Dat snapte ik ook niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef Canisfire het volgende:
Wat was er trouwens met die kop van Florien gister in de clif?
Ze leek het niet te willen dat schoffie Jordaan over der heen kroop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:07 schreef Frey het volgende:Ik hoop dat de eerste twee verongelukken en Charlie erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een heer met stijl
Wat heeft ze dan? heb het einde gemist..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:32 schreef Otmed het volgende:
Waarom krijgt Dorothea nou net zo'n ziektewaarom niet Charlie? Waarom nou niet?
Het is al weken saai. Gelukkig gaat Janine daar verandering in brengen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
Het begint weer saai te worden...
Vind je het heeel gek?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Floor heeft volgens mij geen zin in de bonestaak van Noud![]()
Jawel, ze biedt 1 keer haar excuus aan en het is weer goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wanneer ze erachter komen dat Janine liegt komt het echt nooit meer goed![]()
Duh ik ben heerlijk en een heerquote:
Waarom laten de GTST-stylisten alle acteurs altijd een matje van een meter aangroeien voordat ze naar de kapper gaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Floor heeft volgens mij geen zin in de bonestaak van Noud![]()
Je bent een heerlijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Duh ik ben een heerlijk, ik kan me in seksueel opzicht niet in een meisje verplaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |