Duitse RTLquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is een reactie van Schumi als eerste te verwachten?
Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Beetje jammer dat Alonso op het vuile gedeelte staat, idem voor Kimi.
Ik wordt fan van hem volgend jaarquote:
Dan doe ik misschien meequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wordt fan van hem volgend jaar.
Nou ik verwacht toch wel een sterke race van Schumacher want de Ferrari is op dit circuit erg sterk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgen.
Zolang Schumacher niet wint vind ik het bestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als die 2 elkaar eraf rijden is mijn dag goed morgen.
Juichen voor Felipequote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL: benzinetoevoer probleem (geen benzinedruk meer, aldus Schumacher).
Geen motorwissel dus.
ah geen.. one last blastquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Geen motorwissel dus.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
Nee ... het hele veld heeft relatief geluk t.o.v. Schumacher. Beter gezegd: Schumacher heeft pech en de rest van het veld kachelt door ... nog beter gezegd: Ferrari moet nu ook eens druk leggen op hun onderdelen en klaarblijkelijk trekken ze dat niet ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
Ik heb ff de kwali rustig op m'n gemakkie gekeken en ben niet op het forum geweest. What a blast, btw!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Geen motorwissel dus.
Ik hoop het. Zolang ze de constructeurstitel in ieder geval maar weten binnen te halen. Dan ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Ach, als Ferrari morgen net zo snel is als vandaag dan zie ik het nog wel 1 - 2 voor Ferrari worden.
Waarom zou 'ie risico's nemen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:55 schreef Sally het volgende:
Maar Alonso liet het er wel bij hangen, moet ik zeggen. Erg veel heeftie er niet van hoeven maken, en dat deedtie dan ook niet (in de 3e sessie) *lapzwans, eigenlijk zeg* Hij vond het wel best.....
![]()
Ik ook. Dan mag Massa volgend jaar met nummer 3 rijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:58 schreef ElmarO het volgende:
Tof voor Massa dat hij voor eigen publiek de pole pakt.Jammer alleen voor Schumacher.
[..]
Ik hoop het. Zolang ze de constructeurstitel in ieder geval maar weten binnen te halen. Dan ben ik al tevreden.
quote:Engine woes hit Schumacher’s qualifying
21 October 2006
Michael Schumacher is set to start no higher than tenth on the grid for his last Grand Prix after his Ferrari suffered technical problems at the start of Saturday’s final qualifying session at Interlagos.
Schumacher was first out of the pit lane at the start of the top-ten shootout, but slowed almost immediately with a fuel pressure problem. He managed to crawl back to the pits where his car was immediately pushed back into the garage.
Mechanics frantically worked on the Ferrari for the rest of the 15-minute session, but were unable to resolve the issue in time for Schumacher to return to the track, leaving him tenth on the provisional grid without a Q3 time.
Despite the problem, Ferrari are hopeful that they may yet get away without having to change the engine. If that were to happen, Schumacher would be penalised and drop a further ten places back on the grid, effectively ending his chances of a final Formula One victory.
Schumacher had been favourite for pole, which eventually went to Ferrari team mate Felipe Massa. The team’s mixed fortunes have dented their chances of beating Renault to the constructors’ crown. Fernando Alonso and Giancarlo Fisichella took fourth and sixth places respectively for the world champions.
Full qualifying report to follow.
Die zal volgend seizoen wel met nummer 4 rijden. Maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit. Zolang Ferrari volgend seizoen maar de titel bij de coureurs en de constructeurs pakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook. Dan mag Massa volgend jaar met nummer 3 rijden.
Alsof Schumacher geen geluk had toen Alonso laatst een paar plekken terug werd gezet en z'n motor in de race plofte.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:Alonso wordt dus wereldkampioen doordat ie geluk heeft. Wat haat ik die pisnicht
True, true.quote:
Hoezo? Bij mijn weten staat ie boven Raikkonen in het kampioenschap....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die zal volgend seizoen wel met nummer 4 rijden. Maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit. Zolang Ferrari volgend seizoen maar de titel bij de coureurs en de constructeurs pakt.
Inderdaad, hij zakt 6 plaatsen terug en klimt er dan weer 4.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:04 schreef vw_caddy het volgende:
Voor Alonso ben ik niet zo bang, vrees dat Fisi weer wat plaatsen naar achteren stuitert, zoals gewoonlijk.
Ze zullen bij Ferrari de nummer 3 wel aan Raikkonen geven. Althans, daar ga ik wel van uit. Verder is het nou ook niet echt belangrijk. De enige nummers die echt tellen zijn de 1 en de 2.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Bij mijn weten staat ie boven Raikkonen in het kampioenschap....
Nee, de nummers mogen niet door de teams zelf verdeeld worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zullen bij Ferrari de nummer 3 wel aan Raikkonen geven. Althans, daar ga ik wel van uit. Verder is het nou ook niet echt belangrijk. De enige nummers die echt tellen zijn de 1 en de 2.
Jep. Alonso krijgt nummer 1 bij McLaren en Hamilton nummer 2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef Sally het volgende:
Maar hoe gaat dat dan als twee rijder uit 1 team op plaatsen eindigen die erg ver uit elkaar liggen?
De teams hebben nu ook steeds een opvolgend nummer, of niet???
Ze moeten een eerste coureur aanwijzen en die krijgt dan het eerste nummer. Dus als ze Raikkonen als eerste coureur aanwijzen krijgt hij nummer 3 en Massa dan nummer 4.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, de nummers mogen niet door de teams zelf verdeeld worden.
Voorzover ik weet worden de nummers eerst verdeeld over de teams, daarna over de rijders in de volgorde hoe ze in het WK gefinished zijn. Massa krijgt dus nummer 3. Duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze moeten een eerste coureur aanwijzen en die krijgt dan het eerste nummer. Dus als ze Raikkonen als eerste coureur aanwijzen krijgt hij nummer 3 en Massa dan nummer 4.
huh? door Kimi?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |