Hoe...???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:26 schreef vw_caddy het volgende:
Je moet de plaatjes nog even fixen Sally.
Zou best kunnen. Ben ik verder ook niet zo heel goed van op de hoogte.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voorzover ik weet worden de nummers eerst verdeeld over de teams, daarna over de rijders in de volgorde hoe ze in het WK gefinished zijn. Massa krijgt dus nummer 3. Duidelijk genoeg?
Staan ze tussen url-tags? Zo ja, dan moet ze even tussen img-tags zetten.quote:
Dank! Ga aan de slag..... monumentje geduld....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:27 schreef vw_caddy het volgende:
De plaatjes staan tussen URL-tags, je moet ze even tussen [img] zetten.
Gelukt zie ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank! Ga aan de slag..... monumentje geduld....
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:35 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik hoop niet meer..dat doe ik heel de tijd al, dat werkt averechts![]()
quote:
Maar Michael heeft iig geen straf: dus er is nog een kans (én hoop....). Hij start immers 'maar' vanaf plaats 10. Dat moet toch te doen zijn?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:42 schreef flubub het volgende:
[..]
![]()
Het haalde gewoon het enige nog mogelijk boeiende weg![]()
Ik gun hem dit niet voor zn laatste GP![]()
Voor Massa wel cool btw, Massa is![]()
Een mede Renault-fan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:47 schreef Sally het volgende:
Maar niet voor mij, hoor: ik zie toch liever het aquablauw en geel winnen.....![]()
quote:Massa magistraal, Schumacher sipt
Jantje lacht, Jantje huilt. Dat is de beste omschrijving van de sfeer bij Ferrari na afloop van de kwalificatie van zaterdagmiddag. Felipe Massa scoorfotode met 1'10"610 een wonderschone poleposition, maar Michael Schumacher vergooide met een versnellingsbakprobleem zijn kansen op een goede startplek. Hij start morgen als tiende.
Felipe Massa kan zijn blijdschap echter niet voor zich houden en jubelt het uit. Voor de Braziliaan betekent de eerste startplaats in eigen land iets bijzonders. "Het is geweldig! Dit is een droom die uitkomt: pole pakken in Interlagos in een overall in de kleuren van mijn land terwijl ik een Ferrari bestuur", somt Massa zijn blijdschap op.
"Dit vergeet ik nooit", jubelt hij vrolijk verder. "Ik wil mijn team graag bedanken voor het prepareren van een geweldige wagen. Ik zal er morgen alles aan doen om te winnen maar de startpositie daarvoor is uiteraard ideaal."
Massa beseft echter dat de stemmi8ng binnen het team vandaag echter minder hosanna is. "Ik voel mee met Michael. Hij heeft weer zo'n pech, net als in Suzuka."Hij geeft echter nog niet op. "Ik blijf erin geloven dat we beide wagens voor de Renaults kunnen krijgen om zo de constructeurstitel te winnen. Mijn laatste ronde was fantastisch!"
Michael Schumacher kan niets anders doen dan zijn wonden likken. De theoretische kans om de wereldtitel te pakken bestaat nog steeds, maar de praktisch noodzakelijke resultaten daarvoor lijken steeds onwaarschijnlijker. Vanaf een tiende plek winnen lijkt haast een utopie geworden te zijn. De Duitser blijft eer echter rustig onder. "Natuurlijk ben ik teleurgesteld maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren."
Hij legt uit wat er nou gebeurde. "We hadden een benzinedrukprobleem aan het begin van de derde sessie en ik kon daardoor alleen maar rustig terugrijden naar de pits. Natuurlijk blijft starten vanaf de tiende plek een groot nadeel. De pole voor Felipe maakt voor het team dan nog iets goed. Dit moet geweldig voor hem zijn en hopelijk wint hij morgen de race", waarmee Schumacher de wereldtitel definitief lijkt af te schrijven. Daarvoor zou de Ferrari-coureur namelijk zelf moeten winnen.
Ik roep het toch al tijden, hoor! Ik zie jou hier niet zo veel...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Een mede Renault-fan.Die kom ik niet veel meer tegen.
![]()
[..]
Laat ik het zo zeggen, hele tijd terug in de crew gezeten. Heel veel problemen in de familie gehad, en sindskort weer online.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik roep het toch al tijden, hoor! Ik zie jou hier niet zo veel...
Klikquote:Maar waar had je dat grappige stukkie vandaan?
Dat hoop ik ook, en daarnaast zou het mooi zijn als Kimi wint.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:33 schreef WEST het volgende:
schumacher P10![]()
![]()
de race is lang en hoop dat renault de constructeurstitel pakt![]()
Dat vond ik toch wel opvallend om te lezen. Hopelijk houdt de motor het wel de hele race vol...quote:"Dit is een fantastisch resultaat," zei Raikkonen. "We maakten tot de laatste sessie geen gebruik van al het motorvermogen dat we hebben, dus we wisten niet precies waar we stonden. Ik ga zeker proberen te winnen. Het zal lastig worden, maar in de lange runs zijn we snel. Het zou prachtig zijn om op een mooie manier afscheid te nemen van McLaren."
Hoop ik ook... maarja het is wel een Mercedes...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, en daarnaast zou het mooi zijn als Kimi wint.
[..]
Dat vond ik toch wel opvallend om te lezen. Hopelijk houdt de motor het wel de hele race vol...
Waarom? Wáárom in godsnaam!?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:47 schreef Sally het volgende:
Maar niet voor mij, hoor: ik zie toch liever het aquablauw en geel winnen.....![]()
Ze doen al sinds 1977 mee, dus dan doen ze toch iets goed...quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Kom op zeg; daar straalt niks maar dan ook echt helemaal niks uit van passie, snelheid, coolheid, stoer, niks niks niks stralen die grafbakken uit!
Niet onafgebroken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:29 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze doen al sinds 1977 mee, dus dan doen ze toch iets goed...
Poeh....quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom? Wáárom in godsnaam!?
Renault heeft m.i helemaal compleet en totaal niets nul komma nul te zoeken in Formule 1!
Heb je hun auto's wel eens bekeken?
Kom op zeg; daar straalt niks maar dan ook echt helemaal niks uit van passie, snelheid, coolheid, stoer, niks niks niks stralen die grafbakken uit!
Het zijn allemaal óf wijvenautootjes, of nietszeggende grijzenmuizen-burgerbakken
Wat mij betreft mag Renault het liefst vandaag nog de F1 de rug toekeren en dan laat een merk als Jaguar het maar weer eens proberen. Of Maserati. Of Lotus. Of misschien Porsche of Lamborghini. Weet ik veel, alles beter dan Renault
Dat zou hetzelfde zijn als dat Skoda ofzo mee zou gaan doen aan de formule 1; dat gun je ook niemand
Anyway, ontopic: ik mag die kutmof voor geen ene sodemieter, maar ik hoop echt dat ie morgen wint en dat die arrogante kwal van een Slonzo keihard uitvalt
Zo; ik neem nog een biertje; proost
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:00 schreef Sally het volgende:
Btw vosss, je mag toch wel ergens fan van zijn?
Ik kan het ook niet begrijpen dat er mensen fan zijn van Feyenoord. Daar zeg ik ook niks van (ik denk het alleen maar)
Mag ik dan (vrijheid van meningsuiting!) mijn voorkeur uitspreken voor Renault? Zonder dat ik daar meteen een waarde-oordeel aan moet verbinden?![]()
En van al dat![]()
![]()
, moet ik
.
![]()
![]()
Als ik het zo snel bekijk, zijn het allemaal 'knappe' coureurs (èn auto's, btw) die je opnoemt...quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:10 schreef flubub het volgende:
[..]
Rustig, rustig
Mja..renault..fisialonso
![]()
Meestal kijk ik meer naar de coureurs dan het team eik
Ik vind Massa cool, Kimi, Heidfeld () enzo..van hun vind ik het sneu als ze uitvallen
![]()
DC en Doornbos vindk alle2 echt knudde (maar de redbullauto vind ik dan wel weer leuk)
Dat kan wel zijn, ik vraag me af wat een merk wat onderstaande auto's maakt in godesnaam in de koningsklasse van de F1 te zoeken heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:29 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze doen al sinds 1977 mee, dus dan doen ze toch iets goed...
Alonso is na de start al voorbij aan truli en daarna begint de truli-train pas dus schumi blijft daarachterquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:24 schreef HPoi het volgende:
Ik zeg: Trulli-train en Schumi die van 10 naar 1 rijdt!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Als ik het zo snel bekijk, zijn het allemaal 'knappe' coureurs (èn auto's, btw) die je opnoemt...Toeval?
Ongetwijfeld, maar toch wil ik wel graag dat Schumacher de race wintquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:43 schreef borisz het volgende:
Alonso pakt dat puntje wel
Mwjah, daar ga ik wel in mee: lijkt me een interessante strijd worden!quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef flubub het volgende:
[..]
Knappe coureurs in de F1
Maar ik vind Vettel ook wel cool, al is hij maar testcoureur, maar ik moet altijd weer lachen als ik hem zie, zon kindje
Agressief rijden is helemaal niks mis mee, dan is er iets om naar te kijken en over te praten
Dat van Massa..ach dat is al heel de tijd zo. Alleen toen hij zn eerste pole had stond hij in de schijnwerpers. Het is opzich ook wel begrijpelijk, Massa heeft nog vele jaren voor zichIk heb al helemaal bed8 dat Massa en Kimi onderling bij ferrari om de rijderstitel mogen strijden
![]()
Ik ben hier niet om te lerenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef Sally het volgende:
Jeez, wat een vergelijking weer...
Auto's voor de gewone man, goedkoop, goed functioneel...
èn wéér die vegelijking tussen de F1 en de wegauto's... Je leert het niet, hè?
Kubica heeft het echt super gedaan..alleen hij moet het gewoon niet beter gaan doen dan Heidfeldquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Mwjah, daar ga ik wel in mee: lijkt me een interessante strijd worden!
Maar ik blijf toch ook wel de nieuwkomer Kubica volgen. Ikzelf ga vaak ook wel voor de Underdog. Alleen nu Alonso naar Mclaren verdwijnt, weet ik nog niet of ik 'm nog wel aan wil moedigen... Bovendien ben ik me dit seizoen toch wel gaan ergeren aan het kinderachtige gedoe wat hij liet zien en horen![]()
Jij ook al!! LOL!quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:46 schreef flubub het volgende:
[..]
Kubica heeft het echt super gedaan..alleen hij moet het gewoon niet beter gaan doen dan Heidfeld
(om Kubica zn hoofd moet ik overigens ook lachen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |