Eensch!quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:47 schreef Adhelbert het volgende:
Ik hoop dat je maat niet gezopen had want dronken op een scooter is kansloos gevaarlijk.
Net zo kansloos als met alcohol op achter het stuur trouwens.
quote:Geerd
tering leer ff een paar biertjes drinken of drink niks jezus.
Naah, volgens mij is het niet om te vertellen hoeveel je door elkaar gedronken hebt, of hóe dronken je was, of hoeveel je gekotst hebt, maar de avonturen die je 's nachts beleefd terwijl je dronken bent.quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:08 schreef FreeShooter het volgende:
Nee, jongen weet zich goed in te houden als die op de scooter gaat. Wilt die echt lam worden, gaat die fietsen
Het was serieus ja![]()
[..]
![]()
Jij hebt zeker nog nooit gekotst? Drink genoeg en je gaat vanzelf kotsen, ik kan best veel op maar teveel zooi bij elkaar gaat gewoon fout. Daar is dit topic toch voor?![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 02:53 schreef SmartyPantsDash het volgende:
doet me denken aan mijn kerstgala van mijn middelbare school.
Helaas kan ik me vrij weinig herinneren van na het eten aangezien het niet te vreten was(we moesten allemaal zelf gerechten meenemen enzo) en ik daarvoor redelijk ingedronken was met Coebergh en bier en vervolgens allemaal wijn opzoop op het gala die niemand moest.
altijd leuk, kinderen die niets gewend zijn en dan aan de sterke meuk gaanquote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bryansd het volgende:
-verhaal-
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bryansd het volgende:
-bla-
Ow zo'n verhaal ken ik ook nog wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:54 schreef sanni het volgende:
Ooit na -schrik niet 50 shotjes= wodka&whiskey- heb ik een of ander blond wijf
meegenomen om ff lekker te gaan bekken. Schijnbaar vond ze mij ook leuk maar
op het moment dat ik lekker wilde bekken moest ik kotsen.![]()
haha meen je nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zelf helemaal de weg kwijt geweest, maar wel andere mensen af zien gljden. Het mooiste verhaal is wel de liliputter in de sneeuw.
Twee jaar geleden begin maart. Een vriend en ik waren in een kroeg geweest die iets buiten het dorp lag. Toen we terug naar het dorp fietsten, zagen we iets in de berm liggen. Het was iets donkers (vuilniszak ofzo) en we zouden al doorfietsen. Totdat het ook nog bewoog. Er lag een flink pak sneeuw dus wij maar es kijken wat daar in de sneeuw lag. Het bleek een liliputter te zijn die helemaal van de wereld was. Ik denk dat het ook niet alleen drank was. Wij haar maar naar huis gebracht. Op het achterbankje gezet en ik moest haar vasthouden, want anders donderde ze er weer af. Na een half uurtje bij haar thuis. Deur van haar appartementje opengedaan, haar binnen neergezet en weggegaan. Ik denk dat we daar een mensenleven gered hebben, want het was die nacht een graadje of 10 onder nul.
lang leve lsd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zelf helemaal de weg kwijt geweest, maar wel andere mensen af zien gljden. Het mooiste verhaal is wel de liliputter in de sneeuw.
Twee jaar geleden begin maart. Een vriend en ik waren in een kroeg geweest die iets buiten het dorp lag. Toen we terug naar het dorp fietsten, zagen we iets in de berm liggen. Het was iets donkers (vuilniszak ofzo) en we zouden al doorfietsen. Totdat het ook nog bewoog. Er lag een flink pak sneeuw dus wij maar es kijken wat daar in de sneeuw lag. Het bleek een liliputter te zijn die helemaal van de wereld was. Ik denk dat het ook niet alleen drank was. Wij haar maar naar huis gebracht. Op het achterbankje gezet en ik moest haar vasthouden, want anders donderde ze er weer af. Na een half uurtje bij haar thuis. Deur van haar appartementje opengedaan, haar binnen neergezet en weggegaan. Ik denk dat we daar een mensenleven gered hebben, want het was die nacht een graadje of 10 onder nul.
Uithoornquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef gateh het volgende:
oke 2x per jaar in ons dorp wordt een groot feest georganiseerd, namelijk: goud van oud ofzo en tropical night. goud van oud begin ik niet over... want tjeh, dat was te erg![]()
Domme hoer.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Ms_love het volgende:
vrijdagavond teveel gedronken,, beetje veel teveel! K weet der weinig meer van, en t schijnt dat ik dingen heb gedaan met een jongen,, K zou alleen niet weten wat.. Handig is dat altijdd,, Maarja eigen domme schuldd moet ik maar niet zoveel drinken. k weet nieteens meer hoe ik thuis ben gekomen en toen ik wakker werd kwam ik derachter dat ik m'n bh niet meer aan had en die had ik dus echt wel aan voordat ik ging drinken!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zit kankerhard te genieten van elk verhaal.
Hahahahaha, gothics mogen geen bier!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
!
maar dit er ook leuk uit hoor
blikjes amstel bier![]()
Jaahh,, vrij d0mme actie vn J,,quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Ms_love het volgende:
vrijdagavond teveel gedronken,, beetje veel teveel! K weet der weinig meer van, en t schijnt dat ik dingen heb gedaan met een jongen,, K zou alleen niet weten wat.. Handig is dat altijdd,, Maarja eigen domme schuldd moet ik maar niet zoveel drinken. k weet nieteens meer hoe ik thuis ben gekomen en toen ik wakker werd kwam ik derachter dat ik m'n bh niet meer aan had en die had ik dus echt wel aan voordat ik ging drinken!![]()
Toen we een keer dronken waren op vakantie fietsen we naar huis langs een appelgaard. Ik wist dat hier lekkere appels hingen. Ik klom over het prikkeldraad en bleef hangen, maar de boer had er smeerolie opgedaan dus dat zat nu op me. M'n vrienden gingen ook plukken en er ontstond een gevecht. Één kreeg een appel in z'n gezicht en kreeg een bloedneus. Toen gingen we naar het tankstation.quote:Op maandag 26 maart 2007 03:29 schreef r3gi3boy het volgende:
Een paar jaartjes terug kwam ik na een avondje stappen met vrienden op de terugweg met de fiets langs een appelveldje. Ik fietste die route vaak alleen 's nachts terug en ik was al vaker gestopt om een appeltje te plukken. Ditmaal was ik dus met twee maten en ik attendeerde ze op de aanwezigheid van rijpe, sappige appels die gewoon wachtten geplukt te worden. Het enige wat ons tegenhield was een miezerig draadje prikkeldraad. Omdat ik al eerder daar appels had geplukt wist ik hoe makkelijk ik eroverheen kon komen en zonder er bij na te denken smeet ik m'n fiets in de berm en nam een goeie aanloop. Ik sprong, m'n broek bleef haken en ik viel op 't prikkeldraad. "kut", dacht ik. Wat bleek, de appelboer was blijkbaar op de hoogte van de populariteit van zijn veld en had het hele prikkeldraad ingesmeerd met smeerolie! Ik onder de smeerolie, mijn maten in een deuk.
We lieten ons er niet door tegenhouden en stonden een paar minuutjes later drifig appels te plukken.
"ritsel, pof" hoorde ik naast me. "ritsel, ritsel, pof, pof". M'n maten stonden van een paar rijen verder onderhands appels naar me te gooien. Ik dacht nog, wat zonde van die appels. Maargoed, we waren zat en ook ik gooide er een paar terug. Een waar appelgevecht ontstaat en appels gaan heen en weer, niet meer onderhands maar op volle kracht door het struikgewas van de bomen heen. Ik smijt op volle kracht en opeens hoor ik "AUW, KUT". Het ritselen houd op en m'n maten komen achter de appelboompjes tevoorschijn. Zie ik tot mijn verbazing er 1 zijn hand op z'n neus houden. We gaan in het licht van een lantaarnpaal staan en ik zie dat, in volle teugen, er stromen bloed uit z'n neus gieten. Z'n handen, z'n jas, z'n broek, alles zit onder het bloed. Gelukkig was er een tankstation dichtbij en vonden we papier om het bloeden tegen te gaan. De pret was voorbij en met een appeltje in de hand zijn we in stilte verder naar huis gereden:)
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Toen we een keer dronken waren op vakantie fietsen we naar huis langs een appelgaard. Ik wist dat hier lekkere appels hingen. Ik klom over het prikkeldraad en bleef hangen, maar de boer had er smeerolie opgedaan dus dat zat nu op me. M'n vrienden gingen ook plukken en er ontstond een gevecht. Één kreeg een appel in z'n gezicht en kreeg een bloedneus. Toen gingen we naar het tankstation.
Tering, moeilijk hè? Een verhaal samenvatten?![]()
Nooit gehoord van een beetje spanning opbouwen?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Toen we een keer dronken waren op vakantie fietsen we naar huis langs een appelgaard. Ik wist dat hier lekkere appels hingen. Ik klom over het prikkeldraad en bleef hangen, maar de boer had er smeerolie opgedaan dus dat zat nu op me. M'n vrienden gingen ook plukken en er ontstond een gevecht. Één kreeg een appel in z'n gezicht en kreeg een bloedneus. Toen gingen we naar het tankstation.
Tering, moeilijk hè? Een verhaal samenvatten?![]()
Doet me denken aan bij mij. Was toen naar feest van mn oom en tante die 25 jaar(volgens mij) getrouwd waren. Nouja k had er niet veel van verwacht en zei in de auto al dat ik vroeg naar huis wilde. Was mn neef er met een paar vrienden, nouja hangtafeltje, obers die t bier maar bleven serveren. Je 1e biertje was nog niet op of de volgende was er al. Had ondertussen al afgesproken dat ik bij mn neef zou blijven slapen want ik wilde nog wel ff doorgaan. Op een gegeven moment heeft mn moeder me in de auto gelegd omdat ik helemaal lam was. Nouja daar hele tijd gelegen, gingen we naar huis (ik naar mn neef dus). Komen ze me uit de auto halen, ik stap uit, kots de hele straat onder. Recht voor de neus van mn familiequote:Op dinsdag 3 april 2007 02:20 schreef Hijacking het volgende:
Ik had een feest in een boeren gehucht ( 20 min fietsen voor ons )
Dus wij er naar toe daar aangekomen was het feest redelijk kut saai dus krijg je idiote zuip spellen.
Rode vodka bier en allemaal andere troep gezopen. Op de terug weg hebben maten van mij van een kinder glijbaan afgezekenen hebben we een verkeersbord uit de grond getrokken.
Maar het ergste was dat mijn ouders me de volgende dag om half 10 ! wakker maakten omdat ik een brunch had. Ik was het zelf helemaal vergeten maarja toch wat gegeten voelde me knap beroerd dus ik stap in de auto met familie er in en de auto maakt een bocht ( uit parkeren ) en kotst zo alles er uit ( kon gelukkig nog snel de deur open doen ) en dat midden voor ons huis terwijl al mn familie dat zag![]()
Dit is gewoon een fiets die in de sloot lag en jij dacht zeker van: Laat ik er eens een leuk verhaaltje voor op FOK! bij verzinnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:44 schreef Gewas het volgende:
We kwamen terug van het derde cafe toen me vrienden en ik best dronken waren. Twee vrienden begonnen onderweg op de fiets tegen elkaar aan te trappen en opeens stopten ze. De een begon op de fiets van de ander te stampen en andersom. Opeens word er een boos en flikkert zo die fiets van die ander in het water en die ander doet hetzelfde met die fiets van die ander.We stonden daar en niemand begreep er meer wat van wat er gebeurt was en toen zijn we naar huis gegaan.
Hier is een foto van een van de fietsen:
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op maandag 28 mei 2007 18:58 schreef Ice_Ice het volgende:
"er zit iets op je schoenen..."
Herkenbaar... één keer gehad, nog steeds een kutgevoel aan overgehoudenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Toempf het volgende:
Als ik dronken ben 's avonds laat ben ik meestal ook helemaal verrot en wil ik gaan slapen, maar dan moet je nog een eind naar huis fietsen. ik word met enige regelmaat wakker in de berm of op een bankje. de laatste keer zat ik nog op mijn fiets, en ik was leunend tegen een lantaarnpaal in slaap gevallen.![]()
ERG herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Toempf het volgende:
Als ik dronken ben 's avonds laat ben ik meestal ook helemaal verrot en wil ik gaan slapen, maar dan moet je nog een eind naar huis fietsen.
idd, het ziet er namelijk niet echt donker uit daarquote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een fiets die in de sloot lag en jij dacht zeker van: Laat ik er eens een leuk verhaaltje voor op FOK! bij verzinnen![]()
Ik heb de foto ook de dag erna genomen. Denk je dat ik als ik uitga een fototoestel meeneem.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:45 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
idd, het ziet er namelijk niet echt donker uit daar
Of het was al licht toen je thuiskwamquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb de foto ook de dag erna genomen. Denk je dat ik als ik uitga een fototoestel meeneem.
Das niet zo moeilijk de laatste tijd, 4 uur sochtends al licht of zoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:20 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Of het was al licht toen je thuiskwamHeb ik ook weleens.
K weet niet hoor, maar als je nog precies alle details weet denk ik eerder dat je aangeschoten was dan dronkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:[verhaal
Goed bij deze, nog 2 leuke verhalen. Alleen zijn deze 2 verhalen itt mijn eerste verhaal voor een deel gebaseerd op wat anderen mij verteld hebben en op een filmpje wat iemand van mij gemaakt heeft en op youtube heeft gezet (ja, ik sta nu op youtube terwijl ik mezelf met m'n eigen kots zit in te zepen jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Vond ikzelf ook, vandaar dat ik als ik tijd heb (ben nu op m'n werk) ff een paar verhalen post over toen ik echt dronken was
Met alle respect, maar dan ben je best wel een held. 2 liter bier = 8 glazen, 2 liter baco minstens 8 glazen en 4 wijn is 4 glazen, dat is dus minstens 20 glazen in anderhalf uur (en probably meer) wat me vrij onwaarschijnlijk lijktquote:in anderhalve uur tijd 2 liter bier, 2 liter baco en 4 glazen wijn
De volgende dag werd mij dit verteld, ik dacht namelijk ook dat het een stukje minder wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dan ben je best wel een held. 2 liter bier = 8 glazen, 2 liter baco minstens 8 glazen en 4 wijn is 4 glazen, dat is dus minstens 20 glazen in anderhalf uur (en probably meer) wat me vrij onwaarschijnlijk lijkt
Verder wel tof verhaal en dat je het niet erg vind om op YT te staan, ik had minder enthousiast gereageerd
quote:Op maandag 10 september 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een meiske gezoend tijdens het uitgaan terwijl ik daarvoor had lopen kotsen
Herkenbaar @ vorig weekend.quote:Op maandag 10 september 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een meiske gezoend tijdens het uitgaan terwijl ik daarvoor had lopen kotsen
Ze herkenbaar, gebeurt me ook regelmatig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:14 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Herkenbaar @ vorig weekend.Nu beetje mee aan het aanpappen, volgens mij weet ze het nog steeds niet.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |