Nope.quote:Op zondag 5 november 2006 00:22 schreef maril het volgende:
Is bij julie ook het licht uitgegaan vanavond?
dat klopt dit is het kromhoutpark waar vroeger een karzane stond.quote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef SwiffMeister het volgende:
[afbeelding]
Is dat niet het kromhoutpark? Waar vroeger de kazerne stond?
EY JONSKE WILDE GIJ EEN POTJE MATTEN?quote:Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Theresia Lyceum!
neuh maar ook jouw taaaaanden kunnen over de korte heuvel rollen hequote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
EY JONSKE WILDE GIJ EEN POTJE MATTEN?![]()
1x gezien dat de scholen wel samen "werkten"quote:Op zondag 5 november 2006 23:47 schreef existenz het volgende:
Theresia vs OdulphusOoit, toen ik er nog op zat, hadden er een paar mot met elkaar. Die van het Theresia dachten wel ff bij ons die personen in elkaar komen te slaan, maar dat werkte dus niet met ons allemaal erom heen
. Ze zouden de volgende dag dus wel terug komen met een grote groep. Toen ze niet op kwamen dagen, zijn wij naar het Theresia gewandeld (20-30 man). Nog nooit zo gelachen, want daar stonden wij ineens met de vraag: "We zijn er wel, wat moeten jullie nu?". Bij het Theresia wisten ze niet hoe ze het hadden
. Uiteindelijk geen fuck gebeurt en die van het Theresia nooit meer gezien, maar wat verwacht je dan ook van deze 2 scholen
![]()
Ik, heb ik bij jou in je kont geknepen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:08 schreef MoChe het volgende:
wie zat er zaterdag in de bios toen alles stil viel door een stroomstoring?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik, heb ik bij jou in je kont geknepen?
dit is een treffend voorbeeld van een odulphiaanse gayactiequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik, heb ik bij jou in je kont geknepen?
Hoelang ben je al weg op het W2 college? mss ken ik je gezichtquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef Duder het volgende:
willem II is de shit
op het odulphus zitten alleen nerds en hockeykutjes
Ik ken nog een paar concierges:quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef Herr_Munk het volgende:
Willem II college! My old man is daar congierge!
Nope, en voetbal intresseert mijn pa niet maar dit voorstel kan ik altijd maken natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Spreek jij je vader aan met U en/of gaf hij leerlingen die te laat waren en een NAC-shirt droegen een dubbel zo zware straf dan een gewone leerling die te laat was?
Snoeren en Adje (tuitelaars heettie volgens mij) zijn mijn helden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:23 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik ken nog een paar concierges:
Christ, Schellekes, Snoeren, Adje (van adje ken ik zijn echte naam niet)
Dat waren de concierges toen ik weg ging, zittie er bij?
Dat is handig man, als je dan de bus van lijn 1 nodig hebt kun je zo je fiets op het dak schuivenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:54 schreef SwiffMeister het volgende:
Vandaag lag er btw op het station een fiets boven op een bushokje van lijn 1 :S
Ik vroeg me nog hardop af of dat nou mavo, havo of vwo humor was :S
Waarschijnlijk gewoon humor van iemand die zijn eigen kracht niet kende en de fiets er op gooide ipv er door heen.
Dus iemand nog een fiets kwijt?
Ik zag hem ook liggen, zullen wel een paar bikkels uit gool zijn geweest (lijn 1 gaat toch die richting op?).quote:Op woensdag 8 november 2006 00:54 schreef SwiffMeister het volgende:
Vandaag lag er btw op het station een fiets boven op een bushokje van lijn 1 :S
Ik vroeg me nog hardop af of dat nou mavo, havo of vwo humor was :S
Waarschijnlijk gewoon humor van iemand die zijn eigen kracht niet kende en de fiets er op gooide ipv er door heen.
Dus iemand nog een fiets kwijt?
DOAR KOMT GÉÉN GOEIEIEIGHEED VANDOANquote:Op woensdag 8 november 2006 15:12 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik zag hem ook liggen, zullen wel een paar bikkels uit gool zijn geweest (lijn 1 gaat toch die richting op?).
Die site van Mill Hill was een tijdje geleden gehackt door een paar boze mocro'squote:Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef MoChe het volgende:
Willem 2, odulphus en theresia zijn echt te ghey... Mill Hill college rules heel hardmaar das in goirle
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef SwiffMeister het volgende:
Goed dan vallen Christ, en Schellekes af.
Dan moet je wel een zoon van Snoeren zijn, want Adje is volgens mij een stuk ouder om als pa te hebben als je van 85 bent![]()
je vader is een held!!quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Is het waar dat hij een ex-commando is?
Reeshof de gekste!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef iemanss het volgende:
ik neem nooit lijn 1, altijd lijn 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |