Dat was wel mijn verdachte, maar daar was ik minder zeker van toen het absoluut niet zeker bleek dat ze terugkeerde, maarja ze het evengoed gedaan hebben natuurlijk....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
ik bedoel, het KAN wel - verhaaltechnisch, maar uiteraard is Martine ook mijn #1 verdachte...
Dat wordt nog wat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat hebben ze omgebouwd en verwerkt in de space-cake scene!![]()
heb alleen nergens nog gehoord dat martine echt terug komt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel 't prettige van dat lijntje ja, haha
nee, maar zonder gekheid, verhaaltechnisch maakt 't me gewoon geen hol uit
misschien omdat we toch allang weten dat 't Martine is
Ik neem deze Dian echt niet serieus zeg, en het meest ironische is dat de schrijvers willen dat ze knap, charmant en aantrekkelijk overkomt, maar in mijn ogen is ze dat dus absoluut niet, eerder het tegenovergesteldequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Komt Ludo nou wel of niet terug... Wat zegt Erik Vogel eigenlijk?
Ik vind GTST nu echt geen moer aan zonder een echte big bad wolf. Janine blijft cuteen Dian is leuk en aardig, maar is niet Dian 2...
Achteraf gezien jammer dat ze Martine en Ludo direct zulke extreme vijanden hebben gemaakt, het had leuker kunnen worden wanneer Erik de Vogel en Inge Iepenburg er beide gewoon lang tegelijk in konden zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Komt Ludo nou wel of niet terug... Wat zegt Erik Vogel eigenlijk?
Ik vind GTST nu echt geen moer aan zonder een echte big bad wolf. Janine blijft cuteen Dian is leuk en aardig, maar is niet Dian 2...
Erg saai inderdaad... geen kijker die hun relatie (???) boeiend vindt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef Canisfire het volgende:
Morris en Nina ruzie voor de zoveeslte keer![]()
Het was toch een jongenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
Valentijn Sanders OMG dat meen je niet toch ?![]()
Ik ken een gozer die zo heet maar come on.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ken een gozer die zo heet maar come on.
Wat een kut naam.![]()
Niemand die hetzelfde ziet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Als je de koppen van Morris en Nina kaalscheert dan zou je precies 2 dezelfde hoofden zien. Moet je maar eens opletten!
Ik ga er op letten.quote:
Dat dacht ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |