abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 01:17:49 #101
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_43314433
bobben is stoerder!
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_43322546
De Golf-petje-sjonnnies zouden zeggen dat BERTen stoerder is
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_43344164
juist.
pi_43347689
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef gateh het volgende:
wat een lang kudverhaal
Omg hoe oud ben je?
02.00
  zondag 12 november 2006 @ 14:25:26 #105
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_43476177
Ik ben brak... kut...
Vannacht met een vriend flink door staan/zitten/liggen zakken, en darna terug naar huis fietsen. Resultaat; paar keer van mn fiets gedonderd, 2 kapotte spaken en een verbogen stuur
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_43545738
* Borkydude heeft zin in het weekend
pi_43546370
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:59 schreef Borkydude het volgende:
* Borkydude heeft zin in het weekend
AR gaat vanavond, donderdag, vrijdag geheel dood. Posten hier wordt derhalve ook een zaak van doorzettingsvermogen
pi_43546661
Ben een paar weken geleden wakker geworden langs een lelijk wijf, toen ik savonds van te voren gruwelijk veel had gezopen. Ook niet echt handig. Maar ja.
History became legend, legend became myth.
pi_43547020
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:24 schreef valek het volgende:
Ben een paar weken geleden wakker geworden langs een lelijk wijf, toen ik savonds van te voren gruwelijk veel had gezopen. Ook niet echt handig. Maar ja.
Geflasht
  zaterdag 18 november 2006 @ 03:28:09 #110
162001 Crazy_Pirate
!!je leeft maar 2x!!
pi_43649317
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Nah, opzich ook wel een mooi verhaal. Het vervelende is dat bij ultieme lamheid de redenatie terugkomt, ik vergeet alleen ff dat het de vorige keer ook al niet werkte

M'n lamp kan open, lampje eruit, waxinelichtje met een mes een beetje verkleinen, ding aan en erin vast smelten. Glaasje erop en dan fietsen... en licht. Zodra je echter maar het minste of gerichtste slingerd verzuipt het ding in z'n eigen kaarsvet
De oplossing (het werkt zelf getest) van waxine lichtje overstappen op kleine kaars die je zo snijd dat hij spits toe loopt zodat het kaarse vet omlaag kan strome is wel poetse zodra je besluit er tog eel lampje in te zetten
breakin the back of life so i can pass trough
  zondag 19 november 2006 @ 16:38:10 #111
128056 MrManiak
pi_43688393
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef Autoreply het volgende:

[..]

M'n lamp kan open, lampje eruit, waxinelichtje met een mes een beetje verkleinen, ding aan en erin vast smelten. Glaasje erop en dan fietsen... en licht. Zodra je echter maar het minste of gerichtste slingerd verzuipt het ding in z'n eigen kaarsvet
Die is mooi
Mijn (inte)r(e)views!
pi_43689225
Ik nam een keer een slok van een biertje, en toen liet ik een boer.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  zondag 19 november 2006 @ 17:11:24 #113
128056 MrManiak
pi_43689366
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:07 schreef El_Rolando het volgende:
Mijn (inte)r(e)views!
pi_44276955
Gisteren gingen we opdrachten doen, allemaal zo lam als een aap Wij het park in. Gingen we zwervers zoeken in de bosjes en 1 ging tijgeren in de zandbak Ging nergens over

Kutverhaal, stiekem kick dus
pi_44277619
Ik was gister zo bezopen dat ik het schoolfeest niet binnenkwam
zakelijk
pi_44278735
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:21 schreef Zuen het volgende:
Ik was gister zo bezopen dat ik het schoolfeest niet binnenkwam
Herkenbaar
pi_44279032
Ik was zo lam dat mijn pa me zo op kwam halen, onderweg zei ik dat ie even moest stoppen ik stapte uit en zei tegen hem ik ga weer terug naar het feest en begon te rennen richting mijn school, paar seconden later zat ik alweer in de auto hoor .
zakelijk
pi_44279098
Gister was een vriend van me zo dronken dat hij midden op de weg ( waar je 60km/u mag ) ging liggen

Op zich was het wel geinig, totdat er ineens een auto om de bocht kwam... heeft gelukkig 1 van mn andere vrienden snel gereageerd en 'm van de weg afgetrokken, want anders was tie gewoon blijven liggen

En een paar weken terug:

Bij diezelfde gozer was per ongeluk z'n fiets in de sloot gegooid, dus hij boos enzo, maar moest 'm wel zelf te pakken zien te krijgen. Dus hij springt naar de overkant van de sloot ( was ongeveer 1.5 meter breed ) dus hij redt het net, maar verliest z'n evenwicht dus valt zo achterover Hij dus onder de modder enzo, ijskoud natuurlijk. Heb geloof ik tijden niet zo hard gelachen

[ Bericht 42% gewijzigd door Gebleekte op 09-12-2006 17:29:56 ]
pi_44279257
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:07 schreef El_Rolando het volgende:
Heiden !!
pi_44279641
Idee voor een Dronken Avonturen Contest, welke het vetst is?
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:51:33 #121
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44283061
Dan krijg je van die liegverhalen
pi_44286617
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
We kunnen gewoon een keer een Fok!verdrink je avond-meet houden natuurlijk
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:56:30 #123
157361 jors
stripheld
pi_44287335
tvp
off the wall
  zondag 10 december 2006 @ 00:59:08 #124
97079 Jeff89
Conquer All
pi_44291992
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
Alsof je die niet sowieso krijgt
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 december 2006 @ 01:00:18 #125
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44292015
Ah geouwehoer doe je maar in het slowchat topic
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44297380
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:43 schreef Borkydude het volgende:
Idee voor een Dronken Avonturen Contest, welke het vetst is?
nee een meeting midden in nederland op een camping oid, heel veel bier en dan gewoon met z'n allen ergenss heen gaan en dan kijken wie het vetste meemaakt
pi_44300980
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:08 schreef C2C het volgende:

[..]

nee een meeting midden in nederland op een camping oid, heel veel bier en dan gewoon met z'n allen ergenss heen gaan en dan kijken wie het vetste meemaakt
Das op 4 januari toch al?
pi_44310186
Tijdje terug werd ik geïnaugureerd bij m'n studievereniging, was gewoon standaard shit, btje nat en vies worden en allemaal vage dingen doen. Aan het begin van de avond 10 euro inleggen was onbeperkt bier drinken, dat gebeurde dus ook. Veeeeel te veel bierspelletjes gedaan, telkens maar adten, en uiteindelijk op de jenever overgegaan. En toen was het tijd om maar weer eens terug te gaan naar huis, dus ik iedereen gedag zeggen (veels te vriendelijk) en me jas zoeken, d'r waren nou niet veel jassen maar ik heb zkr een dik kwartier daar staan te zoeken met iemand anders naar me jas die ik niet had meegenomen. Toen tog maar, boos, weggegaan om mijn fiets te zoeken, ging redelijk vlot door mijn opvallende zadel. En toen begon de lange weg naar huis (t was trouwens in delft en ik sliep bij me broer op ze kamer), fietsen wilden niet echt gaan, k ben echt minstens 10x gewoon omgevallen omdat ik me evenwicht niet kon houden, pijn voel je dan gelukkig niet echt maar k ben maar gaan lopen omdat dat sneller ging, toen had ik me fiets ergens aan een lantaarnpaal geketent. Dus ik lopen en na een tijdje echt helemaal verdwaald, ik dacht echt fuuuuck waar ben ik nu weer?!?! Kom ik zo'n zwerver tegen en vraag, hey weet jij waar t station is? Hij zo, ja die richting op, en toen vroeg ie of ik nog wat geld voor m had, ik zeg, ja natuurlijk en geef wat. Na een tijdje lopen ben ik weer verdwaald en kom ik weer diezelfde zwerver tegen en vraag weer, hey weet je waar t station is, hij zegt, ja ligt daar zie je, ik zo, oke dank je, hij weer; hey heb je nog wat geld? Ik: ja natuurlijk en geef m wat (k had de volgende dag helemaal geen kleingeld meer) en ik bedank die gozer. Daarna wist ik eindelijk weer waar ik was, dus ik strompel naar me slaapplaats, geen problemen, en ik ga op de bank slapen. Volgende dag, enorme koppijn, me handen waren best onaangetast maar me benen zaten vol blauwe plekken, me armen ook. uiteindelijk kom ik uit bed en begin na te denken over gister, en denk bij me zelf, 'ik ga nooit meer drinken'. Toen opeens dacht ik aan me fiets, en keek ik in de tuin, geen fiets, voor het huis, ook geen fiets. Dus ik van: . Ik kon me niet herinneren waar ik em had gelaten, dus ik met me brakke kop de stad doorlopen om die fiets te vinden, ik de normale weg die ik zou gaan afgelopen maar ik kon niks vinden. Had de moet al opgegeven, dus ik boos naar huis lopen, en opeens valt mij oog op een fiets die helemaal naar de klote is aan een lantaarnpaal, ik weer een btje blij, fiets was wel total loss, is nooit meer wat geworden, maar was wel leuk verhaaltje toch?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_44310248
Vet verhaal

Ik denk idd soms ook van "ik drink nooit meer" maar daar kom je toch op terug
pi_44316660
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:18 schreef Borkydude het volgende:
Vet verhaal

Ik denk idd soms ook van "ik drink nooit meer" maar daar kom je toch op terug
komt me bekend voor:P
pi_44316898
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:16 schreef waht het volgende:
(...)
Hey, een mede-Delftenaar

Delft #8: nu met nog meer bier en plezier en andere dingen

Vooral de herinneringen aan de Owee zijn hilarisch, teveel meegemaakt, diverse blauwtjes e.d. Goede ouwe tijd
  maandag 11 december 2006 @ 14:36:44 #132
138259 nzw
incl fotoboek
pi_44326056
Eentje van mij dan maar van afgelope zaterdag.. Wij hadden al een redelijk bakje op voor het stappen maarja, we gingen naar de disco. In diezelfde disco heb je 2 tafels waarop je kan dansen( met 5 man is het nog redelijk te doen). Later op die avond stonden er al 7 meides op de tafel en een vriend van mij zei kom ga mee de tafel op, ik had daar wel behoefte aan en we klommen er op . We hebben er niet eens 1 minuut op gestaan we vielen allebei voorover van de tafel af(1.70 hoog), ik maakte een magische draai in de lucht waardoor ik op me rug kon landen. Niemand die je ff opvangt ofzo...Ik viel tussen het podium en de bar op me rug met me been op een reling. Het mooiste was nog dat toen ik naast me keek me vriend op zijn rug lag naast mij . Gelukkig niet in glas gevallen wat ook nog had kunnen gebeuren. Die avond gewoon weer door gefeest(redelijk verdoofd ;-)) maar, ik loop nu alweer 2 dagen met pijn in me rug:(
kortom ga niet met je dronke hoofd op een overvolle tafel danse
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
  maandag 11 december 2006 @ 14:52:36 #133
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_44326268
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  maandag 11 december 2006 @ 16:43:10 #134
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_44329566
Woensdag kerstfeest van m'n werk, dat zal ook wel weer leuk worden
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_44333188
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:36 schreef nzw het volgende:
[....]
kortom ga niet met je dronke hoofd op een overvolle tafel danse
Okeej, zal k onthouden
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_44365793
Ik heb zoveel mooie verhalen, we hebben er altijd wel 1tje die zo ladderzat is dat de rest dubbel ligt van het lachen, hier eentje, was in maart:

We gingen dus met z'n 3en ff lekker naar de kroeg, we waren net begonnen met uitgaan enzo dus alles voelden we nog wel zitten.
Na daar lekker hebben te zitten tanken kwam een vriend van me met het idee op even langs het industrieterein te gaan. Dat deden we wel vaker, beetje vuurwerk afsteken enzo, altijd wel lache.
Maarja, we gingen dus fietsen, we waren allemaal zo dronken als een rietje dus constant over de weg fietsen, zingen schreeuwen en kut roepen, altijd leuk .
Kwamen we daar aan, fiets in de bosjes en daar lekker rondjes lopen. Die vriend van me was dus zooo bezopen, niet normaal. Die ging op een gegeven moment over z'n nek en ging er lekker naast zitten, wij lachen en foto's maken enzo.
Toen hadden we hem omgepraat en gingen we weer verder lopen, hij de hele tijd huppelen en liedjes zingen van kabouter-plop niveau. Bij elke auto sprongen we weg omdat het beveiliging kon zijn, je mag daar niet komen namelijk.
Dus, we lopen daar, hij om de 10 meter opvallen en liggen. Op een gegeven moment heb ik z'n veters nog moeten strikken omdat hij niet verder wilde.

We hadden er na een uurtje ofzo genoeg van en gingen weer naar huis, toen kwamen we op een hele lange straat. Die dronken malloot pakt dus een hand grind en smijt die vol tegen een raam van zo een bedrijf aan.
Ik zo boos, komt er net beveiliging aanrijden, wij met zn 3en opsplitsen, ik sprong de prikkelbosjes in, grote fout.
Andere vriend van me ging achter een auto schuilen en die andere ging achter mij aan.
Er zat dus ongeveer 50 meter tussen ons, hij kruipt dus zo met z'n rug boven de bosjes uitstekent naar mij toe met het idee dat die gozer in die wagen dat niet ziet.
Hij ligt daar dus naast mij, die auto reed meedere keren langs en op een gegeven moment ging hij parkeren met de koplampen op de bosjes waar wij in lagen terecht.
We raakten helemaal in paniek maar konden geen kant uit, wij die andere gozer opbellen van rij langs met je fietst en laat m achter je aan gaan, ga zingen ofzo, doe een dansje!
Hij dus langsfietsen, wagen doet niks. Naja, dan maar blijven liggen en hopen dat ie weggaat

Na een kwartiertje was ik wel gewend aan de prikkels en had ik zoiets van "als ik hier toch lig kunnen we net zo goed lol hebben". Dus ik zo lekker verhalen en moppen vertellen aan die andere gozer, hij kon er de humor niet van inzien.

Na een halfuur ofzo daar gelegen te hebben hoorden we allemaal andere auto's aan komen rijden, deuren die dichtslaan en mensen die praten.
Ik had meteen door dat dat niet echt een goed teken was. Half minuutje later worden we dus aangesproken "heren, willen jullie even opstaan?"
Vriend van me staat op, ik zeg zo "ja, ik zou wel willen maar ik zit een beetje vast hiero.." Word ik dus zo met geweld de bosjes uitgetrokken door 2 agenten.
Kijk ik zo om me heen, lopen er een stuk of 6-8 van die wouten rond, schrok me de tyfus
Stond al een busje voor ons klaar, mochten we fijn instappen.
Leek me een leuk idee om dat alles op te nemen met m'n telefoon, heb ik dus ook gedaan
Maarja, nadat we namen en nummers hadden uitgewisseld was het tijd dat onze blauwe vrienden ons thuis ging brengen.
Wilden zij per se, ik zo van NNEEEE m'n fietst staat hier nog enzo, vonden ze geen goeie reden.

Als eerst werd die maat van me thuisgebracht, ik zo heel blij in mn eentje in de bus filmpjes opnemen en roepen van "zie mij in de plisiebus!".
Ook ff op de voicemail van die andere maat ingesproken dat hij niet meer op ons hoefde te wachten aangezien we een enkeltje naar huis kregen aangeboden.
Maarja, heel leuk en aardig dus. Toen kwamen ze weer binnen, vraagt die gozer heel chagarijnig van "WAT DEED JIJ DAAR?!?".
Ik helemaal in paniek, snel mijn gesprekgeschiedenis wissen, telefoon wegstoppen, zeg ik zo heel droog "spelletje spelen"
Zat hij weer van "nee, wat deden jullie op het industrieterein?" ik dus zo zeggen van, leek ons wel grappig om daar ff te hangen en dat dit niet echt precies de bedoeling was, maar das logisch

Toen begon de langste autorit van mijn leven, ik allemaal lulsmoezen uitproberen van waarom ze mij beter niet thuis konden brengen, eerst van "vinden mn ouders niet zo fijn, die liggen nu te slapen" was 3 uur 's nachts.
Ik kan me ook nog vaag wat herinneren over bezineverbruik en het broeikaseffect, maar dat werkte ook niet_O-
Dus ja, ik begon me langzamerhand wel af te vragen wat er met mij ging gebeuren, werd het bureau halt of gewoon een geel papiertje?
Ik vragen dus, ook opnemen omdat ik bewijs wilde de volgende dag wilde het erger worden dan zij tegen me zeiden.
Ik zo "krijg ik boete?" hij zo "nee"
Ik zo "krijg ik halt straf?" hij zo "néé"
Ik zo "heb ik nu strafblad?" hij zo "NEE"

Dus ik blij, wilde ff praatje met ze maken, die bestuurder was wel aardig maar niet erg spraakzaam, die bijrijder was echt een brombeer.
Viel me nog op dat ze een heel mooi navigatiesysteem hadden, had ik nog gezegt, deed ze niet zoveel
Toen zag ik op een gegeven moment dat die bijrijder geen gordel om had, ik dus helemaal spacen van jullie agenten horen het goeie voorbeeld te geven en ik heb m'n gordel om en JIJ niet!
Dus die agent doet z'n gordel na een potje zeiken eindelijk om
Die bestuurder vond het helemaal geweldig dat ik die andere agent met m'n dronken kop liep te dissen

Maar toen het moeilijkste van alles: we waren bij mn huis aangekomen. Wij uitstappen, sta ik daar voor mn deur met aan elke kant een agent, zal wel leuk beeld geweest zijn, bellen ze aan.
Wij wachten...
Bellen nog een keer aan..
Nog meer wachten..
.....
...
TINGELELINGELINGELINGELINGELINGELING hing ik aan de deurbel hoor

Werd nog steeds niet opens gedaan. Dus ik zeg zo "blijkbaar willen ze niet open doen, zullen het hier dan maar bij laten?"
Zegt die wout, nou ik wil je ouders spreken, anders doe ik de sirenes wel ff aan, ik zo nadenken: politiebus-->sirenes-->lawaai-->3 uur-->slapen-->hele buurt-->word wakker van lawaai-->worden boos op ouders-->ouders boos op mij.
Dus ik zeg zo, laten we dat maar niet doen! Dus ik snel ff achterom, ga zo naar boven m'n ouders kamer binnen.
Gesprek ging echt zo:
Pap?..
Hmn..
Pap?..
Hmn..
PAP!?!?
Mja?..
Kan je even naar beneden komen? Er wil iemand met je spreken.
Huh? Wie dan?
Ja een man..
Wie dan???
Ja de euh.. politie
WAT? WAAROM?
ja euh.. ik was ergens waar ik niet mocht wezen
Godverdomme altijd wat met jou

Dus wij naar beneden, staat oom agent nog voor de deur, doet z'n verhaal "Ja uw zoon was samen met een paar anderen onder invloed verstoppertje aan het spelen op het industrieterein."
Ik stond er echt zo naast: "verstoppertje?.."
Die wout mij aankijken, toen ging er wel een belletje rinkelen dat ik beter m'n muil kon houden

Dus ik ga in de woonkamer zitten, afvragend hoe boos mijn pa wel niet zou worden. Komt hij de kamer binnenlopen, vraagt ie zo "wat vind jij hier nou van?"
Ik dus zeggen wat een kutstreek ik het van die mensen vind en helemaal overdreven en dat die klotelijers mijn fiets daar gewoon hebben laten staan

Zegt hij zo "ja eigenlijk wel, beetje overdreven, maarja, ik ga slapen"

Ik heel blij natuurlijk

Volgende ochtend durfde ik m'n bed niet uit te komen van schaamte, heb de dag erna mijn eigen verdraaide versie 2x moeten vertellen op een familie verjaardag (in mijn eigen versie is het allemaal hún schuld, het mooie is, is dat ze het allemaal slikken )
En 3 weken daarna ook weer op mijn verjaardag een paar keer, en ik heb weken lang elke dag flauwe grapjes over politiebussen moeten aanhoren.

Achteraf was het allemaal wel lachen maar het ergste vond ik nog wel dat ik een uur mocht lopen om m'n fiets op te halen
pi_44366333
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:09 schreef DWJ111 het volgende:
Ik heb zoveel mooie verhalen, we hebben er altijd wel 1tje die zo ladderzat is dat de rest dubbel ligt van het lachen, hier eentje, was in maart:

We gingen dus met z'n 3en ff lekker naar de kroeg, we waren net begonnen met uitgaan enzo dus alles voelden we nog wel zitten.
Na daar lekker hebben te zitten tanken kwam een vriend van me met het idee op even langs het industrieterein te gaan. Dat deden we wel vaker, beetje vuurwerk afsteken enzo, altijd wel lache.
Maarja, we gingen dus fietsen, we waren allemaal zo dronken als een rietje dus constant over de weg fietsen, zingen schreeuwen en kut roepen, altijd leuk .
Kwamen we daar aan, fiets in de bosjes en daar lekker rondjes lopen. Die vriend van me was dus zooo bezopen, niet normaal. Die ging op een gegeven moment over z'n nek en ging er lekker naast zitten, wij lachen en foto's maken enzo.
Toen hadden we hem omgepraat en gingen we weer verder lopen, hij de hele tijd huppelen en liedjes zingen van kabouter-plop niveau. Bij elke auto sprongen we weg omdat het beveiliging kon zijn, je mag daar niet komen namelijk.
Dus, we lopen daar, hij om de 10 meter opvallen en liggen. Op een gegeven moment heb ik z'n veters nog moeten strikken omdat hij niet verder wilde.

We hadden er na een uurtje ofzo genoeg van en gingen weer naar huis, toen kwamen we op een hele lange straat. Die dronken malloot pakt dus een hand grind en smijt die vol tegen een raam van zo een bedrijf aan.
Ik zo boos, komt er net beveiliging aanrijden, wij met zn 3en opsplitsen, ik sprong de prikkelbosjes in, grote fout.
Andere vriend van me ging achter een auto schuilen en die andere ging achter mij aan.
Er zat dus ongeveer 50 meter tussen ons, hij kruipt dus zo met z'n rug boven de bosjes uitstekent naar mij toe met het idee dat die gozer in die wagen dat niet ziet.
Hij ligt daar dus naast mij, die auto reed meedere keren langs en op een gegeven moment ging hij parkeren met de koplampen op de bosjes waar wij in lagen terecht.
We raakten helemaal in paniek maar konden geen kant uit, wij die andere gozer opbellen van rij langs met je fietst en laat m achter je aan gaan, ga zingen ofzo, doe een dansje!
Hij dus langsfietsen, wagen doet niks. Naja, dan maar blijven liggen en hopen dat ie weggaat

Na een kwartiertje was ik wel gewend aan de prikkels en had ik zoiets van "als ik hier toch lig kunnen we net zo goed lol hebben". Dus ik zo lekker verhalen en moppen vertellen aan die andere gozer, hij kon er de humor niet van inzien.

Na een halfuur ofzo daar gelegen te hebben hoorden we allemaal andere auto's aan komen rijden, deuren die dichtslaan en mensen die praten.
Ik had meteen door dat dat niet echt een goed teken was. Half minuutje later worden we dus aangesproken "heren, willen jullie even opstaan?"
Vriend van me staat op, ik zeg zo "ja, ik zou wel willen maar ik zit een beetje vast hiero.." Word ik dus zo met geweld de bosjes uitgetrokken door 2 agenten.
Kijk ik zo om me heen, lopen er een stuk of 6-8 van die wouten rond, schrok me de tyfus
Stond al een busje voor ons klaar, mochten we fijn instappen.
Leek me een leuk idee om dat alles op te nemen met m'n telefoon, heb ik dus ook gedaan
Maarja, nadat we namen en nummers hadden uitgewisseld was het tijd dat onze blauwe vrienden ons thuis ging brengen.
Wilden zij per se, ik zo van NNEEEE m'n fietst staat hier nog enzo, vonden ze geen goeie reden.

Als eerst werd die maat van me thuisgebracht, ik zo heel blij in mn eentje in de bus filmpjes opnemen en roepen van "zie mij in de plisiebus!".
Ook ff op de voicemail van die andere maat ingesproken dat hij niet meer op ons hoefde te wachten aangezien we een enkeltje naar huis kregen aangeboden.
Maarja, heel leuk en aardig dus. Toen kwamen ze weer binnen, vraagt die gozer heel chagarijnig van "WAT DEED JIJ DAAR?!?".
Ik helemaal in paniek, snel mijn gesprekgeschiedenis wissen, telefoon wegstoppen, zeg ik zo heel droog "spelletje spelen"
Zat hij weer van "nee, wat deden jullie op het industrieterein?" ik dus zo zeggen van, leek ons wel grappig om daar ff te hangen en dat dit niet echt precies de bedoeling was, maar das logisch

Toen begon de langste autorit van mijn leven, ik allemaal lulsmoezen uitproberen van waarom ze mij beter niet thuis konden brengen, eerst van "vinden mn ouders niet zo fijn, die liggen nu te slapen" was 3 uur 's nachts.
Ik kan me ook nog vaag wat herinneren over bezineverbruik en het broeikaseffect, maar dat werkte ook niet_O-
Dus ja, ik begon me langzamerhand wel af te vragen wat er met mij ging gebeuren, werd het bureau halt of gewoon een geel papiertje?
Ik vragen dus, ook opnemen omdat ik bewijs wilde de volgende dag wilde het erger worden dan zij tegen me zeiden.
Ik zo "krijg ik boete?" hij zo "nee"
Ik zo "krijg ik halt straf?" hij zo "néé"
Ik zo "heb ik nu strafblad?" hij zo "NEE"

Dus ik blij, wilde ff praatje met ze maken, die bestuurder was wel aardig maar niet erg spraakzaam, die bijrijder was echt een brombeer.
Viel me nog op dat ze een heel mooi navigatiesysteem hadden, had ik nog gezegt, deed ze niet zoveel
Toen zag ik op een gegeven moment dat die bijrijder geen gordel om had, ik dus helemaal spacen van jullie agenten horen het goeie voorbeeld te geven en ik heb m'n gordel om en JIJ niet!
Dus die agent doet z'n gordel na een potje zeiken eindelijk om
Die bestuurder vond het helemaal geweldig dat ik die andere agent met m'n dronken kop liep te dissen

Maar toen het moeilijkste van alles: we waren bij mn huis aangekomen. Wij uitstappen, sta ik daar voor mn deur met aan elke kant een agent, zal wel leuk beeld geweest zijn, bellen ze aan.
Wij wachten...
Bellen nog een keer aan..
Nog meer wachten..
.....
...
TINGELELINGELINGELINGELINGELINGELING hing ik aan de deurbel hoor

Werd nog steeds niet opens gedaan. Dus ik zeg zo "blijkbaar willen ze niet open doen, zullen het hier dan maar bij laten?"
Zegt die wout, nou ik wil je ouders spreken, anders doe ik de sirenes wel ff aan, ik zo nadenken: politiebus-->sirenes-->lawaai-->3 uur-->slapen-->hele buurt-->word wakker van lawaai-->worden boos op ouders-->ouders boos op mij.
Dus ik zeg zo, laten we dat maar niet doen! Dus ik snel ff achterom, ga zo naar boven m'n ouders kamer binnen.
Gesprek ging echt zo:
Pap?..
Hmn..
Pap?..
Hmn..
PAP!?!?
Mja?..
Kan je even naar beneden komen? Er wil iemand met je spreken.
Huh? Wie dan?
Ja een man..
Wie dan???
Ja de euh.. politie
WAT? WAAROM?
ja euh.. ik was ergens waar ik niet mocht wezen
Godverdomme altijd wat met jou

Dus wij naar beneden, staat oom agent nog voor de deur, doet z'n verhaal "Ja uw zoon was samen met een paar anderen onder invloed verstoppertje aan het spelen op het industrieterein."
Ik stond er echt zo naast: "verstoppertje?.."
Die wout mij aankijken, toen ging er wel een belletje rinkelen dat ik beter m'n muil kon houden

Dus ik ga in de woonkamer zitten, afvragend hoe boos mijn pa wel niet zou worden. Komt hij de kamer binnenlopen, vraagt ie zo "wat vind jij hier nou van?"
Ik dus zeggen wat een kutstreek ik het van die mensen vind en helemaal overdreven en dat die klotelijers mijn fiets daar gewoon hebben laten staan

Zegt hij zo "ja eigenlijk wel, beetje overdreven, maarja, ik ga slapen"

Ik heel blij natuurlijk

Volgende ochtend durfde ik m'n bed niet uit te komen van schaamte, heb de dag erna mijn eigen verdraaide versie 2x moeten vertellen op een familie verjaardag (in mijn eigen versie is het allemaal hún schuld, het mooie is, is dat ze het allemaal slikken )
En 3 weken daarna ook weer op mijn verjaardag een paar keer, en ik heb weken lang elke dag flauwe grapjes over politiebussen moeten aanhoren.

Achteraf was het allemaal wel lachen maar het ergste vond ik nog wel dat ik een uur mocht lopen om m'n fiets op te halen
dan ben je echt wel dom hee
pi_44366562
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef Ice_Ice het volgende:

[..]

dan ben je echt wel dom hee
Ja idd, maar een vriend van me doet soms wel dommere dingen..

Wie was dat ook alweer?..

Wacht, dat was jij!
pi_44367114
naja ik heb dr zelf ook wel eentje dan.

Lang geleden toen ik nog niet goed wist hoe ik me moest gedragen was ik een keer met een paar mensen lekker bier aan het drinken op een beachparty in het mooie Roermond, naja wij eenmaal goed onzelf bezat daaro dachten we van beter gaan we weg. dus wij komen buiten staat de hele straat vol met mijn blauwe vrienden.

wij hadden allemaal van die gejatte pauperfietsen van roermond centraal station dus wij gingen maar lopen aangezien we geen licht hadden.

bedenkt een een maat ineens dat ie moet pissen, dus voor wij het wisten trekt ie zijn gulp open en pist ie over de motorkap+voorruit van een politie busje waar nog 2 wouten inzaten, ze deden zelfs hun ruitenwissers aan. toen moest ik daar zo hard om lachen dat ik omviel met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal waardoor echt heel pijn had maar het nieteens doorhad vanwege de drank.
de volgende ochtend moest ik naar de dokter omdat ik alles dubbel bleef zien, toen had ik dus een lichte hersenschudding, gelukkig was dit de laatste avond van onze vakantie want ik mocht van de dokter geen bier meer drinken

naja waar was ik:
dus die juten stappen uit en zeggen zo ja jullie 3 hierkomen nu. nou dus die maat van mij het spijt me zo agent sorry dit sorry dat, dus die wout zo "nu ben je pas echt de sjaak"

mijn maat zo " krijg ik een bekeuring" die wout "wat is je naam" hij weer "ik wil geen bekeuring"
die wout "wat is je naam" hij weer "ik heb geen geld" dus wij daar op de achtergrond helemaal dubbel van het lachen vraagt die juut aan mij wat zijn naam is. dus ik die geven want hij was toch wel de sjaak.
vraagt die juut weer aan mijn maat "waar woon je" hij weer "ik wil echt geen bekeuring"
dus dan flipt die juut echt vet hard weet je wel, hij zo als je nog een keer geen antwoord geeft op een vraag van mij mag je mee en slaap je maar in de cel totdat je weer nuchter bent.

naja toen was het niet zo grappig meer en kreeg ie 50 euro bekeuring + een brief aan zijn ouders over misgedragingen enzo.

naja maargoed het mooiste komt nog, even verderop denken de overgebleven 3 mensen wij hebben zin in eten, dus andere maat zegt ik ga ff pinnen, dus hij drukt op 20 euro weet je wel en krijgt ook 20 euro.
dus ineens flipt ie helemaal weetjewel tegen die pinautomaat dus hij zegt dit::

"godverdomme die pinautomaat probeerd me te naaaaaien ik wil meeeeeeeeeeeeer!"
en hij trekt zijn gulp open en zijkt er helemaal overheen.
ik en die andere kerel moesten dus ook pissen dus wij beetje ernaast pissen weetjewel.

horen we ineens "tatuuuu tatuu" en zien we blauwe lichten, dus ik zo "kanker nu zijn we zoooo hard de lul" dus wij daar keihard om lachen, sloeg dus echt helemaal nergens op.

nou dus diezelfde wout speest em nog hard als daarvoor en begint helemaal te schreuwen tegen ons.
kreeg die maat van de pinautomaat 150 euro bekeuring en ik en die andere kerel 75 voor medeplichtigheid.
dus wij maar aardig doen tegen die juut want hij was echt heeel hard aan het schreeuwen en met zijn zaklamp in ons gezicht aan het schijnen. en zei van "jullie hebben zo'n geluk dat jullie niet opgepakt gaan worden door mij want dan zul je het zoooooo hard bezuren"

naja nadat we dat allemaal hadden afgehandeld en die kerel van de 150 zijn bekeuring had verscheurt voor die juut gingen we verder lopen door Roermond richting onze camping over een viaduct over de rijn ofzo heen.
toen moest ik dus kotsen echt heel hard dus dat ff lekker van het viaduct af gedaan en daarna hebben we 30 minuten daar op het fietspad krom gelegen van het lachen waarna we terug zijn gegaan.

de volgende ochtend werden we vrij hard uitgelachen door de rest van de groep om al die bekeuringen
pi_44495893
kaartje voor me jas kwijtraken is altijd lastig
of je fiets een uur lang zoeken terwijl hij 3 meter verder om het muurtje staat
  zondag 17 december 2006 @ 21:36:35 #141
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44520641
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Ice_Ice het volgende:
naja ik heb dr zelf ook wel eentje dan.

Lang geleden toen ik nog niet goed wist hoe ik me moest gedragen was ik een keer met een paar mensen lekker bier aan het drinken op een beachparty in het mooie Roermond, naja wij eenmaal goed onzelf bezat daaro dachten we van beter gaan we weg. dus wij komen buiten staat de hele straat vol met mijn blauwe vrienden.

wij hadden allemaal van die gejatte pauperfietsen van roermond centraal station dus wij gingen maar lopen aangezien we geen licht hadden.

bedenkt een een maat ineens dat ie moet pissen, dus voor wij het wisten trekt ie zijn gulp open en pist ie over de motorkap+voorruit van een politie busje waar nog 2 wouten inzaten, ze deden zelfs hun ruitenwissers aan. toen moest ik daar zo hard om lachen dat ik omviel met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal waardoor echt heel pijn had maar het nieteens doorhad vanwege de drank.
de volgende ochtend moest ik naar de dokter omdat ik alles dubbel bleef zien, toen had ik dus een lichte hersenschudding, gelukkig was dit de laatste avond van onze vakantie want ik mocht van de dokter geen bier meer drinken

naja waar was ik:
dus die juten stappen uit en zeggen zo ja jullie 3 hierkomen nu. nou dus die maat van mij het spijt me zo agent sorry dit sorry dat, dus die wout zo "nu ben je pas echt de sjaak"

mijn maat zo " krijg ik een bekeuring" die wout "wat is je naam" hij weer "ik wil geen bekeuring"
die wout "wat is je naam" hij weer "ik heb geen geld" dus wij daar op de achtergrond helemaal dubbel van het lachen vraagt die juut aan mij wat zijn naam is. dus ik die geven want hij was toch wel de sjaak.
vraagt die juut weer aan mijn maat "waar woon je" hij weer "ik wil echt geen bekeuring"
dus dan flipt die juut echt vet hard weet je wel, hij zo als je nog een keer geen antwoord geeft op een vraag van mij mag je mee en slaap je maar in de cel totdat je weer nuchter bent.

naja toen was het niet zo grappig meer en kreeg ie 50 euro bekeuring + een brief aan zijn ouders over misgedragingen enzo.

naja maargoed het mooiste komt nog, even verderop denken de overgebleven 3 mensen wij hebben zin in eten, dus andere maat zegt ik ga ff pinnen, dus hij drukt op 20 euro weet je wel en krijgt ook 20 euro.
dus ineens flipt ie helemaal weetjewel tegen die pinautomaat dus hij zegt dit::

"godverdomme die pinautomaat probeerd me te naaaaaien ik wil meeeeeeeeeeeeer!"
en hij trekt zijn gulp open en zijkt er helemaal overheen.
ik en die andere kerel moesten dus ook pissen dus wij beetje ernaast pissen weetjewel.

horen we ineens "tatuuuu tatuu" en zien we blauwe lichten, dus ik zo "kanker nu zijn we zoooo hard de lul" dus wij daar keihard om lachen, sloeg dus echt helemaal nergens op.

nou dus diezelfde wout speest em nog hard als daarvoor en begint helemaal te schreuwen tegen ons.
kreeg die maat van de pinautomaat 150 euro bekeuring en ik en die andere kerel 75 voor medeplichtigheid.
dus wij maar aardig doen tegen die juut want hij was echt heeel hard aan het schreeuwen en met zijn zaklamp in ons gezicht aan het schijnen. en zei van "jullie hebben zo'n geluk dat jullie niet opgepakt gaan worden door mij want dan zul je het zoooooo hard bezuren"

naja nadat we dat allemaal hadden afgehandeld en die kerel van de 150 zijn bekeuring had verscheurt voor die juut gingen we verder lopen door Roermond richting onze camping over een viaduct over de rijn ofzo heen.
toen moest ik dus kotsen echt heel hard dus dat ff lekker van het viaduct af gedaan en daarna hebben we 30 minuten daar op het fietspad krom gelegen van het lachen waarna we terug zijn gegaan.

de volgende ochtend werden we vrij hard uitgelachen door de rest van de groep om al die bekeuringen
triest verhaal
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_44911571
nieuwe
op een fiets rijden zonder band
pi_44915664
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:46 schreef robbedoush het volgende:
nieuwe
op een fiets rijden zonder band
voor de duidelijkheid
NIET op me bek gegaan
  maandag 1 januari 2007 @ 16:50:05 #144
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_44917001
heu!

vanacht
ik was dronken.. had een blackout dus helaas geenn verhaal
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  maandag 1 januari 2007 @ 18:06:43 #145
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_44918981
* B_BOY meld zich ook vannacht. weet ook niet veel meer. vanochtend moest ik in ieder geval de muren van de keuken ontdoen van het ei. en de asprientjes tegen de kater kwam er gelijk weer uit
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_44919314
Gisteravond met een vriend naar een andere vriend, biertje pakken. Daarna even langs een andere vriend geweest, biertje gepakt en daarna thuis nieuwjaar gevierd met (te) veel champagne. Daarna naar iemand in de straat, kwamen ook allemaal klasgenoten en ze hadden, toevalligerwijs, bier. Daarna even buiten gereld, elkaar beschieten met kaarsen, best vermakelijk, de tijd vloog om. Toen ben ik maar eens thuisgekomen en ging pitten. Word ik na een uurtje ofzo wakker, in m'n eigen kots. Ik dacht echt zo van wat is dat nou weer, ben om vijf uur 's nachts de hele reut uit gaan spoelen en om een of andere reden heb ik alles ontdaan van slopen en hoezen omdat ik vanochtend wakker werd op een kaal matras en een enkel dekbed (zonder hoes dus). Ik de hele zooi nog een keer uitspoelen, het stonk echt heel erg en er zat ook kots op m'n matras, de muur en de grond. Komt me ma binnen, zegt iets als "Wat een zootje", en gaat alles in de wasmachien doen Ik douchen, koppijn natuurlijk, en voelde me redelijk fit. Beneden gekomen stopte ik een bord melk in de magnetron (Cornflakes jeweet) maar ondertussen voelde ik wat opkomen dus bracht een bezoekje aan de WC. Daarna gewoon gegeten, beetje op de bank gezeten, maar voelde niet goed dus ik m'n bed in. Ben net een uurtje wakker
Mên, wat was dat fucked up
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_44920833
DWJ111, chill verhaal

Na het werk veel eten, en een paar biertjes doen, dat werden er iets meer dan een paar. Toen ik na een paar uurtjes flink zuipen thuis kwam, ging het niet zo goed meer. 15 minuten over gedaan om naar de zolder te komen. Sta ik helemaal op zolder, voel ik toch wat opkomen maar naar beneden haalde ik nooit meer. Ik raam open en kots zo uit het raam op het schuine dak. Toen voelde ik me wel weer goed, gaan slapen en dan de volgende ochtend wakker worden van de vogels die aan het vechten waren om de laatste stukjes kots

Maat van mij was vrijdag helemaal lam, hij lag op een bankje op de dijk. Ineens rolt hij om, valt van het bankje af en rolt zo 10 meter naar beneden toe, richting het water, wij hem dus net op tijd nog tegengehouden. Toen hem maar even opgetild en hem naar huis gedragen, af en toe liep die is mee en dan zaten ze ogen ineens weer dicht en sleepte z'n voeten gewoon over de grond

Na een tijdje lopen ruik ik ineens wat, dus ik ruik aan me handen en ruik poep. Ik zeg tegen me nog nuchtere maat (ivm medicijnen/epilepsie) ruik is, is dit poep? Terwijl ik het vraag, kijk ik naar me jas en zie echt een halve drol die helemaal over m'n mauw zat uitgesmeerd. Bleek dus dat hij door de schijt had gerold op die dijk, daar had ik hem heel de tijd beet gehouden met dragen. Ik ga dus even me handen wassen in een vijvertje bij iemand in de tuin, zie ik die lamme gast ineens een aanloop nemen en roepend "DAT PAST MAKKEEELIJK" op een electriciteitskastje springen en vanuit daar half over een heel klein muurtje tussen 2 huizen in, was echt heel krap. Hing hij daar dus met z'n hoofd tussen die 2 huizen in en met z'n voeten aan het trappelen om zich aan de andere kant over het 2 meter hoge muurtje te gooien. Wij hem aan z'n voeten teruggetrokken

Toen heeft die maar bij een maat van mij geslapen waar die heel de nacht heeft lopen kotsen
Pain is temporary, pride is forever
pi_44922213
wat een dwaas, je hebt echt mensen die zichzelf heeelemaal kwijtraken als ze bezopen zijn irritant is dat
  maandag 1 januari 2007 @ 21:41:09 #149
157361 jors
stripheld
pi_44925577
dronken mensen zijn irritant
off the wall
pi_44931988
Ik kan de lol er altijd wel van inzien
Pain is temporary, pride is forever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: