vandaag een nieuwjaardsborreltjequote:Op zondag 14 januari 2007 20:01 schreef Ice_Ice het volgende:
of ff lekker wodka atten tot je gaat kotsen dat is ook erg aangenaam zo voor het slapen gaan
wtf is dat? nooit van gehoordquote:Op zondag 14 januari 2007 11:15 schreef robbedoush het volgende:
Sparerib lijn bellen voor het zuipen is een aanrader
Waarom had ie een supersoaker bij zichquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef InProduction het volgende:
. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat.
En toen werd je wakker ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef InProduction het volgende:
We waren op een feest waar ongeveer 200 man in een tent stonden te pilzen. Rond een uur of 7 's morgens werd het weer licht en liep ik zo naar het schip waar we sliepen. Twee anderen zagen me rondzwalken en zouden me wel even naar het schip brengen, maar ze sleepten me de verkeerde kant op en ik wist nog waar mijn schip was. Vlak voor het schip lag een loopplank en die gasten wilden me niet laten gaan, maar ik loop dus zo over die loopplank heen met me bezopen harses en die gasten te schreeuwen.. kom terug kom terug, en ze liepen achter me aan. Ik was onderhand op het schip, maar hun waren niet vertrouwd met zo'n loopplank en ze sodemieterden te water. Gelukkig was het maar een halve meter diep want ze waren pittig dronken
Een ander verhaal.
Ik en een paar maten waren in Tilburg voor een optreden van de Heideroosjes en the Apers in 013. We zaten in het schraalste hotel in Tilburg, tegenover het NS station. Na het (geweldige) optreden gingen we naar de hotelkamer waar we heel lang zaten te praten en te zuipen.
Rond een uur of half 5 hadden we honger en het bier was op.
Ik kijk zo uit ons raam en zie zo een telefoonnummer, maar alleen de eerste 9 cijfers. Een maat van me ging alle combinaties (totaal 10 dus) proberen om die shoarmaboer aan de lijn te krijgen. Na de 5e boze Tilburg-bewoner aan de lijn gehad te hebben kregen we die shoarma tent aan de lijn. We hebben onze 5 riemen, 4 t-shirts en een laken aan elkaar geknoopt om zo onze hele bestelling naar boven te krijgen zonder dat we 4 verdiepingen omlaag moesten via een gammele trap.
Op ongeveer de helft scheurde m'n riem waardoor het eten beneden lag. Ik dus als een gek die trap af te sjezen en het eten te pakken. Ondertussen hadden m'n maten allemaal vershoudzakjes gevuld met water en scheerschuim en die kreeg ik op me harses. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat. We hebben ongeveer een half uur staan kloten, en toen ben ik maar naar boven gegaan.
Ik heb nog nooit zo gelachen
Volgens mij was die tent gewoon aan de overkant van de straat, vandaar het telefoonnummerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Shoarma meneer met standaard een supersoaker op zak
Oh ja, supersoakers klaar hebben liggen in de shoarmatentquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Volgens mij was die tent gewoon aan de overkant van de straat, vandaar het telefoonnummer![]()
Je weet het nooit met die buitenlanders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, supersoakers klaar hebben liggen in de shoarmatent
Nee, nu klinkt het veel geloofwaardiger ;P
sure thing, kidquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef InProduction het volgende:
We waren op een feest waar ongeveer 200 man in een tent stonden te pilzen. Rond een uur of 7 's morgens werd het weer licht en liep ik zo naar het schip waar we sliepen. Twee anderen zagen me rondzwalken en zouden me wel even naar het schip brengen, maar ze sleepten me de verkeerde kant op en ik wist nog waar mijn schip was. Vlak voor het schip lag een loopplank en die gasten wilden me niet laten gaan, maar ik loop dus zo over die loopplank heen met me bezopen harses en die gasten te schreeuwen.. kom terug kom terug, en ze liepen achter me aan. Ik was onderhand op het schip, maar hun waren niet vertrouwd met zo'n loopplank en ze sodemieterden te water. Gelukkig was het maar een halve meter diep want ze waren pittig dronken
Een ander verhaal.
Ik en een paar maten waren in Tilburg voor een optreden van de Heideroosjes en the Apers in 013. We zaten in het schraalste hotel in Tilburg, tegenover het NS station. Na het (geweldige) optreden gingen we naar de hotelkamer waar we heel lang zaten te praten en te zuipen.
Rond een uur of half 5 hadden we honger en het bier was op.
Ik kijk zo uit ons raam en zie zo een telefoonnummer, maar alleen de eerste 9 cijfers. Een maat van me ging alle combinaties (totaal 10 dus) proberen om die shoarmaboer aan de lijn te krijgen. Na de 5e boze Tilburg-bewoner aan de lijn gehad te hebben kregen we die shoarma tent aan de lijn. We hebben onze 5 riemen, 4 t-shirts en een laken aan elkaar geknoopt om zo onze hele bestelling naar boven te krijgen zonder dat we 4 verdiepingen omlaag moesten via een gammele trap.
Op ongeveer de helft scheurde m'n riem waardoor het eten beneden lag. Ik dus als een gek die trap af te sjezen en het eten te pakken. Ondertussen hadden m'n maten allemaal vershoudzakjes gevuld met water en scheerschuim en die kreeg ik op me harses. De shoarmatent houder zag dat en haalde een supersoaker gevuld met allemaal vies water en spoot zo me maten nat. We hebben ongeveer een half uur staan kloten, en toen ben ik maar naar boven gegaan.
Ik heb nog nooit zo gelachen
kansloos topic iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:30 schreef InProduction het volgende:
@Queen Bee, het was inderdaad die shoarmaboer van de overkant en die had zo'n ding liggen van z'n kinderen ofzo, er zat een bewoond gedeelte boven die tent misschien woonde hij daar.
@ArendBarend:Als je alle verhalen alleen maar kut vind kan je net zo goed een ander topic opzoeken om jezelf te gaan vermaken
Netjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gister avond echt HET lelijkste meisje ooit gezoend
pics?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:
je bent zelf ook niet al te..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:
Rare, bijna zielige, mensenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:36 schreef robbedoush het volgende:
Ik ga altijd aan dingen voelen waar ik niet aan mag voelen
Bullshit gast,dat heb ik al eens gedaan.. of was het dezelfdequote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jimbo het volgende:
Vooral die schrammen op het gezicht klinken herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:34 schreef Pelgrim het volgende:
Ga ik een keer uit met een goede vriend van me op de fiets naar een plek waar alleen ik de weg naar ken. Wij na het uitgaan dus naar huis, eerst kletter ik op mijn gezicht. Dus opgestaan en wij richting huis, een uurtje fietsen ongeveer. Maar goed, aangezien ik niet helemaal fris was heb ik een afslag gemist, waardoor we totaal de andere kant opgefietst zijn. Uiteindelijk komen we in een of ander dorp aan, waar van die mensen uit een cafe kwamen. Die gasten vroegen of het wel ging met mijn gezicht, ik zo jah, er is toch niets. Ik dus voelen, oh een beetje bloed. Er van uitgaande dat ik dus een bloedneus had en er verder niets was. Uiteindelijk die mensen maar gevraagd waar we ergens waren en waar we heen moesten. Wij naar huis fietsen, ongeveer drie uurtjes over gedaan.
De dag erna, ik loop naar beneden om naar het toilet te gaan. Vrij veel hoofdpijn en de gedachte dat het best een heftige droom was vannacht. Kijk ik in de spiegel, mijn hele bovenlip open geschaafd, net als de zijkant van mijn neus. Oei, die vriend van me ook nog eens foto's gemaakt. Gelukkig vond ik het allemaal lachen. Dat is dus een van mijn heftige verhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |