Ten eerste hebben ze naar mijn inzichten allemaal leukere lijntjes gehad dan Dennis, om er een paar om te noemen: Dorothea, Sjors, Bing, Nina, Fos,Florien, Rosa, misschien geen bijster sterke verhaallijnen, maar toch veel beter dan Dennisquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
Maar aan de andere kant wie heeft er ooit wel een leuk lijntje gehad van de mensen die niet tot de oude garde behoren?
Wat voor lijntje heeft Nina gehad dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ze naar mijn inzichten allemaal leukere lijntjes gehad dan Dennis, om er een paar om te noemen: Dorothea, Sjors, Bing, Nina, Fos,Florien, Rosa, misschien geen bijster sterke verhaallijnen, maar toch veel beter dan Dennis![]()
de cliff was lieve die eng groot en van dichtbij in beeld werd gebracht. eng wijfquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef Shirley het volgende:
... Sjors die zichzelf bevredigt met een crucifix, net zoals in The Excorsist.
Anita die overlijdt aan AIDS
Noud die voor een trein wordt gegooid... dat soort dingen! Lijkt me tof.
Maarre...ik kon het vandaag weer niet zien. hoe zit het met die Lieve? Volgens mij is dat het spannendste wat er nu gebeurt. Wat was de cliff?
Net als Joost van Walsum uit de soap-serie ONM !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Wat een tekst heeft die man bij Dian...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat voor lijntje heeft Nina gehad dan?
Dat gezeik met Morris
En Bing ? alleen dat laptop stelen gedoe en dat het duizend keer aan en uit gegaan is met Sjors.
Sjors oke dat amulet gedoe.
Rosa ? die speelt nu een bijrol in dat gedoe met Lieve
Fos en Florien ? florien heeft mogen liegen over een baby nou lekker boeiend.
En Fos die liep eerst geil achter Janine aan en nu achter Nina.
Nee ik bedoel echte verhaalijnen. Dian die Fos betrapt op wiet roken en hem daar mee gaat chanteren en hem zo het criminele leven in werkt.
Morris die verkracht wordt in een darkroom.
Extreme dingen dat wil ik zien![]()
Bing die een klein meisje dood rijdt ..
Dat idee had ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:29 schreef fresta het volgende:
Toen Janine die briefjes open maakte en dat Frank won.
Volgens mij heeft Janine gelogen en dat eigenlijk Dian won.. of is dit een erg raar idee?
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik zou het trouwens wel zwaar kut vinden als dian straks wel Ludo zijn bedrijf overneemt.
Of tegen Ludo die in coma ligtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Eerder tegen de ontvoerder van Nick?
Nou Als Ludo in een wit schuurtje in coma ligt dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Of tegen Ludo die in coma ligt
Inderdaad, het lijkt me ook sterk dat ze een geliefde van hem was, ten eerste zou hij dan geen smaak hebben en ten tweeden zou hij dan standaard een ladder bij zich moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef Frey het volgende:
Lieve kan Nick niet eens zien staan, ze kijkt zo over hem heen.
Misschien heeft Lieve hem verkracht ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt me ook sterk dat ze een geliefde van hem was, ten eerste zou hij dan geen smaak hebben en ten tweeden zou hij dan standaard een ladder bij zich moeten hebben.
Nick is toch iets van 1 meter 60? Zou best kunnen dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Misschien heeft Lieve hem verkracht ?
haha dat zou toch wel sneu zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nick is toch iets van 1 meter 60? Zou best kunnen dus.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:
Frey ik hoorde net dat Erik de Vogel misschien Sinterklaas wordt klopt dit ?
Lijkt me niet toch omdat hij moest stoppen met Zwarte piet zijn omdat kinderen hem gingen herkenen.
Over sinterklaas gesproken weten jullie dat Inge Ipenburg (martine) in November de date van Sinterklaas speelt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Er komt niet eens een nieuwe Sinterklaas.
Ik dacht juist dat Nick iets van rond de 1 meter 75 zitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nick is toch iets van 1 meter 60? Zou best kunnen dus.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
en ten tweeden zou hij dan standaard een ladder bij zich moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |