Tis de broer van ONM-Iris.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Lieve 'n kerel hoor.... ze (?) is echt 2.10 meter ofzo...
good onequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Tis de broer van ONM-Iris.
Vond je m'n Lord of the Rings grap niet beter?quote:
mja 't haar klopt wel 'n beetje, maar verder vind ik 't nogal 'n belediging voor Legolas eigenlijk...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Vond je m'n Lord of the Rings grap niet beter?
Dat haar zit precies hetzelfde.
Lijkt me sterk. Eerder tegen de ontvoerder van Nick?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Zat dat lelijke Belgische misbaksel nou tegen Nick te praten?
Is Enge ook een normale naam in België?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze zoomden wel heel erg diep in op Lieve he.
Nu wel!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Is Enge ook een normale naam in België?
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch. Maar Nick lijkt me ook niet, die is in mijn beleving ontvoerd en werkt niet vrijwillig met zo'n Belgische Bonenstaak mee.... maar goed, Vincenza praatte tegen paspoppen, dus wie zegt dat Lieve het niet gewoon tegen haar goudvis had?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Gister dacht ik nog van wel, maar nu ben ik niet zo zeker meer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Wie weet zit Nick vastgetaped aan een stoel, zijn mond volgepropt met Belgische bonbons.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch. Maar Nick lijkt me ook niet, die is in mijn beleving ontvoerd en werkt niet vrijwillig met zo'n Belgische Bonenstaak mee.... maar goed, Vincenza praatte tegen paspoppen, dus wie zegt dat Lieve het niet gewoon tegen haar goudvis had?!
Volgens mij zei ze dat Anita een 'ambetante' wasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch.
Ik denk dat Nick daar ergens gekneveld op bed ligt en dat ze dus idd tegen hem praat. Misschien wilde ze in het verleden zo graag een kind met Nick en wilde ze dat nog zo erg dat ze tot de ontvoering is overgegaan. En misschien heeft de ontvoering dus helemaal niets te maken met het Ludo-lijntjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze binnenkwam dacht ik dat ze "tante" zei ofzo (maar ik zat niet echt op te letten), al lijkt me dat wat onlogisch. Maar Nick lijkt me ook niet, die is in mijn beleving ontvoerd en werkt niet vrijwillig met zo'n Belgische Bonenstaak mee.... maar goed, Vincenza praatte tegen paspoppen, dus wie zegt dat Lieve het niet gewoon tegen haar goudvis had?!
is dat een woord?!?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij zei ze dat Anita een 'ambetante' was!
prima theorie, behalve dat ik die brief met bekentenis dan niet helemaal kan plaatsen, omdat dat wél weer het Ludolijntje is... maar Lieve is daar natuurlijk van op de hoogte en kan van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt, 't komt haar tenslotte allemaal wel goed uit zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Ali Salami het volgende:
Ik denk dat Nick daar ergens gekneveld op bed ligt en dat ze dus idd tegen hem praat. Misschien wilde ze in het verleden zo graag een kind met Nick en wilde ze dat nog zo erg dat ze tot de ontvoering is overgegaan. En misschien heeft de ontvoering dus helemaal niets te maken met het Ludo-lijntje
Tsja die brief zou kunnen om Charlie helemaal gek te maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima theorie, behalve dat ik die brief met bekentenis dan niet helemaal kan plaatsen, omdat dat wél weer het Ludolijntje is... maar Lieve is daar natuurlijk van op de hoogte en kan van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt, 't komt haar tenslotte allemaal wel goed uit zo.
En Nick had iets gezegd van "wat doe jij hier" dus kent zijn ontvoerder... een ex-geliefde is 'n prima optie!
[maar dan waren ze als koppel wel Mini en Maxie zeg![]()
]
ja of anita is gewoon een dwergquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Lieve 'n kerel hoor.... ze (?) is echt 2.10 meter ofzo...
Ambetant is een goed Vlaams woordquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat Anita een 'ambetante' was!
Dennis had best zijn leuke momenten al kan ik van hem inderdaad geen leuke verhaalijnen voor de geest halen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is dat gedoe tussen Dennis en Noud toch saai zeg, nu ik erover na denk...heeft Dennis ooit een leuke verhaallijn gehad eigenlijk?
Voor de rest is het zeker 1-0 voor Janine, maar van Dian zijn we nog niet af ben ik bang.
Ten eerste hebben ze naar mijn inzichten allemaal leukere lijntjes gehad dan Dennis, om er een paar om te noemen: Dorothea, Sjors, Bing, Nina, Fos,Florien, Rosa, misschien geen bijster sterke verhaallijnen, maar toch veel beter dan Dennisquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
Maar aan de andere kant wie heeft er ooit wel een leuk lijntje gehad van de mensen die niet tot de oude garde behoren?
Wat voor lijntje heeft Nina gehad dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ze naar mijn inzichten allemaal leukere lijntjes gehad dan Dennis, om er een paar om te noemen: Dorothea, Sjors, Bing, Nina, Fos,Florien, Rosa, misschien geen bijster sterke verhaallijnen, maar toch veel beter dan Dennis![]()
de cliff was lieve die eng groot en van dichtbij in beeld werd gebracht. eng wijfquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef Shirley het volgende:
... Sjors die zichzelf bevredigt met een crucifix, net zoals in The Excorsist.
Anita die overlijdt aan AIDS
Noud die voor een trein wordt gegooid... dat soort dingen! Lijkt me tof.
Maarre...ik kon het vandaag weer niet zien. hoe zit het met die Lieve? Volgens mij is dat het spannendste wat er nu gebeurt. Wat was de cliff?
Net als Joost van Walsum uit de soap-serie ONM !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Wat een tekst heeft die man bij Dian...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat voor lijntje heeft Nina gehad dan?
Dat gezeik met Morris
En Bing ? alleen dat laptop stelen gedoe en dat het duizend keer aan en uit gegaan is met Sjors.
Sjors oke dat amulet gedoe.
Rosa ? die speelt nu een bijrol in dat gedoe met Lieve
Fos en Florien ? florien heeft mogen liegen over een baby nou lekker boeiend.
En Fos die liep eerst geil achter Janine aan en nu achter Nina.
Nee ik bedoel echte verhaalijnen. Dian die Fos betrapt op wiet roken en hem daar mee gaat chanteren en hem zo het criminele leven in werkt.
Morris die verkracht wordt in een darkroom.
Extreme dingen dat wil ik zien![]()
Bing die een klein meisje dood rijdt ..
Dat idee had ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:29 schreef fresta het volgende:
Toen Janine die briefjes open maakte en dat Frank won.
Volgens mij heeft Janine gelogen en dat eigenlijk Dian won.. of is dit een erg raar idee?
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik zou het trouwens wel zwaar kut vinden als dian straks wel Ludo zijn bedrijf overneemt.
Of tegen Ludo die in coma ligtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Eerder tegen de ontvoerder van Nick?
Nou Als Ludo in een wit schuurtje in coma ligt dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Of tegen Ludo die in coma ligt
Inderdaad, het lijkt me ook sterk dat ze een geliefde van hem was, ten eerste zou hij dan geen smaak hebben en ten tweeden zou hij dan standaard een ladder bij zich moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef Frey het volgende:
Lieve kan Nick niet eens zien staan, ze kijkt zo over hem heen.
Misschien heeft Lieve hem verkracht ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt me ook sterk dat ze een geliefde van hem was, ten eerste zou hij dan geen smaak hebben en ten tweeden zou hij dan standaard een ladder bij zich moeten hebben.
Nick is toch iets van 1 meter 60? Zou best kunnen dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Misschien heeft Lieve hem verkracht ?
haha dat zou toch wel sneu zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nick is toch iets van 1 meter 60? Zou best kunnen dus.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:
Frey ik hoorde net dat Erik de Vogel misschien Sinterklaas wordt klopt dit ?
Lijkt me niet toch omdat hij moest stoppen met Zwarte piet zijn omdat kinderen hem gingen herkenen.
Over sinterklaas gesproken weten jullie dat Inge Ipenburg (martine) in November de date van Sinterklaas speelt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Er komt niet eens een nieuwe Sinterklaas.
Ik dacht juist dat Nick iets van rond de 1 meter 75 zitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nick is toch iets van 1 meter 60? Zou best kunnen dus.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
en ten tweeden zou hij dan standaard een ladder bij zich moeten hebben.
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:56 schreef digispeed het volgende:
[..]
Over sinterklaas gesproken weten jullie dat Inge Ipenburg (martine) in November de date van Sinterklaas speelt.
Ergens eind november in een sinterklaas special.
[afbeelding]
Ik vond alleen de eerste serie leuk met Chef piet de wegwijs piet en dat restaurantje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:53 schreef Otmed het volgende:
[..]
Meen je dat nou? In de Club van Sinterklaas? Ik kijk dat nog steeds
![]()
![]()
Dat was zelfs overduidelijk! Janine heeft gelogenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:29 schreef fresta het volgende:
Toen Janine die briefjes open maakte en dat Frank won.
Volgens mij heeft Janine gelogen en dat eigenlijk Dian won.. of is dit een erg raar idee?
Die was niet leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 05:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vond alleen de eerste serie leuk met Chef piet de wegwijs piet en dat restaurantje.
Maargoed ik was toen ook nog maar 13 ofzo![]()
Ik kijk dat ook nog steeds.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:53 schreef Otmed het volgende:
[..]
Meen je dat nou? In de Club van Sinterklaas? Ik kijk dat nog steeds
![]()
![]()
Ik heb er alleen eentje over blafpoeder gevolgd.....ooit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook nog steeds.Wat maakt het uit, ik hou van zoveel kinderprogramma's.
![]()
dat denk ik ook ja, maar het is toch in huize Sanders?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef janimie het volgende:
dat is vast vastgebonden nick
Kan toch ? huis is groot zat wij hebben alleen nog maar de huiskamen het zwembad en de slaapkamer gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:59 schreef fresta het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, maar het is toch in huize Sanders?![]()
the bitch...quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:25 schreef Dizer het volgende:
Dat was zelfs overduidelijk! Janine heeft gelogen
Zo'n idee had ik ook al ja...ik moet zeggen, het mag wat mij betreft nu ook allemaal wel eens wat duidelijker worden;het wordt langdradig.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef janimie het volgende:
dat is vast vastgebonden nick
Enige positieve van dit hele gebeuren (op het 'tijdelijke' vertrek van Ludo na) is de verandering van Janinequote:
oh Janine kan mij maar weinig boeien eigenlijk (maar dat geldt voor de rest ook, dus waar hebben we 't over)...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:09 schreef Dizer het volgende:
Enige positieve van dit hele gebeuren (op het 'tijdelijke' vertrek van Ludo na) is de verandering van Janine
Ja, dat denk ik ook al de hele tijd. Een kennis van vroeger die opduikt "Nick"wat doe jij nou hier") en die onvruchtbaar is door zijn toedoen ofzo...............quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik denk dat Nick daar ergens gekneveld op bed ligt en dat ze dus idd tegen hem praat. Misschien wilde ze in het verleden zo graag een kind met Nick en wilde ze dat nog zo erg dat ze tot de ontvoering is overgegaan. En misschien heeft de ontvoering dus helemaal niets te maken met het Ludo-lijntje
Noud zou zeggen ''Kouwe KaK''quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef Beaudien het volgende:
Maar als Janine liegt, gaat Dian dat vast controleren.......
Of die verschrikkelijk boeiende Raad van Bestuur (wat een drukke mensen zeg.....) praat na bij de koffie en het komt uit.
Nee, het zal echt Frank wel zijn. En wat vind ik van hem?Geen idee. Beetje............kak.
Haha die John Alberts lijkt sprekend de Noud van nuquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weer een kapitale fout op de gtst site in het fotoboek van Harmsen
Dat is dus absoluut niet hotel Dendermonde, maar het restaurant 'De Kelder' van Peter Kelder zoals ook op het bord achterin geschreven staat![]()
[Edit] Nog een fout, Harmsen heeft geen Robbie maar Chris neergeschoten![]()
Eeuh dit was een bericht op een of ander vaag weblog al weer 2 maanden geleden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef xericax het volgende:
Vele fans kunnen opgelucht adem halen, soapbitch Martine Hafkamp keer wederom terug in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. In de zomercliffhanger van dit seizoen werden de kijkers door middel van flashbacks er nog even aan herinnerend dat Martine verdwenen is door de schuld van Ludo Sanders. Nu hij uit de weg is geruimd, is het weer veilig voor Martine in Meerdijk. Eindelijk zal zij haar dochter Sjors Langeveld weer in de armen kunnen sluiten. Iedereen reageert verontwaardigd als ze via Bing erachter komen dat Martine Hafkamp weer terug is gekeerd naar Nederland. Al snel komt de waarheid over haar vertrek aan het licht.
dus bing heeft wat met martine te maken? en martine dan dus weer met de moord??
Ze zal hem wel gechanteerd hebben met iets waardoor dat christenteefje anders bij 'm weg zou gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef xericax het volgende:
Vele fans kunnen opgelucht adem halen, soapbitch Martine Hafkamp keer wederom terug in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. In de zomercliffhanger van dit seizoen werden de kijkers door middel van flashbacks er nog even aan herinnerend dat Martine verdwenen is door de schuld van Ludo Sanders. Nu hij uit de weg is geruimd, is het weer veilig voor Martine in Meerdijk. Eindelijk zal zij haar dochter Sjors Langeveld weer in de armen kunnen sluiten. Iedereen reageert verontwaardigd als ze via Bing erachter komen dat Martine Hafkamp weer terug is gekeerd naar Nederland. Al snel komt de waarheid over haar vertrek aan het licht.
dus bing heeft wat met martine te maken? en martine dan dus weer met de moord??
Ook zonder hamburger is er geen harige anus aan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Noud met z'n hamburger is echt slaapverwekkend![]()
Wat een zeurdoos ook...quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:31 schreef xericax het volgende:
ze heeft spijt
quote:
Noud en Florien. En de cliff was Florien die zich omdraaide en een beetje zielig naar hem keek. Ze zou wel spijt gehad hebben. En terechtquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef Dana85 het volgende:
Heb het niet kunnen zien, wie zijn er met elkaar bed geweest? En wat was de cliff?
Hoezo spijt, ze had niet eens 1/10 van een wijntje op...quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Noud en Florien. En de cliff was Florien die zich omdraaide en een beetje zielig naar hem keek. Ze zou wel spijt gehad hebben. En terecht
Ik hoop dat ze morgen zegt:"Nee, Noud, het was niet top. Ik vond het niet fijn toen je met je beugel achter mijn clit bleef haken en je bent gewoon een slappe lul. Ja, en je hebt er ook een!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Noud en Florien. En de cliff was Florien die zich omdraaide en een beetje zielig naar hem keek. Ze zou wel spijt gehad hebben. En terecht
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen zegt:"Nee, Noud, het was niet top. Ik vond het niet fijn toen je met je beugel achter mijn clit bleef haken en je bent gewoon een slappe lul. Ja, en je hebt er ook een!"
... of had ik bovenstaande moeten censureren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |