quote:Take That speciaal voor GTST #200 in Nederland
Dé boyband uit de jaren negentig komt naar Meerdijk! Speciaal voor GTST komt Take That over twee weken naar Nederland om een scène op te nemen en hun nieuwste single ‘Patience’ te zingen. En jij kan er bij zijn!
Take That was in de jaren negentig zo hot als maar kan. Miljoenen tranen stroomden dan ook toen de jongens besloten uit elkaar te gaan. Gelukkig is niets voor altijd, dat blijkt maar weer nu de idolen druk bezig zijn met een reünietour. Binnenkort komen ze speciaal voor GTST naar Nederland. Als Sjors en Bing voor de kerk gaan trouwen, krijgen de tortelduifjes wel een heel bijzonder huwelijksgeschenk. Take That zingt hun speciaal voor hun (en hun gasten natuurlijk) hun single Patience. Deze uitzending is pas aan het einde van dit jaar op televisie te zien, maar wordt al over twee weken opgenomen.
Het mooiste van dit alles komt nog, want jij kan er bij zijn! Van maandag 23 tot en met 27 oktober kun je iedere dag een figurantenrol winnen voor deze scène. Als jij één van de gelukkige winnaars bent, dan sta jij dus straks niet alleen in een opname met Bing en Sjors, maar ook met Take That. Houd dus volgende week de uitzendingen van GTST, maar natuurlijk ook de site in de gaten voor alle informatie.
bron
quote:Vorige topics
Wegens technische problemen (nog) niet beschikbaar...
Ik heb er geen probleem mee dat ze de Nick verdenkers buiten smijt, maar nu draait ze toch echt door. Maar dat komt natuurlijk allemaal door Stoute.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
God wat heb ik een hekel aan Charlie.![]()
quote:
ja oke, maar ik ben wel benieuwd wat ze nou echt van plan is..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind lieve irritant. het ligt er gewoon te dik bovenop dat die wat in dr schild voert.
Eindelijk iemand die het zietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
God wat heb ik een hekel aan Charlie.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:28 schreef Frey het volgende:
Ik heb er geen probleem mee dat ze de Nick verdenkers buiten smijt, maar nu draait ze toch echt door. Maar dat komt natuurlijk allemaal door Stoute.
ze is anders een van de beter actrices van het jonge grut.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
Take That... die cd moet ik nog ergens hebben liggen![]()
beroerde aflevering gisteren, maar de details zijn me gelukkig ontschoten tijdens het wachten op een nieuw topic. Staat me alleen nog bij dat Sjors er zo sletterig bij loopt, het wordt tijd dat ze achter de tralies belandt* want ik ben haar goed zat...
* onschuldig natuurlijk, want Isabella heeft 't gedaan![]()
Voor mij is en blijft het altijd Ludo's huis, daarna inderdaad Nicks huis, daarna het huis van Baby Sanders en dan pas Charlies huis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:19 schreef Canisfire het volgende:
En ik vond Charlie juist oke hoe ze die mensen die Nick verdenken er uit schoppen.
Het is toch zijn huis ? en zijn kind ? En dan gaan mensen die hem verdenken van moord in zijn huis boven zijn kind zeker beschuit zitten wreeten ?
ja die zie ik óók graag vertrekkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:20 schreef digispeed het volgende:
ze is anders een van de beter actrices van het jonge grut.
zie liever noud, nina, fos en florien vertrekken
oh flashback naar gisteren hoe Charlie idd totaal debiel naar dat kind ging schreeuwenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar dat is niet eens het ergste, zoals ze met dat kind omgaat dat is echt volkomen debiel, uit onderzoek blijkt dat wanneer er geen goede moeder-kind binding plaatvindt (ondere andere door borstvoeding), dit gevolgen kan hebben voor later, dus we hebben nu al een probleemjongere in potentie![]()
Mee eens, maar het kan toch dat ik dat niet leuk vindquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh flashback naar gisteren hoe Charlie idd totaal debiel naar dat kind ging schreeuwen
dat moeders na de bevalling weinig tot niks moeten hebben van hun kind (met mogelijke hechtingsstoornig tot gevolg) uit zich doorgaans niet zó dramatisch... maar goed, het is én gtst én Charlie, dus aan over-the-top valt niet te ontkomen.
Als ik zoiets beweer is het nooit uit de lucht gegrepen, ik heb het uit een geneeskundeboek en ook op wikpedia staat er iets over.quote:(dat borstvoedingsverhaal is trouwens niet waar)
't is waanzinnig leuk, ik lach me rotquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mee eens, maar het kan toch dat ik dat niet leuk vind![]()
same here, zonder wikipedia: het is m'n vak!quote:Als ik zoiets beweer is het nooit uit de lucht gegrepen, ik heb het uit een geneeskundeboek en ook op wikpedia staat er iets over.
Noud ja De rest niet Fos is cool en Florien is hot en Nina ja die is Ninaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze is anders een van de beter actrices van het jonge grut.
zie liever noud, nina, fos en florien vertrekken
Oh wat ben je dan, als ik zou vrij mag zijn?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:
same here, zonder wikipedia: het is m'n vak!
(je hebt deels wel gelijk hoor, alleen het borstvoedingsverhaal klopte niet)
activeer je PM even, anders wordt 't veel te off-topic hierquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh wat ben je dan, als ik zou vrij mag zijn?
Welk deel klopt er dan niet?![]()
t is maar goed dat je dat hier plaatst en niet in [OUD]quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor mij is en blijft het altijd Ludo's huis, daarna inderdaad Nicks huis, daarna het huis van Baby Sanders en dan pas Charlies huis.
En de Charlie kan echt totaal niet vanuit een ander denken zeg, als zij een van hen was geweest had ze precies zo gedacht, zullen de hormonen wel zijn
Maar dat is niet eens het ergste, zoals ze met dat kind omgaat dat is echt volkomen debiel, uit onderzoek blijkt dat wanneer er geen goede moeder-kind binding plaatvindt (ondere andere door borstvoeding), dit gevolgen kan hebben voor later, dus we hebben nu al een probleemjongere in potentie![]()
The video you have requested is not available.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:16 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Voor iedereen die Ludo mist:
http://www.youtube.com/watch?v=cbeVGcHREGA
* Heer_van_Bartolhoven gaat even uitzoeken hoe je dat doetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:48 schreef babette21 het volgende:
activeer je PM even, anders wordt 't veel te off-topic hier
Hoezo krijg ik ze dan weer allemaal over me heen (net als bij onze eerste ontmoeting daar)?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
t is maar goed dat je dat hier plaatst en niet in [OUD]
omdat ze het daar altijd beter weten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
* Heer_van_Bartolhoven gaat even uitzoeken hoe je dat doet
[..]
Hoezo krijg ik ze dan weer allemaal over me heen (net als bij onze eerste ontmoeting daar)?
Da's niet hertrouwen he, je trouwt dan gewoon 2 keer op een andere manier.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef Canisfire het volgende:
Bing en Sjors gaan her trouwen met kerst
Hij doet het nu welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef janimie het volgende:
[..]
The video you have requested is not available.
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
Zoals die kerel in je avatar, zo zou Fos er later uit kunnen zien!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
Sjors en Bing zijn nu alleen nog voor de wet getrouwd, maar Sjors wil ook nog voor de kerk trouwen, vandaar - neem ik aan - straks nog een huwelijksstaartje...
Ik ken die kerel verder ook niet, want ik kijk nooit naar Grey's, dit is de eerste keer dat ik hem zie, dus je zou heel goed gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef janimie het volgende:
denk het niet, "Fos" zal datzelfde "zachte" an hem blijven behouden, die kerel in die avater (Grey's Anatomy) lijkt me een stuk ruiger, is ook veel groter en breder dan "Fos"
precies, hier staat hij nog vrij liefjes op maar in GA is 't natuurlijk gewoon groawrrrquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef janimie het volgende:
denk het niet, "Fos" zal datzelfde "zachte" an hem blijven behouden, die kerel in die avater (Grey's Anatomy) lijkt me een stuk ruiger, is ook veel groter en breder dan "Fos"
Ik wil gewoon dat ze morgen onthullen wie de moordenaar is, dan kan ik eindelijk stoppen met kijkenquote:
Hij is diegene die de kogels heeft besteld.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef janimie het volgende:
[..]
veelste lang,dus Bingg heft z'n moeder nog STEEDS niet de hele waarheid verteld !?
Dat snapte ik ook niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef Canisfire het volgende:
Wat was er trouwens met die kop van Florien gister in de clif?
Ze leek het niet te willen dat schoffie Jordaan over der heen kroop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:07 schreef Frey het volgende:Ik hoop dat de eerste twee verongelukken en Charlie erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een heer met stijl
Wat heeft ze dan? heb het einde gemist..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:32 schreef Otmed het volgende:
Waarom krijgt Dorothea nou net zo'n ziektewaarom niet Charlie? Waarom nou niet?
Het is al weken saai. Gelukkig gaat Janine daar verandering in brengen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
Het begint weer saai te worden...
Vind je het heeel gek?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Floor heeft volgens mij geen zin in de bonestaak van Noud![]()
Jawel, ze biedt 1 keer haar excuus aan en het is weer goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wanneer ze erachter komen dat Janine liegt komt het echt nooit meer goed![]()
Duh ik ben heerlijk en een heerquote:
Waarom laten de GTST-stylisten alle acteurs altijd een matje van een meter aangroeien voordat ze naar de kapper gaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Floor heeft volgens mij geen zin in de bonestaak van Noud![]()
Je bent een heerlijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Duh ik ben een heerlijk, ik kan me in seksueel opzicht niet in een meisje verplaatsen![]()
Tuurlijk wel.. het is soapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wanneer ze erachter komen dat Janine liegt komt het echt nooit meer goed![]()
Die is altijd al zo stom geweest als het paard van Christus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
Janine draait door, hopelijk komt de Sophia in haar naar boven
en is Sjors niet 'n beetje érg blond momenteel?!
Is dat die frank?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
Bart de Vries in GTST... is dat vandaag voor 't eerst?
geen idee welke naam ze 'm gegeven hebben, ik zit nauwelijks op te letten...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Is dat die frank?
Lekker fout weer.quote:
Dan is het die frank geloof ik ja ik zit zelf ook te fokken!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee welke naam ze 'm gegeven hebben, ik zit nauwelijks op te letten...
hij is die krullenbol die met Dian in gesprek was.
Dat was Frank, waarom wordt hij niet de nieuwe directeur van Sanders Inc met Janine als vice-directeur?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee welke naam ze 'm gegeven hebben, ik zit nauwelijks op te letten...
hij is die krullenbol die met Dian in gesprek was.
Blijkt het al die tijd Sofia te zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
Janine draait door, hopelijk komt de Sophia in haar naar boven
en is Sjors niet 'n beetje érg blond momenteel?!
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was Frank, waarom wordt hij niet de nieuwe directeur van Sanders Inc met Janine als vice-directeur?
Ja het is net Ernst en Bobbie he.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat 'spannende' muziekje op het eind.![]()
Bing zal wel als heer Schoppen kogels hebben besteld, maar ze nooit hebben gebruikt omdat hij wroeging kreeg.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Blijkt het al die tijd Sofia te zijn
Loeeeedoooo, ben jij het...
En Sjors gaat richting Isabella, zowel uiterlijk als innerlijk
Maar WAT hebben Sjors en Bing nou gedaan....
Het zijn twee kneuzen, volgens mij hebben ze helemaal niks gedaan of zo
Lol.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja het is net Ernst en Bobbie he.
Het is jammer dat die knul maar één gezichtsuitdrukking heeft, anders zou je daar nog wat uit kunnen afleiden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bing zal wel als heer Schoppen kogels hebben besteld, maar ze nooit hebben gebruikt omdat hij wroeging kreeg.
Vet overdrevenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Of Bing had zelf kogels in zijn tas, maar heeft ze niet gebruikt. Van de week werd toch al duidelijk dat Bing weer had staan liegen tegen Dorothea?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
Waar ik aan heb zitten denken he... Het kan NOOOIT een van de 5 personages zijn die Ludo heeft vermoord. Omdat geen een van die een hekel heeft aan Bing, dus ook niet de kogels in zijn tas zou verstoppen.
Was ook zo bij die leugendetectorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ach tuurlijk wel einstein.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
Waar ik aan heb zitten denken he... Het kan NOOOIT een van de 5 personages zijn die Ludo heeft vermoord. Omdat geen een van die een hekel heeft aan Bing, dus ook niet de kogels in zijn tas zou verstoppen.
Het schijnt dat Bing elke maand de jackpot wint bij Jack's Pokerfestijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is jammer dat die knul maar één gezichtsuitdrukking heeft, anders zou je daar nog wat uit kunnen afleiden.
hopelijk laten ze de camera's thuisquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:56 schreef Frey het volgende:
Volgende week vrijdag vertrekken ze allemaal. Dan begint de echte spanning eindelijk weer.
Ja ik vond het ook overdreven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Vet overdreven.
Ik dacht dat ik de Phantom of the Opera aan't kijken was.
Ja en nee. Vandaag was Bart de Vries voor het eerst te zien in de rol van Frank Steggerda. Maar de oplettende kijker weet natuurlijk dat hij in seizoen 12 (DI. 07-05-2002) een fotograaf speelde.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
Bart de Vries in GTST... is dat vandaag voor 't eerst?
Ja leuk en dan kunnen wij lekker kijken hoe Noud en Fos gaan vechtne om Florien en hoe Dorothea pijn in haar buik heeftquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
hopelijk laten ze de camera's thuis![]()
Àls ie maar dood is nietwaar?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
het kan me eigenlijk geen ene moer schelen wie Ludo vermoord heeft.....
Hij zou goed mee kunnen doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Het schijnt dat Bing elke maand de jackpot wint bij Jack's Pokerfestijn.
Dat zou stijl zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Shirley het volgende:
Weet je wat ik nog steeds denk? Dat Janine elke keer met Ludo aan de telefoon zit. Zoals ze net ook weer verdacht aan de lijn zat, vlak voordat Sjors binnenkwam. Ik weet het niet hoor...
Of ze komen heel flauw aan met iemand die we nog niet gezien hebben...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En stijl is belangrijk!
Maar volgens mij was het die Arthur....
Dat zou toch wel de mop van het jaar zijn.quote:
da's wel 't prettige van dat lijntje ja, hahaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Àls ie maar dood is nietwaar?![]()
Jij dacht toch juist dat het Isabella was?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel 't prettige van dat lijntje ja, haha
nee, maar zonder gekheid, verhaaltechnisch maakt 't me gewoon geen hol uit
misschien omdat we toch allang weten dat 't Martine is
nee joh, dat brul ik alleen maar om 'n beetje variatie aan te brengenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jij dacht toch juist dat het Isabella was?
Het moet eigenlijk nog geen 2 weken meer duren, het wordt nu al te saai. Als je de opperboef vermoordt moet je wel een beetje een strakke verhaallijn hebben, en nu heb ik het idee dat de scenarioschrijvers ladderzat aan een tafel zaten met veel flessen wjin in een slecht verlichte kamer en dat ze ergens tussen het opboeren van de nootjes en de wijn op het idee kwamen om Ludo es te vermoorden en van daar uit wel kijken wat er verder gaat gebeuren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij dacht toch juist dat het Isabella was?
Verhaaltechnisch maakt het niemand meer wat uit volgens mij, ze willen het gewoon weten, ik had wel verwacht dat het gerekt gaat worden, maar het moet geen seizoen of langer in beslag nemen...
En dat hebben ze omgebouwd en verwerkt in de space-cake scene!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk nog geen 2 weken meer duren, het wordt nu al te saai. Als je de opperboef vermoordt moet je wel een beetje een strakke verhaallijn hebben, en nu heb ik het idee dat de scenarioschrijvers ladderzat aan een tafel zaten met veel flessen wjin in een slecht verlichte kamer en dat ze ergens tussen het opboeren van de nootjes en de wijn op het idee kwamen om Ludo es te vermoorden en van daar uit wel kijken wat er verder gaat gebeuren.
Dat was wel mijn verdachte, maar daar was ik minder zeker van toen het absoluut niet zeker bleek dat ze terugkeerde, maarja ze het evengoed gedaan hebben natuurlijk....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
ik bedoel, het KAN wel - verhaaltechnisch, maar uiteraard is Martine ook mijn #1 verdachte...
Dat wordt nog wat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat hebben ze omgebouwd en verwerkt in de space-cake scene!![]()
heb alleen nergens nog gehoord dat martine echt terug komt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel 't prettige van dat lijntje ja, haha
nee, maar zonder gekheid, verhaaltechnisch maakt 't me gewoon geen hol uit
misschien omdat we toch allang weten dat 't Martine is
Ik neem deze Dian echt niet serieus zeg, en het meest ironische is dat de schrijvers willen dat ze knap, charmant en aantrekkelijk overkomt, maar in mijn ogen is ze dat dus absoluut niet, eerder het tegenovergesteldequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Komt Ludo nou wel of niet terug... Wat zegt Erik Vogel eigenlijk?
Ik vind GTST nu echt geen moer aan zonder een echte big bad wolf. Janine blijft cuteen Dian is leuk en aardig, maar is niet Dian 2...
Achteraf gezien jammer dat ze Martine en Ludo direct zulke extreme vijanden hebben gemaakt, het had leuker kunnen worden wanneer Erik de Vogel en Inge Iepenburg er beide gewoon lang tegelijk in konden zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Komt Ludo nou wel of niet terug... Wat zegt Erik Vogel eigenlijk?
Ik vind GTST nu echt geen moer aan zonder een echte big bad wolf. Janine blijft cuteen Dian is leuk en aardig, maar is niet Dian 2...
Erg saai inderdaad... geen kijker die hun relatie (???) boeiend vindt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef Canisfire het volgende:
Morris en Nina ruzie voor de zoveeslte keer![]()
Het was toch een jongenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
Valentijn Sanders OMG dat meen je niet toch ?![]()
Ik ken een gozer die zo heet maar come on.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ken een gozer die zo heet maar come on.
Wat een kut naam.![]()
Niemand die hetzelfde ziet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Als je de koppen van Morris en Nina kaalscheert dan zou je precies 2 dezelfde hoofden zien. Moet je maar eens opletten!
Ik ga er op letten.quote:
Dat dacht ik ook.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Wat zei Janine nou?De telefoon ging toen ze het zei.
Waar is die gast van, ik herken 'm wel, maar kan 'm niet plaatsenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Maar de directeur van Sanders Inc krijgen we natuurlijk ook vaak te zien.
Hij heeft ook in Meiden van de Wit gespeeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar is die gast van, ik herken 'm wel, maar kan 'm niet plaatsen!
Voor Dian: In your face! Pukkelface!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef Frey het volgende:
En die lieve Rosa doet maar haar best, terwijl die gemene Lieve haar tegenwerkt![]()
Inderdaad, maar Frank zal een stuk moeilijker te bespelen zijn dan Janine, vooral omdat hij Dian doorheeftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:12 schreef Frey het volgende:
Haha, die kop van Dian inederdaad![]()
Voorspelbaar dat ze zich nu gaat inlikken bij die Frank. Janine heeft nu alle tijd voor haar "gasten"![]()
Ja, daar issie vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Hij heeft ook in Meiden van de Wit gespeeld.
Van mij mag hij wel terug komen ik vond hem coolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk nog steeds af wat het nut van rechercheur Aydin was? Wellicht kwamen ze erachter dat ze toch geen kant opkonden met die gast?![]()
Die komt binnenkort vast terug in een ander jasjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:26 schreef Canisfire het volgende:
dIe koffiebar is trouwens ook zo verdwenen he.
De opvolger van Smulderado en het koffiecafé.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die komt binnenkort vast terug in een ander jasje![]()
Dan kun je je rechercheur Arthur Fransen uit seizoen 1 zeker niet meer herrineren, gespeeld door Edmond Classen (Opa van Vrienden voor het leven!).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Frey het volgende:
Rechercheur Bronkhorst vind ik nog altijd de beste. En Bronk vond ik ook wel lachen. Altijd iets te eten en altijd met zijn batman mok. Hij werd gespeeld door Cees Geel.
Ik kijk pas vanaf dat Ludo erin kwamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan kun je je rechercheur Arthur Fransen uit seizoen 1 zeker niet meer herrineren, gespeeld door Edmond Classen (Opa van Vrienden voor het leven!).![]()
Hij onderzocht de moord op Marc de Waal, verdachten waren Annette van Thijn, Peter Kelder, dr Simon Dekker en Martine Hafkamp.
Oh ja dat is waarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk pas vanaf dat Ludo erin kwam
Niet in de laatste scene, maar in de scene dat ze zegt dat ze terugtreed als directeur van Sanders Inc. Volgens mij geeft ze daarvoor een reden en ik was benieuwd wat die was.quote:
In de Rozenboom heeft een ober gewerkt die Valentijn heet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
Valentijn Sanders OMG dat meen je niet toch ?![]()
Ik heb de notulen er even op nageslagen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef TrenTs het volgende:
Niet in de laatste scene, maar in de scene dat ze zegt dat ze terugtreed als directeur van Sanders Inc. Volgens mij geeft ze daarvoor een reden en ik was benieuwd wat die was.
quote:FRANK STEGGERDA: "Goed, nu we allemaal zo'n beetje zitten... en iedereen voorzien is van koffie... is het tijd om ter zake te komen."
JANINE ELSCHOT: "Inderdaad. Deze bijeenkomst komt op een uitstekend moment... bijna een speling van het lot te noemen. Ehm... Ik ben ook blij dat jullie er allemaal zijn, want het is vrij onverwacht dat ik deze beslissing heb genomen. Ik heb besloten om per direct af te treden als interim directeur van Sanders Inc."
Dankje!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb de notulen er even op nageslagen.
[..]
Valentijn is een mooie naamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Valentino Sanders had ik nog wel wat gevonden maar Valentijn![]()
Ikke.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef Frey het volgende:
Dizer, was jij dat nou die de zelfmoordpoging van Robert toen had gemist, of was dat iemand anders?
Neequote:
Wat was die Milan toch een eikeltje zeg, hij kon nooit voor langere tijd normaal tegen Robert doen.quote:
Wellicht iets voor Mevrouw 21quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Frey het volgende:
Misschien is er nog wel iemand geïnteresseerd, want er zit een korte scène in met Wout![]()
Net als de Rozenboom zekerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die komt binnenkort vast terug in een ander jasje![]()
Nee maar toch, Robert hoort als het aan mij lag zo te zijn als ik het begin van de serie, een succesvolle zakenman, met veel bekijks van vrouwen en iemand die een zeker ontzag geniet van zijn omgeving.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:39 schreef Frey het volgende:
Ik vond het wel een hele sterke aflevering. Was goed opgebouwd. Robert die eerst bij zijn geliefden langs gaat en dan naar het dak. De muziek is ook prachtig en Wilbert Gieske acteurt erg goed![]()
Ja precies. Nou vind ik dat ze allemaal wel een gruwelijk dieptepunt hebben gehad waar ze gewoon irritant worden. Zoals bijv Jeff en Dennis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was die Milan toch een eikeltje zeg, hij kon nooit voor langere tijd normaal tegen Robert doen.
Dit was overigens ook wel een dieptepunt voor het personage Robert Alberts zeg.![]()
De echte familie Brandts Buys heeft toen protest aangetekend voor het gebruiken van een bijzondere achternaam en het geassocieerd worden met incestueuze personen. Niet lang daarna zijn Oscar en Mira uit de serie geschreven.quote:
Ja maar daarna met Jef . Ik kan me de afgelikte boterham scene nog goed voor de geesthalen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:08 schreef lady-wrb het volgende:
mira had toch wat met robert?
Die Tara tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De echte familie Brandts Buys heeft toen protest aangetekend voor het gebruiken van een bijzondere achternaam en het geassocieerd worden met incestueuze personen. Niet lang daarna zijn Oscar en Mira uit de serie geschreven.
Die waren toch al tijdelik bedoelt.
Al weet ik het van Mira niet zeker die ging toen wel met Jef natuurlijk.
Misschien als ze was gebleven hadden we Barbera en dus Valerie Charlie Morris Fos Fay en Florien niet gehad![]()
Deksels, jammer dat ze weg is gegaan dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:50 schreef Canisfire het volgende:
Misschien als ze was gebleven hadden we Barbera en dus Valerie Charlie Morris Fos Fay en Florien niet gehad![]()
Dat was echt geniaal, ze waren in dat huis van Julian en Jessica op bezoek, het hele gezin Alberts en de sfeer is stroef en gespannen, dus Dian vraagt wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
Ja maar daarna met Jef . Ik kan me de afgelikte boterham scene nog goed voor de geesthalen.
Woutquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Frey het volgende:
Misschien is er nog wel iemand geïnteresseerd, want er zit een korte scène in met Wout![]()
Tis de broer van ONM-Iris.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Lieve 'n kerel hoor.... ze (?) is echt 2.10 meter ofzo...
good onequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Tis de broer van ONM-Iris.
Vond je m'n Lord of the Rings grap niet beter?quote:
mja 't haar klopt wel 'n beetje, maar verder vind ik 't nogal 'n belediging voor Legolas eigenlijk...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Vond je m'n Lord of the Rings grap niet beter?
Dat haar zit precies hetzelfde.
Lijkt me sterk. Eerder tegen de ontvoerder van Nick?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Zat dat lelijke Belgische misbaksel nou tegen Nick te praten?
Is Enge ook een normale naam in België?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze zoomden wel heel erg diep in op Lieve he.
Nu wel!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Is Enge ook een normale naam in België?
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch. Maar Nick lijkt me ook niet, die is in mijn beleving ontvoerd en werkt niet vrijwillig met zo'n Belgische Bonenstaak mee.... maar goed, Vincenza praatte tegen paspoppen, dus wie zegt dat Lieve het niet gewoon tegen haar goudvis had?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Gister dacht ik nog van wel, maar nu ben ik niet zo zeker meer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Wie weet zit Nick vastgetaped aan een stoel, zijn mond volgepropt met Belgische bonbons.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch. Maar Nick lijkt me ook niet, die is in mijn beleving ontvoerd en werkt niet vrijwillig met zo'n Belgische Bonenstaak mee.... maar goed, Vincenza praatte tegen paspoppen, dus wie zegt dat Lieve het niet gewoon tegen haar goudvis had?!
Volgens mij zei ze dat Anita een 'ambetante' wasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch.
Ik denk dat Nick daar ergens gekneveld op bed ligt en dat ze dus idd tegen hem praat. Misschien wilde ze in het verleden zo graag een kind met Nick en wilde ze dat nog zo erg dat ze tot de ontvoering is overgegaan. En misschien heeft de ontvoering dus helemaal niets te maken met het Ludo-lijntjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch. Maar Nick lijkt me ook niet, die is in mijn beleving ontvoerd en werkt niet vrijwillig met zo'n Belgische Bonenstaak mee.... maar goed, Vincenza praatte tegen paspoppen, dus wie zegt dat Lieve het niet gewoon tegen haar goudvis had?!
is dat een woord?!?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij zei ze dat Anita een 'ambetante' was!
prima theorie, behalve dat ik die brief met bekentenis dan niet helemaal kan plaatsen, omdat dat wél weer het Ludolijntje is... maar Lieve is daar natuurlijk van op de hoogte en kan van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt, 't komt haar tenslotte allemaal wel goed uit zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Ali Salami het volgende:
Ik denk dat Nick daar ergens gekneveld op bed ligt en dat ze dus idd tegen hem praat. Misschien wilde ze in het verleden zo graag een kind met Nick en wilde ze dat nog zo erg dat ze tot de ontvoering is overgegaan. En misschien heeft de ontvoering dus helemaal niets te maken met het Ludo-lijntje
Tsja die brief zou kunnen om Charlie helemaal gek te maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima theorie, behalve dat ik die brief met bekentenis dan niet helemaal kan plaatsen, omdat dat wél weer het Ludolijntje is... maar Lieve is daar natuurlijk van op de hoogte en kan van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt, 't komt haar tenslotte allemaal wel goed uit zo.
En Nick had iets gezegd van "wat doe jij hier" dus kent zijn ontvoerder... een ex-geliefde is 'n prima optie!
[maar dan waren ze als koppel wel Mini en Maxie zeg![]()
]
ja of anita is gewoon een dwergquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Lieve 'n kerel hoor.... ze (?) is echt 2.10 meter ofzo...
Ambetant is een goed Vlaams woordquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat Anita een 'ambetante' was!
Dennis had best zijn leuke momenten al kan ik van hem inderdaad geen leuke verhaalijnen voor de geest halen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is dat gedoe tussen Dennis en Noud toch saai zeg, nu ik erover na denk...heeft Dennis ooit een leuke verhaallijn gehad eigenlijk?
Voor de rest is het zeker 1-0 voor Janine, maar van Dian zijn we nog niet af ben ik bang.
Ten eerste hebben ze naar mijn inzichten allemaal leukere lijntjes gehad dan Dennis, om er een paar om te noemen: Dorothea, Sjors, Bing, Nina, Fos,Florien, Rosa, misschien geen bijster sterke verhaallijnen, maar toch veel beter dan Dennisquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
Maar aan de andere kant wie heeft er ooit wel een leuk lijntje gehad van de mensen die niet tot de oude garde behoren?
Wat voor lijntje heeft Nina gehad dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ze naar mijn inzichten allemaal leukere lijntjes gehad dan Dennis, om er een paar om te noemen: Dorothea, Sjors, Bing, Nina, Fos,Florien, Rosa, misschien geen bijster sterke verhaallijnen, maar toch veel beter dan Dennis![]()
de cliff was lieve die eng groot en van dichtbij in beeld werd gebracht. eng wijfquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef Shirley het volgende:
... Sjors die zichzelf bevredigt met een crucifix, net zoals in The Excorsist.
Anita die overlijdt aan AIDS
Noud die voor een trein wordt gegooid... dat soort dingen! Lijkt me tof.
Maarre...ik kon het vandaag weer niet zien. hoe zit het met die Lieve? Volgens mij is dat het spannendste wat er nu gebeurt. Wat was de cliff?
Net als Joost van Walsum uit de soap-serie ONM !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Wat een tekst heeft die man bij Dian...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat voor lijntje heeft Nina gehad dan?
Dat gezeik met Morris
En Bing ? alleen dat laptop stelen gedoe en dat het duizend keer aan en uit gegaan is met Sjors.
Sjors oke dat amulet gedoe.
Rosa ? die speelt nu een bijrol in dat gedoe met Lieve
Fos en Florien ? florien heeft mogen liegen over een baby nou lekker boeiend.
En Fos die liep eerst geil achter Janine aan en nu achter Nina.
Nee ik bedoel echte verhaalijnen. Dian die Fos betrapt op wiet roken en hem daar mee gaat chanteren en hem zo het criminele leven in werkt.
Morris die verkracht wordt in een darkroom.
Extreme dingen dat wil ik zien![]()
Bing die een klein meisje dood rijdt ..
Dat idee had ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:29 schreef fresta het volgende:
Toen Janine die briefjes open maakte en dat Frank won.
Volgens mij heeft Janine gelogen en dat eigenlijk Dian won.. of is dit een erg raar idee?
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik zou het trouwens wel zwaar kut vinden als dian straks wel Ludo zijn bedrijf overneemt.
Of tegen Ludo die in coma ligtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Eerder tegen de ontvoerder van Nick?
Nou Als Ludo in een wit schuurtje in coma ligt dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Of tegen Ludo die in coma ligt
Inderdaad, het lijkt me ook sterk dat ze een geliefde van hem was, ten eerste zou hij dan geen smaak hebben en ten tweeden zou hij dan standaard een ladder bij zich moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef Frey het volgende:
Lieve kan Nick niet eens zien staan, ze kijkt zo over hem heen.
Misschien heeft Lieve hem verkracht ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt me ook sterk dat ze een geliefde van hem was, ten eerste zou hij dan geen smaak hebben en ten tweeden zou hij dan standaard een ladder bij zich moeten hebben.
Nick is toch iets van 1 meter 60? Zou best kunnen dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Misschien heeft Lieve hem verkracht ?
haha dat zou toch wel sneu zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nick is toch iets van 1 meter 60? Zou best kunnen dus.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:
Frey ik hoorde net dat Erik de Vogel misschien Sinterklaas wordt klopt dit ?
Lijkt me niet toch omdat hij moest stoppen met Zwarte piet zijn omdat kinderen hem gingen herkenen.
Over sinterklaas gesproken weten jullie dat Inge Ipenburg (martine) in November de date van Sinterklaas speelt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Er komt niet eens een nieuwe Sinterklaas.
Ik dacht juist dat Nick iets van rond de 1 meter 75 zitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nick is toch iets van 1 meter 60? Zou best kunnen dus.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
en ten tweeden zou hij dan standaard een ladder bij zich moeten hebben.
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:56 schreef digispeed het volgende:
[..]
Over sinterklaas gesproken weten jullie dat Inge Ipenburg (martine) in November de date van Sinterklaas speelt.
Ergens eind november in een sinterklaas special.
[afbeelding]
Ik vond alleen de eerste serie leuk met Chef piet de wegwijs piet en dat restaurantje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:53 schreef Otmed het volgende:
[..]
Meen je dat nou? In de Club van Sinterklaas? Ik kijk dat nog steeds
![]()
![]()
Dat was zelfs overduidelijk! Janine heeft gelogenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:29 schreef fresta het volgende:
Toen Janine die briefjes open maakte en dat Frank won.
Volgens mij heeft Janine gelogen en dat eigenlijk Dian won.. of is dit een erg raar idee?
Die was niet leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 05:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vond alleen de eerste serie leuk met Chef piet de wegwijs piet en dat restaurantje.
Maargoed ik was toen ook nog maar 13 ofzo![]()
Ik kijk dat ook nog steeds.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:53 schreef Otmed het volgende:
[..]
Meen je dat nou? In de Club van Sinterklaas? Ik kijk dat nog steeds
![]()
![]()
Ik heb er alleen eentje over blafpoeder gevolgd.....ooit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook nog steeds.Wat maakt het uit, ik hou van zoveel kinderprogramma's.
![]()
dat denk ik ook ja, maar het is toch in huize Sanders?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef janimie het volgende:
dat is vast vastgebonden nick
Kan toch ? huis is groot zat wij hebben alleen nog maar de huiskamen het zwembad en de slaapkamer gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:59 schreef fresta het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, maar het is toch in huize Sanders?![]()
the bitch...quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:25 schreef Dizer het volgende:
Dat was zelfs overduidelijk! Janine heeft gelogen
Zo'n idee had ik ook al ja...ik moet zeggen, het mag wat mij betreft nu ook allemaal wel eens wat duidelijker worden;het wordt langdradig.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef janimie het volgende:
dat is vast vastgebonden nick
Enige positieve van dit hele gebeuren (op het 'tijdelijke' vertrek van Ludo na) is de verandering van Janinequote:
oh Janine kan mij maar weinig boeien eigenlijk (maar dat geldt voor de rest ook, dus waar hebben we 't over)...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:09 schreef Dizer het volgende:
Enige positieve van dit hele gebeuren (op het 'tijdelijke' vertrek van Ludo na) is de verandering van Janine
Ja, dat denk ik ook al de hele tijd. Een kennis van vroeger die opduikt "Nick"wat doe jij nou hier") en die onvruchtbaar is door zijn toedoen ofzo...............quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik denk dat Nick daar ergens gekneveld op bed ligt en dat ze dus idd tegen hem praat. Misschien wilde ze in het verleden zo graag een kind met Nick en wilde ze dat nog zo erg dat ze tot de ontvoering is overgegaan. En misschien heeft de ontvoering dus helemaal niets te maken met het Ludo-lijntje
Noud zou zeggen ''Kouwe KaK''quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef Beaudien het volgende:
Maar als Janine liegt, gaat Dian dat vast controleren.......
Of die verschrikkelijk boeiende Raad van Bestuur (wat een drukke mensen zeg.....) praat na bij de koffie en het komt uit.
Nee, het zal echt Frank wel zijn. En wat vind ik van hem?Geen idee. Beetje............kak.
Haha die John Alberts lijkt sprekend de Noud van nuquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weer een kapitale fout op de gtst site in het fotoboek van Harmsen
Dat is dus absoluut niet hotel Dendermonde, maar het restaurant 'De Kelder' van Peter Kelder zoals ook op het bord achterin geschreven staat![]()
[Edit] Nog een fout, Harmsen heeft geen Robbie maar Chris neergeschoten![]()
Eeuh dit was een bericht op een of ander vaag weblog al weer 2 maanden geleden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef xericax het volgende:
Vele fans kunnen opgelucht adem halen, soapbitch Martine Hafkamp keer wederom terug in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. In de zomercliffhanger van dit seizoen werden de kijkers door middel van flashbacks er nog even aan herinnerend dat Martine verdwenen is door de schuld van Ludo Sanders. Nu hij uit de weg is geruimd, is het weer veilig voor Martine in Meerdijk. Eindelijk zal zij haar dochter Sjors Langeveld weer in de armen kunnen sluiten. Iedereen reageert verontwaardigd als ze via Bing erachter komen dat Martine Hafkamp weer terug is gekeerd naar Nederland. Al snel komt de waarheid over haar vertrek aan het licht.
dus bing heeft wat met martine te maken? en martine dan dus weer met de moord??
Ze zal hem wel gechanteerd hebben met iets waardoor dat christenteefje anders bij 'm weg zou gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef xericax het volgende:
Vele fans kunnen opgelucht adem halen, soapbitch Martine Hafkamp keer wederom terug in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. In de zomercliffhanger van dit seizoen werden de kijkers door middel van flashbacks er nog even aan herinnerend dat Martine verdwenen is door de schuld van Ludo Sanders. Nu hij uit de weg is geruimd, is het weer veilig voor Martine in Meerdijk. Eindelijk zal zij haar dochter Sjors Langeveld weer in de armen kunnen sluiten. Iedereen reageert verontwaardigd als ze via Bing erachter komen dat Martine Hafkamp weer terug is gekeerd naar Nederland. Al snel komt de waarheid over haar vertrek aan het licht.
dus bing heeft wat met martine te maken? en martine dan dus weer met de moord??
Ook zonder hamburger is er geen harige anus aan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Noud met z'n hamburger is echt slaapverwekkend![]()
Wat een zeurdoos ook...quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:31 schreef xericax het volgende:
ze heeft spijt
quote:
Noud en Florien. En de cliff was Florien die zich omdraaide en een beetje zielig naar hem keek. Ze zou wel spijt gehad hebben. En terechtquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef Dana85 het volgende:
Heb het niet kunnen zien, wie zijn er met elkaar bed geweest? En wat was de cliff?
Hoezo spijt, ze had niet eens 1/10 van een wijntje op...quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Noud en Florien. En de cliff was Florien die zich omdraaide en een beetje zielig naar hem keek. Ze zou wel spijt gehad hebben. En terecht
Ik hoop dat ze morgen zegt:"Nee, Noud, het was niet top. Ik vond het niet fijn toen je met je beugel achter mijn clit bleef haken en je bent gewoon een slappe lul. Ja, en je hebt er ook een!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Noud en Florien. En de cliff was Florien die zich omdraaide en een beetje zielig naar hem keek. Ze zou wel spijt gehad hebben. En terecht
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen zegt:"Nee, Noud, het was niet top. Ik vond het niet fijn toen je met je beugel achter mijn clit bleef haken en je bent gewoon een slappe lul. Ja, en je hebt er ook een!"
... of had ik bovenstaande moeten censureren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |