abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42871870
Deel 2. Met veel dank aan sanger en vw_caddy

Hier is deel 1

Grand Prix of Brasil – Interlagos

Trackinfo:

Length: 4,309 km
Laps: 71
Total distance: 305,94 km

Grand Prix of Brasil - Interlagos

Het is lang geleden dat een seizoen tot aan de laatste race zo spannend is geweest. Ondanks de pech van Schumacher in Suzuka is het seizoen namelijk nog niet gelopen! De strijd om beide titels is namelijk nog niet beslist. Wordt het Schumacher of Alonso, wordt het Ferrari of Renault?

Natuurlijk lijkt Renault de beste papieren te hebben op zowel de constructeurs- als de rijderstitel. Het gevaar schuilt echter in een te conservatieve benadering. Schumacher en Ferrari kunnen maar 1 ding doen! Vol op de aanval.

Waar Renault een nieuwe motorspecificatie waarschijnlijk thuislaat heeft Ferrari een motor speciaal voor Brazilië in petto. Slechts 1 race hoeft deze mee te gaan, en 20.000 toeren lijkt haalbaar te zijn. Ook Cosworth mikt op een toertal van boven 20.000 gedurende de gehele race.

Het circuit van Interlagos was in 1973 voor het eerst gastheer van de Grand Prix van Brazilië. Vanwege achterstallig onderhoud verdween het circuit van de kalender in 1978 en tussen 1981 en 1990. Pas nadat Brazilië flink had geïnvesteerd in eht circuit, de pitstraat en het medisch centrum vond Ecclestone in 1990 weer dat Interlagos op de kalender thuishoorde.

Brazilië en Formule 1 lijken onlosmakelijk met elkaar verbonden. Natuurlijk is Ayrton Senna de meest bekende F1 coureur uit Brazilie, maar ook Nelson Piquet en Emerson Fittipaldi zijn Braziliaanse wereldkampioenen.

Enkele plaatjes

Nu lachen ze allebei nog, maar na dit weekend?

Schumacher special!

-knip-

De standen

Coureurs

1. F. Alonso – Renault – 126
2. M. Schumacher – Ferrari – 116
3. F. Massa – Ferrari – 70
4. G. Fisichella – Renault – 69
5. K. Raikkonen – McLaren – 61
6. J. Button – Honda – 50
7. R. Barrichello – Honda 28
8. JP. Montoya – McLaren – 26
9. N. Heidfeld – BMW – 23
10. R. Schumacher – Toyota – 20
11. P. de la Rosa – McLaren – 18
12. J. Trulli – Toyota – 15
13. D. Coulthard – Red Bull – 14
14. M. Webber – Williams – 7
15. J. Villeneuve – BMW – 7
16. R. Kubica – BMW – 6
17. N. Rosberg – Williams – 4
18. C. Klien – Red Bull – 2
19. V. Liuzzi – Torro Rosso – 1

Constructeurs

1. Renault – 195
2. Ferrari – 186
3. McLaren – 105
4. Honda – 78
5. BMW – 36
6. Toyota – 35
7. Red Bull – 16
8. Williams – 11
9. Scuderia Torro Rosso – 1

TV Tijden

20 oktober 2006
16.00 – 17.00 1e vrije training
19.00 – 20.00 2e vrije training

21 oktober 2006
16.00 – 17.00 3e vrije training
19.00 – 20.00 Kwalificatie Let op! Kwalificatie wordt uitgezonden op Veronica ipv SBS!

22 oktober 2006
19.00 – 21.00 Race

Live timing, klik hier!

Alonso na de race?

Bronnen: Formule1.nl, F1racing.nl en Google

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 21-10-2006 21:44:09 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_42871906
Je moet de plaatjes nog even fixen Sally.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_42871922
Hm, de plaatjes komen niet helemaal over... *weet nog niet helemaal inmiddels wel hoe dat werkt: plaatjes posten...
Zorry....

*sport mod??*

Niet nodgi: weer wat geleerd!

[ Bericht 37% gewijzigd door Sally op 21-10-2006 21:36:59 ]
pi_42871933
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:26 schreef vw_caddy het volgende:
Je moet de plaatjes nog even fixen Sally.
Hoe...???
pi_42871944
De afbeeldingen in de OP werken niet helemaal lekker.
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Voorzover ik weet worden de nummers eerst verdeeld over de teams, daarna over de rijders in de volgorde hoe ze in het WK gefinished zijn. Massa krijgt dus nummer 3. Duidelijk genoeg?
Zou best kunnen. Ben ik verder ook niet zo heel goed van op de hoogte.
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:27 schreef Sally het volgende:

[..]

Hoe...???
Staan ze tussen url-tags? Zo ja, dan moet ze even tussen img-tags zetten.
pi_42871947
De plaatjes staan tussen URL-tags, je moet ze even tussen [img] zetten.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:27:56 #7
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_42871953
Hopen op een wonder..
pi_42871982
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:27 schreef vw_caddy het volgende:
De plaatjes staan tussen URL-tags, je moet ze even tussen [img] zetten.
Dank! Ga aan de slag..... monumentje geduld....

EDIT: gefixt!

(met dank aan vw_caddy en ElmarO)

[ Bericht 9% gewijzigd door Sally op 21-10-2006 21:35:32 ]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:33:06 #9
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42872086
schumacher P10

de race is lang en hoop dat renault de constructeurstitel pakt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42872099
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:28 schreef Sally het volgende:

[..]

Dank! Ga aan de slag..... monumentje geduld....
Gelukt zie ik.
pi_42872150
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hopen op een wonder..
Ik hoop niet meer..dat doe ik heel de tijd al, dat werkt averechts
pi_42872213
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:35 schreef flubub het volgende:

[..]

Ik hoop niet meer..dat doe ik heel de tijd al, dat werkt averechts
girl!

Zonde van die Ferrari, hè?
pi_42872279
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Sally het volgende:

[..]

girl!

Zonde van die Ferrari, hè?

Het haalde gewoon het enige nog mogelijk boeiende weg
Ik gun hem dit niet voor zn laatste GP
Voor Massa wel cool btw, Massa is
pi_42872407
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:42 schreef flubub het volgende:

[..]

Het haalde gewoon het enige nog mogelijk boeiende weg
Ik gun hem dit niet voor zn laatste GP
Voor Massa wel cool btw, Massa is
Maar Michael heeft iig geen straf: dus er is nog een kans (én hoop....). Hij start immers 'maar' vanaf plaats 10. Dat moet toch te doen zijn?

Maar niet voor mij, hoor: ik zie toch liever het aquablauw en geel winnen.....
pi_42872495
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:47 schreef Sally het volgende:

Een mede Renault-fan. Die kom ik niet veel meer tegen.
quote:
Massa magistraal, Schumacher sipt

Jantje lacht, Jantje huilt. Dat is de beste omschrijving van de sfeer bij Ferrari na afloop van de kwalificatie van zaterdagmiddag. Felipe Massa scoorfotode met 1'10"610 een wonderschone poleposition, maar Michael Schumacher vergooide met een versnellingsbakprobleem zijn kansen op een goede startplek. Hij start morgen als tiende.

Felipe Massa kan zijn blijdschap echter niet voor zich houden en jubelt het uit. Voor de Braziliaan betekent de eerste startplaats in eigen land iets bijzonders. "Het is geweldig! Dit is een droom die uitkomt: pole pakken in Interlagos in een overall in de kleuren van mijn land terwijl ik een Ferrari bestuur", somt Massa zijn blijdschap op.

"Dit vergeet ik nooit", jubelt hij vrolijk verder. "Ik wil mijn team graag bedanken voor het prepareren van een geweldige wagen. Ik zal er morgen alles aan doen om te winnen maar de startpositie daarvoor is uiteraard ideaal."

Massa beseft echter dat de stemmi8ng binnen het team vandaag echter minder hosanna is. "Ik voel mee met Michael. Hij heeft weer zo'n pech, net als in Suzuka."Hij geeft echter nog niet op. "Ik blijf erin geloven dat we beide wagens voor de Renaults kunnen krijgen om zo de constructeurstitel te winnen. Mijn laatste ronde was fantastisch!"

Michael Schumacher kan niets anders doen dan zijn wonden likken. De theoretische kans om de wereldtitel te pakken bestaat nog steeds, maar de praktisch noodzakelijke resultaten daarvoor lijken steeds onwaarschijnlijker. Vanaf een tiende plek winnen lijkt haast een utopie geworden te zijn. De Duitser blijft eer echter rustig onder. "Natuurlijk ben ik teleurgesteld maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren."

Hij legt uit wat er nou gebeurde. "We hadden een benzinedrukprobleem aan het begin van de derde sessie en ik kon daardoor alleen maar rustig terugrijden naar de pits. Natuurlijk blijft starten vanaf de tiende plek een groot nadeel. De pole voor Felipe maakt voor het team dan nog iets goed. Dit moet geweldig voor hem zijn en hopelijk wint hij morgen de race", waarmee Schumacher de wereldtitel definitief lijkt af te schrijven. Daarvoor zou de Ferrari-coureur namelijk zelf moeten winnen.
pi_42872544
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Een mede Renault-fan. Die kom ik niet veel meer tegen.
[..]

Ik roep het toch al tijden, hoor! Ik zie jou hier niet zo veel...

Maar waar had je dat grappige stukkie vandaan?
pi_42872573
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik roep het toch al tijden, hoor! Ik zie jou hier niet zo veel...
Laat ik het zo zeggen, hele tijd terug in de crew gezeten. Heel veel problemen in de familie gehad, en sindskort weer online.
quote:
Maar waar had je dat grappige stukkie vandaan?
Klik
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:09:51 #18
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42872960
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:33 schreef WEST het volgende:
schumacher P10

de race is lang en hoop dat renault de constructeurstitel pakt
Dat hoop ik ook, en daarnaast zou het mooi zijn als Kimi wint.
quote:
"Dit is een fantastisch resultaat," zei Raikkonen. "We maakten tot de laatste sessie geen gebruik van al het motorvermogen dat we hebben, dus we wisten niet precies waar we stonden. Ik ga zeker proberen te winnen. Het zal lastig worden, maar in de lange runs zijn we snel. Het zou prachtig zijn om op een mooie manier afscheid te nemen van McLaren."
Dat vond ik toch wel opvallend om te lezen. Hopelijk houdt de motor het wel de hele race vol...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:44:42 #19
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_42874940
pvt
pi_42875260
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:09 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, en daarnaast zou het mooi zijn als Kimi wint.
[..]

Dat vond ik toch wel opvallend om te lezen. Hopelijk houdt de motor het wel de hele race vol...
Hoop ik ook... maarja het is wel een Mercedes...

Een overwinning voor hem zo wel een mooi afschijt zijn..
pi_42875462
* Spooky4u komt hier ff tvpen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42876641
moi aussi...tvp dus. Nu ff onboard qualifying dl-en voor morgenochtend.
Calmer than you are
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:58:40 #24
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_42876919
tvp en tot morgen!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 22 oktober 2006 @ 01:19:36 #25
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42877281
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:48:17 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_42878761
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:47 schreef Sally het volgende:

Waarom? Wáárom in godsnaam!?
Renault heeft m.i helemaal compleet en totaal niets nul komma nul te zoeken in Formule 1!
Heb je hun auto's wel eens bekeken?

Kom op zeg; daar straalt niks maar dan ook echt helemaal niks uit van passie, snelheid, coolheid, stoer, niks niks niks stralen die grafbakken uit!

Het zijn allemaal óf wijvenautootjes, of nietszeggende grijzenmuizen-burgerbakken
Wat mij betreft mag Renault het liefst vandaag nog de F1 de rug toekeren en dan laat een merk als Jaguar het maar weer eens proberen. Of Maserati. Of Lotus. Of misschien Porsche of Lamborghini. Weet ik veel, alles beter dan Renault

Dat zou hetzelfde zijn als dat Skoda ofzo mee zou gaan doen aan de formule 1; dat gun je ook niemand

Anyway, ontopic: ik mag die kutmof voor geen ene sodemieter, maar ik hoop echt dat ie morgen wint en dat die arrogante kwal van een Slonzo keihard uitvalt

Zo; ik neem nog een biertje; proost
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_42879647
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 03:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Kom op zeg; daar straalt niks maar dan ook echt helemaal niks uit van passie, snelheid, coolheid, stoer, niks niks niks stralen die grafbakken uit!
Ze doen al sinds 1977 mee, dus dan doen ze toch iets goed...
pi_42879650
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 08:29 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Niet onafgebroken.
pi_42879668
Ze hebben Benneton gekocht toch in 2000?
pi_42879815
Ik zeg: Trulli-train en Schumi die van 10 naar 1 rijdt!
pi_42879817
Alleen jammer dat ie nu veels te veel benzine aan boord heeft...........
pi_42879883
Fisico was met zijn 'super' moter weer nergens te bekennen. Hoop dat schumi morgen nog naarvoren kan rijden. Ik denk dat het welk lukt. De ferrari is gewoon snel.
  FOK!fotograaf zondag 22 oktober 2006 @ 09:46:02 #33
842 Zorro
Z
pi_42879905
Morgen zal wel lukken denk ik, dan is de baan toch leeg
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 22 oktober 2006 @ 10:07:03 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_42879999
tvp, Als zijn auto heel blijft zie ik Kimi wel z'n eerste GP van het jaar winnen, hij kan toch meeer risico nemen als Massa die nog in de race is voor het constructeurs kampioenschap
pi_42880187
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 03:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom? Wáárom in godsnaam!?
Renault heeft m.i helemaal compleet en totaal niets nul komma nul te zoeken in Formule 1!
Heb je hun auto's wel eens bekeken?

Het zijn allemaal óf wijvenautootjes, of nietszeggende grijzenmuizen-burgerbakken
Wat mij betreft mag Renault het liefst vandaag nog de F1 de rug toekeren en dan laat een merk als Jaguar het maar weer eens proberen. Of Maserati. Of Lotus. Of misschien Porsche of Lamborghini. Weet ik veel, alles beter dan Renault

Dat zou hetzelfde zijn als dat Skoda ofzo mee zou gaan doen aan de formule 1; dat gun je ook niemand

Anyway, ontopic: ik mag die kutmof voor geen ene sodemieter, maar ik hoop echt dat ie morgen wint en dat die arrogante kwal van een Slonzo keihard uitvalt

Zo; ik neem nog een biertje; proost
Poeh.... Ik ga maar niet in op dit soort 'bashing'.... *zeker een biertje teveel op, vannacht???*

Jij hebt zeker IRL een Ferrari, Maserati, Lotus, Porsche of Lamborghini? *snelle wagens... snelle jongen?*
En je mag zeker dat high society hoofd van Flavio Briatore ook niet???

Wie koppelt er tegenwoordig nog de koningsklasse die F1 is aan de wegauto's???? * Sally in ieder geval niet.

Laat die automerken die je noemt maar eens een F1-motor èn -team creëren: doen ze toch niet, want het kost sowieso te veel geld.

P.S. Die donkergroene kleur van de jaguar was wèl mooi, toegegeven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 11:05:59 ]
pi_42880438
OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC

Btw vosss, je mag toch wel ergens fan van zijn?

Ik kan het ook niet begrijpen dat er mensen fan zijn van Feyenoord. Daar zeg ik ook niks van (ik denk het alleen maar )

Mag ik dan (vrijheid van meningsuiting!) mijn voorkeur uitspreken voor Renault? Zonder dat ik daar meteen een waarde-oordeel aan moet verbinden?

En van al dat , moet ik .

P.S. Ik heb ook Renault in mijn f1-manager... Dat heeft er zeker mee te maken dat ik de ferrari's terug probeer te 'blazen' achter mijn tv-scherm... Zo hoop ik ook dat de BMW's hoog gaan eindigen. Maar dat is dan managertechnisch gesproken.

/ OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC OFF TOPIC

En ik zou er nog wel NIET op in gaan.... *zucht*

[ Bericht 27% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 11:18:09 ]
pi_42880538
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:00 schreef Sally het volgende:
Btw vosss, je mag toch wel ergens fan van zijn?

Ik kan het ook niet begrijpen dat er mensen fan zijn van Feyenoord. Daar zeg ik ook niks van (ik denk het alleen maar )

Mag ik dan (vrijheid van meningsuiting!) mijn voorkeur uitspreken voor Renault? Zonder dat ik daar meteen een waarde-oordeel aan moet verbinden?

En van al dat , moet ik .
Rustig, rustig
Mja..renault..fisi alonso
Meestal kijk ik meer naar de coureurs dan het team eik
Ik vind Massa cool, Kimi, Heidfeld ( ) enzo..van hun vind ik het sneu als ze uitvallen
DC en Doornbos vindk alle2 echt knudde (maar de redbullauto vind ik dan wel weer leuk )
pi_42880681
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:10 schreef flubub het volgende:

[..]

Rustig, rustig
Mja..renault..fisi alonso
Meestal kijk ik meer naar de coureurs dan het team eik
Ik vind Massa cool, Kimi, Heidfeld ( ) enzo..van hun vind ik het sneu als ze uitvallen
DC en Doornbos vindk alle2 echt knudde (maar de redbullauto vind ik dan wel weer leuk )
Als ik het zo snel bekijk, zijn het allemaal 'knappe' coureurs (èn auto's, btw) die je opnoemt... Toeval?

Ik geef het toe: ik ben ook begonnen met Alonso toen hij nog bij Minardi reed, hoor. Niet alleen vanwege zijn looks, maar ook vanwege zijn rijstijl. Met veel lef je in the picture rijden.

Wil niet zeggen dat ik de lefgozertjes die je op de weg tegen komt nou leuk vind, hoor.
Ik zie liever een Heer in het Verkeer die zig aan de regels houdt. Maar op een racebaan.... Daar mag toch alles véél?

Overigens, ON TOPIC:
Ik vindhet voor de kleine Brazo hartstikke leuk, en ik las ergens een verslag van zijn vreugde na de wedstrijd. Wat ik wel jammer vind, is dat zijn plezier nu weer overschaduwd wordt door een Schumacher die pech heeft en daarom wel eens zijn 8e wereldtitel aan zich voorbij moet zien gaan. En dat dan ook nog het constructeurskamioenschap van Ferrari aan een zijden draadje hangt... Dáár is eigenlijk veel meer aandacht voor dan dat de 2e renner van die stal een POLE POSITION heeft gepakt. In ZIJN EIGEN LAND nog wel.
pi_42880853
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 08:29 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, ik vraag me af wat een merk wat onderstaande auto's maakt in godesnaam in de koningsklasse van de F1 te zoeken heeft.

etc etc etc

Call me stupid, maar als ik die modellen bekijk dan vraag ik me af wat ze in de F1 doen ja.
vosss is de naam,
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:40:07 #40
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42880902
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 09:24 schreef HPoi het volgende:
Ik zeg: Trulli-train en Schumi die van 10 naar 1 rijdt!
Alonso is na de start al voorbij aan truli en daarna begint de truli-train pas dus schumi blijft daarachter
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42880908
Ik hoop van niet
vosss is de naam,
pi_42880909
Jeez, wat een vergelijking weer...
Auto's voor de gewone man, goedkoop, goed, functioneel... En erg lekker zittende stoelen. (maar dat hebben alle Franse auto's: groot land, veel rijden, he?)
èn wéér die vegelijking tussen de F1 en de wegauto's... Je leert het niet, hè?

[ Bericht 21% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 11:47:27 ]
pi_42880910
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:23 schreef Sally het volgende:

[..]

Als ik het zo snel bekijk, zijn het allemaal 'knappe' coureurs (èn auto's, btw) die je opnoemt... Toeval?
Knappe coureurs in de F1 Ok, op sómmige foto's heeft Kimi wel iets Maar ik vind Vettel ook wel cool, al is hij maar testcoureur, maar ik moet altijd weer lachen als ik hem zie, zon kindje Agressief rijden is helemaal niks mis mee, dan is er iets om naar te kijken en over te praten
Dat van Massa..ach dat is al heel de tijd zo. Alleen toen hij zn eerste pole had stond hij in de schijnwerpers. Het is opzich ook wel begrijpelijk, Massa heeft nog vele jaren voor zich Ik heb al helemaal bed8 dat Massa en Kimi onderling bij ferrari om de rijderstitel mogen strijden
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2006 @ 11:43:16 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42880951
Alonso pakt dat puntje wel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42880966
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:43 schreef borisz het volgende:
Alonso pakt dat puntje wel
Ongetwijfeld, maar toch wil ik wel graag dat Schumacher de race wint
pi_42880978
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef flubub het volgende:

[..]

Knappe coureurs in de F1 Maar ik vind Vettel ook wel cool, al is hij maar testcoureur, maar ik moet altijd weer lachen als ik hem zie, zon kindje Agressief rijden is helemaal niks mis mee, dan is er iets om naar te kijken en over te praten
Dat van Massa..ach dat is al heel de tijd zo. Alleen toen hij zn eerste pole had stond hij in de schijnwerpers. Het is opzich ook wel begrijpelijk, Massa heeft nog vele jaren voor zich Ik heb al helemaal bed8 dat Massa en Kimi onderling bij ferrari om de rijderstitel mogen strijden
Mwjah, daar ga ik wel in mee: lijkt me een interessante strijd worden!

Maar ik blijf toch ook wel de nieuwkomer Kubica volgen. Ikzelf ga vaak ook wel voor de Underdog. Alleen nu Alonso naar Mclaren verdwijnt, weet ik nog niet of ik 'm nog wel aan wil moedigen... Bovendien ben ik me dit seizoen toch wel gaan ergeren aan het kinderachtige gedoe wat hij liet zien en horen
pi_42881006
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef Sally het volgende:
Jeez, wat een vergelijking weer...
Auto's voor de gewone man, goedkoop, goed functioneel...
èn wéér die vegelijking tussen de F1 en de wegauto's... Je leert het niet, hè?
Ik ben hier niet om te leren
Ik vraag me gewoon serieus af wat een merk met zulks suf imago daar te zoeken heeft en dat is godverdomme mijn goed recht dunkt me
vosss is de naam,
pi_42881008
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:45 schreef Sally het volgende:

[..]

Mwjah, daar ga ik wel in mee: lijkt me een interessante strijd worden!

Maar ik blijf toch ook wel de nieuwkomer Kubica volgen. Ikzelf ga vaak ook wel voor de Underdog. Alleen nu Alonso naar Mclaren verdwijnt, weet ik nog niet of ik 'm nog wel aan wil moedigen... Bovendien ben ik me dit seizoen toch wel gaan ergeren aan het kinderachtige gedoe wat hij liet zien en horen
Kubica heeft het echt super gedaan..alleen hij moet het gewoon niet beter gaan doen dan Heidfeld
(om Kubica zn hoofd moet ik overigens ook lachen )
pi_42881053
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:46 schreef flubub het volgende:

[..]

Kubica heeft het echt super gedaan..alleen hij moet het gewoon niet beter gaan doen dan Heidfeld
(om Kubica zn hoofd moet ik overigens ook lachen )
Jij ook al!! LOL!

@ vosss: amen. * Sally vindt dit een zinloze discussie die niet in dit topic thuishoort.
pi_42881143
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef Sally het volgende:

[..]

Jij ook al!! LOL!

@ vosss: amen.

Hier is-ie echt vet de man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: