abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45361915
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:01 schreef Ice_Ice het volgende:
of ff lekker wodka atten tot je gaat kotsen dat is ook erg aangenaam zo voor het slapen gaan
vandaag een nieuwjaardsborreltje
maar
ik moest daarna werken als afwasser
dat is gééén aanrader mensen
pi_45509707
mjaa heb niet echt dronken avonturen.
Wel 'avonturen' na het uitgaan.
bijvoorbeeld;
Ik was op donderdagavond met een vriendin uit geweest. De tenten gingen om 4 uur al dicht. We wilden met de bus terug,maar die kwam pas om half 6. We wilden daar niet op wachten,dus bedachten we dat we net goed goed konden gaan lopen. Daar gingen we dan. We wilden alleen niet de hele tijd langs het spoor lopen omdat daar soms rare dingen gebeuren.
Dus we gingen een beetje door een buurt lopen. Toen zijn we de weg helemaal kwijt geraakt. We hebben er ruim 2 uur over gedaan om een beetje in de buurt te koen. Het laatste stukje toch maar in de bus gestapt.
Uiteindelijk waren we rond 7 uur thuis, helemaal kapot.
Noem me maar Majesteit
  maandag 22 januari 2007 @ 17:16:24 #178
166487 tehset
life's a bitch, fuck it
pi_45584394
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:15 schreef robbedoush het volgende:
Sparerib lijn bellen voor het zuipen is een aanrader
wtf is dat? nooit van gehoord
veni vidie wierie
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:53:56 #179
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_45598999
We waren op een feest waar ongeveer 200 man in een tent stonden te pilzen. Rond een uur of 7 's morgens werd het weer licht en liep ik zo naar het schip waar we sliepen. Twee anderen zagen me rondzwalken en zouden me wel even naar het schip brengen, maar ze sleepten me de verkeerde kant op en ik wist nog waar mijn schip was. Vlak voor het schip lag een loopplank en die gasten wilden me niet laten gaan, maar ik loop dus zo over die loopplank heen met me bezopen harses en die gasten te schreeuwen.. kom terug kom terug, en ze liepen achter me aan. Ik was onderhand op het schip, maar hun waren niet vertrouwd met zo'n loopplank en ze sodemieterden te water. Gelukkig was het maar een halve meter diep want ze waren pittig dronken

Een ander verhaal.

Ik en een paar maten waren in Tilburg voor een optreden van de Heideroosjes en the Apers in 013. We zaten in het schraalste hotel in Tilburg, tegenover het NS station. Na het (geweldige) optreden gingen we naar de hotelkamer waar we heel lang zaten te praten en te zuipen.
Rond een uur of half 5 hadden we honger en het bier was op.

Ik kijk zo uit ons raam en zie zo een telefoonnummer, maar alleen de eerste 9 cijfers. Een maat van me ging alle combinaties (totaal 10 dus) proberen om die shoarmaboer aan de lijn te krijgen. Na de 5e boze Tilburg-bewoner aan de lijn gehad te hebben kregen we die shoarma tent aan de lijn. We hebben onze 5 riemen, 4 t-shirts en een laken aan elkaar geknoopt om zo onze hele bestelling naar boven te krijgen zonder dat we 4 verdiepingen omlaag moesten via een gammele trap.

Op ongeveer de helft scheurde m'n riem waardoor het eten beneden lag. Ik dus als een gek die trap af te sjezen en het eten te pakken. Ondertussen hadden m'n maten allemaal vershoudzakjes gevuld met water en scheerschuim en die kreeg ik op me harses. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat. We hebben ongeveer een half uur staan kloten, en toen ben ik maar naar boven gegaan.

Ik heb nog nooit zo gelachen
joyridin' with police cars
pi_45599213
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef InProduction het volgende:
. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat.
Waarom had ie een supersoaker bij zich
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:16:03 #181
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_45599824
quote:
We waren op een feest waar ongeveer 200 man in een tent stonden te pilzen. Rond een uur of 7 's morgens werd het weer licht en liep ik zo naar het schip waar we sliepen. Twee anderen zagen me rondzwalken en zouden me wel even naar het schip brengen, maar ze sleepten me de verkeerde kant op en ik wist nog waar mijn schip was. Vlak voor het schip lag een loopplank en die gasten wilden me niet laten gaan, maar ik loop dus zo over die loopplank heen met me bezopen harses en die gasten te schreeuwen.. kom terug kom terug, en ze liepen achter me aan. Ik was onderhand op het schip, maar hun waren niet vertrouwd met zo'n loopplank en ze sodemieterden te water. Gelukkig was het maar een halve meter diep want ze waren pittig dronken

Een ander verhaal.

Ik en een paar maten waren in Tilburg voor een optreden van de Heideroosjes en the Apers in 013. We zaten in het schraalste hotel in Tilburg, tegenover het NS station. Na het (geweldige) optreden gingen we naar de hotelkamer waar we heel lang zaten te praten en te zuipen.

Ik kijk zo uit ons raam en zie zo een telefoonnummer, maar alleen de eerste 9 cijfers. Een maat van me ging alle combinaties (totaal 10 dus) proberen om die shoarmaboer aan de lijn te krijgen. Na de 5e boze Tilburg-bewoner aan de lijn gehad te hebben kregen we die shoarma tent aan de lijn. We hebben onze 5 riemen, 4 t-shirts en een laken aan elkaar geknoopt om zo onze hele bestelling naar boven te krijgen zonder dat we 4 verdiepingen omlaag moesten via een gammele trap.

Op ongeveer de helft scheurde m'n riem waardoor het eten beneden lag. Ik dus als een gek die trap af te sjezen en het eten te pakken. Ondertussen hadden m'n maten allemaal vershoudzakjes gevuld met water en scheerschuim en die kreeg ik op me harses. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat. We hebben ongeveer een half uur staan kloten, en toen ben ik maar naar boven gegaan.

En toen werd je wakker ?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:18:35 #182
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45599917
Shoarma meneer met standaard een supersoaker op zak
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45600812
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Shoarma meneer met standaard een supersoaker op zak
Volgens mij was die tent gewoon aan de overkant van de straat, vandaar het telefoonnummer
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:44:10 #184
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45600860
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Volgens mij was die tent gewoon aan de overkant van de straat, vandaar het telefoonnummer
Oh ja, supersoakers klaar hebben liggen in de shoarmatent

Nee, nu klinkt het veel geloofwaardiger ;P
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:50:31 #185
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_45601120
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Oh ja, supersoakers klaar hebben liggen in de shoarmatent

Nee, nu klinkt het veel geloofwaardiger ;P
Je weet het nooit met die buitenlanders.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:05:07 #186
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45601623
quote:

Een ander verhaal.

sure thing, kid
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:30:07 #187
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_45639804
@Queen Bee, het was inderdaad die shoarmaboer van de overkant en die had zo'n ding liggen van z'n kinderen ofzo, er zat een bewoond gedeelte boven die tent misschien woonde hij daar.

@ArendBarend: Als je alle verhalen alleen maar kut vind kan je net zo goed een ander topic opzoeken om jezelf te gaan vermaken

[ Bericht 17% gewijzigd door InProduction op 24-01-2007 19:35:34 ]
joyridin' with police cars
pi_45715140
Ik ga altijd aan dingen voelen waar ik niet aan mag voelen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:49:00 #189
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45724178
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:30 schreef InProduction het volgende:
@Queen Bee, het was inderdaad die shoarmaboer van de overkant en die had zo'n ding liggen van z'n kinderen ofzo, er zat een bewoond gedeelte boven die tent misschien woonde hij daar.

@ArendBarend: Als je alle verhalen alleen maar kut vind kan je net zo goed een ander topic opzoeken om jezelf te gaan vermaken
kansloos topic idd
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  Moderator zaterdag 27 januari 2007 @ 14:05:23 #190
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_45724573
ik heb gister avond echt HET lelijkste meisje ooit gezoend

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:07:05 #191
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45724626
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:

Netjes
Maar op het moment zelf was ze zeker wel mooi?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45729935
quote:

pics?
pi_45731220
quote:

je bent zelf ook niet al te..
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:38:28 #194
98259 mstr
Een jonge God!
pi_45731373
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef robbedoush het volgende:
Ik ga altijd aan dingen voelen waar ik niet aan mag voelen
Rare, bijna zielige, mensen

zaterdag 27 januari 2007 @ 19:15:33 #195
119010 gecko18
I feel the Need for Speed
pi_45732645
quote:

Bullshit gast,dat heb ik al eens gedaan.. of was het dezelfde
pi_45812535
Ga ik een keer uit met een goede vriend van me op de fiets naar een plek waar alleen ik de weg naar ken. Wij na het uitgaan dus naar huis, eerst kletter ik op mijn gezicht. Dus opgestaan en wij richting huis, een uurtje fietsen ongeveer. Maar goed, aangezien ik niet helemaal fris was heb ik een afslag gemist, waardoor we totaal de andere kant opgefietst zijn. Uiteindelijk komen we in een of ander dorp aan, waar van die mensen uit een cafe kwamen. Die gasten vroegen of het wel ging met mijn gezicht, ik zo jah, er is toch niets. Ik dus voelen, oh een beetje bloed. Er van uitgaande dat ik dus een bloedneus had en er verder niets was. Uiteindelijk die mensen maar gevraagd waar we ergens waren en waar we heen moesten. Wij naar huis fietsen, ongeveer drie uurtjes over gedaan.

De dag erna, ik loop naar beneden om naar het toilet te gaan. Vrij veel hoofdpijn en de gedachte dat het best een heftige droom was vannacht. Kijk ik in de spiegel, mijn hele bovenlip open geschaafd, net als de zijkant van mijn neus. Oei, die vriend van me ook nog eens foto's gemaakt. Gelukkig vond ik het allemaal lachen. Dat is dus een van mijn heftige verhalen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:52:58 #197
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_45819285
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ga ik een keer uit met een goede vriend van me op de fiets naar een plek waar alleen ik de weg naar ken. Wij na het uitgaan dus naar huis, eerst kletter ik op mijn gezicht. Dus opgestaan en wij richting huis, een uurtje fietsen ongeveer. Maar goed, aangezien ik niet helemaal fris was heb ik een afslag gemist, waardoor we totaal de andere kant opgefietst zijn. Uiteindelijk komen we in een of ander dorp aan, waar van die mensen uit een cafe kwamen. Die gasten vroegen of het wel ging met mijn gezicht, ik zo jah, er is toch niets. Ik dus voelen, oh een beetje bloed. Er van uitgaande dat ik dus een bloedneus had en er verder niets was. Uiteindelijk die mensen maar gevraagd waar we ergens waren en waar we heen moesten. Wij naar huis fietsen, ongeveer drie uurtjes over gedaan.

De dag erna, ik loop naar beneden om naar het toilet te gaan. Vrij veel hoofdpijn en de gedachte dat het best een heftige droom was vannacht. Kijk ik in de spiegel, mijn hele bovenlip open geschaafd, net als de zijkant van mijn neus. Oei, die vriend van me ook nog eens foto's gemaakt. Gelukkig vond ik het allemaal lachen. Dat is dus een van mijn heftige verhalen
Vooral die schrammen op het gezicht klinken herkenbaar.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_45842122
Verjaardag van een maatje van mij, lekker zitten zuipen. Eerst bier, toen blueberry, breezer en smirnoff. Toen dat allemaal op was, was het enige met alcahol, witte wijn. Daar ook nog aardig wat van op, toen gingen we naar een discotheek, achterop de scooter heen ging allemaal nog goed. In die discotheek nog heel veel bier drinken in een korte tijd, en vervolgens erachter komen dat lopen toch niet meer zo goed gaat. Maat zag dat het niet zo goed ging en vroeg, gaat het nog? Ik vond het allemaal wel best en ging even lekker zitten, hij ziet dus dat het echt niet goed gaat en besluit dus om naar huis te gaan Ik schelden, want ik vond het wel lache.

Dus wij naar buiten, helm op, zo op de scooter. Ineens voel ik me toch niet zo lekker en zeg tegen me maat dat we beter even kunnen stoppen, hij stopt en ik stap af. Ik zeg, doe me helm ff af. Hij steekt z'n hand in die helm en op dat moment komt er toch een straal kots uit me bek zette, wat dus tegen de binnenkant van de helm aankomt en er een straal boven uit de helm gaat, en een deel onderuit. Over de handen van mijn maat heen, hij trekt z'n handen weg en er komen nog 2 stralen uit. Heel die helm onder de kots, nog even daar gestaan en het ging wel weer. Ik dus weer achterop geklommen en met de helm in m'n hand gaan we rijden, nog geen 20 meter verder komt er een politie auto aanrijden en m'n maat zegt "Doe die helm snel op"... Ik kan je vertellen dat dat geen pretje was, met m'n neus precies boven het rooster. De volgende dag kon ik de stukjes uit het 'rooster' gaan borstelen omdat het niet mijn helm was.

[ Bericht 7% gewijzigd door FreeShooter op 30-01-2007 23:13:49 ]
Pain is temporary, pride is forever
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:30:40 #199
159972 fok_king_me
Harmful the Irritant
pi_45842942
omfggggggggggg

serieus
pi_45845450
tering leer ff een paar biertjes drinken of drink niks jezus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')