de vaste groep mensen wat rond. Op vrijdag valt mij op dat het publiek echt jonger lijkt dan voorheen. Okee, mijn voorkeur gaat natuurlijk naar twintigers (met mensen van ná 1990 kun je toch niet fatsoenlijk communiceren
) maar die zie je veel minder eigenlijk. Ook mainstreamtypes blijven weg lijkt het.
De Koestraat in Beekquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is de Roxy eigenlijk voor iets in de Koestraat?
ghehehe.... Maak er maar begin 30 van!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:48 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik wordt altijd zo moe van die van mijn (vermoedelijk) mede begin twintigers met een superioriteitscomplex.
Zijn er in jaren niet geweest en die keren dat ze er geweest zijn hebben ze toevallig kleine meisjes zien lopen die net 16 zijn en eindelijk mogen stappen.
Dat iedereen in Extase tot 15 jaar is onzin. Dat ouwe krassen ( leuke tegenstrijdige vooroordelen) constand zitten te headbangen is onzin. Net zo'n onzin alle vampier freaks elkaars nekken afbijten en in de armen snijden.
Ik ben 21 en ik zie veel liever mensen tot 15 in de Extase die het gezellig willen hebben dan huilies die zich te goed voelen om in eenzelfde kroeg te komen ( je hoeft er ten slotte niet mee te praten c.q. omgaan Dont like it ignore it)
*Zucht.....quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben nu 26 en ik doe Mickey Mouse na....euhm en ik kom de laatste 5 jaar regelmatig in Extase.
Voornamelijk omdat ik in Tilburg ging studeren, niet omdat ik daarvoor een andere voorkeur voor kroegen had. In ieder geval valt mij op dat juist het laatste jaar Extase qua bezoekers lijkt te veranderen. Op woensdag is dat nog wel hetzelfde maar op donderdag is er vaak geen hond voor 01.00 en dan hangen er de vaste groep mensen wat rond. Op vrijdag valt mij op dat het publiek echt jonger lijkt dan voorheen. Okee, mijn voorkeur gaat natuurlijk naar twintigers (met mensen van ná 1990 kun je toch niet fatsoenlijk communiceren
) maar die zie je veel minder eigenlijk. Ook mainstreamtypes blijven weg lijkt het.
En bij de extase heb je die wel een paar ja, maar om nou meteen alle bezoekers over 1 kam te scheren...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
En het is zo dom dat achterin die zaal allemaal krassers met hun haren staan te zwieren
Ik zeg toch niet iedereen? Ik zeg dat ze achterin met hun haren staan te zwieren. Nou lekker zeg, zo'n bos haar in je gezichtquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:01 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
En bij de extase heb je die wel een paar ja, maar om nou meteen alle bezoekers over 1 kam te scheren...
Ik sta zelf ook regelmatig met mijn haar te zwieren, maar ben zeker geen krasser...
Altijd fijn dat als je in het zwart uit gaat, en van metal houdt je meteen een emo, gothic of iemand die aan zelfverminking doet bent...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
niet iedereen
Nou lekker zeg, zo'n bos haar in je gezicht![]()
een after-after clubquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is de Roxy eigenlijk voor iets in de Koestraat?
Omdat die er veel zijn, dat kan je zien. En omdat ik ook mensen ken die er komen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom typ je dan dat er alemaal krassers achterin staan...
Ah ja de RIxyquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
een after-after club
na de after van de zino op zondagochtend gaat men naar de rixy![]()
quote:
bullshit! gewoon leuke tent! op een vrijdagavond in d3g en bolle wordt er meer gesnoven!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah ja de RIxyJa, heb daar verhalen over gehoord.. drugsrelateerd met name..
zeg alleen maar dat ik dat kuttenten vind.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat een volwassen reactie... heb het alleen over het drugsgebruik! maar goed!
zit dat naast de Gallery?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef existenz het volgende:
Niet miepen:
Zolang er bier is, is het tof, dus zelfs de Costa
quote:
De wijn, is dat niet die lesbo-tent?quote:Op zondag 24 december 2006 16:04 schreef Nelis84 het volgende:
Laatst nog kanslozere avond gehad, aangezien er op zondag in BP niets te doen was, moesten we op zoek naar een andere kroeg. We zijn toen terecht gekomen in de Wijn. Wat een zootje daar, durfde ook niet van het podium af te komen waar we met z'n allen stonden. Maar toch was het best gezellig!
Dat is die jaquote:Op zondag 24 december 2006 15:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
zit dat naast de Gallery?heet dat trouwens nog steeds Gallery?
Costa moet dan een van de weinige tenten zijn waar ik nog nooit 1 voet heb binnen gezet
Zou heel goed kunnen haha, het was in ieder geval een hele foute tent! Helaas was er niets anders te doen. Soms kan de feestboerderij overigens ook leuk zijn op zondag!quote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
De wijn, is dat niet die lesbo-tent?
Komde gij ok ut dè durpke dan?quote:Op zondag 24 december 2006 18:19 schreef SwiffMeister het volgende:
Vergeet niet dat we wesley niet voor niks goirle uit hebben getrapt...
annexeren die hapquote:Op zondag 24 december 2006 18:16 schreef FlyingFox het volgende:
Eej Wesley komt ùt Gôl, des himmel ginne Tilburger war!
oja!quote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef seilram het volgende:
Angela Mavoen in het weekend naar Le Freak
![]()
Goeie ouwe tijd
Nee daarom zeg ik dat we wesley niet voor niks weggewerkt hebben...quote:
Ja daar moesten we mee samen. Vonden wij ook niet je van het... maar goed, toch nog 2 leuke Paulus jaren gehad.quote:Op zondag 24 december 2006 18:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
oja!das lang geleden..
dat werd nog geannexeerddoor mijn school.. Paulus
nou zegquote:Op zondag 24 december 2006 18:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik dat we wesley niet voor niks weggewerkt hebben...
Denk eens na voor je post.
Ja, De Wijn is een lesbo tent.quote:Op zondag 24 december 2006 18:14 schreef Nelis84 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen haha, het was in ieder geval een hele foute tent! Helaas was er niets anders te doen. Soms kan de feestboerderij overigens ook leuk zijn op zondag!
ja dat probleem heb ik woensdagquote:Op maandag 25 december 2006 01:19 schreef MoChe het volgende:
hmm ik heb morgen pauze op mun werk... maar dan is er zeker niets open toch om even te gaan lunchen? De subway's oid? De AH is iig dicht
Woensdag zijn de winkels toch gewoon open man?quote:Op maandag 25 december 2006 14:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik woensdag
nauwelijks iets in huis, na kerst...hoe moet ik de woensdag in vredesnaam doorkomen![]()
klopt, maar ik zit in de ochtenddienstquote:Op maandag 25 december 2006 16:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Woensdag zijn de winkels toch gewoon open man?
www.spareribsexpress.nlquote:Op maandag 25 december 2006 18:42 schreef Parafernalia het volgende:
kun je vanavond trouwens eten bestellen ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |