abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42871870
Deel 2. Met veel dank aan sanger en vw_caddy

Hier is deel 1

Grand Prix of Brasil – Interlagos

Trackinfo:

Length: 4,309 km
Laps: 71
Total distance: 305,94 km

Grand Prix of Brasil - Interlagos

Het is lang geleden dat een seizoen tot aan de laatste race zo spannend is geweest. Ondanks de pech van Schumacher in Suzuka is het seizoen namelijk nog niet gelopen! De strijd om beide titels is namelijk nog niet beslist. Wordt het Schumacher of Alonso, wordt het Ferrari of Renault?

Natuurlijk lijkt Renault de beste papieren te hebben op zowel de constructeurs- als de rijderstitel. Het gevaar schuilt echter in een te conservatieve benadering. Schumacher en Ferrari kunnen maar 1 ding doen! Vol op de aanval.

Waar Renault een nieuwe motorspecificatie waarschijnlijk thuislaat heeft Ferrari een motor speciaal voor Brazilië in petto. Slechts 1 race hoeft deze mee te gaan, en 20.000 toeren lijkt haalbaar te zijn. Ook Cosworth mikt op een toertal van boven 20.000 gedurende de gehele race.

Het circuit van Interlagos was in 1973 voor het eerst gastheer van de Grand Prix van Brazilië. Vanwege achterstallig onderhoud verdween het circuit van de kalender in 1978 en tussen 1981 en 1990. Pas nadat Brazilië flink had geïnvesteerd in eht circuit, de pitstraat en het medisch centrum vond Ecclestone in 1990 weer dat Interlagos op de kalender thuishoorde.

Brazilië en Formule 1 lijken onlosmakelijk met elkaar verbonden. Natuurlijk is Ayrton Senna de meest bekende F1 coureur uit Brazilie, maar ook Nelson Piquet en Emerson Fittipaldi zijn Braziliaanse wereldkampioenen.

Enkele plaatjes

Nu lachen ze allebei nog, maar na dit weekend?

Schumacher special!

-knip-

De standen

Coureurs

1. F. Alonso – Renault – 126
2. M. Schumacher – Ferrari – 116
3. F. Massa – Ferrari – 70
4. G. Fisichella – Renault – 69
5. K. Raikkonen – McLaren – 61
6. J. Button – Honda – 50
7. R. Barrichello – Honda 28
8. JP. Montoya – McLaren – 26
9. N. Heidfeld – BMW – 23
10. R. Schumacher – Toyota – 20
11. P. de la Rosa – McLaren – 18
12. J. Trulli – Toyota – 15
13. D. Coulthard – Red Bull – 14
14. M. Webber – Williams – 7
15. J. Villeneuve – BMW – 7
16. R. Kubica – BMW – 6
17. N. Rosberg – Williams – 4
18. C. Klien – Red Bull – 2
19. V. Liuzzi – Torro Rosso – 1

Constructeurs

1. Renault – 195
2. Ferrari – 186
3. McLaren – 105
4. Honda – 78
5. BMW – 36
6. Toyota – 35
7. Red Bull – 16
8. Williams – 11
9. Scuderia Torro Rosso – 1

TV Tijden

20 oktober 2006
16.00 – 17.00 1e vrije training
19.00 – 20.00 2e vrije training

21 oktober 2006
16.00 – 17.00 3e vrije training
19.00 – 20.00 Kwalificatie Let op! Kwalificatie wordt uitgezonden op Veronica ipv SBS!

22 oktober 2006
19.00 – 21.00 Race

Live timing, klik hier!

Alonso na de race?

Bronnen: Formule1.nl, F1racing.nl en Google

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 21-10-2006 21:44:09 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_42871906
Je moet de plaatjes nog even fixen Sally.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_42871922
Hm, de plaatjes komen niet helemaal over... *weet nog niet helemaal inmiddels wel hoe dat werkt: plaatjes posten...
Zorry....

*sport mod??*

Niet nodgi: weer wat geleerd!

[ Bericht 37% gewijzigd door Sally op 21-10-2006 21:36:59 ]
pi_42871933
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:26 schreef vw_caddy het volgende:
Je moet de plaatjes nog even fixen Sally.
Hoe...???
pi_42871944
De afbeeldingen in de OP werken niet helemaal lekker.
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Voorzover ik weet worden de nummers eerst verdeeld over de teams, daarna over de rijders in de volgorde hoe ze in het WK gefinished zijn. Massa krijgt dus nummer 3. Duidelijk genoeg?
Zou best kunnen. Ben ik verder ook niet zo heel goed van op de hoogte.
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:27 schreef Sally het volgende:

[..]

Hoe...???
Staan ze tussen url-tags? Zo ja, dan moet ze even tussen img-tags zetten.
pi_42871947
De plaatjes staan tussen URL-tags, je moet ze even tussen [img] zetten.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:27:56 #7
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_42871953
Hopen op een wonder..
pi_42871982
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:27 schreef vw_caddy het volgende:
De plaatjes staan tussen URL-tags, je moet ze even tussen [img] zetten.
Dank! Ga aan de slag..... monumentje geduld....

EDIT: gefixt!

(met dank aan vw_caddy en ElmarO)

[ Bericht 9% gewijzigd door Sally op 21-10-2006 21:35:32 ]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:33:06 #9
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42872086
schumacher P10

de race is lang en hoop dat renault de constructeurstitel pakt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42872099
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:28 schreef Sally het volgende:

[..]

Dank! Ga aan de slag..... monumentje geduld....
Gelukt zie ik.
pi_42872150
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hopen op een wonder..
Ik hoop niet meer..dat doe ik heel de tijd al, dat werkt averechts
pi_42872213
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:35 schreef flubub het volgende:

[..]

Ik hoop niet meer..dat doe ik heel de tijd al, dat werkt averechts
girl!

Zonde van die Ferrari, hè?
pi_42872279
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Sally het volgende:

[..]

girl!

Zonde van die Ferrari, hè?

Het haalde gewoon het enige nog mogelijk boeiende weg
Ik gun hem dit niet voor zn laatste GP
Voor Massa wel cool btw, Massa is
pi_42872407
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:42 schreef flubub het volgende:

[..]

Het haalde gewoon het enige nog mogelijk boeiende weg
Ik gun hem dit niet voor zn laatste GP
Voor Massa wel cool btw, Massa is
Maar Michael heeft iig geen straf: dus er is nog een kans (én hoop....). Hij start immers 'maar' vanaf plaats 10. Dat moet toch te doen zijn?

Maar niet voor mij, hoor: ik zie toch liever het aquablauw en geel winnen.....
pi_42872495
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:47 schreef Sally het volgende:

Een mede Renault-fan. Die kom ik niet veel meer tegen.
quote:
Massa magistraal, Schumacher sipt

Jantje lacht, Jantje huilt. Dat is de beste omschrijving van de sfeer bij Ferrari na afloop van de kwalificatie van zaterdagmiddag. Felipe Massa scoorfotode met 1'10"610 een wonderschone poleposition, maar Michael Schumacher vergooide met een versnellingsbakprobleem zijn kansen op een goede startplek. Hij start morgen als tiende.

Felipe Massa kan zijn blijdschap echter niet voor zich houden en jubelt het uit. Voor de Braziliaan betekent de eerste startplaats in eigen land iets bijzonders. "Het is geweldig! Dit is een droom die uitkomt: pole pakken in Interlagos in een overall in de kleuren van mijn land terwijl ik een Ferrari bestuur", somt Massa zijn blijdschap op.

"Dit vergeet ik nooit", jubelt hij vrolijk verder. "Ik wil mijn team graag bedanken voor het prepareren van een geweldige wagen. Ik zal er morgen alles aan doen om te winnen maar de startpositie daarvoor is uiteraard ideaal."

Massa beseft echter dat de stemmi8ng binnen het team vandaag echter minder hosanna is. "Ik voel mee met Michael. Hij heeft weer zo'n pech, net als in Suzuka."Hij geeft echter nog niet op. "Ik blijf erin geloven dat we beide wagens voor de Renaults kunnen krijgen om zo de constructeurstitel te winnen. Mijn laatste ronde was fantastisch!"

Michael Schumacher kan niets anders doen dan zijn wonden likken. De theoretische kans om de wereldtitel te pakken bestaat nog steeds, maar de praktisch noodzakelijke resultaten daarvoor lijken steeds onwaarschijnlijker. Vanaf een tiende plek winnen lijkt haast een utopie geworden te zijn. De Duitser blijft eer echter rustig onder. "Natuurlijk ben ik teleurgesteld maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren."

Hij legt uit wat er nou gebeurde. "We hadden een benzinedrukprobleem aan het begin van de derde sessie en ik kon daardoor alleen maar rustig terugrijden naar de pits. Natuurlijk blijft starten vanaf de tiende plek een groot nadeel. De pole voor Felipe maakt voor het team dan nog iets goed. Dit moet geweldig voor hem zijn en hopelijk wint hij morgen de race", waarmee Schumacher de wereldtitel definitief lijkt af te schrijven. Daarvoor zou de Ferrari-coureur namelijk zelf moeten winnen.
pi_42872544
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Een mede Renault-fan. Die kom ik niet veel meer tegen.
[..]

Ik roep het toch al tijden, hoor! Ik zie jou hier niet zo veel...

Maar waar had je dat grappige stukkie vandaan?
pi_42872573
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik roep het toch al tijden, hoor! Ik zie jou hier niet zo veel...
Laat ik het zo zeggen, hele tijd terug in de crew gezeten. Heel veel problemen in de familie gehad, en sindskort weer online.
quote:
Maar waar had je dat grappige stukkie vandaan?
Klik
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:09:51 #18
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42872960
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:33 schreef WEST het volgende:
schumacher P10

de race is lang en hoop dat renault de constructeurstitel pakt
Dat hoop ik ook, en daarnaast zou het mooi zijn als Kimi wint.
quote:
"Dit is een fantastisch resultaat," zei Raikkonen. "We maakten tot de laatste sessie geen gebruik van al het motorvermogen dat we hebben, dus we wisten niet precies waar we stonden. Ik ga zeker proberen te winnen. Het zal lastig worden, maar in de lange runs zijn we snel. Het zou prachtig zijn om op een mooie manier afscheid te nemen van McLaren."
Dat vond ik toch wel opvallend om te lezen. Hopelijk houdt de motor het wel de hele race vol...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:44:42 #19
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_42874940
pvt
pi_42875260
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:09 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, en daarnaast zou het mooi zijn als Kimi wint.
[..]

Dat vond ik toch wel opvallend om te lezen. Hopelijk houdt de motor het wel de hele race vol...
Hoop ik ook... maarja het is wel een Mercedes...

Een overwinning voor hem zo wel een mooi afschijt zijn..
pi_42875462
* Spooky4u komt hier ff tvpen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42876641
moi aussi...tvp dus. Nu ff onboard qualifying dl-en voor morgenochtend.
Calmer than you are
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:58:40 #24
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_42876919
tvp en tot morgen!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 22 oktober 2006 @ 01:19:36 #25
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42877281
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:17 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_42878761
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:47 schreef Sally het volgende:

Waarom? Wáárom in godsnaam!?
Renault heeft m.i helemaal compleet en totaal niets nul komma nul te zoeken in Formule 1!
Heb je hun auto's wel eens bekeken?

Kom op zeg; daar straalt niks maar dan ook echt helemaal niks uit van passie, snelheid, coolheid, stoer, niks niks niks stralen die grafbakken uit!

Het zijn allemaal óf wijvenautootjes, of nietszeggende grijzenmuizen-burgerbakken
Wat mij betreft mag Renault het liefst vandaag nog de F1 de rug toekeren en dan laat een merk als Jaguar het maar weer eens proberen. Of Maserati. Of Lotus. Of misschien Porsche of Lamborghini. Weet ik veel, alles beter dan Renault

Dat zou hetzelfde zijn als dat Skoda ofzo mee zou gaan doen aan de formule 1; dat gun je ook niemand

Anyway, ontopic: ik mag die kutmof voor geen ene sodemieter, maar ik hoop echt dat ie morgen wint en dat die arrogante kwal van een Slonzo keihard uitvalt

Zo; ik neem nog een biertje; proost
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_42879647
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 03:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Kom op zeg; daar straalt niks maar dan ook echt helemaal niks uit van passie, snelheid, coolheid, stoer, niks niks niks stralen die grafbakken uit!
Ze doen al sinds 1977 mee, dus dan doen ze toch iets goed...
pi_42879650
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 08:29 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Niet onafgebroken.
pi_42879668
Ze hebben Benneton gekocht toch in 2000?
pi_42879815
Ik zeg: Trulli-train en Schumi die van 10 naar 1 rijdt!
pi_42879817
Alleen jammer dat ie nu veels te veel benzine aan boord heeft...........
pi_42879883
Fisico was met zijn 'super' moter weer nergens te bekennen. Hoop dat schumi morgen nog naarvoren kan rijden. Ik denk dat het welk lukt. De ferrari is gewoon snel.
  FOK!fotograaf zondag 22 oktober 2006 @ 09:46:02 #33
842 Zorro
Z
pi_42879905
Morgen zal wel lukken denk ik, dan is de baan toch leeg
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 22 oktober 2006 @ 10:07:03 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_42879999
tvp, Als zijn auto heel blijft zie ik Kimi wel z'n eerste GP van het jaar winnen, hij kan toch meeer risico nemen als Massa die nog in de race is voor het constructeurs kampioenschap
pi_42880187
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 03:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom? Wáárom in godsnaam!?
Renault heeft m.i helemaal compleet en totaal niets nul komma nul te zoeken in Formule 1!
Heb je hun auto's wel eens bekeken?

Het zijn allemaal óf wijvenautootjes, of nietszeggende grijzenmuizen-burgerbakken
Wat mij betreft mag Renault het liefst vandaag nog de F1 de rug toekeren en dan laat een merk als Jaguar het maar weer eens proberen. Of Maserati. Of Lotus. Of misschien Porsche of Lamborghini. Weet ik veel, alles beter dan Renault

Dat zou hetzelfde zijn als dat Skoda ofzo mee zou gaan doen aan de formule 1; dat gun je ook niemand

Anyway, ontopic: ik mag die kutmof voor geen ene sodemieter, maar ik hoop echt dat ie morgen wint en dat die arrogante kwal van een Slonzo keihard uitvalt

Zo; ik neem nog een biertje; proost
Poeh.... Ik ga maar niet in op dit soort 'bashing'.... *zeker een biertje teveel op, vannacht???*

Jij hebt zeker IRL een Ferrari, Maserati, Lotus, Porsche of Lamborghini? *snelle wagens... snelle jongen?*
En je mag zeker dat high society hoofd van Flavio Briatore ook niet???

Wie koppelt er tegenwoordig nog de koningsklasse die F1 is aan de wegauto's???? * Sally in ieder geval niet.

Laat die automerken die je noemt maar eens een F1-motor èn -team creëren: doen ze toch niet, want het kost sowieso te veel geld.

P.S. Die donkergroene kleur van de jaguar was wèl mooi, toegegeven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 11:05:59 ]
pi_42880438
OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC

Btw vosss, je mag toch wel ergens fan van zijn?

Ik kan het ook niet begrijpen dat er mensen fan zijn van Feyenoord. Daar zeg ik ook niks van (ik denk het alleen maar )

Mag ik dan (vrijheid van meningsuiting!) mijn voorkeur uitspreken voor Renault? Zonder dat ik daar meteen een waarde-oordeel aan moet verbinden?

En van al dat , moet ik .

P.S. Ik heb ook Renault in mijn f1-manager... Dat heeft er zeker mee te maken dat ik de ferrari's terug probeer te 'blazen' achter mijn tv-scherm... Zo hoop ik ook dat de BMW's hoog gaan eindigen. Maar dat is dan managertechnisch gesproken.

/ OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC

En ik zou er nog wel NIET op in gaan.... *zucht*

[ Bericht 27% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 11:18:09 ]
pi_42880538
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:00 schreef Sally het volgende:
Btw vosss, je mag toch wel ergens fan van zijn?

Ik kan het ook niet begrijpen dat er mensen fan zijn van Feyenoord. Daar zeg ik ook niks van (ik denk het alleen maar )

Mag ik dan (vrijheid van meningsuiting!) mijn voorkeur uitspreken voor Renault? Zonder dat ik daar meteen een waarde-oordeel aan moet verbinden?

En van al dat , moet ik .
Rustig, rustig
Mja..renault..fisi alonso
Meestal kijk ik meer naar de coureurs dan het team eik
Ik vind Massa cool, Kimi, Heidfeld ( ) enzo..van hun vind ik het sneu als ze uitvallen
DC en Doornbos vindk alle2 echt knudde (maar de redbullauto vind ik dan wel weer leuk )
pi_42880681
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:10 schreef flubub het volgende:

[..]

Rustig, rustig
Mja..renault..fisi alonso
Meestal kijk ik meer naar de coureurs dan het team eik
Ik vind Massa cool, Kimi, Heidfeld ( ) enzo..van hun vind ik het sneu als ze uitvallen
DC en Doornbos vindk alle2 echt knudde (maar de redbullauto vind ik dan wel weer leuk )
Als ik het zo snel bekijk, zijn het allemaal 'knappe' coureurs (èn auto's, btw) die je opnoemt... Toeval?

Ik geef het toe: ik ben ook begonnen met Alonso toen hij nog bij Minardi reed, hoor. Niet alleen vanwege zijn looks, maar ook vanwege zijn rijstijl. Met veel lef je in the picture rijden.

Wil niet zeggen dat ik de lefgozertjes die je op de weg tegen komt nou leuk vind, hoor.
Ik zie liever een Heer in het Verkeer die zig aan de regels houdt. Maar op een racebaan.... Daar mag toch alles véél?

Overigens, ON TOPIC:
Ik vindhet voor de kleine Brazo hartstikke leuk, en ik las ergens een verslag van zijn vreugde na de wedstrijd. Wat ik wel jammer vind, is dat zijn plezier nu weer overschaduwd wordt door een Schumacher die pech heeft en daarom wel eens zijn 8e wereldtitel aan zich voorbij moet zien gaan. En dat dan ook nog het constructeurskamioenschap van Ferrari aan een zijden draadje hangt... Dáár is eigenlijk veel meer aandacht voor dan dat de 2e renner van die stal een POLE POSITION heeft gepakt. In ZIJN EIGEN LAND nog wel.
pi_42880853
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 08:29 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, ik vraag me af wat een merk wat onderstaande auto's maakt in godesnaam in de koningsklasse van de F1 te zoeken heeft.

etc etc etc

Call me stupid, maar als ik die modellen bekijk dan vraag ik me af wat ze in de F1 doen ja.
vosss is de naam,
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:40:07 #40
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42880902
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 09:24 schreef HPoi het volgende:
Ik zeg: Trulli-train en Schumi die van 10 naar 1 rijdt!
Alonso is na de start al voorbij aan truli en daarna begint de truli-train pas dus schumi blijft daarachter
pi_42880908
Ik hoop van niet
vosss is de naam,
pi_42880909
Jeez, wat een vergelijking weer...
Auto's voor de gewone man, goedkoop, goed, functioneel... En erg lekker zittende stoelen. (maar dat hebben alle Franse auto's: groot land, veel rijden, he?)
èn wéér die vegelijking tussen de F1 en de wegauto's... Je leert het niet, hè?

[ Bericht 21% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 11:47:27 ]
pi_42880910
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:23 schreef Sally het volgende:

[..]

Als ik het zo snel bekijk, zijn het allemaal 'knappe' coureurs (èn auto's, btw) die je opnoemt... Toeval?
Knappe coureurs in de F1 Ok, op sómmige foto's heeft Kimi wel iets Maar ik vind Vettel ook wel cool, al is hij maar testcoureur, maar ik moet altijd weer lachen als ik hem zie, zon kindje Agressief rijden is helemaal niks mis mee, dan is er iets om naar te kijken en over te praten
Dat van Massa..ach dat is al heel de tijd zo. Alleen toen hij zn eerste pole had stond hij in de schijnwerpers. Het is opzich ook wel begrijpelijk, Massa heeft nog vele jaren voor zich Ik heb al helemaal bed8 dat Massa en Kimi onderling bij ferrari om de rijderstitel mogen strijden
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2006 @ 11:43:16 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42880951
Alonso pakt dat puntje wel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42880966
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:43 schreef borisz het volgende:
Alonso pakt dat puntje wel
Ongetwijfeld, maar toch wil ik wel graag dat Schumacher de race wint
pi_42880978
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef flubub het volgende:

[..]

Knappe coureurs in de F1 Maar ik vind Vettel ook wel cool, al is hij maar testcoureur, maar ik moet altijd weer lachen als ik hem zie, zon kindje Agressief rijden is helemaal niks mis mee, dan is er iets om naar te kijken en over te praten
Dat van Massa..ach dat is al heel de tijd zo. Alleen toen hij zn eerste pole had stond hij in de schijnwerpers. Het is opzich ook wel begrijpelijk, Massa heeft nog vele jaren voor zich Ik heb al helemaal bed8 dat Massa en Kimi onderling bij ferrari om de rijderstitel mogen strijden
Mwjah, daar ga ik wel in mee: lijkt me een interessante strijd worden!

Maar ik blijf toch ook wel de nieuwkomer Kubica volgen. Ikzelf ga vaak ook wel voor de Underdog. Alleen nu Alonso naar Mclaren verdwijnt, weet ik nog niet of ik 'm nog wel aan wil moedigen... Bovendien ben ik me dit seizoen toch wel gaan ergeren aan het kinderachtige gedoe wat hij liet zien en horen
pi_42881006
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef Sally het volgende:
Jeez, wat een vergelijking weer...
Auto's voor de gewone man, goedkoop, goed functioneel...
èn wéér die vegelijking tussen de F1 en de wegauto's... Je leert het niet, hè?
Ik ben hier niet om te leren
Ik vraag me gewoon serieus af wat een merk met zulks suf imago daar te zoeken heeft en dat is godverdomme mijn goed recht dunkt me
vosss is de naam,
pi_42881008
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:45 schreef Sally het volgende:

[..]

Mwjah, daar ga ik wel in mee: lijkt me een interessante strijd worden!

Maar ik blijf toch ook wel de nieuwkomer Kubica volgen. Ikzelf ga vaak ook wel voor de Underdog. Alleen nu Alonso naar Mclaren verdwijnt, weet ik nog niet of ik 'm nog wel aan wil moedigen... Bovendien ben ik me dit seizoen toch wel gaan ergeren aan het kinderachtige gedoe wat hij liet zien en horen
Kubica heeft het echt super gedaan..alleen hij moet het gewoon niet beter gaan doen dan Heidfeld
(om Kubica zn hoofd moet ik overigens ook lachen )
pi_42881053
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:46 schreef flubub het volgende:

[..]

Kubica heeft het echt super gedaan..alleen hij moet het gewoon niet beter gaan doen dan Heidfeld
(om Kubica zn hoofd moet ik overigens ook lachen )
Jij ook al!! LOL!

@ vosss: amen. * Sally vindt dit een zinloze discussie die niet in dit topic thuishoort.
pi_42881143
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef Sally het volgende:

[..]

Jij ook al!! LOL!

@ vosss: amen.

Hier is-ie echt vet de man
pi_42881219
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef Sally het volgende:

@ vosss: amen. * Sally vindt dit een zinloze discussie die niet in dit topic thuishoort.
Precies, laten we met zn allen Kubica uitlachen om zn rare hoofd; dat past wél in dit topic

Anyway, ik gun vandaag Schumacher de winst om zijn loopbaan op een mooie manier af te sluiten en als Alonso dan ook nog eens uitvalt dan zou het helemaal mooi zijn voor de duitser
vosss is de naam,
pi_42881391
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Precies, laten we met zn allen Kubica uitlachen om zn rare hoofd; dat past wél in dit topic

Anyway, ik gun vandaag Schumacher de winst om zijn loopbaan op een mooie manier af te sluiten en als Alonso dan ook nog eens uitvalt dan zou het helemaal mooi zijn voor de duitser
Sorry

Maar ik ben het wel een beetje met je eens hoor mbt renault Altijd als er een renaultreclame voorbij komt dan op het einde zie je dat race-autootje van renault door het beeld racen..hoe bedoel je contrast
En ik hoop met je mee dat Schumacher wint (dat in ieder geval!) en Alonso uitvalt (als het even kan..maarja..zoals ik al zei, dat hopen werkt averechts)
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:28:11 #53
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42881765
Ik ben benieuwd of Bridgestone de snelheid van de kwalificatie ook kan laten zien tijdens de race. Mocht dat het geval zijn dan zie ik Ferrari wel als 1 - 2 eindigen, met Massa als winnaar. De concurrentie (Michelin en Haug van Mercedes) zeggen dat Bridgestone met name over 1 ronde erg snel is, en dat ze tijdens de race ook snel zullen zijn maar niet zo snel als de eerste ronde.

In Japan was Bridgestone tijdens de kwalificatie ook erg sterk, maar tijdens de race was dat al een stuk minder.

Als Bridgestone vandaag net zo snel is al gisteren dan zie ik Schumacher wel in de top 3 eindigen.
pi_42881865
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben benieuwd of Bridgestone de snelheid van de kwalificatie ook kan laten zien tijdens de race. Mocht dat het geval zijn dan zie ik Ferrari wel als 1 - 2 eindigen, met Massa als winnaar. De concurrentie (Michelin en Haug van Mercedes) zeggen dat Bridgestone met name over 1 ronde erg snel is, en dat ze tijdens de race ook snel zullen zijn maar niet zo snel als de eerste ronde.

In Japan was Bridgestone tijdens de kwalificatie ook erg sterk, maar tijdens de race was dat al een stuk minder.

Als Bridgestone vandaag net zo snel is al gisteren dan zie ik Schumacher wel in de top 3 eindigen.
Schumacher start alleen wel vanaf de 10e positie..te ver naar achter..ik vind dat altijd een beetje eng.. ongeluk zit dan in een klein hoekje, zullen we maar zeggen. Hoe meer naar voren je zit, hoe meer de kans dat *als* er iets gebeurt je ervoor zit ipv erin
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:58:13 #55
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42882513
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 12:32 schreef flubub het volgende:

[..]

Schumacher start alleen wel vanaf de 10e positie..te ver naar achter..ik vind dat altijd een beetje eng.. ongeluk zit dan in een klein hoekje, zullen we maar zeggen. Hoe meer naar voren je zit, hoe meer de kans dat *als* er iets gebeurt je ervoor zit ipv erin
Heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk wel dat Schumacher ervaring genoeg heeft om uit de problemen te blijven, maar het blijft wel de F1.

hh van de kwalificatie is nu op sbs6 te zien..
pi_42882608
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:54 schreef flubub het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hier is-ie echt vet de man
Lig echt helemaal dubbel hier!!! Die kop...!!
Waar háál je 't vandaan??!!

maar dit hoort hier toch ook niet thuis... Zullen we een topic openen voor Kubica-fans??

EDIT:
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat sjèg ik...
pi_42882613
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om te leren
Ik vraag me gewoon serieus af wat een merk met zulks suf imago daar te zoeken heeft en dat is godverdomme mijn goed recht dunkt me
Naamsbekendheid.
pi_42882780
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, ik vraag me af wat een merk wat onderstaande auto's maakt in godesnaam in de koningsklasse van de F1 te zoeken heeft.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

etc etc etc

Call me stupid, maar als ik die modellen bekijk dan vraag ik me af wat ze in de F1 doen ja.
LOL
Dan kunnen we Toyota en Honda er ook wel uitschoppen. En die modellen van Renault zijn vernieuwend. Renault schopt gewoon kont.

Kimi is licht, maar podium moet toch wel lukken

Tevens tvp
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_42882999
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:08 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

LOL
Dan kunnen we Toyota en Honda er ook wel uitschoppen. .
En Ford ook natuurlijk.

Lamborghini heeft het in begin jaren 90 trouwens even geprobeerd in de F1, maar had zelfs moeite om door de voorkwalificatie te komen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:35:24 #60
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42883730
Het laatste deel van de kwalificatie nu op sbs. Het Schumacher moment.
pi_42884402
quote:

[..]

[....]

Volgens mij gaat het in de Formule1 vooral om de motor..... Als Renault F1 de F1-motor in een Renault Laguna kunnen bouwen ben ik ook blij.
pi_42884510
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:51 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het in de Formule1 vooral om de motor..... Als Renault F1 de F1-motor in een Renault Laguna kunnen bouwen ben ik ook blij.
Ik denk niet dat je daar blij van wordt, zo lang gaat een F1 motor namelijk niet mee.
pi_42884701
Renault hoort absoluut in de F1 thuis, Ja ze hebben schijtmodellen en ik ben absoluut geen Renault F1 fan, maar door de F1 technologie goed toe te passen heeft Renault wel dee eerste wagen gebouwd met 5 sterren op veiligheid, alle nieuwe renaults zitten vol met technology, welke ander huis tuin en keuken merk start je nu hedendaags zonder sleutel? Juist de renault.

Ze hebben in mijn ogen dus alle recht om er te zijn.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42884864
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je daar blij van wordt, zo lang gaat een F1 motor namelijk niet mee.
Ik bedoelde het wat anders: als ze voor Alonso een Renault Laguna kunnen maken met een F1-motor waarin hij kan racen, ben ik ook blij. Daar bedoel ik mee te zeggen: volgens mij gaat het nog steeds om de motor en niet zozeer om de bolide. Een consumentenwagen met F1-motor wil niet, dat weet ik ook wel.
pi_42884947
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Ik bedoelde het wat anders: als ze voor Alonso een Renault Laguna kunnen maken met een F1-motor waarin hij kan racen, ben ik ook blij. Daar bedoel ik mee te zeggen: volgens mij gaat het nog steeds om de motor en niet zozeer om de bolide. Een consumentenwagen met F1-motor wil niet, dat weet ik ook wel.
Ah, op die fiets. Dat is idd zinvoller
pi_42885150
Is de race al begonnen? Heeft iemand een update?
pi_42885225
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef haaahaha het volgende:
ja doornbos staat op de 2e plaats
pi_42886176
quote:
19u vanavond..
pi_42886231
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:11 schreef MIster911 het volgende:

[..]

ja doornbos staat op de 2e plaats
En Albers heeft gewonnen
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_42886314
Verstappen in de grindbak!!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:41:14 #71
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42886407
quote:
Schumacher is uitgevallen na een aanrijding met Massa
pi_42886481
Montoya wint!

Nog onwaarschijnlijker
Calmer than you are
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:48:35 #73
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42886633
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Montoya wint!

Nog onwaarschijnlijker
maar heeft de laatste 2 jaarwel gewonnen

zelfs de laatste overwinning voor williams behaald
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:52:10 #74
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42886734
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef WEST het volgende:

[..]

Schumacher is uitgevallen na een aanrijding met Massa
Kimi wint de race, Alonso wordt kampioen en Renault pakt ook de titel bij de constructeurs.

Leuk scenario.
pi_42887035
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Kimi wint de race, Alonso wordt kampioen en Renault pakt ook de titel bij de constructeurs.

Leuk scenario.

Massa rijdt goed weg, Kimi heeft weer last van zn gebruikelijke pech en aangezien hij 2e staat neemt hij enkele coureurs achter zich mee, waaronder Alonso. Schumacher ziet vanuit zijn positie het allemaal op tijd aankomen en kan de chaos ontwijken. Massa maakt nog ergens een stuurfoutje en ferrari finisht een mooie 1,2, met Schumacher op kop
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:20:59 #76
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_42887598
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Leuk scenario.
Kimi tikt Schumacher van de baan... dat zou pas drama zijn
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:28:57 #77
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_42887839
Schumacher wint na een knappe inhaalrace. Met nog drie ronden te gaan krijgt Alonso een lekke band terwijl hij tweede ligt. Hij kan nog naar de pits komen, maar is kansloos voor de punten.

Realistische: een overwinning voor Massa in Brazilië zou fantastisch zijn. Ik vrees dat Schumacher te ver achteraan moet start om voor een stunt te kunnen zorgen. Mijn gok: Massa, Alonso en Schumacher op het podium.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_42887911
Schumacher
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:32:21 #79
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_42887930
Oei tvp... ik spreek jullie wel na half 9
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_42887983
quote:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

etc etc etc

Dat kun je je ook afvragen van Honda en Toyota.
En er is niks mis met de nieuwe Clio
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:53:06 #81
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_42888454
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:49 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u Joesse komt hier ff tvpen.
pi_42888588
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:53 schreef Joesse het volgende:

[..]
Ik weet niet..maar er is toch zoiets als "bookmark dit topic", wanneer je dan iets te melden hebt kan je het er ook daadwerkelijk inzetten
Maar alonso 3 ronden voor het einde eruit is nog niet gunstig volgens mij ..dan liever 20 ronden voor het einde Of gewoon meteen, dat is beter voor mn hart

[ Bericht 10% gewijzigd door flubub op 22-10-2006 16:03:16 ]
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:51:58 #83
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_42890330
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Dat kun je je ook afvragen van Honda en Toyota.
En er is niks mis met de nieuwe Clio
Of met Fiat op de Ferrari....
Die reclame met Schumacher in de Cinquecento

anyway... wat heeft Massa een afzichtelijk race-pak aan dit weekend!
pi_42890968
Beetje jammer dat het tegelijk is met het voetbal
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:36:52 #85
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42892073
TVP, mooie OP Sally, ik ms alleen een Schumi special
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:39:58 #86
65960 sanger
pi_42892191
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Of met Fiat op de Ferrari....
Die reclame met Schumacher in de Cinquecento

anyway... wat heeft Massa een afzichtelijk race-pak aan dit weekend!
Zo staat er op youtube een filmpje (bijna 3/4 zelfs) voorsprong vertrekt Schumi pas om op het rechte stuk toch als eerst over de finish te komen

Ik vind het pak van Massa juist mooi! Zouden meer coureurs moeten doen!
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:41:14 #87
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42892237
Duitse RTL is inmiddels begonnen. En veel van de uitzending staat in het teken van Schumi (beelden, interviews etc)..
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:49:39 #88
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42892542
logisch, hun held stopt er na vandaag mee.
Weet iemand trouwens waar je de qualificatietijden terug kan vinden?
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_42892722
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef superhaagie het volgende:
foksport, f1racing.net, formula1.com etc.
Zo, net suf geleerd, nu lekker voorbeschouwing en race kijken
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:00:27 #90
65960 sanger
pi_42892874
SBS begint nu ook
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:00:27 #91
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42892875
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef superhaagie het volgende:
Best wel schokkend wat Kai Ebel van de Duitse RTL heeft geschreven in het Red Bull magazine. Volgens Kai haken van de 6 miljoen Duitse kijkers er 4 miljoen af als Schumacher is uitgevallen of niet rijdt. Dat is geen goed nieuws voor de Duitse RTL en ook voor de Duitse motorsport.

SBS uitzending is inmiddels ook begonnen..
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:01:44 #92
30919 mitt
Michael Corleone
pi_42892909
hup Doornbos
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:02:03 #93
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42892920
Fixed You - Coldplay
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:02:13 #94
65960 sanger
pi_42892925
Mooie beelden nu van Suzuka
pi_42892931
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:00 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Best wel schokkend wat Kai Ebel van de Duitse RTL heeft geschreven in het Red Bull magazine. Volgens Kai haken van de 6 miljoen Duitse kijkers er 4 miljoen af als Schumacher is uitgevallen of niet rijdt. Dat is geen goed nieuws voor de Duitse RTL en ook voor de Duitse motorsport.

SBS uitzending is inmiddels ook begonnen..
Dat zijn er inderdaad wel heel erg veel....

Ik ben ook Schumacher fan, maar ik zal volgend seizoen wel kijken. Ik denk dat ik dan Massa zal aanmoedigen
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:05:43 #96
65960 sanger
pi_42893017
Volgend seizoen zal ik Spyker fan zijn

In de top zal ik meer naar BMW neigen denk ik. Kan er geen reden voor geven......
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:08:26 #97
65960 sanger
pi_42893094
Leuke seizoenscompilatie trouwens.
pi_42893141
kan iemand et me vertellen als ie dat compilatie filmpje heeft?
En em dan ook daadwerkelijk hier neer zetten
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:11:20 #99
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42893177

Ciao Kimi.
pi_42893269
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:11 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]

Ciao Kimi.
Dat hebben ze leuk gedaan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:16:49 #101
123545 DatMeenJeNiet
pi_42893308
Zaten veel positivie stukjes in die Schumi compilatie zeg ..not
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:20:36 #102
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42893392
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat hebben ze leuk gedaan.
Idd.

Nu mijn favo coureur op de Duitse RTL. Mika

Mooi dat Mike en Schumi zoveel respect voor elkaar hebben.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:28:18 #103
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42893582

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:17 ]
Zerg schreef:
pi_42893680
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Idd.

Nu mijn favo coureur op de Duitse RTL. Mika

Mooi dat Mike en Schumi zoveel respect voor elkaar hebben.
Inderdaad mooi om te zien. Ook een groot contrast tussen Schumacher en Alonso, die elkaar niet kunnen luchten.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:36:18 #105
65960 sanger
pi_42893781
Dat komt nog wel, Schumi stopt nu en zal dan beseffen dat ook Alonso een groot coureur KAN zijn.

Ten tijde van de gevechten tussen Mika en Schumi was er ook een soort van koude oorlog meen ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2006 @ 18:36:57 #106
862 Arcee
Look closer
pi_42893807
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:28 schreef 4-elements het volgende:
Schumacher wint na een knappe inhaalrace. Met nog drie ronden te gaan krijgt Alonso een lekke band terwijl hij tweede ligt. Hij kan nog naar de pits komen, maar is kansloos voor de punten.

Realistische: een overwinning voor Massa in Brazilië zou fantastisch zijn. Ik vrees dat Schumacher te ver achteraan moet start om voor een stunt te kunnen zorgen. Mijn gok: Massa, Alonso en Schumacher op het podium.
Maar als Alonso dan uitvalt, dan is Schumacher natuurlijk heel snel P1.

Kortom, 't kán nog wel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42893949
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:36 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar als Alonso dan uitvalt, dan is Schumacher natuurlijk heel snel P1.

Kortom, 't kán nog wel.
En het gaat ook gebeuren!

Schumi wint!!
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:44:03 #108
65960 sanger
pi_42893983
Nog 17 minuten en we weten hoe de start gaat.....
pi_42893985
Ik gun Massa zijn thuis GP.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:45:20 #110
65960 sanger
pi_42894017
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:44 schreef vw_caddy het volgende:
Ik gun Massa zijn thuis GP.
Alleen als Alonso in de race blijft
pi_42894051
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Alleen als Alonso in de race blijft
Blablabla. Als Schumacher WK wilde worden moest hij maar eerder beginnen met zijn inhaalrace. Tribunes vol daar voor Massa, gun hem wel deze thuisoverwinning.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:46:53 #112
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894061

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:17 ]
Zerg schreef:
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2006 @ 18:48:34 #113
862 Arcee
Look closer
pi_42894120
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef vw_caddy het volgende:
Blablabla. Als Schumacher WK wilde worden moest hij maar eerder beginnen met zijn inhaalrace. Tribunes vol daar voor Massa, gun hem wel deze thuisoverwinning.
Ja, Ferrari verkiest natuurlijk de thuisoverwinning van Massa boven het achtste WK van Schumacher.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42894134
Massa of Kimi wint hem gewoon.
pi_42894149
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, Ferrari verkiest natuurlijk de thuisoverwinning van Massa boven het achtste WK van Schumacher.
Je hoort uiteraard alleen mijn eigen ongezouten mening.
pi_42894155
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ferrari heeft niets te kiezen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:51:56 #118
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894231
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Inderdaad mooi om te zien. Ook een groot contrast tussen Schumacher en Alonso, die elkaar niet kunnen luchten.
Een wereld van verschil inderdaad, maar... misschien komt het nog goed tussen beide kemphanen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:52:01 #119
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42894234
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik kijk lekker op de belg

Irritante eikels die bij SBS6 echt OVERAL OVERHEENLULLEN
nee dat zijn de duitsers die lullen overal over alles heen. Maar de belg val je in slaap
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:52:17 #120
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894244

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:18 ]
Zerg schreef:
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:52:30 #121
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894251
Albers.
pi_42894279
Zal ik dan maar het einde verklappen?

1- Schumi
2- Massa
3- Kimi
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22- Alonso

Zo, jullie hoeven niet meer te kijken, dit gaat het worden.
pi_42894281
* Spooky4u zit er ook weer helemaal klaar voor... Het vrouwtje is bezig met een Nintendo DS spel, de ovenschoten staat in de oven en de kleine is het huis overhoop aan het halen.

Let's begin!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:54:29 #124
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42894301
Hup Schumacher!
pi_42894392
kan niet wachten tot schumacher straks zichzelf 8 maal wereldkampioen mag noemen
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:57:57 #126
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42894397
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kan niet wachten tot schumacher straks zichzelf 8 maal wereldkampioen mag noemen
pi_42894402
* vw_caddy trekt zijn Renault-sweater weer aan.
pi_42894419
quote:
ja, dat zit er dik in.
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:58:56 #129
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894425
quote:
Zal niet gebeuren.
pi_42894435
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef WEST het volgende:

[..]

Wat ga je doen als ie het wel haalt WEST?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42894464
quote:
was het maar waar ....
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:00:50 #132
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42894482
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:59 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Wat ga je doen als ie het wel haalt WEST?
zet ik volgend jaar een schumi pet op

een heel jaar lang
pi_42894491
wat een zooi op de baan
pi_42894519
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:00 schreef WEST het volgende:

[..]

zet ik volgend jaar een schumi pet op

een heel jaar lang
Ik was al met veel minder tevreden, maar daar hou ik je aan!

Go Schumi!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42894543
hellingproef
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:03:05 #136
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894556
Goede start Kimi !!
pi_42894571
go schumi
pi_42894575
Schumacher heeft de BMW's al.
pi_42894588
8e al
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:04:26 #140
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894595
Goed bezig Williams
pi_42894599
Oke: voor de Schumi-fans, crosspost ik mijn bericht uit de Nieuwtjes deel 9: (als goedmakertje dat ik de Schumispecial uit deze OP heb gelaten....)

Voor de Schumacher fans: dit zijn wel een geinige (en uitgebreide!) stukken over van deze grootmeester.

Technischer K.o. stoppt Schumacher im Qualifying
Schumi - eine Bilderbuchkarriere
Die beliebtesten Formel-1-Fahrer

En daar is nog meer te vinden... voor de liefhebber.

Overigens weer een bewijs van de Schumi-gekte in Duitsland... Het staat op de gmx-site: een Duitse e-mailprovider....
pi_42894609
Williams begint lekker.
pi_42894610
wow die moet er hard af zijn gegaan@!
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:05:05 #144
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894611
SC ERUIT !!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2006 @ 19:05:15 #145
862 Arcee
Look closer
pi_42894614
Schumacher al P7.

De Duitser hoort WK te worden.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:05:15 #146
123545 DatMeenJeNiet
pi_42894615
Rosberg ging zeker te hard zonde zijn voorvleugel
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:05:20 #147
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42894619
SC
pi_42894622
ben benieuwd wat er gebeurd is
pi_42894623
lekker bezig die Rosberg
pi_42894625
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Goed bezig Williams
He.. Net stond er nog BMW..
Wilde ook al zeggen dat het Williams is...
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:05:35 #151
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894630
aaaaaj dat is een flinke klapper.
pi_42894631
Auwa, die ging hard.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2006 @ 19:05:44 #154
862 Arcee
Look closer
pi_42894637
Wow, mooie crash van Rosberg.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:05:49 #155
123545 DatMeenJeNiet
pi_42894641
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Rosberg ging zeker te hard zonde zijn voorvleugel
Ja dus.
pi_42894642
whoaaaaaaaaaaa wat een gek !
pi_42894643
Alonso op herhaling tegen een band?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42894651
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Arcee het volgende:
Wow, mooi crash van Rosberg.
Wat een kutpost .
pi_42894653
Slimme actie van Rosberg
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_42894656
Dat was een aardige klap.
pi_42894668
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Spooky4u het volgende:
Alonso op herhaling tegen een band?
ik hoop het niet voor hem, was een behoorlijk klap vorige keer
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2006 @ 19:07:31 #163
862 Arcee
Look closer
pi_42894688
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een kutpost .
Jij kijkt zeker voor de mooie inhaalacties in het achterveld.
pi_42894704
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jij kijkt zeker voor de mooie inhaalacties in het achterveld.
Ik durf wel een "wow" uit te brengen, maar om een crash nou iets moois te noemen. Ehh nee.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:08:13 #165
65960 sanger
pi_42894708
Schumi maar vlak langs de achterkanten van de BMW's hoor!
pi_42894709
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:06 schreef omearos het volgende:

[..]

ik hoop het niet voor hem, was een behoorlijk klap vorige keer
Nou ok, hij hoeft niet uit te vallen, als ie maar 9e wordt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:08:16 #167
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894711
Opletten Kimi, zometeen de herstart!
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:08:59 #168
65960 sanger
pi_42894724
Sato goede start trouwens.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2006 @ 19:09:25 #170
862 Arcee
Look closer
pi_42894737
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik durf wel een "wow" uit te brengen, maar om een crash nou iets moois te noemen. Ehh nee.
Gaaf mag ook. Of, zoals Mol zou zeggen: Jezus knetter, fuckin' A!
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:10:21 #171
65960 sanger
pi_42894760
Schumi bij de herstart vlak achter de Renaults!
pi_42894765
rosber buiten westen geweest
pi_42894766
sanger, heb je deel 3, 4 en 5 ook al klaar staan?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42894771
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Gaaf mag ook. Of, zoals Mol zou zeggen: Jezus knetter, fuckin' A!
Ik hou het wel bij "wow".
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:10:50 #175
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894772

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:18 ]
Zerg schreef:
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:11:31 #176
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894785

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:18 ]
Zerg schreef:
pi_42894786
Wou Cosworth niet winnen ?
Daar gaan ze al...nog geen 2 ronden gereden.
88mph
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:11:38 #178
65960 sanger
pi_42894787
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
sanger, heb je deel 3, 4 en 5 ook al klaar staan?
nog niet
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:12:49 #179
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894819
SC gaat zometeen naar binnen.

Come on Kimi !!!!!!!!
pi_42894829
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:11 schreef MaximusF1 het volgende:
Wou Cosworth niet winnen ?
Daar gaan ze al...nog geen 2 ronden gereden.
ze wilden er met een klapper uit gaan!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:13:35 #181
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894840

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:18 ]
Zerg schreef:
pi_42894842
herstart
go massa
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:14:04 #183
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894849

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:18 ]
Zerg schreef:
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:14:22 #184
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894862

[ Bericht 64% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:18 ]
Zerg schreef:
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:14:38 #185
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894871
Schumi duidelijk sneller..
pi_42894877
Oehhhh ! Schumi !!
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:15:05 #187
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894879

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:19 ]
Zerg schreef:
pi_42894889
hoop het niet
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:15:48 #189
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894894
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:15 schreef Mikkie het volgende:
En veel lichter misschien ook?
Ik betwijfel het eerlijk gezegd.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:16:15 #190
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894906

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:19 ]
Zerg schreef:
pi_42894913
De Trulli-train is er weer.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:16:30 #192
65960 sanger
pi_42894918
Vreemd dat Fisi zo kort achter Alonso aansluit?
pi_42894924
Vergeet niet dat die Michael een enorme tank benzine heeft...en dan nog zo snel zijn.
Ongelofelijk.
88mph
pi_42894927
ja ja ja ja ja
pi_42894928
JAAA !!
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:16:54 #196
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894929

[ Bericht 100% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:19 ]
Zerg schreef:
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:04 #197
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894930
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Schumi heeft een probleem ?!?!?!?!
pi_42894934
go Massa
dankzij truli

Schumi erlangs en weer terug
pi_42894935
KUT!
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:12 #200
65960 sanger
pi_42894938
Kanker Fisichella
pi_42894939
nee schiet die fisi dood klootzak!!!!!
pi_42894940
Lekke band
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:14 #203
123545 DatMeenJeNiet
pi_42894941
FISICHELLA TYFUSJOSTI

KANSLOOOS

RENAULT !
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:14 #204
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894942
LEKKE BAND !~~~~~~~~
pi_42894943
Och gut, een lekke band.
pi_42894944
Rustig blijven.
88mph
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:17 #207
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42894946
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:19 #208
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894947

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:19 ]
Zerg schreef:
pi_42894950
lekke band
pi_42894952
domme schumi
pi_42894955
renault
pi_42894957
gotver
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42894958
Fisi
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:42 #214
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894961
WoW !!!!!!!!! al zijn geluk is op !!
pi_42894963
Hoer .
pi_42894964

Giancarlo
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:53 #217
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42894966
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:53 #218
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894967
Brawn er weer stoer bij
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:17:54 #219
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42894968

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:19 ]
Zerg schreef:
pi_42894971
Giancarlo
pi_42894973
goed stuk
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:18:08 #223
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42894977
Rustig Schumi, je sloopt het bodywork !
pi_42894981
doodschietne die gast, echt zo laf doet hij gewoon express
pi_42894982
OMG Schumacher
pi_42894989
Lek
|[b]DASOO
| LastFM|
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 oktober 2006 @ 19:18:24 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42894990
netjes hoor Renault heeft met teamwork Schumacher gepiepelt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:18:26 #228
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42894991
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:17 schreef ijsmeis het volgende:
Hoer .
jij?
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:18:39 #229
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42895000
Fisi is mijn vriend
pi_42895001
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

Schumi had toch geen kans.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_42895006
En nu zit 'ie helemaal vol benzine.
88mph
pi_42895007
klasse van renault
second place is the first loser
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:19:05 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42895012
whahahahaa
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:19:05 #235
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42895013
Schumi ik leef met je mee hoor

.
.
.
pi_42895017
Kon niet echt een rijdersfout van Fisi ontdekken. MSC neemt risicootje, verkeerd uitgelopen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:19:21 #237
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42895018

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:19 ]
Zerg schreef:
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:19:22 #238
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42895022
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef superhaagie het volgende:
Fisi is mijn vriend
whahaha
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:19:23 #239
123545 DatMeenJeNiet
pi_42895023
Fisi sneedt gewoon expres in zn band..
Renault
pi_42895028
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
inderdaad

hij wil gewoon geen wereldkampioen worden
pi_42895029
Nou, ik hoop dat Alonso uitvalt .
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:19:53 #242
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42895035

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:20 ]
Zerg schreef:
pi_42895036
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef vw_caddy het volgende:
Kon niet echt een rijdersfout van Fisi ontdekken.
Ja inderdaad, hij rijd tegen schumacher aan.. Hoort erbij he?

alsof jij een of andere racegod bent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 oktober 2006 @ 19:19:56 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42895037
nu kan iig iedereen voortaan zn bek houden over onsportief gedrag van Ferrari/Schumacher
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:19:59 #245
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42895040
Trulli heeft ook een probleem en zie de Renaults er eens goed bij zitten
pi_42895047
Kut Italiaan
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:20:08 #247
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42895048
Wist altijd al dat Fisi n goed coureur was... nu bewijst hij dat maar weer :d
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:20:16 #248
65960 sanger
pi_42895051
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef allied het volgende:
klasse van renault
Waarom is het klasse als Renault het doet en KUT als Ferrari zoiets doet?
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:20:18 #249
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42895053
Toyota
pi_42895054
toyota stuk?
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:20:28 #251
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42895058

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:20 ]
Zerg schreef:
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2006 @ 19:20:34 #252
862 Arcee
Look closer
pi_42895062
Lek.
pi_42895065
Wellicht dat er nog een herhaling komt.
pi_42895066
We gaan nu toch niet nog 61 ronden naar Massa kijken hé?

Lekkere regie weer.
pi_42895067
Wat een gehuil allemaal. Als je zulke inhaalacties doet, of je nou Schumacher, Raikkonen of Alonso heet, weet je dat het met zulke snelheden gewoon een krappe boel is en dat je risico loopt om een touche te maken.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:20:39 #256
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_42895068
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef snellejelle het volgende:
inderdaad

hij wil gewoon geen wereldkampioen worden

ik wil een herhaling, heb de actie gemist
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_42895071
quote:
Kon niet echt een rijdersfout van Fisi ontdekken. MSC neemt risicootje, verkeerd uitgelopen.
boeie daar vragen we ook niet om, het is toch zijn schuld. klaar. punt.

afmaken ofzo

schumi aan de andere kant, z'n overwinning straks heeft wel meer glans zo
pi_42895073
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef rubbereend het volgende:
nu kan iig iedereen voortaan zn bek houden over onsportief gedrag van Ferrari/Schumacher
Ach, dat kon iedereen sowieso al wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 oktober 2006 @ 19:20:54 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42895076
quote:
Schumacher was er voorbij en niet zo'n beetje ook!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42895086
Hij raakt hem geeneens?
pi_42895095
ze hebben snel geleerd van de schumacher truukjes
second place is the first loser
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:21:36 #262
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42895096

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:20 ]
Zerg schreef:
pi_42895098
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:20 schreef xFriendx het volgende:
Wat een gehuil allemaal. Als je zulke inhaalacties doet, of je nou Schumacher, Raikkonen of Alonso heet, weet je dat het met zulke snelheden gewoon een krappe boel is en dat je risico loopt om een touche te maken.
Neeeeeeeeeeeeeeee echt? .

Dan mogen we het nog wel kut vinden, pipo .
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:21:58 #264
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42895105
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef allied het volgende:
Ghe ghe
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:22:06 #265
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42895109

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:20 ]
Zerg schreef:
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:22:14 #266
123545 DatMeenJeNiet
pi_42895114
Schumacher was er allang voorbij voor 99 %..
pi_42895116
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef roelofjan het volgende:
Hij raakt hem geeneens?
Volgens mij raakte hij hem net.
pi_42895127
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef allied het volgende:
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:22:59 #270
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42895136

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:20 ]
Zerg schreef:
pi_42895139
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeee echt? .

Dan mogen we het nog wel kut vinden, pipo .
Ja, maar kut vinden is wat anders dan zeggen dat Fisi hier express Schumacher even aantikt. Natuurlijk is het kut als je een lekke band oploopt.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:23:20 #272
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42895144
haha goeie zaak Schumacher
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:23:21 #273
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42895146

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:20 ]
Zerg schreef:
pi_42895151
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Volgens mij raakte hij hem net.
wel, kon je net zien.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:23:34 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42895154
Volgens mij raakte hij hem niet.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:23:39 #276
65960 sanger
pi_42895159
Tuurlijk is het express, er staat genoeg vopor op het spel
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:23:52 #277
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42895164
DC
pi_42895166
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, maar kut vinden is wat anders dan zeggen dat Fisi hier express Schumacher even aantikt. Natuurlijk is het kut als je een lekke band oploopt.
Boeiend, ik geef ook graag iemand anders de schuld.

Het was godverdomme jouw schuld, die lekke band. KutxFriendx .
pi_42895168
coulthard ook stuk?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 oktober 2006 @ 19:24:08 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42895171
nu Coulthard; 10 kleine negertjes verhaal zo
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:24:25 #281
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42895178
Alonso komt steeds dichterbij aan Kimi...
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:24:30 #282
65960 sanger
pi_42895181
8 dan als het kan
pi_42895182
Schumi is gewoon riscovol bezig. Niet echt slim om 'm gewoon in te sturen terwijl fisi er nog rijdt.
Schumi.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_42895193
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

ijsmeis
pi_42895201
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zoveel toeval, nèt vlak daarna een lekke band, daar geloof ik geen hol van.
Het zou me niks verbazen als het expres was. Daar zie ik ze bij Renault wel toe in staat.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:25:28 #286
65960 sanger
pi_42895217
pi_42895218
Toyota
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:25:45 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42895226

vriendin van alonso
pi_42895231
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

5 uitvallers al...gaat rap.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:25:54 #290
80382 manny
30 is best veel
pi_42895233
als het bewust was heb ik er alleen maar meer respect voor.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_42895246
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef amaranta het volgende:
[afbeelding]
vriendin van alonso
Nou, wees er maar trots op .
pi_42895247
volgens mij had die renault gewoon een spijkergun in z'n voorvleugel!!!!!!!!!!!~~!!!~~~!!
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:26:33 #293
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42895263
Pas op Monteiro, Schumi komt eraan!

pi_42895265
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

pi_42895266
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

ijsmeis
Neenee:

Schumi
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:26:45 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42895271
quote:

[..]

voor haar doet hij het
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:26:56 #297
65960 sanger
pi_42895277
quote:

[..]

Van jou zijn mooiere foto's in omloop geweest
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:27:16 #298
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42895293

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:21 ]
Zerg schreef:
pi_42895295
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

voor haar doet hij het
Wat? Niet winnen ?
pi_42895312
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Van jou zijn mooiere foto's in omloop geweest
Volgens mij eh, gaat het hier over F1.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:27:51 #301
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42895315

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:21 ]
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')