ik ga naar de Vormenfabriek...quote:Op zondag 17 december 2006 20:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Zow, ik heb kaarten voor Heavy Newyear![]()
Welke Fokkers gaan nog meer tussen 0:30 en 6:00 naar de extase met oud op nieuw?
Het is de eerste kroeg met goeie muziek in de buurt...quote:
Neequote:Op zondag 17 december 2006 21:51 schreef SwiffMeister het volgende:
Lol ik tjek net het fotoboek van Toffe_Elende![]()
En ik herken je hoofd gewoonvolgens mij een tijdje terug nog tegen je getafelvoetbald (ik was wel flink zat, dus kan ook iemand anders zijn geweest, maar volgens mij was jij het)
![]()
Ik denk dat ik ook ga. Moet nog ff goed afstemmen met de vriendengroep enzo.quote:Op zondag 17 december 2006 20:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Zow, ik heb kaarten voor Heavy Newyear![]()
Welke Fokkers gaan nog meer tussen 0:30 en 6:00 naar de extase met oud op nieuw?
Ik zie d'r vanaf.quote:Op maandag 18 december 2006 20:15 schreef Duder het volgende:
gaat er nog iemand naar 013 met nieuwjaar?
dan kan ik me voorstellen dat extase iets te oud voor je isquote:
Te oud? Niet mijn soort muziek en mensen eerder. En het is zo dom dat achterin die zaal allemaal krassers met hun haren staan te zwierenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dan kan ik me voorstellen dat extase iets te oud voor je is![]()
behalve op vrijdagquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Te OUD???quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
behalve op vrijdagquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te oud? Niet mijn soort muziek en mensen eerder. En het is zo dom dat achterin die zaal allemaal krassers met hun haren staan te zwieren
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Te OUD???
Hoe oud ben je dan? 12??
ow...Help....IK word ech toud....quote:
op woensdag niet...kom er verder nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow...Help....IK word ech toud....
Alles wat er in Extase komt, tegenwoordig, is toch maximaal 15jaar?
Ik kom er altijd op zaterdag, en heb dan altijd het id dat ik zelf 1 van de jongste ben :S Ben zelf 19, dus dan vindt ik dat het wel mee valt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik wordt altijd zo moe van die van mijn (vermoedelijk) mede begin twintigers met een superioriteitscomplex.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben nu 26 en ik doe Mickey Mouse na....quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:48 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik wordt altijd zo moe van die van mijn (vermoedelijk) mede begin twintigers met een superioriteitscomplex.
Zijn er in jaren niet geweest en die keren dat ze er geweest zijn hebben ze toevallig kleine meisjes zien lopen die net 16 zijn en eindelijk mogen stappen.
Dat iedereen in Extase tot 15 jaar is onzin. Dat ouwe krassen ( leuke tegenstrijdige vooroordelen) constand zitten te headbangen is onzin. Net zo'n onzin alle vampier freaks elkaars nekken afbijten en in de armen snijden.
Ik ben 21 en ik zie veel liever mensen tot 15 in de Extase die het gezellig willen hebben dan huilies die zich te goed voelen om in eenzelfde kroeg te komen ( je hoeft er ten slotte niet mee te praten c.q. omgaan Dont like it ignore it)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |