Idd.quote:
Inderdaad mooi om te zien. Ook een groot contrast tussen Schumacher en Alonso, die elkaar niet kunnen luchten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd.![]()
Nu mijn favo coureur op de Duitse RTL. Mika![]()
Mooi dat Mike en Schumi zoveel respect voor elkaar hebben.
Maar als Alonso dan uitvalt, dan is Schumacher natuurlijk heel snel P1.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:28 schreef 4-elements het volgende:
Schumacher wint na een knappe inhaalrace. Met nog drie ronden te gaan krijgt Alonso een lekke band terwijl hij tweede ligt. Hij kan nog naar de pits komen, maar is kansloos voor de punten.
Realistische: een overwinning voor Massa in Brazilië zou fantastisch zijn. Ik vrees dat Schumacher te ver achteraan moet start om voor een stunt te kunnen zorgen. Mijn gok: Massa, Alonso en Schumacher op het podium.
En het gaat ook gebeuren!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar als Alonso dan uitvalt, dan is Schumacher natuurlijk heel snel P1.
Kortom, 't kán nog wel.
Alleen als Alonso in de race blijftquote:
Blablabla. Als Schumacher WK wilde worden moest hij maar eerder beginnen met zijn inhaalrace. Tribunes vol daar voor Massa, gun hem wel deze thuisoverwinning.quote:
Ja, Ferrari verkiest natuurlijk de thuisoverwinning van Massa boven het achtste WK van Schumacher.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef vw_caddy het volgende:
Blablabla. Als Schumacher WK wilde worden moest hij maar eerder beginnen met zijn inhaalrace. Tribunes vol daar voor Massa, gun hem wel deze thuisoverwinning.![]()
Je hoort uiteraard alleen mijn eigen ongezouten mening.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Ferrari verkiest natuurlijk de thuisoverwinning van Massa boven het achtste WK van Schumacher.
Ferrari heeft niets te kiezen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Ferrari verkiest natuurlijk de thuisoverwinning van Massa boven het achtste WK van Schumacher.
Een wereld van verschil inderdaad, maar... misschien komt het nog goed tussen beide kemphanen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad mooi om te zien. Ook een groot contrast tussen Schumacher en Alonso, die elkaar niet kunnen luchten.
nee dat zijn de duitsers die lullen overal over alles heen. Maar de belg val je in slaapquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik kijk lekker op de belg![]()
Irritante eikels die bij SBS6 echt OVERAL OVERHEENLULLEN![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kan niet wachten tot schumacher straks zichzelf 8 maal wereldkampioen mag noemen
ja, dat zit er dik in.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kan niet wachten tot schumacher straks zichzelf 8 maal wereldkampioen mag noemen
Zal niet gebeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
was het maar waar ....quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zet ik volgend jaar een schumi pet opquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:59 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ie het wel haalt WEST?
Ik was al met veel minder tevreden, maar daar hou ik je aan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:00 schreef WEST het volgende:
[..]
zet ik volgend jaar een schumi pet op
een heel jaar lang
He.. Net stond er nog BMW..quote:
Ja dus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Rosberg ging zeker te hard zonde zijn voorvleugel
ik hoop het niet voor hem, was een behoorlijk klap vorige keerquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Spooky4u het volgende:
Alonso op herhaling tegen een band?
Jij kijkt zeker voor de mooie inhaalacties in het achterveld.quote:
Ik durf wel een "wow" uit te brengen, maar om een crash nou iets moois te noemen. Ehh nee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker voor de mooie inhaalacties in het achterveld.
Nou ok, hij hoeft niet uit te vallen, als ie maar 9e wordt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:06 schreef omearos het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor hem, was een behoorlijk klap vorige keer
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nou ok, hij hoeft niet uit te vallen, als ie maar 9e wordt.
Gaaf mag ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik durf wel een "wow" uit te brengen, maar om een crash nou iets moois te noemen. Ehh nee.
Ik hou het wel bij "wow".quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gaaf mag ook.Of, zoals Mol zou zeggen: Jezus knetter, fuckin' A!
nog nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
sanger, heb je deel 3, 4 en 5 ook al klaar staan?
ze wilden er met een klapper uit gaan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:11 schreef MaximusF1 het volgende:
Wou Cosworth niet winnen ?
Daar gaan ze al...nog geen 2 ronden gereden.
Ik betwijfel het eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:15 schreef Mikkie het volgende:
En veel lichter misschien ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |