quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:49 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u Joesse komt hier ff tvpen.
Ik weet niet..maar er is toch zoiets als "bookmark dit topic", wanneer je dan iets te melden hebt kan je het er ook daadwerkelijk inzettenquote:
Of met Fiat op de Ferrari....quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dat kun je je ook afvragen van Honda en Toyota.
En er is niks mis met de nieuwe Clio![]()
Zo staat er op youtube een filmpje (bijna 3/4 zelfs) voorsprong vertrekt Schumi pas om op het rechte stuk toch als eerst over de finish te komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of met Fiat op de Ferrari....
Die reclame met Schumacher in de Cinquecento
anyway... wat heeft Massa een afzichtelijk race-pak aan dit weekend!![]()
foksport, f1racing.net, formula1.com etc.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef superhaagie het volgende:
logisch, hun held stopt er na vandaag mee.
Weet iemand trouwens waar je de qualificatietijden terug kan vinden?
Best wel schokkend wat Kai Ebel van de Duitse RTL heeft geschreven in het Red Bull magazine. Volgens Kai haken van de 6 miljoen Duitse kijkers er 4 miljoen af als Schumacher is uitgevallen of niet rijdt. Dat is geen goed nieuws voor de Duitse RTL en ook voor de Duitse motorsport.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef superhaagie het volgende:
logisch, hun held stopt er na vandaag mee.
Weet iemand trouwens waar je de qualificatietijden terug kan vinden?
Dat zijn er inderdaad wel heel erg veel....quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best wel schokkend wat Kai Ebel van de Duitse RTL heeft geschreven in het Red Bull magazine. Volgens Kai haken van de 6 miljoen Duitse kijkers er 4 miljoen af als Schumacher is uitgevallen of niet rijdt. Dat is geen goed nieuws voor de Duitse RTL en ook voor de Duitse motorsport.
SBS uitzending is inmiddels ook begonnen..
Idd.quote:
Inderdaad mooi om te zien. Ook een groot contrast tussen Schumacher en Alonso, die elkaar niet kunnen luchten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd.![]()
Nu mijn favo coureur op de Duitse RTL. Mika![]()
Mooi dat Mike en Schumi zoveel respect voor elkaar hebben.
Maar als Alonso dan uitvalt, dan is Schumacher natuurlijk heel snel P1.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:28 schreef 4-elements het volgende:
Schumacher wint na een knappe inhaalrace. Met nog drie ronden te gaan krijgt Alonso een lekke band terwijl hij tweede ligt. Hij kan nog naar de pits komen, maar is kansloos voor de punten.
Realistische: een overwinning voor Massa in Brazilië zou fantastisch zijn. Ik vrees dat Schumacher te ver achteraan moet start om voor een stunt te kunnen zorgen. Mijn gok: Massa, Alonso en Schumacher op het podium.
En het gaat ook gebeuren!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar als Alonso dan uitvalt, dan is Schumacher natuurlijk heel snel P1.
Kortom, 't kán nog wel.
Alleen als Alonso in de race blijftquote:
Blablabla. Als Schumacher WK wilde worden moest hij maar eerder beginnen met zijn inhaalrace. Tribunes vol daar voor Massa, gun hem wel deze thuisoverwinning.quote:
Ja, Ferrari verkiest natuurlijk de thuisoverwinning van Massa boven het achtste WK van Schumacher.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef vw_caddy het volgende:
Blablabla. Als Schumacher WK wilde worden moest hij maar eerder beginnen met zijn inhaalrace. Tribunes vol daar voor Massa, gun hem wel deze thuisoverwinning.![]()
Je hoort uiteraard alleen mijn eigen ongezouten mening.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Ferrari verkiest natuurlijk de thuisoverwinning van Massa boven het achtste WK van Schumacher.
Ferrari heeft niets te kiezen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Ferrari verkiest natuurlijk de thuisoverwinning van Massa boven het achtste WK van Schumacher.
Een wereld van verschil inderdaad, maar... misschien komt het nog goed tussen beide kemphanen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad mooi om te zien. Ook een groot contrast tussen Schumacher en Alonso, die elkaar niet kunnen luchten.
nee dat zijn de duitsers die lullen overal over alles heen. Maar de belg val je in slaapquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik kijk lekker op de belg![]()
Irritante eikels die bij SBS6 echt OVERAL OVERHEENLULLEN![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |