Golly Poapert,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:22 schreef mcwops het volgende:
neej gij trek volle zoale , verrekten schroale![]()
Sebiet sloa ik oe op oe oohg, ofnie Wár!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:44 schreef mcwops het volgende:
meej oe bakkus oppe keijband, yèh!
Pèpt oe ège
Kekte gij maor s uut. Méé zonne bakkes kunde nog unne boete krége vûr lillijk rijgedraag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef mcwops het volgende:
gij blèf meej oe haande van dees schoan waoge vuilen schreuwer
wa denkde dè kos duur zon nuuw tandjes heej snotpin
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:41 schreef mcwops het volgende:
maor dè ge nou ken zeggen Joa Nèh.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:30 schreef toma het volgende:
[..]
Kekte gij maor s uut. Méé zonne bakkes kunde nog unne boete krége vûr lillijk rijgedraag.
Anders maken we een Fok! meeting daar volgende weekquote:Iemand voor extase?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zeg niks over mensen uit Broekhoven. Ik durf dat niet
whahaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik zeg niks over mensen uit Broekhoven. Ik durf dat niet
Had ik wel eens willen zienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef toma het volgende:
[..]
whaha
Klopt t dat Valerio met z'n wakker worden programma vorige week een nachtje in de veestraat mocht logeren ?
die tent is ook hard aan t verpauperen vind ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:31 schreef Yankee_One het volgende:
kan je terug kijken op www.tmf.nl/wakkerworden
hij had die meisjes opgepikt in villa fiesta
Die vrouwen ook waar hij bij is blijven logerenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:31 schreef Yankee_One het volgende:
kan je terug kijken op www.tmf.nl/wakkerworden
hoe makkelijk was die beugel het bed in te krijgenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Die vrouwen ook waar hij bij is blijven logeren
Niet, hij moest op zijn beurt wachten! Spoorlaan 13 is verhuisd naar de veestraatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hoe makkelijk was die beugel het bed in te krijgen
Ik fiets elke dag langs die glasbak die daar staat. En dat is toch echt in de veestraatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Niet, hij moest op zijn beurt wachten! Spoorlaan 13 is verhuisd naar de veestraat
Mensen die Groningen ook leuk en veel belovend vinden leven uberhaubt in een isolementquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:55 schreef WrineX-Joske het volgende:
Half jaar in die ellendige pauperstad op kamers gewoond, echt zo blij dat ik 'm daarna naar Groningen gesmeerd ben. Suffe kut brabo's, yech, volk van beneden de rivieren ik hoef er niet tussen te zitten.
Het enige positieve aan mijn verblijf daar was dat daarna elke andere plek het paradijs op aarde is.
Villa Fiestaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:31 schreef Yankee_One het volgende:
Daarna hebben we de ramen hier eindelijk ook weer open kunnen zetten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:55 schreef WrineX-Joske het volgende:
Half jaar in die ellendige pauperstad op kamers gewoond, echt zo blij dat ik 'm daarna naar Groningen gesmeerd ben.
Zo lang ik mij kan herinneren is het 1 grote pauperzooi daar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:36 schreef toma het volgende:
[..]
die tent is ook hard aan t verpauperen vind ik
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:40 schreef toma het volgende:
[..]
Is er wel veel geld![]()
wietplanten op zolder ik weet t zeker![]()
Misschien is het BrauNquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:12 schreef PV het volgende:
Het lijk van een nog onbekend persoon is vrijdag aangetroffen in een flatwoning in Tilburg. Het slachtoffer is door geweld om het leven gekomen. Dat meldt de politie. De 47-jarige bewoner van de woning op de vierde etage is aangehouden. De melding dat er een lijk lag in de Corellistraat in Tilburg-Noord kwam binnen rond 18.30 uur.
gaan we weer![]()
Dè ze heul dien goapers mar uns opdoeke...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:14 schreef toma het volgende:
Noord dan wit ik al zat. Verloederde buurt doâr.
willemII heej trouwens schoân gewonne
Is daar wat mis mee dan...quote:
Neh , debriatie = koppeling dê wit toch iedereen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:54 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee dan...
Lijkt me een vrij normaal oud woord en past hier prima in de context.
Als je niet weet wat het is, bel dan ff naar je opa, of fiets der ff langs.
Ist doarom ok dakkut oe net op msn messendjur ùit moes leggequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
Neh , debriatie = koppeling dê wit toch iedereen?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ist doarom ok dakkut oe net op msn messendjur ùit moes legge?
quote:Man omgebracht in flat Tilburg-Noord
TILBURG - In een flatwoning aan de Corellistraat in Tilburg is vrijdagavond een man overleden aan de gevolgen van een geweldsmisdrijf. De politie weet nog niet wie het slachtoffer is. De bewoner van het appartement is aangehouden.
De politie kreeg rond half zeven een melding binnen dat er in de flat iets was gebeurd. Buurtbewoners zeggen dat ze schoten hebben gehoord. Agenten en GGD troffen het slachtoffer zwaargewond aan in de flat. De GGD probeerde tevergeefs het leven van de man te redden.
In het huis heeft de politie de 47-jarige bewoner van de flat aangehouden. Hij wordt ervan verdacht verantwoordelijk te zijn voor de dood van het slachtoffer. De politie onderzoekt nog of hij ook degene is geweest die de melding heeft gedaan.
Het is dit jaar de derde moord in deze buurt. Maar de politie benadrukt dat er absoluut geen verband is met de eerste twee moorden.
straks word Tilburg nog bij gemeente Goirle toegevoegdquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als het zo doorgaat komt Tilburg binnenkort weer onder de 200.000 inwoners![]()
Ach niet huilen, ik ga me komende week inschrijven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als het zo doorgaat komt Tilburg binnenkort weer onder de 200.000 inwoners![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |