Tuurlijk wel.. het is soapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wanneer ze erachter komen dat Janine liegt komt het echt nooit meer goed![]()
Die is altijd al zo stom geweest als het paard van Christus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
Janine draait door, hopelijk komt de Sophia in haar naar boven
en is Sjors niet 'n beetje érg blond momenteel?!
Is dat die frank?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
Bart de Vries in GTST... is dat vandaag voor 't eerst?
geen idee welke naam ze 'm gegeven hebben, ik zit nauwelijks op te letten...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Is dat die frank?
Lekker fout weer.quote:
Dan is het die frank geloof ik ja ik zit zelf ook te fokken!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee welke naam ze 'm gegeven hebben, ik zit nauwelijks op te letten...
hij is die krullenbol die met Dian in gesprek was.
Dat was Frank, waarom wordt hij niet de nieuwe directeur van Sanders Inc met Janine als vice-directeur?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee welke naam ze 'm gegeven hebben, ik zit nauwelijks op te letten...
hij is die krullenbol die met Dian in gesprek was.
Blijkt het al die tijd Sofia te zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
Janine draait door, hopelijk komt de Sophia in haar naar boven
en is Sjors niet 'n beetje érg blond momenteel?!
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was Frank, waarom wordt hij niet de nieuwe directeur van Sanders Inc met Janine als vice-directeur?
Ja het is net Ernst en Bobbie he.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat 'spannende' muziekje op het eind.![]()
Bing zal wel als heer Schoppen kogels hebben besteld, maar ze nooit hebben gebruikt omdat hij wroeging kreeg.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Blijkt het al die tijd Sofia te zijn
Loeeeedoooo, ben jij het...
En Sjors gaat richting Isabella, zowel uiterlijk als innerlijk
Maar WAT hebben Sjors en Bing nou gedaan....
Het zijn twee kneuzen, volgens mij hebben ze helemaal niks gedaan of zo
Lol.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja het is net Ernst en Bobbie he.
Het is jammer dat die knul maar één gezichtsuitdrukking heeft, anders zou je daar nog wat uit kunnen afleiden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bing zal wel als heer Schoppen kogels hebben besteld, maar ze nooit hebben gebruikt omdat hij wroeging kreeg.
Vet overdrevenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat 'spannende' muziekje op het eind.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |