Dronken Avonturenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:12 schreef Beach het volgende:
Tja ik denk ook altijd na zoiets 'ik drink niet meer'.
Maar let maar op die vriend gaat na een week echt wel weer drinken hoor.![]()
stoerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:23 schreef Stiletto het volgende:
gisteren aardig wat gedronken,, dus ik fiets zo.. of probeer het.. lig ik daar ineens met mn hoofd op de stoep.. merk het nu nog wel :S , en vorige week sloot ingerend omdat ik zo bezopen was..
Jongen die drie meisjes doodreed had teveel gedronkenquote:De 19-jarige jongen die op 3 juni in Zuidbroek een zeer ernstig eenzijdig ongeluk veroorzaakte waarbij drie pubermeisjes de dood vonden, had twee keer zoveel gedronken als is toegestaan (0,44 promille). Dat blijkt uit een rapport van het Nederlands Forensisch Instituut, zo meldde RTV Noord gisteren.
De knaap uit Slochteren knalde van de zomer in het Groningse Zuidbroek frontaal tegen een boom. Ooggetuigen bij een supermarkt in het dorp zagen de jongen voor het ongeluk met hoge snelheid langsrijden. De doden waren een tweeling uit Noordbroek en een meisje uit Zuidbroek (allen 13 jaar) die bij de jongen in de auto zaten. De bestuurder zelf raakte samen met een andere inzittende, een 12-jarig meisje, zwaar gewond.
0.2 voor beginnende gebruikersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:11 schreef Autoreply het volgende:
Maximale toegestane promillage is toch 0.5(Of is het tegenwoordig 0.2 voor klein rijbewijs?)
Ben je mooi vanaf gekomen danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef WesHell het volgende:
Mooie tijd geleden... Maar toch ik typ het even blijft me altijd nog bij.
Zeker 4 jaar geleden, op een vrijdag avond naar een ander dorp om bij maten van een maat van mij te gaan bier drinken. Dus na veel's te veel bier op hebben gezopen moesten we maar huiswaarts gaan. Lekker op de fiets, lampjes aan. Recht fietsen was er niet bij maargoed. Dus ik fiets daar lekker met mijn maat over de rotonde heen en daar wat rondjes op fietsen. Hartsikke leuk natuurlijk maar er kwam een auto aan en ik was zo verstandig om van de weg af te gaan en het fietspad te gaan volgen richting huis. Dus ik fiets met mijn maat op het fietspad en kijk naar rechts en FUCK!! Een politie auto, met richtingaanwijzer richting ons (om van de weg af te gaan). Dus wij vloekend omdraaien dronken natuurlijk en richting weilanden en de kleine fietspadjes te gaan volgen om bij hun weg te komen. Op een gegeven moment moesten we zo hard lachen dat snel fietsen er niet meer bij was. Maar we bleven doorgaan en ze hadden ons nog steeds niet. En toen werd het blauw om ons heen. Ze hadden de zwaailampen al aan. Toen wisten we wel dat het geen kindergrap meer was en probeerden we het weiland in te vluchten. Ik als een idioot het weiland in maar ik viel omdat ik een groot gat stapte. Mijn maat was inmiddels door gefietst en was mij niet gevolgd wat ik wel dacht. Dus de grote stoere politie man had mij te pakken. En sloeg mij in de handboeien en drukte me als een zware crimineel in de politiewagen. En daar zat ik alleen. Te denken hoeveel geld dit mij nu weer ging kosten. 5 a 10 minuten later gaat de andere deur open en word mijn maat er in gegooid met handboeien om. Dus we gingen richting politie kantoortje.. En werden we fucking hell wel een half uur in een cell geflikkert.. Dus na dat half uur komt oom agent aanlopen en neemt ons mee naar zo'n kantoor achtig iets met 2 stoelen en een computer. En begon hij de punten op te noemen waar we voor aangehouden werden.
3 keer negeren van stop teken.
2 keer niet volgen van fietspad :s
Fietsen onder invloed van alcohol.
Dus we zaten daar echt maar te tellen in onze hoofden van klote dit gaat een vermogen kosten..
Maar opzich viel het mee want de agent stelde ons voor om ons gewoon een bekeuring te geven van fietsen zonder licht.!!!! Dus we waren voor 24 euro klaar. En hebben de grootste lol gehad maar ook zeer bange momenten..
dan heb je idd geluk gehad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef WesHell het volgende:
Mooie tijd geleden... Maar toch ik typ het even blijft me altijd nog bij.
Zeker 4 jaar geleden, op een vrijdag avond naar een ander dorp om bij maten van een maat van mij te gaan bier drinken. Dus na veel's te veel bier op hebben gezopen moesten we maar huiswaarts gaan. Lekker op de fiets, lampjes aan. Recht fietsen was er niet bij maargoed. Dus ik fiets daar lekker met mijn maat over de rotonde heen en daar wat rondjes op fietsen. Hartsikke leuk natuurlijk maar er kwam een auto aan en ik was zo verstandig om van de weg af te gaan en het fietspad te gaan volgen richting huis. Dus ik fiets met mijn maat op het fietspad en kijk naar rechts en FUCK!! Een politie auto, met richtingaanwijzer richting ons (om van de weg af te gaan). Dus wij vloekend omdraaien dronken natuurlijk en richting weilanden en de kleine fietspadjes te gaan volgen om bij hun weg te komen. Op een gegeven moment moesten we zo hard lachen dat snel fietsen er niet meer bij was. Maar we bleven doorgaan en ze hadden ons nog steeds niet. En toen werd het blauw om ons heen. Ze hadden de zwaailampen al aan. Toen wisten we wel dat het geen kindergrap meer was en probeerden we het weiland in te vluchten. Ik als een idioot het weiland in maar ik viel omdat ik een groot gat stapte. Mijn maat was inmiddels door gefietst en was mij niet gevolgd wat ik wel dacht. Dus de grote stoere politie man had mij te pakken. En sloeg mij in de handboeien en drukte me als een zware crimineel in de politiewagen. En daar zat ik alleen. Te denken hoeveel geld dit mij nu weer ging kosten. 5 a 10 minuten later gaat de andere deur open en word mijn maat er in gegooid met handboeien om. Dus we gingen richting politie kantoortje.. En werden we fucking hell wel een half uur in een cell geflikkert.. Dus na dat half uur komt oom agent aanlopen en neemt ons mee naar zo'n kantoor achtig iets met 2 stoelen en een computer. En begon hij de punten op te noemen waar we voor aangehouden werden.
3 keer negeren van stop teken.
2 keer niet volgen van fietspad :s
Fietsen onder invloed van alcohol.
Dus we zaten daar echt maar te tellen in onze hoofden van klote dit gaat een vermogen kosten..
Maar opzich viel het mee want de agent stelde ons voor om ons gewoon een bekeuring te geven van fietsen zonder licht.!!!! Dus we waren voor 24 euro klaar. En hebben de grootste lol gehad maar ook zeer bange momenten..
Mijns inziens zijn mensen die onder invloed een ongeluk veroorzaken altijd schuldig, of ze het veroorzaakten of niet. Ook iemand doodrijden onder invloed (al is het niet jouw schuld) is m.i. gewoon moord. Zal helaas wel nooit worden aangenomen in Nederlandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:52 schreef Borkydude het volgende:
Sowieso als je als 19-jarige met 4 13-jarige meisjes midden in de nacht in een Rover GTI gaat zitten ben je![]()
[afbeelding]
Prachtig,....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Naja, ik kreeg m'n licht niet aan. Na een mislukte poging met een waxinelichtjemaar zonder licht
Nah, opzich ook wel een mooi verhaal. Het vervelende is dat bij ultieme lamheid de redenatie terugkomt, ik vergeet alleen ff dat het de vorige keer ook al niet werktequote:
Honda civic 5e generatie hatchbackquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:18 schreef Rick_Dokkum het volgende:
19 jaar en het lijkt op een GTI wagen.
*zingt er staat een páárd op de stoep, jaja een paard op de stoep....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:45 schreef jappas het volgende:
Nou,
Na een avondje Radstake terug fietsen met je vriendin naar haar huis en er achterkomen dat voor het huis van de buren er een paard op de weg staat. Vervolgens aanbellen en omdat je dubbel ligt van het lachen, al lachend vertellen dat er een paard op de weg staat. Gelukkig geloofden ze het
Das triestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:18 schreef Sloffie het volgende:
[..]
Het verhaal wat ik nog minstens 1 keer per maand moet aanhoren is al weer bijna 3 jaar oud...
haag ? kan je niet gewoon op de plee pissen ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Ltd. het volgende:
Eergisteren ben ik ook naar een feestje geweest van een vriend.
Iedereen had goed gedronken en na een paar uurtjes moest ik toch wel dringend een sanitaire stop maken. Jammer genoeg had ik juist een pint geopend.
Geen probleem, ik neem die pint dus mee naar het veld aan de overkant van huis. Naast het veld staat een mooie haag dus daar had ik mijn pint voorzichtig ingelegd.
Nadat mijn blaas geledigd was ging ik op zoek naar mijn pint maar ik vond hem niet meer. Ik schop heel hard tegen de haag in de hoop dat mijn pint er uit valt. Nu schopte ik juist recht tegen de stam van die haag zodat mijn dikke teen nu vies gezwollen is en het lopen pijn doet.
Om het nog erger te maken viel mijn pint wel uit de haag toen ik er tegen schopte. Maar in plaats van mooi op de grond te vallen viel die op mijn broek zodat het leek alsof ik mijn broek helemaal bepist had. Ik had daar toen nog 10 min gewacht in de hoop dat de vlek zou opdrogen, maar dat duurde tering lang. Dus kreeg ik het geweldige idee om het bier wat nog in de pint zat op mijn t-shirt te schudden zodat het duidelijk was dat ik bier gemorst had. Enja toen kon ik terug naar het feestje gaan
.
so whatquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:01 schreef Ltd. het volgende:
daar stond men aan te schuiven en die kon niet op slot
inderdaadquote:
Sowieso lijkt het me moeilijk om een waxinelichtje te laten branden zonder zuurstof.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, opzich ook wel een mooi verhaal. Het vervelende is dat bij ultieme lamheid de redenatie terugkomt, ik vergeet alleen ff dat het de vorige keer ook al niet werkte![]()
M'n lamp kan open, lampje eruit, waxinelichtje met een mes een beetje verkleinen, ding aan en erin vast smelten. Glaasje erop en dan fietsen... en licht. Zodra je echter maar het minste of gerichtste slingerd verzuipt het ding in z'n eigen kaarsvet![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
ja ik drink ook veel vlessen leeg!!
nee ik heb geen lever meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef Le_Douwe het volgende:
zeker een lever van het formaat rugby bal heb jij nu?
das echt briljante bierlogicaquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Ltd. het volgende:
Ik had daar toen nog 10 min gewacht]in de hoop dat de vlek zou opdrogen, maar dat duurde tering lang. Dus kreeg ik het geweldige idee om het bier wat nog in de pint zat op mijn t-shirt te schudden zodat het duidelijk was dat ik bier gemorst had.
want je weet niet meer hoeveel vrienden je hebt, dus je gokt maar wat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:51 schreef mister_dog het volgende:
...dan met een mannetje of 5/6
Zo praat ik inderdaad ook als ik dronken ben! De meeste mensen snappen dan ook niet wat ik brabbelquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef gateh het volgende:
oke 2x per jaar in ons dorp wordt een groot feest georganiseerd, namelijk: goud van oud ofzo en tropical night. goud van oud begin ik niet over... want tjeh, dat was te erg![]()
komt ie:
ik was bij een maat van me aan t pitten en hadden we afgesproken om nog met 5 andere naar "Tropical Night" te gaannou zo gezegd zo gedikkiedaan. eerst even 2 andere maten ophalen en ondertussen een fles wodka ofzo weet neit meer wat het was verstoppen. hoppekee, op naar de laatste 2. chickies ofcourse
![]()
hup daar fiets+fles gedumpt en zo rustug naar 'teh place 2 be
' allemaal blij en iedereen nog ff gauw een pakkie barclays gehaald en onderweg kwamen we nog 3 andere tegen die ik van me werk ken.
eerste biertje open en iedereen blij nouwja je kent het wel: indrinken blablabla hele avond vloog voorbij en een van me maten werd nog achterna gezeten door een stoere neger+boksbeugel![]()
negert werd later opgepakt vanwege: teveel foute dingen. kon een nachtje logeren op het politiebureau
toen gingen we terug om die fles drinken op te halen. iedereen gedumpt en zijn we samen met ze tweeen naar die tuin gegaan om dat spul te halen, literfles in 2 minuutjes zo snel mogelijk opzuipen
![]()
![]()
ja dat ging en ondertussen kwam de rest aanlopen LOL.
de terugweg komt iedereen ook wel bekend voor: we hadden onze fietsen gepakt en we moesten stil zijn want de ouders van die 2 meisjes lagen te slapenwhaha lukte niet echt want we stonden ondertussen met een groep van 15 ofzo in die tuin allemaal te lachen enzo. en uiteindelijk kusje en weggefietst. eentje dacht dat ie wel kon fietsen in dat steegje en lag na 2 seconden al ergens in een heg 3 meter verderop
![]()
![]()
nwja iedereen ff lachen en verder gefietst. ik heb ondertussen(zelfde persoon waarmee ik die fles heb gedeeld) zover gekregen dat hij rechtdoor moest fietsen
dus ik met iemand anders netjes rechtsaf en die andere rijd zo bijna de sloot in
wij: LOL hij: wtf, dit is echt neit grappig. nouw hup verderfietsen en dezelfde persoon knalde 20 meter verderop tegen een stoeprandje beng! op ze bek en lag een beetje stil. wij: LOL hij:
ff wakker geschopt en weer verder gefietst.
thuis veilig aangekomen sbs6 op t was 2 uur snachts ofzo dus was het pr0n![]()
![]()
![]()
foute humor en nog een biertje open
daarna lekker geslapen en volgende dag was er niks aan de hand
![]()
niet kotsen ofzo.
't is dat je het zelf zegt,quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef gateh het volgende:
wat een lang kudverhaal
wat een feest.. jij bent maar weer het levende voorbeeld van "het-leven-in-een-dorp-is-kudt:"quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef gateh het volgende:
oke 2x per jaar in ons dorp wordt een groot feest georganiseerd, namelijk: goud van oud ofzo en tropical night. goud van oud begin ik niet over... want tjeh, dat was te erg![]()
komt ie:
ik was bij een maat van me aan t pitten en hadden we afgesproken om nog met 5 andere naar "Tropical Night" te gaannou zo gezegd zo gedikkiedaan. eerst even 2 andere maten ophalen en ondertussen een fles wodka ofzo weet neit meer wat het was verstoppen. hoppekee, op naar de laatste 2. chickies ofcourse
![]()
hup daar fiets+fles gedumpt en zo rustug naar 'teh place 2 be
' allemaal blij en iedereen nog ff gauw een pakkie barclays gehaald en onderweg kwamen we nog 3 andere tegen die ik van me werk ken.
eerste biertje open en iedereen blij nouwja je kent het wel: indrinken blablabla hele avond vloog voorbij en een van me maten werd nog achterna gezeten door een stoere neger+boksbeugel![]()
negert werd later opgepakt vanwege: teveel foute dingen. kon een nachtje logeren op het politiebureau
toen gingen we terug om die fles drinken op te halen. iedereen gedumpt en zijn we samen met ze tweeen naar die tuin gegaan om dat spul te halen, literfles in 2 minuutjes zo snel mogelijk opzuipen
![]()
![]()
ja dat ging en ondertussen kwam de rest aanlopen LOL.
de terugweg komt iedereen ook wel bekend voor: we hadden onze fietsen gepakt en we moesten stil zijn want de ouders van die 2 meisjes lagen te slapenwhaha lukte niet echt want we stonden ondertussen met een groep van 15 ofzo in die tuin allemaal te lachen enzo. en uiteindelijk kusje en weggefietst. eentje dacht dat ie wel kon fietsen in dat steegje en lag na 2 seconden al ergens in een heg 3 meter verderop
![]()
![]()
nwja iedereen ff lachen en verder gefietst. ik heb ondertussen(zelfde persoon waarmee ik die fles heb gedeeld) zover gekregen dat hij rechtdoor moest fietsen
dus ik met iemand anders netjes rechtsaf en die andere rijd zo bijna de sloot in
wij: LOL hij: wtf, dit is echt neit grappig. nouw hup verderfietsen en dezelfde persoon knalde 20 meter verderop tegen een stoeprandje beng! op ze bek en lag een beetje stil. wij: LOL hij:
ff wakker geschopt en weer verder gefietst.
thuis veilig aangekomen sbs6 op t was 2 uur snachts ofzo dus was het pr0n![]()
![]()
![]()
foute humor en nog een biertje open
daarna lekker geslapen en volgende dag was er niks aan de hand
![]()
niet kotsen ofzo.
Die goede ouwe tijden waar de wereld na twee biertjes al begon te draaien en je nog geen rijbewijs had en dus altíjd dronken kon wordenquote:
Heb je 3 flessen vodka voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef B_BOY het volgende:
kga vanaaf een poging doen om dronken te worden maar ik heb maar 15e :S
dit is nou eeen echt mooi verhaal vind ik. vooral hoe je moeder het zei waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:02 schreef SimtekF1 het volgende:
2 weken geleden was m'n jas weg terwijl ik hem toch echt op had laten hangen.
Veel gezeik en gezeur, ik mocht zelf over de bar, naar boven kijken of m'n jas er hing.
Ik was er zeker van, hij moest er gewoon hangen want ik had hem echt 100% zeker weten niet langs zien komen.
Uiteindelijk heb ik hem niet gevonden dus ik was redelijk pissed, vooral omdat er een stuk of 10 sleutels inzaten.
Nah, half 4 thuis, m'n ma wakker gebeld want ik had geen sleutel.
Die was helemaal pissed en toen ik het uitgelegd had werd ze nog bozer.
Ma: "je jas hangt hier verdomme gewoon aan de kapstok.. eikel!!"
Ik: en toen werd alles duidelijk.
M'n jas hing thuis, ik had een vest aangedaan en die hing daar dus.
Zo gek was het dus helemaal niet dat ik mijn jas daar niet kon vinden.
De volgende dag terug geweest en jawel, mijn vest hing er nog.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:06 schreef Zonnebril het volgende:
3 weken geleden kon ik mijn fiets niet meer vinden. Ik overal zoeken, rond half 5 nog niet gevonden..
Ik naar huislopen samen met een vriendinnetje
stond die thuis.![]()
![]()
poging doen te dronken wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je 3 flessen vodka voor
Ik ga morgen een goeie poging doen, vanavond hou ik het bij 3 glazen ofzo, want morgen voetbal
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:11 schreef B_BOY het volgende:
SCHOOLFEEST zonder alcohol of wat?
klinkt beetje triest.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:11 schreef B_BOY het volgende:
SCHOOLFEEST zonder alcohol of wat?
klinkt beetje triest.
Echt mannen kotsen nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:49 schreef Monotomo het volgende:
Gister schoolfeest. Om 6 uur van huis weggegaan richting boerendorp (14 km). Onderweg met ze 3e 4 flessen Martini
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Dat was mijn verhaal..![]()
Ik ben het levende bewijsquote:
Daar weet jij helemaal niks vanquote:
Ja weet ik, maar je moest echt 3x laden voor er eindelijk een kogel inzatquote:Op zondag 5 november 2006 12:27 schreef Jeff89 het volgende:
BB guns zijn meestal pistolen.. Dus dan speel je best wel altijd prijs
quote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef robbedoush het volgende:
laatst had ik 2 breezers genuttigd
vooral als je ze een breezer geeft.quote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef robbedoush het volgende:
tuurlijk
iedereen mag breezersletjes aanraken
Omg hoe oud ben je?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef gateh het volgende:
wat een lang kudverhaal
AR gaat vanavond, donderdag, vrijdag geheel dood. Posten hier wordt derhalve ook een zaak van doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:59 schreef Borkydude het volgende:
* Borkydude heeft zin in het weekend
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:24 schreef valek het volgende:
Ben een paar weken geleden wakker geworden langs een lelijk wijf, toen ik savonds van te voren gruwelijk veel had gezopen. Ook niet echt handig. Maar ja.
De oplossing (het werkt zelf getest) van waxine lichtje overstappen op kleine kaars die je zo snijd dat hij spits toe loopt zodat het kaarse vet omlaag kan strome is wel poetse zodra je besluit er tog eel lampje in te zettenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, opzich ook wel een mooi verhaal. Het vervelende is dat bij ultieme lamheid de redenatie terugkomt, ik vergeet alleen ff dat het de vorige keer ook al niet werkte![]()
M'n lamp kan open, lampje eruit, waxinelichtje met een mes een beetje verkleinen, ding aan en erin vast smelten. Glaasje erop en dan fietsen... en licht. Zodra je echter maar het minste of gerichtste slingerd verzuipt het ding in z'n eigen kaarsvet![]()
Die is mooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 november 2006 17:07 schreef El_Rolando het volgende:
Ik nam een keer een slok van een biertje, en toen liet ik een boer.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:21 schreef Zuen het volgende:
Ik was gister zo bezopen dat ik het schoolfeest niet binnenkwam
Heiden !!quote:Op zondag 19 november 2006 17:07 schreef El_Rolando het volgende:
Ik nam een keer een slok van een biertje, en toen liet ik een boer.![]()
We kunnen gewoon een keer een Fok!verdrink je avond-meet houden natuurlijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dan krijg je van die liegverhalen
Alsof je die niet sowieso krijgtquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dan krijg je van die liegverhalen
nee een meeting midden in nederland op een camping oid, heel veel bier en dan gewoon met z'n allen ergenss heen gaan en dan kijken wie het vetste meemaaktquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:43 schreef Borkydude het volgende:
Idee voor een Dronken Avonturen Contest, welke het vetst is?
Das op 4 januari toch al?quote:Op zondag 10 december 2006 12:08 schreef C2C het volgende:
[..]
nee een meeting midden in nederland op een camping oid, heel veel bier en dan gewoon met z'n allen ergenss heen gaan en dan kijken wie het vetste meemaakt![]()
komt me bekend voor:Pquote:Op zondag 10 december 2006 19:18 schreef Borkydude het volgende:
Vet verhaal
Ik denk idd soms ook van "ik drink nooit meer" maar daar kom je toch op terug
Hey, een mede-Delftenaarquote:Op zondag 10 december 2006 19:16 schreef waht het volgende:
(...)
Okeej, zal k onthoudenquote:Op maandag 11 december 2006 14:36 schreef nzw het volgende:
[....]
kortom ga niet met je dronke hoofd op een overvolle tafel danse
dan ben je echt wel dom heequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:09 schreef DWJ111 het volgende:
Ik heb zoveel mooie verhalen, we hebben er altijd wel 1tje die zo ladderzat is dat de rest dubbel ligt van het lachen, hier eentje, was in maart:
We gingen dus met z'n 3en ff lekker naar de kroeg, we waren net begonnen met uitgaan enzo dus alles voelden we nog wel zitten.![]()
Na daar lekker hebben te zitten tanken kwam een vriend van me met het idee op even langs het industrieterein te gaan. Dat deden we wel vaker, beetje vuurwerk afsteken enzo, altijd wel lache.
Maarja, we gingen dus fietsen, we waren allemaal zo dronken als een rietje dus constant over de weg fietsen, zingen schreeuwen en kut roepen, altijd leuk.
Kwamen we daar aan, fiets in de bosjes en daar lekker rondjes lopen. Die vriend van me was dus zooo bezopen, niet normaal. Die ging op een gegeven moment over z'n nek en ging er lekker naast zitten, wij lachen en foto's maken enzo.
Toen hadden we hem omgepraat en gingen we weer verder lopen, hij de hele tijd huppelen en liedjes zingen van kabouter-plop niveau. Bij elke auto sprongen we weg omdat het beveiliging kon zijn, je mag daar niet komen namelijk.
Dus, we lopen daar, hij om de 10 meter opvallen en liggen. Op een gegeven moment heb ik z'n veters nog moeten strikken omdat hij niet verder wilde.![]()
We hadden er na een uurtje ofzo genoeg van en gingen weer naar huis, toen kwamen we op een hele lange straat. Die dronken malloot pakt dus een hand grind en smijt die vol tegen een raam van zo een bedrijf aan.
Ik zo boos, komt er net beveiliging aanrijden, wij met zn 3en opsplitsen, ik sprong de prikkelbosjes in, grote fout.![]()
Andere vriend van me ging achter een auto schuilen en die andere ging achter mij aan.
Er zat dus ongeveer 50 meter tussen ons, hij kruipt dus zo met z'n rug boven de bosjes uitstekent naar mij toe met het idee dat die gozer in die wagen dat niet ziet.
Hij ligt daar dus naast mij, die auto reed meedere keren langs en op een gegeven moment ging hij parkeren met de koplampen op de bosjes waar wij in lagen terecht.
We raakten helemaal in paniek maar konden geen kant uit, wij die andere gozer opbellen van rij langs met je fietst en laat m achter je aan gaan, ga zingen ofzo, doe een dansje!![]()
Hij dus langsfietsen, wagen doet niks. Naja, dan maar blijven liggen en hopen dat ie weggaat![]()
Na een kwartiertje was ik wel gewend aan de prikkels en had ik zoiets van "als ik hier toch lig kunnen we net zo goed lol hebben". Dus ik zo lekker verhalen en moppen vertellen aan die andere gozer, hij kon er de humor niet van inzien.![]()
Na een halfuur ofzo daar gelegen te hebben hoorden we allemaal andere auto's aan komen rijden, deuren die dichtslaan en mensen die praten.
Ik had meteen door dat dat niet echt een goed teken was. Half minuutje later worden we dus aangesproken "heren, willen jullie even opstaan?"
Vriend van me staat op, ik zeg zo "ja, ik zou wel willen maar ik zit een beetje vast hiero.." Word ik dus zo met geweld de bosjes uitgetrokken door 2 agenten.
Kijk ik zo om me heen, lopen er een stuk of 6-8 van die wouten rond, schrok me de tyfus![]()
Stond al een busje voor ons klaar, mochten we fijn instappen.
Leek me een leuk idee om dat alles op te nemen met m'n telefoon, heb ik dus ook gedaan![]()
Maarja, nadat we namen en nummers hadden uitgewisseld was het tijd dat onze blauwe vrienden ons thuis ging brengen.
Wilden zij per se, ik zo van NNEEEE m'n fietst staat hier nog enzo, vonden ze geen goeie reden.
Als eerst werd die maat van me thuisgebracht, ik zo heel blij in mn eentje in de bus filmpjes opnemen en roepen van "zie mij in de plisiebus!".![]()
Ook ff op de voicemail van die andere maat ingesproken dat hij niet meer op ons hoefde te wachten aangezien we een enkeltje naar huis kregen aangeboden.
Maarja, heel leuk en aardig dus. Toen kwamen ze weer binnen, vraagt die gozer heel chagarijnig van "WAT DEED JIJ DAAR?!?".
Ik helemaal in paniek, snel mijn gesprekgeschiedenis wissen, telefoon wegstoppen, zeg ik zo heel droog "spelletje spelen"![]()
Zat hij weer van "nee, wat deden jullie op het industrieterein?" ik dus zo zeggen van, leek ons wel grappig om daar ff te hangen en dat dit niet echt precies de bedoeling was, maar das logisch![]()
Toen begon de langste autorit van mijn leven, ik allemaal lulsmoezen uitproberen van waarom ze mij beter niet thuis konden brengen, eerst van "vinden mn ouders niet zo fijn, die liggen nu te slapen" was 3 uur 's nachts.
Ik kan me ook nog vaag wat herinneren over bezineverbruik en het broeikaseffect, maar dat werkte ook niet_O-
Dus ja, ik begon me langzamerhand wel af te vragen wat er met mij ging gebeuren, werd het bureau halt of gewoon een geel papiertje?
Ik vragen dus, ook opnemen omdat ik bewijs wilde de volgende dag wilde het erger worden dan zij tegen me zeiden.
Ik zo "krijg ik boete?" hij zo "nee"
Ik zo "krijg ik halt straf?" hij zo "néé"
Ik zo "heb ik nu strafblad?" hij zo "NEE"
Dus ik blij, wilde ff praatje met ze maken, die bestuurder was wel aardig maar niet erg spraakzaam, die bijrijder was echt een brombeer.
Viel me nog op dat ze een heel mooi navigatiesysteem hadden, had ik nog gezegt, deed ze niet zoveel![]()
Toen zag ik op een gegeven moment dat die bijrijder geen gordel om had, ik dus helemaal spacen van jullie agenten horen het goeie voorbeeld te geven en ik heb m'n gordel om en JIJ niet!
Dus die agent doet z'n gordel na een potje zeiken eindelijk om![]()
Die bestuurder vond het helemaal geweldig dat ik die andere agent met m'n dronken kop liep te dissen![]()
Maar toen het moeilijkste van alles: we waren bij mn huis aangekomen. Wij uitstappen, sta ik daar voor mn deur met aan elke kant een agent, zal wel leuk beeld geweest zijn, bellen ze aan.
Wij wachten...
Bellen nog een keer aan..
Nog meer wachten..
.....
...
TINGELELINGELINGELINGELINGELINGELING hing ik aan de deurbel hoor![]()
Werd nog steeds niet opens gedaan. Dus ik zeg zo "blijkbaar willen ze niet open doen, zullen het hier dan maar bij laten?"![]()
Zegt die wout, nou ik wil je ouders spreken, anders doe ik de sirenes wel ff aan, ik zo nadenken: politiebus-->sirenes-->lawaai-->3 uur-->slapen-->hele buurt-->word wakker van lawaai-->worden boos op ouders-->ouders boos op mij.
Dus ik zeg zo, laten we dat maar niet doen! Dus ik snel ff achterom, ga zo naar boven m'n ouders kamer binnen.
Gesprek ging echt zo:
Pap?..
Hmn..
Pap?..
Hmn..
PAP!?!?
Mja?..
Kan je even naar beneden komen? Er wil iemand met je spreken.
Huh? Wie dan?
Ja een man..
Wie dan???
Ja de euh.. politie
WAT? WAAROM?
ja euh.. ik was ergens waar ik niet mocht wezen
Godverdomme altijd wat met jou
![]()
Dus wij naar beneden, staat oom agent nog voor de deur, doet z'n verhaal "Ja uw zoon was samen met een paar anderen onder invloed verstoppertje aan het spelen op het industrieterein."
Ik stond er echt zo naast: "verstoppertje?.."![]()
Die wout mij aankijken, toen ging er wel een belletje rinkelen dat ik beter m'n muil kon houden![]()
Dus ik ga in de woonkamer zitten, afvragend hoe boos mijn pa wel niet zou worden. Komt hij de kamer binnenlopen, vraagt ie zo "wat vind jij hier nou van?"
Ik dus zeggen wat een kutstreek ik het van die mensen vind en helemaal overdreven en dat die klotelijers mijn fiets daar gewoon hebben laten staan![]()
Zegt hij zo "ja eigenlijk wel, beetje overdreven, maarja, ik ga slapen"![]()
Ik heel blij natuurlijk![]()
Volgende ochtend durfde ik m'n bed niet uit te komen van schaamte, heb de dag erna mijn eigen verdraaide versie 2x moeten vertellen op een familie verjaardag (in mijn eigen versie is het allemaal hún schuld, het mooie is, is dat ze het allemaal slikken)
En 3 weken daarna ook weer op mijn verjaardag een paar keer, en ik heb weken lang elke dag flauwe grapjes over politiebussen moeten aanhoren.
Achteraf was het allemaal wel lachen maar het ergste vond ik nog wel dat ik een uur mocht lopen om m'n fiets op te halen![]()
Ja idd, maar een vriend van me doet soms wel dommere dingen..quote:
triest verhaalquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Ice_Ice het volgende:
naja ik heb dr zelf ook wel eentje dan.
Lang geleden toen ik nog niet goed wist hoe ik me moest gedragen was ik een keer met een paar mensen lekker bier aan het drinken op een beachparty in het mooie Roermond, naja wij eenmaal goed onzelf bezat daaro dachten we van beter gaan we weg. dus wij komen buiten staat de hele straat vol met mijn blauwe vrienden.
wij hadden allemaal van die gejatte pauperfietsen van roermond centraal station dus wij gingen maar lopen aangezien we geen licht hadden.
bedenkt een een maat ineens dat ie moet pissen, dus voor wij het wisten trekt ie zijn gulp open en pist ie over de motorkap+voorruit van een politie busje waar nog 2 wouten inzaten, ze deden zelfs hun ruitenwissers aan. toen moest ik daar zo hard om lachen dat ik omviel met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal waardoor echt heel pijn had maar het nieteens doorhad vanwege de drank.
de volgende ochtend moest ik naar de dokter omdat ik alles dubbel bleef zien, toen had ik dus een lichte hersenschudding, gelukkig was dit de laatste avond van onze vakantie want ik mocht van de dokter geen bier meer drinken
naja waar was ik:
dus die juten stappen uit en zeggen zo ja jullie 3 hierkomen nu. nou dus die maat van mij het spijt me zo agent sorry dit sorry dat, dus die wout zo "nu ben je pas echt de sjaak"
mijn maat zo " krijg ik een bekeuring" die wout "wat is je naam" hij weer "ik wil geen bekeuring"
die wout "wat is je naam" hij weer "ik heb geen geld" dus wij daar op de achtergrond helemaal dubbel van het lachen vraagt die juut aan mij wat zijn naam is. dus ik die geven want hij was toch wel de sjaak.
vraagt die juut weer aan mijn maat "waar woon je" hij weer "ik wil echt geen bekeuring"
dus dan flipt die juut echt vet hard weet je wel, hij zo als je nog een keer geen antwoord geeft op een vraag van mij mag je mee en slaap je maar in de cel totdat je weer nuchter bent.
naja toen was het niet zo grappig meer en kreeg ie 50 euro bekeuring + een brief aan zijn ouders over misgedragingen enzo.
naja maargoed het mooiste komt nog, even verderop denken de overgebleven 3 mensen wij hebben zin in eten, dus andere maat zegt ik ga ff pinnen, dus hij drukt op 20 euro weet je wel en krijgt ook 20 euro.
dus ineens flipt ie helemaal weetjewel tegen die pinautomaat dus hij zegt dit::
"godverdomme die pinautomaat probeerd me te naaaaaien ik wil meeeeeeeeeeeeer!"
en hij trekt zijn gulp open en zijkt er helemaal overheen.
ik en die andere kerel moesten dus ook pissen dus wij beetje ernaast pissen weetjewel.
horen we ineens "tatuuuu tatuu" en zien we blauwe lichten, dus ik zo "kanker nu zijn we zoooo hard de lul" dus wij daar keihard om lachen, sloeg dus echt helemaal nergens op.
nou dus diezelfde wout speest em nog hard als daarvoor en begint helemaal te schreuwen tegen ons.
kreeg die maat van de pinautomaat 150 euro bekeuring en ik en die andere kerel 75 voor medeplichtigheid.
dus wij maar aardig doen tegen die juut want hij was echt heeel hard aan het schreeuwen en met zijn zaklamp in ons gezicht aan het schijnen. en zei van "jullie hebben zo'n geluk dat jullie niet opgepakt gaan worden door mij want dan zul je het zoooooo hard bezuren"
naja nadat we dat allemaal hadden afgehandeld en die kerel van de 150 zijn bekeuring had verscheurt voor die juut gingen we verder lopen door Roermond richting onze camping over een viaduct over de rijn ofzo heen.
toen moest ik dus kotsen echt heel hard dus dat ff lekker van het viaduct af gedaan en daarna hebben we 30 minuten daar op het fietspad krom gelegen van het lachen waarna we terug zijn gegaan.
de volgende ochtend werden we vrij hard uitgelachen door de rest van de groep om al die bekeuringen
voor de duidelijkheidquote:Op maandag 1 januari 2007 12:46 schreef robbedoush het volgende:
nieuwe
op een fiets rijden zonder band
Dit is wel kansloos zeg, zoek een leven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Ice_Ice het volgende:
-verhaal-
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:21 schreef Zuen het volgende:
Ik was gister zo bezopen dat ik het schoolfeest niet binnenkwam
Mietjequote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Afzuigkap het volgende:
Uhm was vrijdagnacht nog samen met een dronken vriendin. Ze moest op mij steunen e.d. en we moesten van de tram naar mijn huis lopen. Zelf was ik een beetje aangeschoten. Er kwam een groepje negers van een stuk of 3/4 langs ons aan de andere kant van de straat en die begonnen dingen te roepen al "Hey ben je dronken ofzo? Probeer eens recht te lopen" enz. en mijn vriendin ging daar in haar donken buitje op in natuurlijk. Ik maar dingen zeggen als "Loop nou maar gewoon door" en "laat het nou maar", maar nee. Op een gegeven moment liepen ze achter ons en begonnen wij met rennen. Hun achter ons aanrennen. Komen we in een hele lange straat waar ze ons wel in zouden halen dus verstopten we ons in een tuintje. We hoorden ze nog tegen elkaar praten over ons. "Ik zag ze hierheen rennen". "Zullen we ze nog zoeken?". "Nee" was gelukkig het antwoord van een ander. Even later hoorden we niks meer van hun en stonden op en toen zag ik mijn moeder aanlopen waarmee we toen even aan de telefoon waren voor het rennen. Het was me het nachtje wel moet ik zeggen.
Nee je staat sterk met twee meisjes, waaronder eentje dronken tegen 3/4 gasten/meiden.quote:
Maar dan nog, wegrennenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Nee je staat sterk met twee meisjes, waaronder eentje dronken tegen 3/4 gasten/meiden.![]()
Ja ik ga lekker relaxed doorlopen terwijl het groepje dat achter me loopt bereid is om me in elkaar te slaan.quote:
Jij gaat rond 1 uur alweer naar huis met O&N?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef DWJ111 het volgende:
Ik heb nog wel een leuke van nieuw jaar, degene waar het over gaat zal niet blij zijn als hij dit leest maar ik post het lekker toch![]()
....
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Jij gaat rond 1 uur alweer naar huis met O&N?
Oh ik dacht dat je dat ongeveer eruit kon opmaken...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat staat nergens?![]()
En de hele post quoten is vrij irritant![]()
Inderdaad:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat ongeveer eruit kon opmaken...
quote:en 1 voor 1 gingen de mensen uit onze groep naar huis.
dit had je volgens mij ook in 1 zin kunnen verwoorden ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef DWJ111 het volgende:
....
vandaag een nieuwjaardsborreltjequote:Op zondag 14 januari 2007 20:01 schreef Ice_Ice het volgende:
of ff lekker wodka atten tot je gaat kotsen dat is ook erg aangenaam zo voor het slapen gaan
wtf is dat? nooit van gehoordquote:Op zondag 14 januari 2007 11:15 schreef robbedoush het volgende:
Sparerib lijn bellen voor het zuipen is een aanrader
Waarom had ie een supersoaker bij zichquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef InProduction het volgende:
. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat.
En toen werd je wakker ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef InProduction het volgende:
We waren op een feest waar ongeveer 200 man in een tent stonden te pilzen. Rond een uur of 7 's morgens werd het weer licht en liep ik zo naar het schip waar we sliepen. Twee anderen zagen me rondzwalken en zouden me wel even naar het schip brengen, maar ze sleepten me de verkeerde kant op en ik wist nog waar mijn schip was. Vlak voor het schip lag een loopplank en die gasten wilden me niet laten gaan, maar ik loop dus zo over die loopplank heen met me bezopen harses en die gasten te schreeuwen.. kom terug kom terug, en ze liepen achter me aan. Ik was onderhand op het schip, maar hun waren niet vertrouwd met zo'n loopplank en ze sodemieterden te water. Gelukkig was het maar een halve meter diep want ze waren pittig dronken
Een ander verhaal.
Ik en een paar maten waren in Tilburg voor een optreden van de Heideroosjes en the Apers in 013. We zaten in het schraalste hotel in Tilburg, tegenover het NS station. Na het (geweldige) optreden gingen we naar de hotelkamer waar we heel lang zaten te praten en te zuipen.
Rond een uur of half 5 hadden we honger en het bier was op.
Ik kijk zo uit ons raam en zie zo een telefoonnummer, maar alleen de eerste 9 cijfers. Een maat van me ging alle combinaties (totaal 10 dus) proberen om die shoarmaboer aan de lijn te krijgen. Na de 5e boze Tilburg-bewoner aan de lijn gehad te hebben kregen we die shoarma tent aan de lijn. We hebben onze 5 riemen, 4 t-shirts en een laken aan elkaar geknoopt om zo onze hele bestelling naar boven te krijgen zonder dat we 4 verdiepingen omlaag moesten via een gammele trap.
Op ongeveer de helft scheurde m'n riem waardoor het eten beneden lag. Ik dus als een gek die trap af te sjezen en het eten te pakken. Ondertussen hadden m'n maten allemaal vershoudzakjes gevuld met water en scheerschuim en die kreeg ik op me harses. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat. We hebben ongeveer een half uur staan kloten, en toen ben ik maar naar boven gegaan.
Ik heb nog nooit zo gelachen
Volgens mij was die tent gewoon aan de overkant van de straat, vandaar het telefoonnummerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Shoarma meneer met standaard een supersoaker op zak
Oh ja, supersoakers klaar hebben liggen in de shoarmatentquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Volgens mij was die tent gewoon aan de overkant van de straat, vandaar het telefoonnummer![]()
Je weet het nooit met die buitenlanders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, supersoakers klaar hebben liggen in de shoarmatent
Nee, nu klinkt het veel geloofwaardiger ;P
sure thing, kidquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef InProduction het volgende:
We waren op een feest waar ongeveer 200 man in een tent stonden te pilzen. Rond een uur of 7 's morgens werd het weer licht en liep ik zo naar het schip waar we sliepen. Twee anderen zagen me rondzwalken en zouden me wel even naar het schip brengen, maar ze sleepten me de verkeerde kant op en ik wist nog waar mijn schip was. Vlak voor het schip lag een loopplank en die gasten wilden me niet laten gaan, maar ik loop dus zo over die loopplank heen met me bezopen harses en die gasten te schreeuwen.. kom terug kom terug, en ze liepen achter me aan. Ik was onderhand op het schip, maar hun waren niet vertrouwd met zo'n loopplank en ze sodemieterden te water. Gelukkig was het maar een halve meter diep want ze waren pittig dronken
Een ander verhaal.
Ik en een paar maten waren in Tilburg voor een optreden van de Heideroosjes en the Apers in 013. We zaten in het schraalste hotel in Tilburg, tegenover het NS station. Na het (geweldige) optreden gingen we naar de hotelkamer waar we heel lang zaten te praten en te zuipen.
Rond een uur of half 5 hadden we honger en het bier was op.
Ik kijk zo uit ons raam en zie zo een telefoonnummer, maar alleen de eerste 9 cijfers. Een maat van me ging alle combinaties (totaal 10 dus) proberen om die shoarmaboer aan de lijn te krijgen. Na de 5e boze Tilburg-bewoner aan de lijn gehad te hebben kregen we die shoarma tent aan de lijn. We hebben onze 5 riemen, 4 t-shirts en een laken aan elkaar geknoopt om zo onze hele bestelling naar boven te krijgen zonder dat we 4 verdiepingen omlaag moesten via een gammele trap.
Op ongeveer de helft scheurde m'n riem waardoor het eten beneden lag. Ik dus als een gek die trap af te sjezen en het eten te pakken. Ondertussen hadden m'n maten allemaal vershoudzakjes gevuld met water en scheerschuim en die kreeg ik op me harses. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat. We hebben ongeveer een half uur staan kloten, en toen ben ik maar naar boven gegaan.
Ik heb nog nooit zo gelachen
kansloos topic iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:30 schreef InProduction het volgende:
@Queen Bee, het was inderdaad die shoarmaboer van de overkant en die had zo'n ding liggen van z'n kinderen ofzo, er zat een bewoond gedeelte boven die tent misschien woonde hij daar.
@ArendBarend:Als je alle verhalen alleen maar kut vind kan je net zo goed een ander topic opzoeken om jezelf te gaan vermaken
Netjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gister avond echt HET lelijkste meisje ooit gezoend
pics?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:
je bent zelf ook niet al te..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:
Rare, bijna zielige, mensenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef robbedoush het volgende:
Ik ga altijd aan dingen voelen waar ik niet aan mag voelen
Bullshit gast,dat heb ik al eens gedaan.. of was het dezelfdequote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:
Vooral die schrammen op het gezicht klinken herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ga ik een keer uit met een goede vriend van me op de fiets naar een plek waar alleen ik de weg naar ken. Wij na het uitgaan dus naar huis, eerst kletter ik op mijn gezicht. Dus opgestaan en wij richting huis, een uurtje fietsen ongeveer. Maar goed, aangezien ik niet helemaal fris was heb ik een afslag gemist, waardoor we totaal de andere kant opgefietst zijn. Uiteindelijk komen we in een of ander dorp aan, waar van die mensen uit een cafe kwamen. Die gasten vroegen of het wel ging met mijn gezicht, ik zo jah, er is toch niets. Ik dus voelen, oh een beetje bloed. Er van uitgaande dat ik dus een bloedneus had en er verder niets was. Uiteindelijk die mensen maar gevraagd waar we ergens waren en waar we heen moesten. Wij naar huis fietsen, ongeveer drie uurtjes over gedaan.
De dag erna, ik loop naar beneden om naar het toilet te gaan. Vrij veel hoofdpijn en de gedachte dat het best een heftige droom was vannacht. Kijk ik in de spiegel, mijn hele bovenlip open geschaafd, net als de zijkant van mijn neus. Oei, die vriend van me ook nog eens foto's gemaakt. Gelukkig vond ik het allemaal lachen. Dat is dus een van mijn heftige verhalen
Eensch!quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:47 schreef Adhelbert het volgende:
Ik hoop dat je maat niet gezopen had want dronken op een scooter is kansloos gevaarlijk.
Net zo kansloos als met alcohol op achter het stuur trouwens.
quote:Geerd
tering leer ff een paar biertjes drinken of drink niks jezus.
Naah, volgens mij is het niet om te vertellen hoeveel je door elkaar gedronken hebt, of hóe dronken je was, of hoeveel je gekotst hebt, maar de avonturen die je 's nachts beleefd terwijl je dronken bent.quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:08 schreef FreeShooter het volgende:
Nee, jongen weet zich goed in te houden als die op de scooter gaat. Wilt die echt lam worden, gaat die fietsen
Het was serieus ja![]()
[..]
![]()
Jij hebt zeker nog nooit gekotst? Drink genoeg en je gaat vanzelf kotsen, ik kan best veel op maar teveel zooi bij elkaar gaat gewoon fout. Daar is dit topic toch voor?![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 02:53 schreef SmartyPantsDash het volgende:
doet me denken aan mijn kerstgala van mijn middelbare school.
Helaas kan ik me vrij weinig herinneren van na het eten aangezien het niet te vreten was(we moesten allemaal zelf gerechten meenemen enzo) en ik daarvoor redelijk ingedronken was met Coebergh en bier en vervolgens allemaal wijn opzoop op het gala die niemand moest.
altijd leuk, kinderen die niets gewend zijn en dan aan de sterke meuk gaanquote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bryansd het volgende:
-verhaal-
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bryansd het volgende:
-bla-
Ow zo'n verhaal ken ik ook nog wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:54 schreef sanni het volgende:
Ooit na -schrik niet 50 shotjes= wodka&whiskey- heb ik een of ander blond wijf
meegenomen om ff lekker te gaan bekken. Schijnbaar vond ze mij ook leuk maar
op het moment dat ik lekker wilde bekken moest ik kotsen.![]()
haha meen je nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zelf helemaal de weg kwijt geweest, maar wel andere mensen af zien gljden. Het mooiste verhaal is wel de liliputter in de sneeuw.
Twee jaar geleden begin maart. Een vriend en ik waren in een kroeg geweest die iets buiten het dorp lag. Toen we terug naar het dorp fietsten, zagen we iets in de berm liggen. Het was iets donkers (vuilniszak ofzo) en we zouden al doorfietsen. Totdat het ook nog bewoog. Er lag een flink pak sneeuw dus wij maar es kijken wat daar in de sneeuw lag. Het bleek een liliputter te zijn die helemaal van de wereld was. Ik denk dat het ook niet alleen drank was. Wij haar maar naar huis gebracht. Op het achterbankje gezet en ik moest haar vasthouden, want anders donderde ze er weer af. Na een half uurtje bij haar thuis. Deur van haar appartementje opengedaan, haar binnen neergezet en weggegaan. Ik denk dat we daar een mensenleven gered hebben, want het was die nacht een graadje of 10 onder nul.
lang leve lsd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zelf helemaal de weg kwijt geweest, maar wel andere mensen af zien gljden. Het mooiste verhaal is wel de liliputter in de sneeuw.
Twee jaar geleden begin maart. Een vriend en ik waren in een kroeg geweest die iets buiten het dorp lag. Toen we terug naar het dorp fietsten, zagen we iets in de berm liggen. Het was iets donkers (vuilniszak ofzo) en we zouden al doorfietsen. Totdat het ook nog bewoog. Er lag een flink pak sneeuw dus wij maar es kijken wat daar in de sneeuw lag. Het bleek een liliputter te zijn die helemaal van de wereld was. Ik denk dat het ook niet alleen drank was. Wij haar maar naar huis gebracht. Op het achterbankje gezet en ik moest haar vasthouden, want anders donderde ze er weer af. Na een half uurtje bij haar thuis. Deur van haar appartementje opengedaan, haar binnen neergezet en weggegaan. Ik denk dat we daar een mensenleven gered hebben, want het was die nacht een graadje of 10 onder nul.
Uithoornquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef gateh het volgende:
Domme hoer.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Ms_love het volgende:
vrijdagavond teveel gedronken,, beetje veel teveel! K weet der weinig meer van, en t schijnt dat ik dingen heb gedaan met een jongen,, K zou alleen niet weten wat.. Handig is dat altijdd,, Maarja eigen domme schuldd moet ik maar niet zoveel drinken. k weet nieteens meer hoe ik thuis ben gekomen en toen ik wakker werd kwam ik derachter dat ik m'n bh niet meer aan had en die had ik dus echt wel aan voordat ik ging drinken!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zit kankerhard te genieten van elk verhaal.
Hahahahaha, gothics mogen geen bier!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
!
maar dit er ook leuk uit hoor
blikjes amstel bier![]()
Jaahh,, vrij d0mme actie vn J,,quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Ms_love het volgende:
vrijdagavond teveel gedronken,, beetje veel teveel! K weet der weinig meer van, en t schijnt dat ik dingen heb gedaan met een jongen,, K zou alleen niet weten wat.. Handig is dat altijdd,, Maarja eigen domme schuldd moet ik maar niet zoveel drinken. k weet nieteens meer hoe ik thuis ben gekomen en toen ik wakker werd kwam ik derachter dat ik m'n bh niet meer aan had en die had ik dus echt wel aan voordat ik ging drinken!![]()
Toen we een keer dronken waren op vakantie fietsen we naar huis langs een appelgaard. Ik wist dat hier lekkere appels hingen. Ik klom over het prikkeldraad en bleef hangen, maar de boer had er smeerolie opgedaan dus dat zat nu op me. M'n vrienden gingen ook plukken en er ontstond een gevecht. Één kreeg een appel in z'n gezicht en kreeg een bloedneus. Toen gingen we naar het tankstation.quote:Op maandag 26 maart 2007 03:29 schreef r3gi3boy het volgende:
Een paar jaartjes terug kwam ik na een avondje stappen met vrienden op de terugweg met de fiets langs een appelveldje. Ik fietste die route vaak alleen 's nachts terug en ik was al vaker gestopt om een appeltje te plukken. Ditmaal was ik dus met twee maten en ik attendeerde ze op de aanwezigheid van rijpe, sappige appels die gewoon wachtten geplukt te worden. Het enige wat ons tegenhield was een miezerig draadje prikkeldraad. Omdat ik al eerder daar appels had geplukt wist ik hoe makkelijk ik eroverheen kon komen en zonder er bij na te denken smeet ik m'n fiets in de berm en nam een goeie aanloop. Ik sprong, m'n broek bleef haken en ik viel op 't prikkeldraad. "kut", dacht ik. Wat bleek, de appelboer was blijkbaar op de hoogte van de populariteit van zijn veld en had het hele prikkeldraad ingesmeerd met smeerolie! Ik onder de smeerolie, mijn maten in een deuk.
We lieten ons er niet door tegenhouden en stonden een paar minuutjes later drifig appels te plukken.
"ritsel, pof" hoorde ik naast me. "ritsel, ritsel, pof, pof". M'n maten stonden van een paar rijen verder onderhands appels naar me te gooien. Ik dacht nog, wat zonde van die appels. Maargoed, we waren zat en ook ik gooide er een paar terug. Een waar appelgevecht ontstaat en appels gaan heen en weer, niet meer onderhands maar op volle kracht door het struikgewas van de bomen heen. Ik smijt op volle kracht en opeens hoor ik "AUW, KUT". Het ritselen houd op en m'n maten komen achter de appelboompjes tevoorschijn. Zie ik tot mijn verbazing er 1 zijn hand op z'n neus houden. We gaan in het licht van een lantaarnpaal staan en ik zie dat, in volle teugen, er stromen bloed uit z'n neus gieten. Z'n handen, z'n jas, z'n broek, alles zit onder het bloed. Gelukkig was er een tankstation dichtbij en vonden we papier om het bloeden tegen te gaan. De pret was voorbij en met een appeltje in de hand zijn we in stilte verder naar huis gereden:)
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Toen we een keer dronken waren op vakantie fietsen we naar huis langs een appelgaard. Ik wist dat hier lekkere appels hingen. Ik klom over het prikkeldraad en bleef hangen, maar de boer had er smeerolie opgedaan dus dat zat nu op me. M'n vrienden gingen ook plukken en er ontstond een gevecht. Één kreeg een appel in z'n gezicht en kreeg een bloedneus. Toen gingen we naar het tankstation.
Tering, moeilijk hè? Een verhaal samenvatten?![]()
Nooit gehoord van een beetje spanning opbouwen?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Toen we een keer dronken waren op vakantie fietsen we naar huis langs een appelgaard. Ik wist dat hier lekkere appels hingen. Ik klom over het prikkeldraad en bleef hangen, maar de boer had er smeerolie opgedaan dus dat zat nu op me. M'n vrienden gingen ook plukken en er ontstond een gevecht. Één kreeg een appel in z'n gezicht en kreeg een bloedneus. Toen gingen we naar het tankstation.
Tering, moeilijk hè? Een verhaal samenvatten?![]()
Doet me denken aan bij mij. Was toen naar feest van mn oom en tante die 25 jaar(volgens mij) getrouwd waren. Nouja k had er niet veel van verwacht en zei in de auto al dat ik vroeg naar huis wilde. Was mn neef er met een paar vrienden, nouja hangtafeltje, obers die t bier maar bleven serveren. Je 1e biertje was nog niet op of de volgende was er al. Had ondertussen al afgesproken dat ik bij mn neef zou blijven slapen want ik wilde nog wel ff doorgaan. Op een gegeven moment heeft mn moeder me in de auto gelegd omdat ik helemaal lam was. Nouja daar hele tijd gelegen, gingen we naar huis (ik naar mn neef dus). Komen ze me uit de auto halen, ik stap uit, kots de hele straat onder. Recht voor de neus van mn familiequote:Op dinsdag 3 april 2007 02:20 schreef Hijacking het volgende:
Ik had een feest in een boeren gehucht ( 20 min fietsen voor ons )
Dus wij er naar toe daar aangekomen was het feest redelijk kut saai dus krijg je idiote zuip spellen.
Rode vodka bier en allemaal andere troep gezopen. Op de terug weg hebben maten van mij van een kinder glijbaan afgezekenen hebben we een verkeersbord uit de grond getrokken.
Maar het ergste was dat mijn ouders me de volgende dag om half 10 ! wakker maakten omdat ik een brunch had. Ik was het zelf helemaal vergeten maarja toch wat gegeten voelde me knap beroerd dus ik stap in de auto met familie er in en de auto maakt een bocht ( uit parkeren ) en kotst zo alles er uit ( kon gelukkig nog snel de deur open doen ) en dat midden voor ons huis terwijl al mn familie dat zag![]()
Dit is gewoon een fiets die in de sloot lag en jij dacht zeker van: Laat ik er eens een leuk verhaaltje voor op FOK! bij verzinnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:44 schreef Gewas het volgende:
We kwamen terug van het derde cafe toen me vrienden en ik best dronken waren. Twee vrienden begonnen onderweg op de fiets tegen elkaar aan te trappen en opeens stopten ze. De een begon op de fiets van de ander te stampen en andersom. Opeens word er een boos en flikkert zo die fiets van die ander in het water en die ander doet hetzelfde met die fiets van die ander.We stonden daar en niemand begreep er meer wat van wat er gebeurt was en toen zijn we naar huis gegaan.
Hier is een foto van een van de fietsen:
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op maandag 28 mei 2007 18:58 schreef Ice_Ice het volgende:
"er zit iets op je schoenen..."
Herkenbaar... één keer gehad, nog steeds een kutgevoel aan overgehoudenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Toempf het volgende:
Als ik dronken ben 's avonds laat ben ik meestal ook helemaal verrot en wil ik gaan slapen, maar dan moet je nog een eind naar huis fietsen. ik word met enige regelmaat wakker in de berm of op een bankje. de laatste keer zat ik nog op mijn fiets, en ik was leunend tegen een lantaarnpaal in slaap gevallen.![]()
ERG herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Toempf het volgende:
Als ik dronken ben 's avonds laat ben ik meestal ook helemaal verrot en wil ik gaan slapen, maar dan moet je nog een eind naar huis fietsen.
idd, het ziet er namelijk niet echt donker uit daarquote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een fiets die in de sloot lag en jij dacht zeker van: Laat ik er eens een leuk verhaaltje voor op FOK! bij verzinnen![]()
Ik heb de foto ook de dag erna genomen. Denk je dat ik als ik uitga een fototoestel meeneem.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:45 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
idd, het ziet er namelijk niet echt donker uit daar
Of het was al licht toen je thuiskwamquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb de foto ook de dag erna genomen. Denk je dat ik als ik uitga een fototoestel meeneem.
Das niet zo moeilijk de laatste tijd, 4 uur sochtends al licht of zoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:20 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Of het was al licht toen je thuiskwamHeb ik ook weleens.
K weet niet hoor, maar als je nog precies alle details weet denk ik eerder dat je aangeschoten was dan dronkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:[verhaal
Goed bij deze, nog 2 leuke verhalen. Alleen zijn deze 2 verhalen itt mijn eerste verhaal voor een deel gebaseerd op wat anderen mij verteld hebben en op een filmpje wat iemand van mij gemaakt heeft en op youtube heeft gezet (ja, ik sta nu op youtube terwijl ik mezelf met m'n eigen kots zit in te zepen jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Vond ikzelf ook, vandaar dat ik als ik tijd heb (ben nu op m'n werk) ff een paar verhalen post over toen ik echt dronken was
Met alle respect, maar dan ben je best wel een held. 2 liter bier = 8 glazen, 2 liter baco minstens 8 glazen en 4 wijn is 4 glazen, dat is dus minstens 20 glazen in anderhalf uur (en probably meer) wat me vrij onwaarschijnlijk lijktquote:in anderhalve uur tijd 2 liter bier, 2 liter baco en 4 glazen wijn
De volgende dag werd mij dit verteld, ik dacht namelijk ook dat het een stukje minder wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dan ben je best wel een held. 2 liter bier = 8 glazen, 2 liter baco minstens 8 glazen en 4 wijn is 4 glazen, dat is dus minstens 20 glazen in anderhalf uur (en probably meer) wat me vrij onwaarschijnlijk lijkt
Verder wel tof verhaal en dat je het niet erg vind om op YT te staan, ik had minder enthousiast gereageerd
quote:Op maandag 10 september 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een meiske gezoend tijdens het uitgaan terwijl ik daarvoor had lopen kotsen
Herkenbaar @ vorig weekend.quote:Op maandag 10 september 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een meiske gezoend tijdens het uitgaan terwijl ik daarvoor had lopen kotsen
Ze herkenbaar, gebeurt me ook regelmatig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:14 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Herkenbaar @ vorig weekend.Nu beetje mee aan het aanpappen, volgens mij weet ze het nog steeds niet.
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |