Hoelang ben je al weg op het W2 college? mss ken ik je gezichtquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef Duder het volgende:
willem II is de shit
op het odulphus zitten alleen nerds en hockeykutjes
Ik ken nog een paar concierges:quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef Herr_Munk het volgende:
Willem II college! My old man is daar congierge!
Nope, en voetbal intresseert mijn pa niet maar dit voorstel kan ik altijd maken natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Spreek jij je vader aan met U en/of gaf hij leerlingen die te laat waren en een NAC-shirt droegen een dubbel zo zware straf dan een gewone leerling die te laat was?
Snoeren en Adje (tuitelaars heettie volgens mij) zijn mijn helden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:23 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik ken nog een paar concierges:
Christ, Schellekes, Snoeren, Adje (van adje ken ik zijn echte naam niet)
Dat waren de concierges toen ik weg ging, zittie er bij?
Dat is handig man, als je dan de bus van lijn 1 nodig hebt kun je zo je fiets op het dak schuivenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:54 schreef SwiffMeister het volgende:
Vandaag lag er btw op het station een fiets boven op een bushokje van lijn 1 :S
Ik vroeg me nog hardop af of dat nou mavo, havo of vwo humor was :S
Waarschijnlijk gewoon humor van iemand die zijn eigen kracht niet kende en de fiets er op gooide ipv er door heen.
Dus iemand nog een fiets kwijt?
Ik zag hem ook liggen, zullen wel een paar bikkels uit gool zijn geweest (lijn 1 gaat toch die richting op?).quote:Op woensdag 8 november 2006 00:54 schreef SwiffMeister het volgende:
Vandaag lag er btw op het station een fiets boven op een bushokje van lijn 1 :S
Ik vroeg me nog hardop af of dat nou mavo, havo of vwo humor was :S
Waarschijnlijk gewoon humor van iemand die zijn eigen kracht niet kende en de fiets er op gooide ipv er door heen.
Dus iemand nog een fiets kwijt?
DOAR KOMT GÉÉN GOEIEIEIGHEED VANDOANquote:Op woensdag 8 november 2006 15:12 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik zag hem ook liggen, zullen wel een paar bikkels uit gool zijn geweest (lijn 1 gaat toch die richting op?).
Die site van Mill Hill was een tijdje geleden gehackt door een paar boze mocro'squote:Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef MoChe het volgende:
Willem 2, odulphus en theresia zijn echt te ghey... Mill Hill college rules heel hardmaar das in goirle
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef SwiffMeister het volgende:
Goed dan vallen Christ, en Schellekes af.
Dan moet je wel een zoon van Snoeren zijn, want Adje is volgens mij een stuk ouder om als pa te hebben als je van 85 bent![]()
je vader is een held!!quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Is het waar dat hij een ex-commando is?
Reeshof de gekste!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef iemanss het volgende:
ik neem nooit lijn 1, altijd lijn 2
Je moet je ook bedenken dat dat ruim 20 jaar geleden is hè?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef SwiffMeister het volgende:
Is Snoeren niet een beetje aan de "brede" kant voor een soldaat :S ?
Reeshof buitenland!quote:
Boogies denk ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:24 schreef Yankee_One het volgende:
wat is nou eigenlijk leuk om op zaterdag uit te gaan als je houdt van 'normale' mensen en 'normale' muziek (RmB, Dance etc...)
Boogies kan, maar de Boekanier is dan ook erg leuk! Ik hou zelf ook wel op z'n tijd van de skihut en daar heb je opzich ook best veel normale mensen, maar niet echt jouw muziek misschienquote:
Skihutquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:22 schreef Foeske het volgende:
[..]
Boogies kan, maar de Boekanier is dan ook erg leuk! Ik hou zelf ook wel op z'n tijd van de skihut en daar heb je opzich ook best veel normale mensen, maar niet echt jouw muziek misschien![]()
Gallery is volgens mij ook alleen nog open voor feesten. Die tent er onder, de Costa is de uitgangstent van die uitbater.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:58 schreef Soli het volgende:
wat is de Gallery een klotetent zeg![]()
Geen wonder dat ze die tent op een vrijdagavond af konden huren, daar komt normaal geen hond!
Wel lekker feestje trouwens![]()
Het feest was ook kut met natuurlijk als toppunt dat we er bekant zijn uit gezetquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:58 schreef Soli het volgende:
wat is de Gallery een klotetent zeg![]()
Geen wonder dat ze die tent op een vrijdagavond af konden huren, daar komt normaal geen hond!
Wel lekker feestje trouwens![]()
Crimineelste stad van Nederland.quote:Op maandag 13 november 2006 14:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat Tilburg wordt ook steeds crimineler. In ons studentenhuis is ingebroken en er is een breedbeeld gejat. Terwijl er gewoon minstens 1 bewoner aanwezig was...
Na Rotterdam, Den Haag en Amsterdam... en in het weekend trouwens...quote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Crimineelste stad van Nederland.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
Odulphus Lyceum
Vrédag noar schoolfist in de Gallery
Leer eerst een fatsoenlijk tilburgs voor je het probeert te typenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
Odulphus Lyceum
Vrédag noar schoolfist in de Gallery
er bestaat geen fatsoenlijk tilburgsquote:Op maandag 13 november 2006 22:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Leer eerst een fatsoenlijk tilburgs voor je het probeert te typen![]()
Ik kom niet eens uit Tilburgquote:Op maandag 13 november 2006 22:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Leer eerst een fatsoenlijk tilburgs voor je het probeert te typen![]()
OISTERWIJK!quote:Op maandag 13 november 2006 22:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kom niet eens uit Tilburg
Ik zén un Bikse![]()
Hoi Julesquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef superjules het volgende:
christiaan is een kansloze pauper die bij mij inde klas zit:) pseudo-intelligentie klinkt hem niet vreemd in de oren en samen met zijn paupervrienden (tommy haha) chillen ze in O'wijk. leuk.
nee hoor christiaan ik hou van je (L)
Kom je naar Tilburg?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef Messenga het volgende:
De opleiding is binnen, nu de kamer nog.
Wie is mij opgevolgd als leider van Odulphus?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef superjules het volgende:
christiaan is een kansloze pauper die bij mij inde klas zit:) pseudo-intelligentie klinkt hem niet vreemd in de oren en samen met zijn paupervrienden (tommy haha) chillen ze in O'wijk. leuk.
nee hoor christiaan ik hou van je (L)
Heey... mijn werkplek! Al 10 jaar inmiddels...quote:
Mooie omgeving dat leyparkquote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Heey... mijn werkplek! Al 10 jaar inmiddels...
Gelukkig kan ik de shittyring mijden als de pest, want vanuit het sprookjesachtige Kaatsheuvel, neem ik altijd het Noord-Oost-tangent en dan de snelweg... richting Beekse Bergen en dan enter ik via de provinciale weg rechtsonder het terrein, om mijn bolide langs de Ley te parkeren.
Wel een oude foto trouwens, want we hebben inmiddels een nieuwe heli-haven [maar sindsdien nog geen heli gezien] en de Medische Boulevard staat er niet eens op, en die bestaat komende week alweer 5 jaar. De oude hoofdingang brings back memories btw.
Wel opgegroeid in de Heikant... vlak bij het Wagnerplein.
Stelaertshoeve, Cobbenhagencollege, MTS en HTS doorlopen in Tilburg.
moet er zo dadelijk weer zijn! moet 6 weken in het gips met mijn rugquote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Heey... mijn werkplek! Al 10 jaar inmiddels...
Gelukkig kan ik de shittyring mijden als de pest, want vanuit het sprookjesachtige Kaatsheuvel, neem ik altijd het Noord-Oost-tangent en dan de snelweg... richting Beekse Bergen en dan enter ik via de provinciale weg rechtsonder het terrein, om mijn bolide langs de Ley te parkeren.
Wel een oude foto trouwens, want we hebben inmiddels een nieuwe heli-haven [maar sindsdien nog geen heli gezien] en de Medische Boulevard staat er niet eens op, en die bestaat komende week alweer 5 jaar. De oude hoofdingang brings back memories btw.
Wel opgegroeid in de Heikant... vlak bij het Wagnerplein.
Stelaertshoeve, Cobbenhagencollege, MTS en HTS doorlopen in Tilburg.
Ok, ik woon in Tilburg en kom er vandaan, maar waarom je er in godsnaam een weekend naartoe zou willen... beats me... Als je een leuk weekendje weg wilt, ga je toch echt naar Breda of Den Bosch. Volgens mij is Tilburg alleen leuk als je er vandaan komt, of als je er studeert, en misschien in de zomer tijdens een aantal festiviteiten, maar nu?quote:Op maandag 20 november 2006 10:18 schreef Pissie het volgende:
Vraagje....![]()
Wil binnenkort weekendje weg met een vriendin richting Tilburg...
Tips voor een leuk (en vooral ook betaalbaar) hotel o.i.d. zijn dus van harte welkom.![]()
We zijn van in dat weekend o.a. van plan beetje te gaan winkelen, stappen en misschien nog ffies safaripark Beekse Bergen bezoeken.
Een gezellig vriendinnen weekendje (ff zonder dé kerels!) dus!![]()
En aangezien jullie dus uit Tilburg komen, en ik niet... kunnen jullie ons vast wel verder helpen.
Ook namens mijn vriendin..., vast bedankt voor de tips.
Grtz
tilburg is nu niet echt de leukste winkelstad van nederland hoor... ik zou dan inderdaad een weekendje den bosch/eindhoven of breda pakken! dan kun je nog altijd naar de beekse bergen gaanquote:Op maandag 20 november 2006 10:18 schreef Pissie het volgende:
Vraagje....![]()
Wil binnenkort weekendje weg met een vriendin richting Tilburg...
Tips voor een leuk (en vooral ook betaalbaar) hotel o.i.d. zijn dus van harte welkom.![]()
We zijn van in dat weekend o.a. van plan beetje te gaan winkelen, stappen en misschien nog ffies safaripark Beekse Bergen bezoeken.
Een gezellig vriendinnen weekendje (ff zonder dé kerels!) dus!![]()
En aangezien jullie dus uit Tilburg komen, en ik niet... kunnen jullie ons vast wel verder helpen.
Ook namens mijn vriendin..., vast bedankt voor de tips.
Grtz
Nogmaals, ga NIET naar Tilburgquote:Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef Pissie het volgende:
Goed....hotelletje in Tilburg is dus géén aanrader?
Wel ergens leuk wat er dichtbij ligt zodat we niet al te ver hoeven met stappen enzo, en niet 1 van beide de BOB hoeft te zijn na het stappen...?
Daar dan wel tips voor....?
geen idee. ik fietste er langs iets na 5en. dikke chaos en veel politie met sirenes die voorbij kwamenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef vamperotica het volgende:
Wat was er vanavond aan de hand op de ringbaan? De brug over het spoor bij de moskee was helemaal afgesloten....Overal politie, n ambulance...
Bronquote:TILBURG - Twee fietsers en een bromfietser zijn maandagmiddag door het oog van de naald gekropen toen ze over de Ringbaan-Oost in Tilburg reden. Naast hen kantelde een vrachtwagen. Ze konden alle drie op tijd van hun rijwiel afspringen.
Een van hen, een 40-jarige man uit Tilburg, brak daarbij wel enkele ribben. De andere fietser kwam er vanaf met enkele schaafwonden. De bromfietser bleef ongedeerd.
De vrachtwagen kantelde door een technische storing aan de achteras in de bocht met de Bosscheweg. Daardoor werd de vrachtwagen onbestuurbaar. De vrachtwagen kwam uiteindelijk tot stilstand tegen een huis.
De ringbaan was ruim drie uur afgesloten voor alle verkeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |