jij?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
doodschietne die gast, echtzo laf
doet hij gewoon express
inderdaadquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
doodschietne die gast, echtzo laf
doet hij gewoon express
Ja inderdaad, hij rijd tegen schumacher aan.. Hoort erbij he?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef vw_caddy het volgende:
Kon niet echt een rijdersfout van Fisi ontdekken.
Waarom is het klasse als Renault het doet en KUT als Ferrari zoiets doet?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef allied het volgende:
klasse van renault
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef snellejelle het volgende:
inderdaad
hij wil gewoon geen wereldkampioen worden
boeie daar vragen we ook niet om, het is toch zijn schuld. klaar. punt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef vw_caddy het volgende:
Kon niet echt een rijdersfout van Fisi ontdekken. MSC neemt risicootje, verkeerd uitgelopen.![]()
Ach, dat kon iedereen sowieso al wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef rubbereend het volgende:
nu kan iig iedereen voortaan zn bek houden over onsportief gedrag van Ferrari/Schumacher
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef vw_caddy het volgende:
Kon niet echt een rijdersfout van Fisi ontdekken. MSC neemt risicootje, verkeerd uitgelopen.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeee echt?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:20 schreef xFriendx het volgende:
Wat een gehuil allemaal. Als je zulke inhaalacties doet, of je nou Schumacher, Raikkonen of Alonso heet, weet je dat het met zulke snelheden gewoon een krappe boel is en dat je risico loopt om een touche te maken.
Ghe ghequote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef allied het volgende:
ze hebben snel geleerd van de schumacher truukjes
![]()
Volgens mij raakte hij hem net.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef roelofjan het volgende:
Hij raakt hem geeneens?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef allied het volgende:
ze hebben snel geleerd van de schumacher truukjes
![]()
Ja, maar kut vinden is wat anders dan zeggen dat Fisi hier express Schumacher even aantikt. Natuurlijk is het kut als je een lekke band oploopt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee echt?![]()
![]()
.
Dan mogen we het nog wel kut vinden, pipo.
wel, kon je net zien.quote:
Boeiend, ik geef ook graag iemand anders de schuld.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, maar kut vinden is wat anders dan zeggen dat Fisi hier express Schumacher even aantikt. Natuurlijk is het kut als je een lekke band oploopt.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeiend, ik geef ook graag iemand anders de schuld.
Het was godverdomme jouw schuld, die lekke band. KutxFriendx![]()
![]()
.
Het zou me niks verbazen als het expres was. Daar zie ik ze bij Renault wel toe in staat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoveel toeval, nèt vlak daarna een lekke band, daar geloof ik geen hol van.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeiend, ik geef ook graag iemand anders de schuld.
Het was godverdomme jouw schuld, die lekke band. KutxFriendx![]()
![]()
.
Van jou zijn mooiere foto's in omloop geweestquote:
Volgens mij eh, gaat het hier over F1.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Van jou zijn mooiere foto's in omloop geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |