quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Wat zei Janine nou?De telefoon ging toen ze het zei.
Waar is die gast van, ik herken 'm wel, maar kan 'm niet plaatsenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:39 schreef Canisfire het volgende:
Maar de directeur van Sanders Inc krijgen we natuurlijk ook vaak te zien.
Hij heeft ook in Meiden van de Wit gespeeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar is die gast van, ik herken 'm wel, maar kan 'm niet plaatsen!
Voor Dian: In your face! Pukkelface!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef Frey het volgende:
En die lieve Rosa doet maar haar best, terwijl die gemene Lieve haar tegenwerkt![]()
Inderdaad, maar Frank zal een stuk moeilijker te bespelen zijn dan Janine, vooral omdat hij Dian doorheeftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:12 schreef Frey het volgende:
Haha, die kop van Dian inederdaad![]()
Voorspelbaar dat ze zich nu gaat inlikken bij die Frank. Janine heeft nu alle tijd voor haar "gasten"![]()
Ja, daar issie vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Hij heeft ook in Meiden van de Wit gespeeld.
Van mij mag hij wel terug komen ik vond hem coolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk nog steeds af wat het nut van rechercheur Aydin was? Wellicht kwamen ze erachter dat ze toch geen kant opkonden met die gast?![]()
Die komt binnenkort vast terug in een ander jasjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:26 schreef Canisfire het volgende:
dIe koffiebar is trouwens ook zo verdwenen he.
De opvolger van Smulderado en het koffiecafé.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die komt binnenkort vast terug in een ander jasje![]()
Dan kun je je rechercheur Arthur Fransen uit seizoen 1 zeker niet meer herrineren, gespeeld door Edmond Classen (Opa van Vrienden voor het leven!).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Frey het volgende:
Rechercheur Bronkhorst vind ik nog altijd de beste. En Bronk vond ik ook wel lachen. Altijd iets te eten en altijd met zijn batman mok. Hij werd gespeeld door Cees Geel.
Ik kijk pas vanaf dat Ludo erin kwamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan kun je je rechercheur Arthur Fransen uit seizoen 1 zeker niet meer herrineren, gespeeld door Edmond Classen (Opa van Vrienden voor het leven!).![]()
Hij onderzocht de moord op Marc de Waal, verdachten waren Annette van Thijn, Peter Kelder, dr Simon Dekker en Martine Hafkamp.
Oh ja dat is waarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk pas vanaf dat Ludo erin kwam
Niet in de laatste scene, maar in de scene dat ze zegt dat ze terugtreed als directeur van Sanders Inc. Volgens mij geeft ze daarvoor een reden en ik was benieuwd wat die was.quote:
In de Rozenboom heeft een ober gewerkt die Valentijn heet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
Valentijn Sanders OMG dat meen je niet toch ?![]()
Ik heb de notulen er even op nageslagen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef TrenTs het volgende:
Niet in de laatste scene, maar in de scene dat ze zegt dat ze terugtreed als directeur van Sanders Inc. Volgens mij geeft ze daarvoor een reden en ik was benieuwd wat die was.
quote:FRANK STEGGERDA: "Goed, nu we allemaal zo'n beetje zitten... en iedereen voorzien is van koffie... is het tijd om ter zake te komen."
JANINE ELSCHOT: "Inderdaad. Deze bijeenkomst komt op een uitstekend moment... bijna een speling van het lot te noemen. Ehm... Ik ben ook blij dat jullie er allemaal zijn, want het is vrij onverwacht dat ik deze beslissing heb genomen. Ik heb besloten om per direct af te treden als interim directeur van Sanders Inc."
Dankje!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb de notulen er even op nageslagen.
[..]
Valentijn is een mooie naamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Valentino Sanders had ik nog wel wat gevonden maar Valentijn![]()
Ikke.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef Frey het volgende:
Dizer, was jij dat nou die de zelfmoordpoging van Robert toen had gemist, of was dat iemand anders?
Neequote:
Wat was die Milan toch een eikeltje zeg, hij kon nooit voor langere tijd normaal tegen Robert doen.quote:
Wellicht iets voor Mevrouw 21quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Frey het volgende:
Misschien is er nog wel iemand geïnteresseerd, want er zit een korte scène in met Wout![]()
Net als de Rozenboom zekerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die komt binnenkort vast terug in een ander jasje![]()
Nee maar toch, Robert hoort als het aan mij lag zo te zijn als ik het begin van de serie, een succesvolle zakenman, met veel bekijks van vrouwen en iemand die een zeker ontzag geniet van zijn omgeving.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:39 schreef Frey het volgende:
Ik vond het wel een hele sterke aflevering. Was goed opgebouwd. Robert die eerst bij zijn geliefden langs gaat en dan naar het dak. De muziek is ook prachtig en Wilbert Gieske acteurt erg goed![]()
Ja precies. Nou vind ik dat ze allemaal wel een gruwelijk dieptepunt hebben gehad waar ze gewoon irritant worden. Zoals bijv Jeff en Dennis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was die Milan toch een eikeltje zeg, hij kon nooit voor langere tijd normaal tegen Robert doen.
Dit was overigens ook wel een dieptepunt voor het personage Robert Alberts zeg.![]()
De echte familie Brandts Buys heeft toen protest aangetekend voor het gebruiken van een bijzondere achternaam en het geassocieerd worden met incestueuze personen. Niet lang daarna zijn Oscar en Mira uit de serie geschreven.quote:
Ja maar daarna met Jef . Ik kan me de afgelikte boterham scene nog goed voor de geesthalen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:08 schreef lady-wrb het volgende:
mira had toch wat met robert?
Die Tara tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De echte familie Brandts Buys heeft toen protest aangetekend voor het gebruiken van een bijzondere achternaam en het geassocieerd worden met incestueuze personen. Niet lang daarna zijn Oscar en Mira uit de serie geschreven.
Die waren toch al tijdelik bedoelt.
Al weet ik het van Mira niet zeker die ging toen wel met Jef natuurlijk.
Misschien als ze was gebleven hadden we Barbera en dus Valerie Charlie Morris Fos Fay en Florien niet gehad![]()
Deksels, jammer dat ze weg is gegaan dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:50 schreef Canisfire het volgende:
Misschien als ze was gebleven hadden we Barbera en dus Valerie Charlie Morris Fos Fay en Florien niet gehad![]()
Dat was echt geniaal, ze waren in dat huis van Julian en Jessica op bezoek, het hele gezin Alberts en de sfeer is stroef en gespannen, dus Dian vraagt wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
Ja maar daarna met Jef . Ik kan me de afgelikte boterham scene nog goed voor de geesthalen.
Woutquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:33 schreef Frey het volgende:
Misschien is er nog wel iemand geïnteresseerd, want er zit een korte scène in met Wout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |