abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45845881
Ik hoop dat je maat niet gezopen had want dronken op een scooter is kansloos gevaarlijk.
Net zo kansloos als met alcohol op achter het stuur trouwens.
pi_45845899
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:47 schreef Adhelbert het volgende:
Ik hoop dat je maat niet gezopen had want dronken op een scooter is kansloos gevaarlijk.
Net zo kansloos als met alcohol op achter het stuur trouwens.
Eensch!
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_45847099
Nee, jongen weet zich goed in te houden als die op de scooter gaat. Wilt die echt lam worden, gaat die fietsen

Het was serieus ja
quote:
Geerd
tering leer ff een paar biertjes drinken of drink niks jezus.

Jij hebt zeker nog nooit gekotst? Drink genoeg en je gaat vanzelf kotsen, ik kan best veel op maar teveel zooi bij elkaar gaat gewoon fout. Daar is dit topic toch voor?
Pain is temporary, pride is forever
pi_45851034
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:08 schreef FreeShooter het volgende:
Nee, jongen weet zich goed in te houden als die op de scooter gaat. Wilt die echt lam worden, gaat die fietsen

Het was serieus ja
[..]

Jij hebt zeker nog nooit gekotst? Drink genoeg en je gaat vanzelf kotsen, ik kan best veel op maar teveel zooi bij elkaar gaat gewoon fout. Daar is dit topic toch voor?
Naah, volgens mij is het niet om te vertellen hoeveel je door elkaar gedronken hebt, of hóe dronken je was, of hoeveel je gekotst hebt, maar de avonturen die je 's nachts beleefd terwijl je dronken bent.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_45851987
Een keer uit het raam gekotst met schuin dak en het was ook tevens winter dus de vogels kwamen het niet opruimen

Toen heb ik maar twee pakken Extran Blackcurrant gepakt ( ) en de hele zooi mijn dak afgespoelt.
Freedom is not Free.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:07:11 #206
160268 CroyaX
CroyaX The ONE and ONLY
pi_45852105
Ik was een keer samen met een maatje van me naar een feestje toe waar we eerst 8 kilometer heen moesten fietsen,
Op het feest terwijl ik dronken was een half uur lang in de kou gestaan omdat me trui vast zat in het prikkeldraad (ik ging buiten pissen vraag me niet waarom)
Toen ik eindelijk los werd gemaakt liep ik een stukje en viel ik in de modder daarna weer lekker zuipen en tegen de kachel aan zitten omdat ik het koud had
Na nog meer biertjes gingen we maar weer naar huis onderweg 2 keer de sloot ingereden
En koud dat het was
Dus ik heb weer eens iets nutteloos geschreven =P
pi_45852174

Ik heb ook een keer in het prikkeldraad vastgezeten. Ik dacht: "Daar spring ik wel even overheen." en toen bleef mijn jas steken en scheurde die helemaal open, het was toen hartje winter en ik had zo'n jas met veertjesvulling en toen vloog de hele inhoud dat weiland over
Freedom is not Free.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:45:47 #208
160268 CroyaX
CroyaX The ONE and ONLY
pi_45853086
Dus ik heb weer eens iets nutteloos geschreven =P
pi_45853541
Ik had een keer een vriend van me die een keer met me wou uitgaan, dat was ook 1 van zijn eerste keren en het leek hem zo leuk met mij mee te gaan. Dat ventje kon nog maar net bier verdragen en toe hij me met mijn vertrouwde Jack Daniel's in mijn hand zag genieten wou hij dat ook. Hij bestelde een glas en vond het aanzienlijk niet lekker maar hij moest zich groot houden en bestelde nog twee glazen wat hem echt duidelijk te veel was maar hij moest zich groot houden.

Komen we na een uur ofzo in zo'n vreethoek die beheerd wordt door enkele mensen van Turkse afkomst en besteld daar:

1 kroket
1 frikandel speciaal
1 friet speciaal
1 kippenpoot

Wij gaan aan een tafeltje zitten en die zatlap valt na vijf minuten zomaar in slaap met zijn hoofd op tafel. Komt Mohammed/Abdoel/Yussuf zijn bestelling brengen is hij totaal vergeten dat hij iets besteld had en hij had ook helemaal geen honger meer "Je had dit besteld...." "Nee hoor dat kan niet, ik heb namelijk geen honger. Het zal wel voor iemand anders zijn." Hij rekent na aandringen toch af.

Toen heb ik me ten goede kunnen doen aan een gratis maaltijd

[ Bericht 6% gewijzigd door Billy_Yank op 31-01-2007 13:06:49 ]
Freedom is not Free.
pi_45853632
Nou schiet me weer wat te binnen

Gewoon een standaard avondje stappen en een vriend van mij had echt veel te veel gezopen. Ik zou bij hem slapen omdat ik echt veel te ver weg woonden, en alles ging redelijk zonder problemen.

Komen we thuis en hij stond in de badkamer en na 10 minuten stond ie daar nog steeds. Ik kom even binnen en kijk naar hem.

Hij staat daar met openhangende mond, ogen wagenwijd open stofstijf staand in zijn eigen gezicht te staren in de spiegel.

Billy_Yank: Hey gaat het nog?

Hij blijft zonder te reageren staan en er volgt een gigantische eruptie van kots en al het andere wat er weleens uit een mens kan verschijnen tegen de spiegel aan

Billy_Yank: .......welterusten

Ben toen maar naar bed gegaan en in slaap gevallen
Freedom is not Free.
pi_46679541
Haha, prachtige verhalen hier, klein bumpje zodat meer mensen verhalen posten... Met carnaval + vakantie achter de rug, moeten er toch genoeg verhalen zijn?
  maandag 26 februari 2007 @ 17:33:32 #212
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46700921
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:05 schreef FreeShooter het volgende:
-verhaal-
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_47124155
Gisteren was het jaarlijkse gala op school weer eens. Onze entree was best wel pauper. Ik ging met een groep met de fiets, en iemand kende een persoon met een nogal opgevoerde stereo op wielen. We hadden onze fietsen op loopafstand gezet van school, die gast gebeld en met zijn zevenen probeerden we die auto in te komen; het lukte waarachtig. Toen een klein stukje naar school gereden en daar uitgestapt met keiharde hiphop aan . Zoals altijd werden we weer bang gemaakt met "er is een blaastest aan de deur". Deze bleek er weer niet te zijn, want de leerlingen op onze school zijn erg braaf. Nou ja; standaard dingen gedaan, mensen gedag gezegd, beetje hangen in de hanghoek, bier halen, beetje staan op de dansvloer. Iedereen lekker in pak en jurk. Bijkomstigheid is dat als je net iets te veel gedronken hebt, je er altijd nog netjes uit ziet zodat dit minder opvalt, erg handig. Na een uurtje ging de big band weg en kwamen de foute feestnumers. Na verloop van tijd word je natuurlijk iets waziger en werd het ook iets gezelliger en gingen we na een tijdje even een luchtje scheppen waarna er ineens sigaren tevoorschijn getoverd werden, zoals hoort op een gala
Na een tijdje buiten staan ging ik met een paar vrienden bij de teletubbieheuvel staan, bij de ingang van school, waar allemaal fakkels stonden. Iemand kwam met het lumineuze idee om er eentje uit te pissen, waarna ik dat idee daadwerkelijk uitvoerde
Het feest ging gewoon weer door, polonaise hier, polonaise daar (ja, best wel ) en om een actie die ik en een vriend hadden uitgevoerd waren we door een in mijn ogen toevallige passant keihard op ons gezicht geslagen. Dat voel je natuurlijk niet meer dus de trend zette zich voor en het zou me niet verbazen als ik gisternacht twee enorm blauwe wangen had opgelopen.
Het bier was al te vroeg op , dan maar aan de cola van de laatste twee muntjes (waarvan ik zeker weet dat ik er te weinig had gekregen voor het geld dat ik had gegeven, maar who cares). Ik ging met drie anderen nog even op de vrijdagavond nog even de stad onveilig maken. Ondertussen met een andere vriend even een meisje afgezet die meewilde en daardoor waren we op het prachtige idee gekomen om even iets heel debiels te gaan doen. Het wil namelijk dat in de buurt van waar we de persoon die achterop zat, ene Spacekees woont. Die kennen we natuurlijk allemaal van het nummer "Ik wil een meisje" maar het wil dat deze nog meer nummers heeft gemaakt die bovenstaande en een vriend redelijk kennen. We stonden voor z'n voordeur. Ik vroeg aan die vriend of hij een pen en een papiertje had; een potlood had 'ie, papier had ik toevallig in m'n jas zitten. Ik had in een impuls, op die voordeur een briefje gemaakt met: "Kees, we zijn je grootste fans, zie je bij het volgende optreden, [onze namen]" door de brievenbus gedaan en weggefietst. Echt raar. Toen brachten we nog een bezoekje aan de McDonals, waar de andere twee personen zaten met toevallig ook die mensen die ons hadden afgezet aan het begin van de avond. Flauwe grapjes over en weer en nadat ik iets had besteld wat ik niet door mijn keel kon krijgen zijn we maar weggegaan naar het lokal poolcafé waar we een beetje als lamzakken zaten omdat we echt kapot waren van het springen op de muziek op het gala. Toen richting huis, hadden nog een paar mensen op de snelweg gezeken vanaf een viaduct en dat was dat. Wat een briljante avond was dat, en nu is het pas zaterdag
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_47145384
doet me denken aan mijn kerstgala van mijn middelbare school.
Helaas kan ik me vrij weinig herinneren van na het eten aangezien het niet te vreten was(we moesten allemaal zelf gerechten meenemen enzo) en ik daarvoor redelijk ingedronken was met Coebergh en bier en vervolgens allemaal wijn opzoop op het gala die niemand moest.
Hello World!
pi_47172645
Vrijdag ernstig..

Waren we met zn allen naar Amersfoort geweest, de karseboom. Was heel leuk en gezellig maar op een gegeven moment hadden ik en 2 vrienden m goed zitten (we waren dus ladderzat).
Heel leuk om af en toe gedronken te hebben maar ik zag toen we naar buiten gingen zo een mooi rek met boemerang kaarten hangen, heb ik er van elke soort een hele stapel meegenomen.

Liepen we ff verder, gingen die 2 matties van me in de gracht kotsen. "Leuk.." dacht ik..
Maarja, er kwamen dus allemaal mensen langs lopen, wij gezellig die matties uitlachen, toen ze weggingen had ik nog ff wat kaarten en pepermuntjes uitgedeeld en ze vrolijk uitgezwaait

Heb mezelf flink voor lul gezet dus

Maarja, toen ging ik ff op de stoeprand zitten, moest ik opeens keihard hoesten. Dus ik roep: "ik ga stopen met roken!", pak een nitraat die ik nog over had van oud en nieuw uit mn zak, stop m in het pakje, steek m aan en gooi het de gracht in

BWAAM!

Een minuut later stond ik al peuken te schooien omdat ik niet had..

Heb nog een boel andere dingen gedaan, maar das allemaal zooooo raar dat ik het niet eens wil typen odmat ik mezelf daarin niet herken
  zondag 11 maart 2007 @ 23:03:46 #216
164015 Bryansd
The Bigg Boss
pi_47174170
een Maandje geleden toen ik met de bovenbouwklassen op schoolreis ging naar barcelona. Een verveelde dinsdag avond waar je mag doen wat je wilt tot 20:00, want dan moet je verzamelen bij het resaurant voor een gezamenlijk diner. Dus ik en mn vrienden vervelen ons na een tijdje en sinds we toch alleen met zn 4en in het park zitten, wrm niet ff zippen van het red label fles in onze tas...
Het is 20:00 en we verzamelen bij het restaurant ik en mn vrienden nog 100% totdat we binnen beginnen te zitten.. de wereld draait, je vliegt ehm dood en je zit daar maar een beetje iedereen maakt ondertussen misbruik van je; persoonlijke vragen stellen, toetje stelen, enzo. Totdat ik kotsneigingen kreeg. Op dat moment vond iedereen het te ver gaan en namen de jongens mij mee naar de wc waar ze me dwogen te kotsen. Dit lukte zwaar niet, stopte ik 2 vingers in mn keel, nog steeds niet. kreeg ik 2 vingers van IEMAND ANDERS in mn keel lukte het nog steeds niet. Dus toen we zeker wisten dta ht niet zou lukken werd ik meteen afgevoerd onder mn schouders naar het hotel. in het metro station keken ze of ik zelf kon lopen, dit lukte 5 minuten toen viel ik. 'knockout' ik word wakker.. ik lig op een bankje voor het hotel. Ik kijk om me heen en ik zie helemaal niemand, geen leraar, geen vrienden, helemaal niemand, plotseling komt een vriend van me achter me tevoorschijn en vroeg of ik al wakker was. hij begint me te dragen naar binnen. ik natuurlijk vragen wie hoet waar wanneer? hij zegt me gwn naar hem te luisteren en mee te lopen. ik loop raar genoeg niet naar mn eigen kamer op de 2e verdieping maar loop door tot de 3e verdieping. Hij vertelt me dat ik de gang door moet lopen en de eerste deur rechts inmoet. ik doe maar wat me gezegd wordt en loop de kamer binnen. ik lig op het bed totdat ik iemand binnen zie komen. ik (door het liggen) bijna weer knockout vraag wie ht is.
De vrouw: doe je broek uit
Ik: .... wrm?...
De vrouw: doe je broek uit..
Ik: is niet nodig joh , doe maar nie.......
'knockout'

Ik word weer wakker in hetzelfde bed met mn broek UIT , bleek de vrouw een van mn leraren te zijn die zei dat ik goed adem moet kunnen halen en drm mn broek uit moest doen... die dag daarna was helemaal verpest en had killer hoofdpijn... er zit nog eigenlijk een verhaallijn tussen van wie wie had verraden enzo hoe de leraren erachter kwamen en wrm die vriend me hielp, hij was namelijk boos op me. maar dat duurt te lang om te typen denk k
Chillt ehm ergens en nergens
  zondag 11 maart 2007 @ 23:19:34 #217
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_47174795
quote:
Op zondag 11 maart 2007 02:53 schreef SmartyPantsDash het volgende:
doet me denken aan mijn kerstgala van mijn middelbare school.
Helaas kan ik me vrij weinig herinneren van na het eten aangezien het niet te vreten was(we moesten allemaal zelf gerechten meenemen enzo) en ik daarvoor redelijk ingedronken was met Coebergh en bier en vervolgens allemaal wijn opzoop op het gala die niemand moest.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_47183579
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bryansd het volgende:
-verhaal-
altijd leuk, kinderen die niets gewend zijn en dan aan de sterke meuk gaan
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_47296434
Vorig jaar een vriend van mij.

Bij het gedeelte waar je niks ziet, ligt kots
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_47297694
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:02:07 #221
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_47302191
Och, wel vrij herkenbaar
joyridin' with police cars
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:34:42 #222
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_47303361
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bryansd het volgende:
-bla-
je was wel heel ver heen hè.. ooit eerder alcohol op?
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:54:09 #223
167723 sanni
Acima de seu
pi_47312078
Ooit na -schrik niet 50 shotjes= wodka&whiskey- heb ik een of ander blond wijf
meegenomen om ff lekker te gaan bekken. Schijnbaar vond ze mij ook leuk maar
op het moment dat ik lekker wilde bekken moest ik kotsen.
pi_47314002
Ik heb mijn auto aan gort geslagen in een zatte bui...

http://youtube.com/watch?v=L0KwmZBC_s8

Alleen de eerste 10 seconden zijn leuk, als een vriend van mij van de moterkap af flikkerd, de rest is standaard zatte schuppen gedrag...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_47317841
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:54 schreef sanni het volgende:
Ooit na -schrik niet 50 shotjes= wodka&whiskey- heb ik een of ander blond wijf
meegenomen om ff lekker te gaan bekken. Schijnbaar vond ze mij ook leuk maar
op het moment dat ik lekker wilde bekken moest ik kotsen.
Ow zo'n verhaal ken ik ook nog wel.
ik was dus een keertje laten we het houden op redelijk bezopen op een camping op Terschelling,
kom ik daar een wijf tegen waar ik spontaan mee ging bekken, een kwartiertje later kijk ik uit me ooghoek en zie ik een maat van mij met haar bekken, ik denk...oooowkee naja het zal we zo knap is ze niet.
maar het mooiste moet nog komen, die maat van me haalt ze tong eruit en ze gaaaaaat me toch roooyaaaal over d'r nek echt te prachtig voor woorden!!
pi_47318015
whahahah dat filmpje eerst de hele tijd 'lamp aan lamp aan' daarna het meisje met de prei LOL!
pi_47318035
Stoere taal hoor, over wijven enzo....
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 01:53:23 #228
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_47324284
oke we waren in blanes en voor het eerst in aanraking gekomen met absint wat machtig lekker spul was dat. je hoort dat spul te drinken door het in de fik te steken ( is iets van 80 % ofzo ) dan wat suiker en dan op te drinken. Ik wou mijn glas aansteken maar ik schudden wat met mn hand waardoor ik het hele glas over mn hand kreeg stak het aan en mn hand was in de fik ik was zo zat dat ik eerst 5 sec naar mn hand heb zitten te kijken waarna ik het probeerde uit te schudden en het glas met branden absint van 3 hoog naar beneden gooide. Mn hand was lichtjes verbrand en na het 1 uur in een glas bier gehouden te hebben kon ik er weer tegen aan
happen naar de baas
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:17:01 #229
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_47332013
absinth is goed te doen.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:18:54 #230
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_47353237
Ik ben eigenlijk nooit zelf helemaal de weg kwijt geweest, maar wel andere mensen af zien gljden. Het mooiste verhaal is wel de liliputter in de sneeuw.

Twee jaar geleden begin maart. Een vriend en ik waren in een kroeg geweest die iets buiten het dorp lag. Toen we terug naar het dorp fietsten, zagen we iets in de berm liggen. Het was iets donkers (vuilniszak ofzo) en we zouden al doorfietsen. Totdat het ook nog bewoog. Er lag een flink pak sneeuw dus wij maar es kijken wat daar in de sneeuw lag. Het bleek een liliputter te zijn die helemaal van de wereld was. Ik denk dat het ook niet alleen drank was. Wij haar maar naar huis gebracht. Op het achterbankje gezet en ik moest haar vasthouden, want anders donderde ze er weer af. Na een half uurtje bij haar thuis. Deur van haar appartementje opengedaan, haar binnen neergezet en weggegaan. Ik denk dat we daar een mensenleven gered hebben, want het was die nacht een graadje of 10 onder nul.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 17 maart 2007 @ 03:24:14 #231
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_47359821
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zelf helemaal de weg kwijt geweest, maar wel andere mensen af zien gljden. Het mooiste verhaal is wel de liliputter in de sneeuw.

Twee jaar geleden begin maart. Een vriend en ik waren in een kroeg geweest die iets buiten het dorp lag. Toen we terug naar het dorp fietsten, zagen we iets in de berm liggen. Het was iets donkers (vuilniszak ofzo) en we zouden al doorfietsen. Totdat het ook nog bewoog. Er lag een flink pak sneeuw dus wij maar es kijken wat daar in de sneeuw lag. Het bleek een liliputter te zijn die helemaal van de wereld was. Ik denk dat het ook niet alleen drank was. Wij haar maar naar huis gebracht. Op het achterbankje gezet en ik moest haar vasthouden, want anders donderde ze er weer af. Na een half uurtje bij haar thuis. Deur van haar appartementje opengedaan, haar binnen neergezet en weggegaan. Ik denk dat we daar een mensenleven gered hebben, want het was die nacht een graadje of 10 onder nul.
haha meen je niet
happen naar de baas
pi_47365752
Wij hebben hier een jaarlijkse talentenjacht in het theater, vorig jaar 15 jarig jubileum dus ladderzat het theater uitgeveegd. Nu hadden ze een busje gehuurd en daar zit zo'n geluidsinstallatie op. Dus om half 2 's nachts hoorde je door heel het dorp het busje rijden met de meeste belachelijke teksten. In dat busje zaten een stuk of 14 man denk, met hun fietsen achterin gemikt.

De dag erna werd 1 van de organisatoren gebeld door zijn vrouw. De politie had namelijk naar hun huis gebeld omdat er op het parkeerterrein voor het theater nog een auto stond met ramen open en sleutels in het contact
  zondag 18 maart 2007 @ 18:58:58 #233
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_47408007
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Terreros85 het volgende:

lang leve lsd.
  FOK!fotograaf zondag 18 maart 2007 @ 19:38:33 #234
159915 -Menn0-
MNO
pi_47409521
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef gateh het volgende:
oke 2x per jaar in ons dorp wordt een groot feest georganiseerd, namelijk: goud van oud ofzo en tropical night. goud van oud begin ik niet over... want tjeh, dat was te erg
Uithoorn
,,/
  zondag 18 maart 2007 @ 20:47:51 #235
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47412235
tvp
Patat Friet
pi_47412391
vrijdagavond teveel gedronken,, beetje veel teveel! K weet der weinig meer van, en t schijnt dat ik dingen heb gedaan met een jongen,, K zou alleen niet weten wat.. Handig is dat altijdd,, Maarja eigen domme schuldd moet ik maar niet zoveel drinken. k weet nieteens meer hoe ik thuis ben gekomen en toen ik wakker werd kwam ik derachter dat ik m'n bh niet meer aan had en die had ik dus echt wel aan voordat ik ging drinken!
pi_47413641
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Ms_love het volgende:
vrijdagavond teveel gedronken,, beetje veel teveel! K weet der weinig meer van, en t schijnt dat ik dingen heb gedaan met een jongen,, K zou alleen niet weten wat.. Handig is dat altijdd,, Maarja eigen domme schuldd moet ik maar niet zoveel drinken. k weet nieteens meer hoe ik thuis ben gekomen en toen ik wakker werd kwam ik derachter dat ik m'n bh niet meer aan had en die had ik dus echt wel aan voordat ik ging drinken!
Domme hoer.
pi_47415521
Uhm, tja valt eigenlijk wel mee.

M'n eigen fiets een keer in een gracht gegooit.
Barkruk door raam cafe gooien...

that's it...
pi_47442284
Veel te veel gedroken, kreeg mijn fiets niet meer open, fiets gekocht van een junk voor 10 euro, andere fiets nooit meer opgehaald

Veel gedronken en nog veel meer geblowd, dus ik kon amper staan. Nouja, dan toch maar naar huis fietsen. Halverwege de weg ben ik aan de kant gaan zitten omdat er een omleiding was waar ik helemaal niks van snapte. Stuk of 10 mensen gebeld maar die sliepen of allemaal of hingen weer op omdat ik er niks zinnigs uitkreeg. Uiteindelijk door een vriendelijke meneer op mijn fiets gezet en uitgelegd gekregen hoe ik voorbij de opbreking kwam. Die vriendelijke meneer bleek later een politieagent te zijn, dus toen ik na 5 meter weer afstapte kon ik even een blaastest doen. Vééél te veel gedronken, geen licht en dus mocht ik mee naar het bureau. Gesprekje gehad, hoefde gelukkig niet de cel in. Vervolgens met een paar dikke prenten naar huis gebracht met een busje. Echt goede ervaring met de politie toen, helemaal niet boos of zeikerig, eerst werd ik vriendelijk geholpen, maarja ik was zo lazerus dat er weinig anders op zat. Op het bureau ook heel vriendelijk geholpen, kreeg glaasje water, of ik even wilde liggen etc.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:58:42 #240
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_47587457
gisternacht/vanochtend vriend van mij tijdens het eieren bakken
ey naai da brood is op tafel
ik ga dat brood tien meter door de lucht optafel en alles wat op tafel stond ging om
oepsie. iets te letterlijk genomen
pi_47592017
Zo'n sneu topic dit
pi_47592312
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Zo'n sneu topic dit
Ik zit kankerhard te genieten van elk verhaal.
pi_47597919
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik zit kankerhard te genieten van elk verhaal.
pi_47624997
Noem me maar Majesteit
pi_47625918
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Zo'n sneu topic dit

!

maar dit er ook leuk uit hoor

blikjes amstel bier
pi_47641423
Vanochtend wakker geworden met een hele blauwe vinger... Geloof dat ik gisteren ergens tussen de deur heb gezeten
  zondag 25 maart 2007 @ 20:03:18 #247
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_47649353
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

[afbeelding]

!

maar dit er ook leuk uit hoor

blikjes amstel bier
Hahahahaha, gothics mogen geen bier!
Bier ende tieten.
pi_47649766
Ik kijk in een oksel..
pi_47649865
Ik had laatst opeens een flashback van een maand geleden; ik was retestoned/dronken, en ik fiets samen met een vriend van me (die nog verder heen was) en we fietsen door een lange, rustige straat. Opeens zien we in de tegenovergestelde richting een andere fietser dichterbij komen, blijkt het een flik te zijn....
Dus, wij moeten afstappen, en in een rechte lijn lopen. Bij mij lukte het nog wel, maar bij mn vriend ging het al iets moeilijker. Gelukkig liet oom agent ons met een waarschuwing gaan.
Het rare was: de volgende ochtend herinnerde ik me er niks van, totdat ik opeens die flashback kreeg.
(of ik heb het gedroomd, maar dat betwijfel ik)
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  zondag 25 maart 2007 @ 22:14:52 #250
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_47654235
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Ms_love het volgende:
Jaahh,, vrij d0mme actie vn J,,
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')