Precies, laten we met zn allen Kubica uitlachen om zn rare hoofd; dat past wél in dit topicquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef Sally het volgende:
@ vosss: amen. * Sally vindt dit een zinloze discussie die niet in dit topic thuishoort.
Sorryquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies, laten we met zn allen Kubica uitlachen om zn rare hoofd; dat past wél in dit topic
Anyway, ik gun vandaag Schumacher de winst om zijn loopbaan op een mooie manier af te sluiten en als Alonso dan ook nog eens uitvalt dan zou het helemaal mooi zijn voor de duitser
Schumacher start alleen wel vanaf de 10e positie..te ver naar achter..ik vind dat altijd een beetje eng.. ongeluk zit dan in een klein hoekje, zullen we maar zeggen. Hoe meer naar voren je zit, hoe meer de kans dat *als* er iets gebeurt je ervoor zit ipv erinquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben benieuwd of Bridgestone de snelheid van de kwalificatie ook kan laten zien tijdens de race. Mocht dat het geval zijn dan zie ik Ferrari wel als 1 - 2 eindigen, met Massa als winnaar. De concurrentie (Michelin en Haug van Mercedes) zeggen dat Bridgestone met name over 1 ronde erg snel is, en dat ze tijdens de race ook snel zullen zijn maar niet zo snel als de eerste ronde.
In Japan was Bridgestone tijdens de kwalificatie ook erg sterk, maar tijdens de race was dat al een stuk minder.
Als Bridgestone vandaag net zo snel is al gisteren dan zie ik Schumacher wel in de top 3 eindigen.
Heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk wel dat Schumacher ervaring genoeg heeft om uit de problemen te blijven, maar het blijft wel de F1.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:32 schreef flubub het volgende:
[..]
Schumacher start alleen wel vanaf de 10e positie..te ver naar achter..ik vind dat altijd een beetje eng.. ongeluk zit dan in een klein hoekje, zullen we maar zeggen. Hoe meer naar voren je zit, hoe meer de kans dat *als* er iets gebeurt je ervoor zit ipv erin
Lig echt helemaal dubbel hier!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:54 schreef flubub het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier is-ie echt vet de man![]()
Dat sjèg ik...quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies, laten we met zn allen Kubica uitlachen om zn rare hoofd; dat past wél in dit topic
Naamsbekendheid.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om te leren
Ik vraag me gewoon serieus af wat een merk met zulks suf imago daar te zoeken heeft en dat is godverdomme mijn goed recht dunkt me
LOLquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, ik vraag me af wat een merk wat onderstaande auto's maakt in godesnaam in de koningsklasse van de F1 te zoeken heeft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
etc etc etc
Call me stupid, maar als ik die modellen bekijk dan vraag ik me af wat ze in de F1 doen ja.
En Ford ook natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:08 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
LOL
Dan kunnen we Toyota en Honda er ook wel uitschoppen. .
Volgens mij gaat het in de Formule1 vooral om de motor..... Als Renault F1 de F1-motor in een Renault Laguna kunnen bouwen ben ik ook blij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, ik vraag me af wat een merk wat onderstaande auto's maakt in godesnaam in de koningsklasse van de F1 te zoeken heeft.
[....]
Call me stupid, maar als ik die modellen bekijk dan vraag ik me af wat ze in de F1 doen ja.
Ik denk niet dat je daar blij van wordt, zo lang gaat een F1 motor namelijk niet mee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in de Formule1 vooral om de motor..... Als Renault F1 de F1-motor in een Renault Laguna kunnen bouwen ben ik ook blij.![]()
Ik bedoelde het wat anders: als ze voor Alonso een Renault Laguna kunnen maken met een F1-motor waarin hij kan racen, ben ik ook blij. Daar bedoel ik mee te zeggen: volgens mij gaat het nog steeds om de motor en niet zozeer om de bolide. Een consumentenwagen met F1-motor wil niet, dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar blij van wordt, zo lang gaat een F1 motor namelijk niet mee.
Ah, op die fiets. Dat is idd zinvollerquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het wat anders: als ze voor Alonso een Renault Laguna kunnen maken met een F1-motor waarin hij kan racen, ben ik ook blij. Daar bedoel ik mee te zeggen: volgens mij gaat het nog steeds om de motor en niet zozeer om de bolide. Een consumentenwagen met F1-motor wil niet, dat weet ik ook wel.![]()
ja doornbos staat op de 2e plaatsquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef haaahaha het volgende:
Is de race al begonnen? Heeft iemand een update?
19u vanavond..quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef haaahaha het volgende:
En Albers heeft gewonnenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:11 schreef MIster911 het volgende:
[..]
ja doornbos staat op de 2e plaats
Schumacher is uitgevallen na een aanrijding met Massaquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef haaahaha het volgende:
maar heeft de laatste 2 jaarwel gewonnenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Montoya wint!
Nog onwaarschijnlijker![]()
Kimi wint de race, Alonso wordt kampioen en Renault pakt ook de titel bij de constructeurs.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Schumacher is uitgevallen na een aanrijding met Massa![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kimi wint de race, Alonso wordt kampioen en Renault pakt ook de titel bij de constructeurs.
Leuk scenario.
Kimi tikt Schumacher van de baan... dat zou pas drama zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kimi wint de race, Alonso wordt kampioen en Renault pakt ook de titel bij de constructeurs.
Leuk scenario.
Dat kun je je ook afvragen van Honda en Toyota.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:37 schreef vosss het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
etc etc etc
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:49 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u Joesse komt hier ff tvpen.
Ik weet niet..maar er is toch zoiets als "bookmark dit topic", wanneer je dan iets te melden hebt kan je het er ook daadwerkelijk inzettenquote:
Of met Fiat op de Ferrari....quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dat kun je je ook afvragen van Honda en Toyota.
En er is niks mis met de nieuwe Clio![]()
Zo staat er op youtube een filmpje (bijna 3/4 zelfs) voorsprong vertrekt Schumi pas om op het rechte stuk toch als eerst over de finish te komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of met Fiat op de Ferrari....
Die reclame met Schumacher in de Cinquecento
anyway... wat heeft Massa een afzichtelijk race-pak aan dit weekend!![]()
foksport, f1racing.net, formula1.com etc.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef superhaagie het volgende:
logisch, hun held stopt er na vandaag mee.
Weet iemand trouwens waar je de qualificatietijden terug kan vinden?
Best wel schokkend wat Kai Ebel van de Duitse RTL heeft geschreven in het Red Bull magazine. Volgens Kai haken van de 6 miljoen Duitse kijkers er 4 miljoen af als Schumacher is uitgevallen of niet rijdt. Dat is geen goed nieuws voor de Duitse RTL en ook voor de Duitse motorsport.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef superhaagie het volgende:
logisch, hun held stopt er na vandaag mee.
Weet iemand trouwens waar je de qualificatietijden terug kan vinden?
Dat zijn er inderdaad wel heel erg veel....quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best wel schokkend wat Kai Ebel van de Duitse RTL heeft geschreven in het Red Bull magazine. Volgens Kai haken van de 6 miljoen Duitse kijkers er 4 miljoen af als Schumacher is uitgevallen of niet rijdt. Dat is geen goed nieuws voor de Duitse RTL en ook voor de Duitse motorsport.
SBS uitzending is inmiddels ook begonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |