abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:24:43 #151
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_44932829
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Ice_Ice het volgende:
-verhaal-
Dit is wel kansloos zeg, zoek een leven.

's Nachts met oud en nieuw was ik naar een discotheek in de buurt gegaan hier, waar ik was gevallen, zit een grote schram op mijn kin zag ik vanmorgen. De schaamte.

[ Bericht 19% gewijzigd door Corksterr op 02-01-2007 19:08:00 ]
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_45040877
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:21 schreef Zuen het volgende:
Ik was gister zo bezopen dat ik het schoolfeest niet binnenkwam
-weg, zie banmeldtopic-
pi_45052379
lolz
Amstelveen de beste
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:27:08 #154
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45056803
Had ik hier nog geen tvp?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:47:24 #155
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_45068779
pf gister bierestafette en dat doe ik dus niet meer.. wist niet meer hoe of wat ben naast me bed gaan ligge.. onder me bed.. overhene geflikker tegen de muur.. alles behalve in me bed terecht gekomen

owja en van te voren zonder dat ik zat was heb ik thuis de poortdeur uit zijn scharnier geramt.. deur wilde niet open dus ik dacht ik geef een duw
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:18:57 #156
159972 fok_king_me
Harmful the Irritant
pi_45074691
Gister wezen tanken in de kroeg met een maat rond half 5 richting huis valt die mafkkees in slaap op het bankje van mijn buren dus ik hem laten liggen en vanmorgen om 10 uur lag ie er nog in de stromende regen zeiknat en een knallende koppijn
  zondag 7 januari 2007 @ 12:41:48 #157
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_45104762
vannacht 8 km naar huis gelopen met zijn 2-en. we hadden namelijk maar een fiets. en ja 1 fietsen en 1 lopen is niet relaxt dus allebei lopen. na km;tje of 4 komen we er achter dat je natuurlijk ook met 2-en op 1 fiets. kan 1 fietsen en 1 achterop. beetje gaar dus.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  zondag 7 januari 2007 @ 12:46:59 #158
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_45104896
Uhm was vrijdagnacht nog samen met een dronken vriendin. Ze moest op mij steunen e.d. en we moesten van de tram naar mijn huis lopen. Zelf was ik een beetje aangeschoten. Er kwam een groepje negers van een stuk of 3/4 langs ons aan de andere kant van de straat en die begonnen dingen te roepen al "Hey ben je dronken ofzo? Probeer eens recht te lopen" enz. en mijn vriendin ging daar in haar donken buitje op in natuurlijk. Ik maar dingen zeggen als "Loop nou maar gewoon door" en "laat het nou maar", maar nee. Op een gegeven moment liepen ze achter ons en begonnen wij met rennen. Hun achter ons aanrennen. Komen we in een hele lange straat waar ze ons wel in zouden halen dus verstopten we ons in een tuintje. We hoorden ze nog tegen elkaar praten over ons. "Ik zag ze hierheen rennen". "Zullen we ze nog zoeken?". "Nee" was gelukkig het antwoord van een ander. Even later hoorden we niks meer van hun en stonden op en toen zag ik mijn moeder aanlopen waarmee we toen even aan de telefoon waren voor het rennen. Het was me het nachtje wel moet ik zeggen.
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
pi_45116516
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Afzuigkap het volgende:
Uhm was vrijdagnacht nog samen met een dronken vriendin. Ze moest op mij steunen e.d. en we moesten van de tram naar mijn huis lopen. Zelf was ik een beetje aangeschoten. Er kwam een groepje negers van een stuk of 3/4 langs ons aan de andere kant van de straat en die begonnen dingen te roepen al "Hey ben je dronken ofzo? Probeer eens recht te lopen" enz. en mijn vriendin ging daar in haar donken buitje op in natuurlijk. Ik maar dingen zeggen als "Loop nou maar gewoon door" en "laat het nou maar", maar nee. Op een gegeven moment liepen ze achter ons en begonnen wij met rennen. Hun achter ons aanrennen. Komen we in een hele lange straat waar ze ons wel in zouden halen dus verstopten we ons in een tuintje. We hoorden ze nog tegen elkaar praten over ons. "Ik zag ze hierheen rennen". "Zullen we ze nog zoeken?". "Nee" was gelukkig het antwoord van een ander. Even later hoorden we niks meer van hun en stonden op en toen zag ik mijn moeder aanlopen waarmee we toen even aan de telefoon waren voor het rennen. Het was me het nachtje wel moet ik zeggen.
Mietje
  zondag 7 januari 2007 @ 19:41:09 #160
95127 Afzuigkap
pi_45118370
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:52 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Mietje
Nee je staat sterk met twee meisjes, waaronder eentje dronken tegen 3/4 gasten/meiden.
pi_45118615
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:41 schreef Afzuigkap het volgende:

[..]

Nee je staat sterk met twee meisjes, waaronder eentje dronken tegen 3/4 gasten/meiden.
Maar dan nog, wegrennen
  zondag 7 januari 2007 @ 20:47:44 #162
95127 Afzuigkap
pi_45121378
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Maar dan nog, wegrennen
Ja ik ga lekker relaxed doorlopen terwijl het groepje dat achter me loopt bereid is om me in elkaar te slaan.

Edit: maar laten we ophouden, want het is geen SC hier.
pi_45186597
Ik heb nog wel een leuke van nieuw jaar, degene waar het over gaat zal niet blij zijn als hij dit leest maar ik post het lekker toch

Was dus nieuwjaar, flink zuipen enzo, lachen. Het werd steeds later en 1 voor 1 gingen de mensen uit onze groep naar huis.
Natuurlijk: hoe later het word, hoe dronkenerderder je bent. Gelukkig voor mij wilde het niet echt aanslaan
Dus op een gegeven moment waren we nog met zn 3en over en was alle drank (op de 5 bier in mn tas na) op. Wij dus allemaal flink balen, toen kwam 1 met het idee om langs zijn huis te gaan om bier en wijn te halen. Ik dus 3 Bvo'tjes uit mn tas halen, zij blij aangezien ze dachten dat alles op was.

Wij lopen dus, kwamen we bij een rotonde aan die aan het einde van die gozer z'n huis stond. 1 van ons, laten we hem Marco noemen, begon te zingen van "vandaag is rooooooooood"... dat liedje van Marco Borsato ja.
Nou, ik en die andere vonden het wel grappig, maar we hadden zoiets van hou je bek want we stonden midden in een woonwijk.
Wij dat dus 3000duizenmiljoen keer tegen hem zeggen en zelfs dreigen dat hij geen bier/wijn meer krijgt maar het werkte niet.
Toen ging Marco dus midden op de rotonde staan zingen en wij lekker op een muurtje een biertje drinken en lachen. Opeens kwam Marco met een kesrtboom aanrennen, plant m in iemand voortuin en rent weer terug, wij keihard lachen en rustig drinken dus.

Staat ie nu op de rotonde auto's uit de dagen
Zegt ie steeds bij elke auto die aankomt "kom dan hea!" En dan kwam er zo een Twingo aan, zegt ie "kom dan hea, met je Twingo" en dan roept ie "gadverredamme! Het is niet zomaar een Twingo, het is een GROENE Twingo! ". Wij dus weer helemaal dubbel.
Toen kwamen er opeens 5 politiewagens met sirenes aan langs de rotonde, begon hij te zingen "vandaag is blauw, de kleur van...", ik weet niet meer hoe die ging maar hij had een heel nummer

Dus ja, hij weer verder zingen, kwam er zo een vent naar buiten, vraagt of we wat stiller willen zijn, ik excuses doen enzo, maarja, Marco gaat ondertussen lekker verder. Dus die vent naar Marco toe, vraagt of ie zn muil wilt houden zegt Marco terug "maar meneer, u weet toch wel wat voor een dag het is? Wat is vandaag?"
Dus die vent zegt "Jaja, vandaag is rood.." Marco weer "JUIST! u heeft het helemaal door!" En zo stonden we daar een kwartier

Toen werd de de ander die zich net als mij nog wel kon beheersen opgebeld of ie nou eindelijk nou es naar huis kwam en of we die malloot kennen die bij hun in de straat staat te schreeuwen.
Vanaf toen stond ik er dus alleen voor

Dus ja, ik werd gewoon weer de chillle ik en maakte me nergens zorgen over, ging op het muurtje zitten en popte nog een biertje open. Opeens rent Marco weg, de tegengestelde richting in van waar ik zit.
Duurde een minuutje voor ik besefte dat ie echt weg was en toen ging ik er achteraan. Was ik 100 meter van hem weg, komt er een politiebusje langsrijden, reed gelukkig door en ging de hoek om.
Ik zag ze al kijken dus ik ren naar Marco toen en zeg dat ie nú op moet houden en dat we weg moeten gaan voor de wouten. Zegt hij terug "ooh, als ze stoppen ga ik vandaag ik blauw recht in hun gezicht zingen".
Half minuutje later komt het busje alweer terugrijden, scheurt de stoep op en stopt naast ons, ik zat al zo van "ok, ZING! "
Hij zo van "nee doe maar niet", maarja, hij dus het woord doen, ondertussen sta ik met zo een grijns op mn gezicht
Vroegen ze zo van "Wat doen jullie hier?"
Hij "niks, we gaan naar onze fietsen"
Zij "waar is dat dan?"
Hij wijst de andere kant op dan waar we heengingen "daarzo"
Zij "wat doen jullie hier dan?"
Hij "NIKS! WE ZIJN GEEN HANGJONGEREN!"
Zij "Kan je wel bijdehand grappig doen maar ik vind dit niet om te lachen, vind jij dit om te lachen?"
Hij "Nee, ik ben bloedserieus"
Stond ie ondertussen met zn handen in z'n achterzak, roept die wout opeens
"WAT HEB JE IN JE HANDEN?!"
Hij "niks, kijk maar" en wilt zn achterzak leegmaken
Die wout weer schreeuwen "HOU JE HANDEN WAAR IK ZE KAN ZIEN!"
Ik hield het niet meer jonge
Dus zegt die wout tegen Marco van "haal al je zakken leeg" dus hij alles leeghalen. Zegt die wout "ok, handen op de bus"
Ging die wout m fouilleren
Dus ik sta daar lekker van de show te genieten, staat er opeens zo wouterin met een maclight in mn gezicht te schijnen, was blijkbaar een 2e auto gestopt om te kijken wat er aan de hand was..
Zegt ze "wat zit er in die tas?"
Ik zo "kijk maar" en wil mn tas geven
Zegt ze "nee doe zelf maar open"
Ik zet mn tas op de grond en vraag zo "mag ie open?"
Zij "ja doe maar"
Dus ik doe mn tas open, haal alles eruit wat er inzit en zeg wat het is
"vuurwerk"
"vuurwerk"
"nog meer vuurwerk"
"biertje!"
"vuurwerk'''
"watervaste stift.. papiertjes.. en nog meer zooi''
Zij zo van "ok, genoeg'' ondertussen een beetje aangebrand omdat ze zag dat ik er lol in had

Ondertussen was die andere wout ook al klaar met het betasten dus ze stapten allemaal weer in en reden met een hele mooie grote boze kutkop weg

Wij met zn 2en hebben daar toen zo hard staan lachen dat mensen er waarschijnlijk meer last van hadden dan van het gezang van Marco toen
pi_45188082
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef DWJ111 het volgende:
Ik heb nog wel een leuke van nieuw jaar, degene waar het over gaat zal niet blij zijn als hij dit leest maar ik post het lekker toch

....
Jij gaat rond 1 uur alweer naar huis met O&N?

[ Bericht 86% gewijzigd door Sensation89 op 09-01-2007 21:36:47 ]
pi_45192058
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Jij gaat rond 1 uur alweer naar huis met O&N?

Dat staat nergens?

En de hele post quoten is vrij irritant
Patat Friet
pi_45192824
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Dat staat nergens?

En de hele post quoten is vrij irritant
Oh ik dacht dat je dat ongeveer eruit kon opmaken...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:02:49 #167
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45194026
wel een kutverhaal trouwens
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_45245348
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je dat ongeveer eruit kon opmaken...
Inderdaad:
quote:
en 1 voor 1 gingen de mensen uit onze groep naar huis.

Ik vond hem wel leuk
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_45259854
wat een debiel zeg die Marco, dan moet je echt ze niet op een rijtje hebben

(moest dit nou jorick )
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:30:38 #170
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_45280630
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef DWJ111 het volgende:
....
dit had je volgens mij ook in 1 zin kunnen verwoorden ?
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_45332606
Van die mensen die het stoer vinden om dronken te zijn. Hoe zielig.
pi_45334838
Ik vind het niet stoer! Maar gratis drank is ooooooookweorkwe niet leuwk!#$@!! Tering wat een kutavond zeg!
  zondag 14 januari 2007 @ 04:54:32 #173
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_45335390
kan godverd*mme nu niet slapen omdat ik op dit moment teveel bier op heb.... zal over enkele ogenblikken ff proberen..
haat het niet dan schaad het niet...
pi_45337161
Sparerib lijn bellen voor het zuipen is een aanrader
pi_45353251
of ff lekker wodka atten tot je gaat kotsen dat is ook erg aangenaam zo voor het slapen gaan
pi_45361915
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:01 schreef Ice_Ice het volgende:
of ff lekker wodka atten tot je gaat kotsen dat is ook erg aangenaam zo voor het slapen gaan
vandaag een nieuwjaardsborreltje
maar
ik moest daarna werken als afwasser
dat is gééén aanrader mensen
pi_45509707
mjaa heb niet echt dronken avonturen.
Wel 'avonturen' na het uitgaan.
bijvoorbeeld;
Ik was op donderdagavond met een vriendin uit geweest. De tenten gingen om 4 uur al dicht. We wilden met de bus terug,maar die kwam pas om half 6. We wilden daar niet op wachten,dus bedachten we dat we net goed goed konden gaan lopen. Daar gingen we dan. We wilden alleen niet de hele tijd langs het spoor lopen omdat daar soms rare dingen gebeuren.
Dus we gingen een beetje door een buurt lopen. Toen zijn we de weg helemaal kwijt geraakt. We hebben er ruim 2 uur over gedaan om een beetje in de buurt te koen. Het laatste stukje toch maar in de bus gestapt.
Uiteindelijk waren we rond 7 uur thuis, helemaal kapot.
Noem me maar Majesteit
  maandag 22 januari 2007 @ 17:16:24 #178
166487 tehset
life's a bitch, fuck it
pi_45584394
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:15 schreef robbedoush het volgende:
Sparerib lijn bellen voor het zuipen is een aanrader
wtf is dat? nooit van gehoord
veni vidie wierie
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:53:56 #179
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_45598999
We waren op een feest waar ongeveer 200 man in een tent stonden te pilzen. Rond een uur of 7 's morgens werd het weer licht en liep ik zo naar het schip waar we sliepen. Twee anderen zagen me rondzwalken en zouden me wel even naar het schip brengen, maar ze sleepten me de verkeerde kant op en ik wist nog waar mijn schip was. Vlak voor het schip lag een loopplank en die gasten wilden me niet laten gaan, maar ik loop dus zo over die loopplank heen met me bezopen harses en die gasten te schreeuwen.. kom terug kom terug, en ze liepen achter me aan. Ik was onderhand op het schip, maar hun waren niet vertrouwd met zo'n loopplank en ze sodemieterden te water. Gelukkig was het maar een halve meter diep want ze waren pittig dronken

Een ander verhaal.

Ik en een paar maten waren in Tilburg voor een optreden van de Heideroosjes en the Apers in 013. We zaten in het schraalste hotel in Tilburg, tegenover het NS station. Na het (geweldige) optreden gingen we naar de hotelkamer waar we heel lang zaten te praten en te zuipen.
Rond een uur of half 5 hadden we honger en het bier was op.

Ik kijk zo uit ons raam en zie zo een telefoonnummer, maar alleen de eerste 9 cijfers. Een maat van me ging alle combinaties (totaal 10 dus) proberen om die shoarmaboer aan de lijn te krijgen. Na de 5e boze Tilburg-bewoner aan de lijn gehad te hebben kregen we die shoarma tent aan de lijn. We hebben onze 5 riemen, 4 t-shirts en een laken aan elkaar geknoopt om zo onze hele bestelling naar boven te krijgen zonder dat we 4 verdiepingen omlaag moesten via een gammele trap.

Op ongeveer de helft scheurde m'n riem waardoor het eten beneden lag. Ik dus als een gek die trap af te sjezen en het eten te pakken. Ondertussen hadden m'n maten allemaal vershoudzakjes gevuld met water en scheerschuim en die kreeg ik op me harses. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat. We hebben ongeveer een half uur staan kloten, en toen ben ik maar naar boven gegaan.

Ik heb nog nooit zo gelachen
joyridin' with police cars
pi_45599213
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef InProduction het volgende:
. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat.
Waarom had ie een supersoaker bij zich
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:16:03 #181
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_45599824
quote:
We waren op een feest waar ongeveer 200 man in een tent stonden te pilzen. Rond een uur of 7 's morgens werd het weer licht en liep ik zo naar het schip waar we sliepen. Twee anderen zagen me rondzwalken en zouden me wel even naar het schip brengen, maar ze sleepten me de verkeerde kant op en ik wist nog waar mijn schip was. Vlak voor het schip lag een loopplank en die gasten wilden me niet laten gaan, maar ik loop dus zo over die loopplank heen met me bezopen harses en die gasten te schreeuwen.. kom terug kom terug, en ze liepen achter me aan. Ik was onderhand op het schip, maar hun waren niet vertrouwd met zo'n loopplank en ze sodemieterden te water. Gelukkig was het maar een halve meter diep want ze waren pittig dronken

Een ander verhaal.

Ik en een paar maten waren in Tilburg voor een optreden van de Heideroosjes en the Apers in 013. We zaten in het schraalste hotel in Tilburg, tegenover het NS station. Na het (geweldige) optreden gingen we naar de hotelkamer waar we heel lang zaten te praten en te zuipen.

Ik kijk zo uit ons raam en zie zo een telefoonnummer, maar alleen de eerste 9 cijfers. Een maat van me ging alle combinaties (totaal 10 dus) proberen om die shoarmaboer aan de lijn te krijgen. Na de 5e boze Tilburg-bewoner aan de lijn gehad te hebben kregen we die shoarma tent aan de lijn. We hebben onze 5 riemen, 4 t-shirts en een laken aan elkaar geknoopt om zo onze hele bestelling naar boven te krijgen zonder dat we 4 verdiepingen omlaag moesten via een gammele trap.

Op ongeveer de helft scheurde m'n riem waardoor het eten beneden lag. Ik dus als een gek die trap af te sjezen en het eten te pakken. Ondertussen hadden m'n maten allemaal vershoudzakjes gevuld met water en scheerschuim en die kreeg ik op me harses. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat. We hebben ongeveer een half uur staan kloten, en toen ben ik maar naar boven gegaan.

En toen werd je wakker ?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:18:35 #182
150152 Queen_Bee
pi_45599917
Shoarma meneer met standaard een supersoaker op zak
I'm super sonic man
pi_45600812
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Shoarma meneer met standaard een supersoaker op zak
Volgens mij was die tent gewoon aan de overkant van de straat, vandaar het telefoonnummer
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:44:10 #184
150152 Queen_Bee
pi_45600860
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Volgens mij was die tent gewoon aan de overkant van de straat, vandaar het telefoonnummer
Oh ja, supersoakers klaar hebben liggen in de shoarmatent

Nee, nu klinkt het veel geloofwaardiger ;P
I'm super sonic man
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:50:31 #185
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_45601120
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Oh ja, supersoakers klaar hebben liggen in de shoarmatent

Nee, nu klinkt het veel geloofwaardiger ;P
Je weet het nooit met die buitenlanders.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:05:07 #186
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45601623
quote:

Een ander verhaal.

sure thing, kid
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:30:07 #187
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_45639804
@Queen Bee, het was inderdaad die shoarmaboer van de overkant en die had zo'n ding liggen van z'n kinderen ofzo, er zat een bewoond gedeelte boven die tent misschien woonde hij daar.

@ArendBarend: Als je alle verhalen alleen maar kut vind kan je net zo goed een ander topic opzoeken om jezelf te gaan vermaken

[ Bericht 17% gewijzigd door InProduction op 24-01-2007 19:35:34 ]
pi_45715140
Ik ga altijd aan dingen voelen waar ik niet aan mag voelen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:49:00 #189
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45724178
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:30 schreef InProduction het volgende:
@Queen Bee, het was inderdaad die shoarmaboer van de overkant en die had zo'n ding liggen van z'n kinderen ofzo, er zat een bewoond gedeelte boven die tent misschien woonde hij daar.

@ArendBarend: Als je alle verhalen alleen maar kut vind kan je net zo goed een ander topic opzoeken om jezelf te gaan vermaken
kansloos topic idd
  Moderator zaterdag 27 januari 2007 @ 14:05:23 #190
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_45724573
ik heb gister avond echt HET lelijkste meisje ooit gezoend

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:07:05 #191
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45724626
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:

Netjes
Maar op het moment zelf was ze zeker wel mooi?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45729935
quote:

pics?
pi_45731220
quote:

je bent zelf ook niet al te..
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:38:28 #194
98259 mstr
Een jonge God!
pi_45731373
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef robbedoush het volgende:
Ik ga altijd aan dingen voelen waar ik niet aan mag voelen
Rare, bijna zielige, mensen

zaterdag 27 januari 2007 @ 19:15:33 #195
119010 gecko18
I feel the Need for Speed
pi_45732645
quote:

Bullshit gast,dat heb ik al eens gedaan.. of was het dezelfde
pi_45812535
Ga ik een keer uit met een goede vriend van me op de fiets naar een plek waar alleen ik de weg naar ken. Wij na het uitgaan dus naar huis, eerst kletter ik op mijn gezicht. Dus opgestaan en wij richting huis, een uurtje fietsen ongeveer. Maar goed, aangezien ik niet helemaal fris was heb ik een afslag gemist, waardoor we totaal de andere kant opgefietst zijn. Uiteindelijk komen we in een of ander dorp aan, waar van die mensen uit een cafe kwamen. Die gasten vroegen of het wel ging met mijn gezicht, ik zo jah, er is toch niets. Ik dus voelen, oh een beetje bloed. Er van uitgaande dat ik dus een bloedneus had en er verder niets was. Uiteindelijk die mensen maar gevraagd waar we ergens waren en waar we heen moesten. Wij naar huis fietsen, ongeveer drie uurtjes over gedaan.

De dag erna, ik loop naar beneden om naar het toilet te gaan. Vrij veel hoofdpijn en de gedachte dat het best een heftige droom was vannacht. Kijk ik in de spiegel, mijn hele bovenlip open geschaafd, net als de zijkant van mijn neus. Oei, die vriend van me ook nog eens foto's gemaakt. Gelukkig vond ik het allemaal lachen. Dat is dus een van mijn heftige verhalen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:52:58 #197
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_45819285
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ga ik een keer uit met een goede vriend van me op de fiets naar een plek waar alleen ik de weg naar ken. Wij na het uitgaan dus naar huis, eerst kletter ik op mijn gezicht. Dus opgestaan en wij richting huis, een uurtje fietsen ongeveer. Maar goed, aangezien ik niet helemaal fris was heb ik een afslag gemist, waardoor we totaal de andere kant opgefietst zijn. Uiteindelijk komen we in een of ander dorp aan, waar van die mensen uit een cafe kwamen. Die gasten vroegen of het wel ging met mijn gezicht, ik zo jah, er is toch niets. Ik dus voelen, oh een beetje bloed. Er van uitgaande dat ik dus een bloedneus had en er verder niets was. Uiteindelijk die mensen maar gevraagd waar we ergens waren en waar we heen moesten. Wij naar huis fietsen, ongeveer drie uurtjes over gedaan.

De dag erna, ik loop naar beneden om naar het toilet te gaan. Vrij veel hoofdpijn en de gedachte dat het best een heftige droom was vannacht. Kijk ik in de spiegel, mijn hele bovenlip open geschaafd, net als de zijkant van mijn neus. Oei, die vriend van me ook nog eens foto's gemaakt. Gelukkig vond ik het allemaal lachen. Dat is dus een van mijn heftige verhalen
Vooral die schrammen op het gezicht klinken herkenbaar.
pi_45842122
Verjaardag van een maatje van mij, lekker zitten zuipen. Eerst bier, toen blueberry, breezer en smirnoff. Toen dat allemaal op was, was het enige met alcahol, witte wijn. Daar ook nog aardig wat van op, toen gingen we naar een discotheek, achterop de scooter heen ging allemaal nog goed. In die discotheek nog heel veel bier drinken in een korte tijd, en vervolgens erachter komen dat lopen toch niet meer zo goed gaat. Maat zag dat het niet zo goed ging en vroeg, gaat het nog? Ik vond het allemaal wel best en ging even lekker zitten, hij ziet dus dat het echt niet goed gaat en besluit dus om naar huis te gaan Ik schelden, want ik vond het wel lache.

Dus wij naar buiten, helm op, zo op de scooter. Ineens voel ik me toch niet zo lekker en zeg tegen me maat dat we beter even kunnen stoppen, hij stopt en ik stap af. Ik zeg, doe me helm ff af. Hij steekt z'n hand in die helm en op dat moment komt er toch een straal kots uit me bek zette, wat dus tegen de binnenkant van de helm aankomt en er een straal boven uit de helm gaat, en een deel onderuit. Over de handen van mijn maat heen, hij trekt z'n handen weg en er komen nog 2 stralen uit. Heel die helm onder de kots, nog even daar gestaan en het ging wel weer. Ik dus weer achterop geklommen en met de helm in m'n hand gaan we rijden, nog geen 20 meter verder komt er een politie auto aanrijden en m'n maat zegt "Doe die helm snel op"... Ik kan je vertellen dat dat geen pretje was, met m'n neus precies boven het rooster. De volgende dag kon ik de stukjes uit het 'rooster' gaan borstelen omdat het niet mijn helm was.

[ Bericht 7% gewijzigd door FreeShooter op 30-01-2007 23:13:49 ]
Pain is temporary, pride is forever
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:30:40 #199
159972 fok_king_me
Harmful the Irritant
pi_45842942
omfggggggggggg

serieus
pi_45845450
tering leer ff een paar biertjes drinken of drink niks jezus.
pi_45845881
Ik hoop dat je maat niet gezopen had want dronken op een scooter is kansloos gevaarlijk.
Net zo kansloos als met alcohol op achter het stuur trouwens.
pi_45845899
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:47 schreef Adhelbert het volgende:
Ik hoop dat je maat niet gezopen had want dronken op een scooter is kansloos gevaarlijk.
Net zo kansloos als met alcohol op achter het stuur trouwens.
Eensch!
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_45847099
Nee, jongen weet zich goed in te houden als die op de scooter gaat. Wilt die echt lam worden, gaat die fietsen

Het was serieus ja
quote:
Geerd
tering leer ff een paar biertjes drinken of drink niks jezus.

Jij hebt zeker nog nooit gekotst? Drink genoeg en je gaat vanzelf kotsen, ik kan best veel op maar teveel zooi bij elkaar gaat gewoon fout. Daar is dit topic toch voor?
pi_45851034
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:08 schreef FreeShooter het volgende:
Nee, jongen weet zich goed in te houden als die op de scooter gaat. Wilt die echt lam worden, gaat die fietsen

Het was serieus ja
[..]

Jij hebt zeker nog nooit gekotst? Drink genoeg en je gaat vanzelf kotsen, ik kan best veel op maar teveel zooi bij elkaar gaat gewoon fout. Daar is dit topic toch voor?
Naah, volgens mij is het niet om te vertellen hoeveel je door elkaar gedronken hebt, of hóe dronken je was, of hoeveel je gekotst hebt, maar de avonturen die je 's nachts beleefd terwijl je dronken bent.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_45851987
Een keer uit het raam gekotst met schuin dak en het was ook tevens winter dus de vogels kwamen het niet opruimen

Toen heb ik maar twee pakken Extran Blackcurrant gepakt ( ) en de hele zooi mijn dak afgespoelt.
Freedom is not Free.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:07:11 #206
160268 CroyaX
CroyaX The ONE and ONLY
pi_45852105
Ik was een keer samen met een maatje van me naar een feestje toe waar we eerst 8 kilometer heen moesten fietsen,
Op het feest terwijl ik dronken was een half uur lang in de kou gestaan omdat me trui vast zat in het prikkeldraad (ik ging buiten pissen vraag me niet waarom)
Toen ik eindelijk los werd gemaakt liep ik een stukje en viel ik in de modder daarna weer lekker zuipen en tegen de kachel aan zitten omdat ik het koud had
Na nog meer biertjes gingen we maar weer naar huis onderweg 2 keer de sloot ingereden
En koud dat het was
Dus ik heb weer eens iets nutteloos geschreven =P
pi_45852174

Ik heb ook een keer in het prikkeldraad vastgezeten. Ik dacht: "Daar spring ik wel even overheen." en toen bleef mijn jas steken en scheurde die helemaal open, het was toen hartje winter en ik had zo'n jas met veertjesvulling en toen vloog de hele inhoud dat weiland over
Freedom is not Free.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:45:47 #208
160268 CroyaX
CroyaX The ONE and ONLY
pi_45853086
Dus ik heb weer eens iets nutteloos geschreven =P
pi_45853541
Ik had een keer een vriend van me die een keer met me wou uitgaan, dat was ook 1 van zijn eerste keren en het leek hem zo leuk met mij mee te gaan. Dat ventje kon nog maar net bier verdragen en toe hij me met mijn vertrouwde Jack Daniel's in mijn hand zag genieten wou hij dat ook. Hij bestelde een glas en vond het aanzienlijk niet lekker maar hij moest zich groot houden en bestelde nog twee glazen wat hem echt duidelijk te veel was maar hij moest zich groot houden.

Komen we na een uur ofzo in zo'n vreethoek die beheerd wordt door enkele mensen van Turkse afkomst en besteld daar:

1 kroket
1 frikandel speciaal
1 friet speciaal
1 kippenpoot

Wij gaan aan een tafeltje zitten en die zatlap valt na vijf minuten zomaar in slaap met zijn hoofd op tafel. Komt Mohammed/Abdoel/Yussuf zijn bestelling brengen is hij totaal vergeten dat hij iets besteld had en hij had ook helemaal geen honger meer "Je had dit besteld...." "Nee hoor dat kan niet, ik heb namelijk geen honger. Het zal wel voor iemand anders zijn." Hij rekent na aandringen toch af.

Toen heb ik me ten goede kunnen doen aan een gratis maaltijd

[ Bericht 6% gewijzigd door Billy_Yank op 31-01-2007 13:06:49 ]
Freedom is not Free.
pi_45853632
Nou schiet me weer wat te binnen

Gewoon een standaard avondje stappen en een vriend van mij had echt veel te veel gezopen. Ik zou bij hem slapen omdat ik echt veel te ver weg woonden, en alles ging redelijk zonder problemen.

Komen we thuis en hij stond in de badkamer en na 10 minuten stond ie daar nog steeds. Ik kom even binnen en kijk naar hem.

Hij staat daar met openhangende mond, ogen wagenwijd open stofstijf staand in zijn eigen gezicht te staren in de spiegel.

Billy_Yank: Hey gaat het nog?

Hij blijft zonder te reageren staan en er volgt een gigantische eruptie van kots en al het andere wat er weleens uit een mens kan verschijnen tegen de spiegel aan

Billy_Yank: .......welterusten

Ben toen maar naar bed gegaan en in slaap gevallen
Freedom is not Free.
pi_46679541
Haha, prachtige verhalen hier, klein bumpje zodat meer mensen verhalen posten... Met carnaval + vakantie achter de rug, moeten er toch genoeg verhalen zijn?
  maandag 26 februari 2007 @ 17:33:32 #212
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46700921
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:05 schreef FreeShooter het volgende:
-verhaal-
pi_47124155
Gisteren was het jaarlijkse gala op school weer eens. Onze entree was best wel pauper. Ik ging met een groep met de fiets, en iemand kende een persoon met een nogal opgevoerde stereo op wielen. We hadden onze fietsen op loopafstand gezet van school, die gast gebeld en met zijn zevenen probeerden we die auto in te komen; het lukte waarachtig. Toen een klein stukje naar school gereden en daar uitgestapt met keiharde hiphop aan . Zoals altijd werden we weer bang gemaakt met "er is een blaastest aan de deur". Deze bleek er weer niet te zijn, want de leerlingen op onze school zijn erg braaf. Nou ja; standaard dingen gedaan, mensen gedag gezegd, beetje hangen in de hanghoek, bier halen, beetje staan op de dansvloer. Iedereen lekker in pak en jurk. Bijkomstigheid is dat als je net iets te veel gedronken hebt, je er altijd nog netjes uit ziet zodat dit minder opvalt, erg handig. Na een uurtje ging de big band weg en kwamen de foute feestnumers. Na verloop van tijd word je natuurlijk iets waziger en werd het ook iets gezelliger en gingen we na een tijdje even een luchtje scheppen waarna er ineens sigaren tevoorschijn getoverd werden, zoals hoort op een gala
Na een tijdje buiten staan ging ik met een paar vrienden bij de teletubbieheuvel staan, bij de ingang van school, waar allemaal fakkels stonden. Iemand kwam met het lumineuze idee om er eentje uit te pissen, waarna ik dat idee daadwerkelijk uitvoerde
Het feest ging gewoon weer door, polonaise hier, polonaise daar (ja, best wel ) en om een actie die ik en een vriend hadden uitgevoerd waren we door een in mijn ogen toevallige passant keihard op ons gezicht geslagen. Dat voel je natuurlijk niet meer dus de trend zette zich voor en het zou me niet verbazen als ik gisternacht twee enorm blauwe wangen had opgelopen.
Het bier was al te vroeg op , dan maar aan de cola van de laatste twee muntjes (waarvan ik zeker weet dat ik er te weinig had gekregen voor het geld dat ik had gegeven, maar who cares). Ik ging met drie anderen nog even op de vrijdagavond nog even de stad onveilig maken. Ondertussen met een andere vriend even een meisje afgezet die meewilde en daardoor waren we op het prachtige idee gekomen om even iets heel debiels te gaan doen. Het wil namelijk dat in de buurt van waar we de persoon die achterop zat, ene Spacekees woont. Die kennen we natuurlijk allemaal van het nummer "Ik wil een meisje" maar het wil dat deze nog meer nummers heeft gemaakt die bovenstaande en een vriend redelijk kennen. We stonden voor z'n voordeur. Ik vroeg aan die vriend of hij een pen en een papiertje had; een potlood had 'ie, papier had ik toevallig in m'n jas zitten. Ik had in een impuls, op die voordeur een briefje gemaakt met: "Kees, we zijn je grootste fans, zie je bij het volgende optreden, [onze namen]" door de brievenbus gedaan en weggefietst. Echt raar. Toen brachten we nog een bezoekje aan de McDonals, waar de andere twee personen zaten met toevallig ook die mensen die ons hadden afgezet aan het begin van de avond. Flauwe grapjes over en weer en nadat ik iets had besteld wat ik niet door mijn keel kon krijgen zijn we maar weggegaan naar het lokal poolcafé waar we een beetje als lamzakken zaten omdat we echt kapot waren van het springen op de muziek op het gala. Toen richting huis, hadden nog een paar mensen op de snelweg gezeken vanaf een viaduct en dat was dat. Wat een briljante avond was dat, en nu is het pas zaterdag
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_47145384
doet me denken aan mijn kerstgala van mijn middelbare school.
Helaas kan ik me vrij weinig herinneren van na het eten aangezien het niet te vreten was(we moesten allemaal zelf gerechten meenemen enzo) en ik daarvoor redelijk ingedronken was met Coebergh en bier en vervolgens allemaal wijn opzoop op het gala die niemand moest.
Hello World!
pi_47172645
Vrijdag ernstig..

Waren we met zn allen naar Amersfoort geweest, de karseboom. Was heel leuk en gezellig maar op een gegeven moment hadden ik en 2 vrienden m goed zitten (we waren dus ladderzat).
Heel leuk om af en toe gedronken te hebben maar ik zag toen we naar buiten gingen zo een mooi rek met boemerang kaarten hangen, heb ik er van elke soort een hele stapel meegenomen.

Liepen we ff verder, gingen die 2 matties van me in de gracht kotsen. "Leuk.." dacht ik..
Maarja, er kwamen dus allemaal mensen langs lopen, wij gezellig die matties uitlachen, toen ze weggingen had ik nog ff wat kaarten en pepermuntjes uitgedeeld en ze vrolijk uitgezwaait

Heb mezelf flink voor lul gezet dus

Maarja, toen ging ik ff op de stoeprand zitten, moest ik opeens keihard hoesten. Dus ik roep: "ik ga stopen met roken!", pak een nitraat die ik nog over had van oud en nieuw uit mn zak, stop m in het pakje, steek m aan en gooi het de gracht in

BWAAM!

Een minuut later stond ik al peuken te schooien omdat ik niet had..

Heb nog een boel andere dingen gedaan, maar das allemaal zooooo raar dat ik het niet eens wil typen odmat ik mezelf daarin niet herken
  zondag 11 maart 2007 @ 23:03:46 #216
164015 Bryansd
The Bigg Boss
pi_47174170
een Maandje geleden toen ik met de bovenbouwklassen op schoolreis ging naar barcelona. Een verveelde dinsdag avond waar je mag doen wat je wilt tot 20:00, want dan moet je verzamelen bij het resaurant voor een gezamenlijk diner. Dus ik en mn vrienden vervelen ons na een tijdje en sinds we toch alleen met zn 4en in het park zitten, wrm niet ff zippen van het red label fles in onze tas...
Het is 20:00 en we verzamelen bij het restaurant ik en mn vrienden nog 100% totdat we binnen beginnen te zitten.. de wereld draait, je vliegt ehm dood en je zit daar maar een beetje iedereen maakt ondertussen misbruik van je; persoonlijke vragen stellen, toetje stelen, enzo. Totdat ik kotsneigingen kreeg. Op dat moment vond iedereen het te ver gaan en namen de jongens mij mee naar de wc waar ze me dwogen te kotsen. Dit lukte zwaar niet, stopte ik 2 vingers in mn keel, nog steeds niet. kreeg ik 2 vingers van IEMAND ANDERS in mn keel lukte het nog steeds niet. Dus toen we zeker wisten dta ht niet zou lukken werd ik meteen afgevoerd onder mn schouders naar het hotel. in het metro station keken ze of ik zelf kon lopen, dit lukte 5 minuten toen viel ik. 'knockout' ik word wakker.. ik lig op een bankje voor het hotel. Ik kijk om me heen en ik zie helemaal niemand, geen leraar, geen vrienden, helemaal niemand, plotseling komt een vriend van me achter me tevoorschijn en vroeg of ik al wakker was. hij begint me te dragen naar binnen. ik natuurlijk vragen wie hoet waar wanneer? hij zegt me gwn naar hem te luisteren en mee te lopen. ik loop raar genoeg niet naar mn eigen kamer op de 2e verdieping maar loop door tot de 3e verdieping. Hij vertelt me dat ik de gang door moet lopen en de eerste deur rechts inmoet. ik doe maar wat me gezegd wordt en loop de kamer binnen. ik lig op het bed totdat ik iemand binnen zie komen. ik (door het liggen) bijna weer knockout vraag wie ht is.
De vrouw: doe je broek uit
Ik: .... wrm?...
De vrouw: doe je broek uit..
Ik: is niet nodig joh , doe maar nie.......
'knockout'

Ik word weer wakker in hetzelfde bed met mn broek UIT , bleek de vrouw een van mn leraren te zijn die zei dat ik goed adem moet kunnen halen en drm mn broek uit moest doen... die dag daarna was helemaal verpest en had killer hoofdpijn... er zit nog eigenlijk een verhaallijn tussen van wie wie had verraden enzo hoe de leraren erachter kwamen en wrm die vriend me hielp, hij was namelijk boos op me. maar dat duurt te lang om te typen denk k
Chillt ehm ergens en nergens
  zondag 11 maart 2007 @ 23:19:34 #217
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_47174795
quote:
Op zondag 11 maart 2007 02:53 schreef SmartyPantsDash het volgende:
doet me denken aan mijn kerstgala van mijn middelbare school.
Helaas kan ik me vrij weinig herinneren van na het eten aangezien het niet te vreten was(we moesten allemaal zelf gerechten meenemen enzo) en ik daarvoor redelijk ingedronken was met Coebergh en bier en vervolgens allemaal wijn opzoop op het gala die niemand moest.
pi_47183579
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bryansd het volgende:
-verhaal-
altijd leuk, kinderen die niets gewend zijn en dan aan de sterke meuk gaan
pi_47296434
Vorig jaar een vriend van mij.

Bij het gedeelte waar je niks ziet, ligt kots
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_47297694
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:02:07 #221
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_47302191
Och, wel vrij herkenbaar
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:34:42 #222
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_47303361
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Bryansd het volgende:
-bla-
je was wel heel ver heen hè.. ooit eerder alcohol op?
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:54:09 #223
167723 sanni
Acima de seu
pi_47312078
Ooit na -schrik niet 50 shotjes= wodka&whiskey- heb ik een of ander blond wijf
meegenomen om ff lekker te gaan bekken. Schijnbaar vond ze mij ook leuk maar
op het moment dat ik lekker wilde bekken moest ik kotsen.
pi_47314002
Ik heb mijn auto aan gort geslagen in een zatte bui...

http://youtube.com/watch?v=L0KwmZBC_s8

Alleen de eerste 10 seconden zijn leuk, als een vriend van mij van de moterkap af flikkerd, de rest is standaard zatte schuppen gedrag...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_47317841
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:54 schreef sanni het volgende:
Ooit na -schrik niet 50 shotjes= wodka&whiskey- heb ik een of ander blond wijf
meegenomen om ff lekker te gaan bekken. Schijnbaar vond ze mij ook leuk maar
op het moment dat ik lekker wilde bekken moest ik kotsen.
Ow zo'n verhaal ken ik ook nog wel.
ik was dus een keertje laten we het houden op redelijk bezopen op een camping op Terschelling,
kom ik daar een wijf tegen waar ik spontaan mee ging bekken, een kwartiertje later kijk ik uit me ooghoek en zie ik een maat van mij met haar bekken, ik denk...oooowkee naja het zal we zo knap is ze niet.
maar het mooiste moet nog komen, die maat van me haalt ze tong eruit en ze gaaaaaat me toch roooyaaaal over d'r nek echt te prachtig voor woorden!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')