abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:17:22 #276
60456 Gesloten
Niet open
pi_50045838
Ik houd altijd afterparty`s bij mij thuis. Ook als mijn ouders boven in bed liggen
Het is niet slim om allemaal zatte lui uit te nodigen maar wel gezellig:P
pi_50098671
Fles Kahlua fles sanbucca en fles goldstrike ( kahlua en sambucca maken dropshot) met ze 4e, en oh ja een krat bier.. heleeemaal naar de klote.. weet alleen nog dat we naast elkaar waren gevallen en sterren gingen tellen..
en aangezien we tam waren zagen we in de sterren een ''omgekeerder S'' en lagen daar helemaal dubbel om:D terug van stappen natuurlijk verder met het bier!! en om half 6 's ochtends pannekoeken bakken met bier:D ... hele avond doorgehaald en pas,en die avond daarvoor ook al.. dus van vrijdagochtend tot en met zondag avond niet geslapen.. niet dooen!! is niet goed voor je:P xD

1000 x omgevallen en volgende dag erachter komen dat je overal schrammen enzo hebt..
pi_50100705
Klinkt gezellig
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_50119104
hmm iets met een examenfeest in iemand ze achtertuin.... ik kan me iets herinnneren bierflesjes tossen, wodka atten, tuinmeubulair in de sloot goooien, maaten in de sloot gooien, eco toilet-terrorisatie, pissen tegen het toilet omdat er al iemand in was,kotsen op het terras, en nog iets met naast je fiets fietsen... hell yeah thats what i call a party
lol
pi_50120703
Vrijdag.

Ik kwam uit mijn werk om half 5 en dan zitten ze meestal nog een biertje te drinken in de kantine. Dus daar even wat gouden vocht naar binnen gooien. Toen ik daar klaar was ben ik snel naar huis gegaan en gedouched, ik stap de douch nog niet uit of mijn telefoon gaat. "Ja kom je hier? Je hebt nog een liter Beerenburg toch?" Dus ik daar naar toe met een liter Beerenburg kom ik daar binnen zitten er maar 2 vrienden van me en voor hun staat ook nog 1,5 liter Beerenburg. Ongeveer om half 10 hadden we 2,5 liter leeg.

Dus toen werd het tijd om de kroeg op te zoeken. Daar nog ff flink doorzuipen en om 1 uur kom ik een andere vriend tegen, wij even praten en die gast zegt dat hij wel bij mij slaapt (ik was alleen), maar hij zou eerst ff een MILF neuken. Dus ik om half 2 kats lam naar huis fietsen maar toen ik thuis kwam had ik nog steeds dorst, dus daar kwam de bier weer. Vanaf daar word het een beetje wazig. Totdat ik om 5 uur wakker schoot op de weg naast ons huis met die andere vriend een paar meter naast me. Toen zijn we maar naar binnen gegaan en gaan slapen. Het was ten slotte vrijdag.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_51239171
Paar dagen geleden fietste ik met mijn dronken kop zo de sloot in, en niet met mijn voeten alleen maar echt helemaal erin. Telefoon deed het niet meer, heb hem laten drogen op de verwarming en hij doet het nu wel weer :p.

Ook 2 weekjes terug was ik dronken op een feestje en ik dacht dat mijn fiets kapot was toen ik naar huis wilde fietsen, dus heb ik 1 uur naar huis gelopen om half 5 snachts, bleek de volgende dag alleen maar dat mijn snelbinder tussen mijn ketting zat en ik die er zo uit kon halen -.-
pi_51277905
Ik heb een verhaaltje over een vriend van mij.. Ja, écht waar
Alleen is het geen dronken verhaal maar een stoned verhaal, maar ik zal zo vrij zijn het toch te posten:
Ik en nog een vriend (S) , zijn allebij niet 18, maar daarom hadden we wel een andere vriend (D) die wel 18 is. D ging dus voor ons halen, en daarna gingen we naar een geniaal plekje vlakbij onze school fietsen. Je moet zegmaar over een slootje door over een plank te fietsen, en dan kom je bij een strandje. Aangekomen bij het strandje gingen we daar goed chillen en op een gegeven moment wouden we weer verder, dus wij fietsen weer terug het plankje over. Ik fietste voorop, en mijn telefoon ging af en het was mijn werk (ze dachten dat ik moest werken terwijl dat helemaal niet zo was ) Maargoed, ik kon niet fietsen en bellen dus ik stop even en bel rustig 10min en dan bedenk ik me in 1x dat S en D nog wachten, en ik kon S zien staan, dus ik fietste naar hem toe, kom ik daar is D koppie onder gegaan in die sloot Hij was echt gewoon opzij gevallen, dus helemaal klets. Kroos in zijn haar enz, was zelfs nog zn bril kwijtgeraakt Maarja, hij moest toch even douchen enz, en om bij zijn huis te komen moesten we ook nog door het centrum fietsen

Dat was het
pi_51278451
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 07:26 schreef jordeeeh het volgende:

[..]
-verhaal-
Mooie avater
pi_51343042
Eerste post op het forum, moet natuurlijk hier zijn
ff een leuk verhaaltje vertellen, valt natuurlijk ik het niet bij al jullie leuke verhalen

Van afgelopen oktober. Ik en een vriend van me zijn allebei op 10 oktober jarig. Afgelopen oktober was het dus weer zover. Hij werd 18, ik 17. Wij met z'n tweeën voor aan het begin van de avond het plaatselijke snookercafe afgehuurd, daarna zouden we nog de stad ingaan. Bijna de hele klas kwam opdagen. Ik kreeg van iemand een koelemmer helemaal vol met blikjes bier, zal toch wel gauw een litertje of 2-3 zijn geweest. Maar goed, die emmer aan de kant, pilsje gehaald bij de bar (want koud en gratis itt mijn koelemmer(het deel over koud dan he )) en snookeren. Zo een paar potjes gespeeld en nog een paar biertjes en een paar baco's gedronken. Toen moesten we weg.

ff eten, wij met 40 man naar de snackbar. Daar wilde ik geen drinken kopen, dus aan mijn koelemmer begonnen. Tegen de tijd dat ik aan de beurt was, had ik al een paar blikjes weggedronken. Bij het eten nog maar een blikje erbij enz...
Vrij nutteloze discussie gevoerd met een meid uit mijn klas over kroketten . Zij neemt er altijd mayo op, ik ketchup, daar een hele tijd over gediscussieerd . De rest vond het die discussie behoorlijk raar, niet zozeer om het onderwerp maar omdat iedereen meende dat je niks of mosterd op een kroket dient te eten .

Maar goed, iedereen klaar met eten, koelemmer ook al half leeg, op weg naar de kroeg. Nog maar een paar baco'tjes achterover geslagen en middenin de kroeg verder gegaan met m'n koelemmer . Nou was deze kroeg vrij klein en wij waren met 40 man, we hadden het dus wel gezien. Wij weer weg, naar de hier in Vlaardingen behoorlijk populaire Irish Pub. Onderweg nog maar een blikje bier opengetrokken uit m'n koelemmer, die nu leeg was

Aangekomen bij de Irish Pub. Je hebt hier meerdere verdiepingen. Beneden was het al behoorlijk druk, dus wij naar boven. Wij daar nog een beetje praten, maar dan krijg je dorst. Iemand ging nog maar eens een lekker koud biertje halen voor de groep . Maar goed, na nog een paar pilsjes had ik nog maar ¤1 over, maar ik had nog wel dorst. Helaas was de goedkoopste drank - cola - al ¤1.70. Overtuigd dat ik wel genoeg had ging ik toch maar naar beneden om cola te halen. Helaas bleek alle bier en baco toch net iets te veel te zijn geweest. Ik tyfde halverwege de trap naar beneden Gelukkig kon ik me nog net vastgrijpen, dus niet op m'n bek gegaan....

Bij de bar aangekomen een cola besteld. Dat ging als volgt:
Ik: "een cola ajb"
barman: "dat is dan ¤1.70"
*graait in zijn kleingeld en gaat overdreven lang al zijn kleingeld tellen. Ik kom tot de conclusie dat ik te weinig heb en wil dat gaan zeggen. Maar dan:
Geirriteerd geworden barman: "Weet je wat, deze is van het huis!"
Ik: mooi!!!

Dus weer naar boven met m'n gratis cola. Dan kom ik tot de conclusie dat ik moet pissen. Dus ik weer naar beneden naar het toilet (zonder te vallen ). Ik in dat hokje, pissen, pis ik helemaal over mn broek heen
Gelukkig viel het niet echt op, het zat aan de binnenkant

Toen werd het tijd om de fietsen maar eens op te gaan zoeken. Ik met m'n lege koelemmer en een paar viltjes m'n fiets opgezocht. Helaas had ik geen snelbinders, dus ik moest met m'n dronken (wat naar mijn idee best meeviel) hoofd met 1 hand gaan fietsen. Gelukkig fietste er nog een nuchter iemand mee ook.....
Maar goed, we fietsen en ergens halverwege de route naar huis.....Ja hoor, ik ga op mn bek!! En het was nog op een recht stuk ook Rest van de route overigens zonder problemen uitgefietst.

Volgende dag:
ouders (van wie ik eigenlijk geen alcohol mocht drinken op dat moment): Goh, je broek is vies. Hoe kan dat???
ik: ja, een iets te scherp bochtje genomen....
ouders: en dat cadeau, een koelemmer en wat viltjes, daar zat zeker eerst drank in??
ik: nee hoor
En ze geloofden het (hoop ik)

Morgen meer, nu slapen, moet weer vroeg op morgen!
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:41:58 #285
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51346908
Zo'n herkenbare verhalen hier
Tics van je petten.
pi_51350263
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:[verhaal
K weet niet hoor, maar als je nog precies alle details weet denk ik eerder dat je aangeschoten was dan dronken Wel vermakelijk verhaal
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_51350507
Vond ikzelf ook, vandaar dat ik als ik tijd heb (ben nu op m'n werk) ff een paar verhalen post over toen ik echt dronken was
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:39:59 #288
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_51371075
Kermis van wognum, zo veel drinken als je wou voor 5 euro, een auto, een moterkap, bloed op me hele gezicht, bed van me beste maat onder gepist.

ik hou niet zo van lange verhalen
pi_51372817
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 08:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Vond ikzelf ook, vandaar dat ik als ik tijd heb (ben nu op m'n werk) ff een paar verhalen post over toen ik echt dronken was
Goed bij deze, nog 2 leuke verhalen. Alleen zijn deze 2 verhalen itt mijn eerste verhaal voor een deel gebaseerd op wat anderen mij verteld hebben en op een filmpje wat iemand van mij gemaakt heeft en op youtube heeft gezet (ja, ik sta nu op youtube terwijl ik mezelf met m'n eigen kots zit in te zepen ja . http://www.youtube.com/watch?v=6dZEGAoPobc)

Verhaal 1:

Ik heb dit jaar examen gedaan en bij ons op school is het tradititie dat de docenten dan op een avond vlak voor het examen voor de klas gaan koken (een klas van 56 man, dus dat kan wel). De dag daarna kunnen wij dan kolderdag houden. De nacht tussen dit zogenaamde galgenmaal en kolderdag brengt de zesde klas volgens de traditie altijd door op het schoolplein, wij dus ook.

Maar goed, eerst het eten. De docenten hadden een schitterend buffet voor ons klaargezet, zodat we zelf konden bekijken wanneer en wat we wilden eten. Ik vond het aan tafel echter veel te gezellig en heb dus de hele avond zitten lullen met allerlei mensen en slechts 1 karig gevuld bordje rijst met kip gegeten en 1 of 2 biertje gedronken.

Na deze geslaagde maaltijd keerden we weer huiswaarts. Eigenlijk mochten we van onze rector niet blijven slapen op school, maar traditie is traditie he. Ze had zelfs de politie ingeschakeld om ons bang te maken
Overigens was dit wel waar, we hebben een paar keer de politie gezien, maar het enige wat ze deden was bier brengen
Maar goed, wij dus eerst naar huis om onze spullen te halen om daarna terug te keren naar school, waar de leraren dan niet meer zouden zijn. Tenten opgezet, drank erbij, hartstikke gezellig.

Ik had wel erge dorst dus ik pakte een biertje, een baco, een wijntje en nog maar een biertje. Gevolg: ik had in anderhalve uur tijd 2 liter bier, 2 liter baco en 4 glazen wijn op, en dat allemaal op een zo goed als lege maag
Dat was toch net iets te veel......
Gevolgen:
- op een gegeven moment wil ik gaan pissen. Ik sta op, loop 2 stappen en pleur op mn bek. Toen geprobeerd om op mn knieeen te gaan lopen. Pleur ik nog steeds op mn bek
-daarna weer terug zitten waar ik was. Toen heb ik eens ff lekker over m'n eigen heen gekotst Gelukkig had ik nog een ander shirt bij me, dus ik ben door 3 man overeind gehaald die mij ff omgekleed hebben
Hierna was ik weer iets helderder, dus toen heb ik alleen maar in de bosjes gekotst. Dat weet ik nog wel, dat van over mezelf heen niet
De volgende ochtend te brak zijn om de kolderdag leuk te vinden

Dit was de eerste keer dat ik door drank gekotst had en ik nam mezelf voor nooit meer zoveel te drinken. Dat is niet helemaal gelukt:
Verhaal 2:
Zoals ik al zei was dit jaar mijn examenjaar. We waren op 1 juni klaar met het laatste examen. We hadden met de klas het briljante idee om daarna lekker met zn 56'en een weekje naar CenterParcs te gaan. 4 juni 2007 was het zover: de 6e klas van het Stedelijk Gymnasium Schiedam vertrekt naar het Heiderbos!!!

De eerste dag heb ik me redelijk ingehouden, maar toen dag 2..... De avond begon met een heerlijke mix van nasi en shoarma-vlees (ik heb het niet bedacht hoor....) en een lekker biertje. De avond vorderde en het bier ging er lekker in. Na heel veel bier (niet geteld ) werd het tijd voor iets sterkers. We hadden net voor 100euri aan sterke drank gehaald. Ik kon niet kiezen, dus pakte ik drie glazen en vulde er 1 met Bacardi, 1 met Whiskey en 1 met Jagermeister. Toen lekker drinken, glas voor glas. Na zo van elke drank een paar glazen te hebben weggewerkt werd het wel heel draaierig voor mijn ogen. Dus ik dacht: nou ga ik water drinken, anders ga ik weer kotsten en dat zou ik niet doen!! Helaas waren er geen glazen meer, dus pakte ik een enorme bloemenvaas uit de kast en ging daar lekker water uit lopen drinken. Toen ben ik lekker mijn bedje ingegaan. Dacht ik...........

Ik word de volgende ochtend wakker in een volledig ondergekotste kamer en bed. Ik dus snel douchen en de kamer in. Tot mijn verbazing zie ik daar dat alleen het onderstel van de bank er nog staat. Wat er werkelijk gebeurd is:
Ik dronk water uit de vaas, maar een huisgenoot (die ook al dronken was en even daarvoor in de tuin had gekotst) vond dat ik nog niet genoeg alcohol op had en vulde de vaas niet bij met water, maar bacardi. Ik had dat niet door met mn dronken kop en bleef gewoon lekker drinken. Vervolgens heb ik die hele vaas volgekotst, waarna ik me met mijn eigen kots ging insmeren (zie ook het youtube filmpje). Daarna heeft iemand de vaas weggezet en heb ik de hele bank volgekotst (iemand had de kussens schoongemaakt en in de badkamer gezet (we hadden 2 badkamers)). Daarna vonden mijn huisgenoten het welletjes en brachten mij naar bed. Voor de zekerheid zetten ze nog een teil naast mijn bed. Helaas heb ik toen in mijn slaap de hele kamer ondergekotst, maar het teiltje was nog schoon .

De volgende dag de hele dag brak op de bank gelegen.....(maar zonder hoofdpijn ). En ik heb de vloer in de slaapkamer zelf weer ontdaan van mijn kots. Sindsdien al een stuk of 12 examenfeestjes gehad, maar niet eens aangeschoten geweest (wel alcohol natuurlijk, maar na 4-5 alweer gestopt)

Dit was nog niet het einde. Mijn ouders verboden mij het om alcohol te drinken tot mijn 18e, dus niks van deze incidenten verteld . Tot de diplomauitreiking. Ik was al bang dat iemand het voor de volle zaal ging vertellen of dat het in 1 of andere presentatie verwerkt zou zitten. Gelukkig was dit niet zo. Helaas hadden we met de klas een jaarboek gemaakt. Iedereen kreeg een altijd vragen die je in moest vullen en dat zou dan verwerkt worden in dat boek. Natuurlijk kreeg iedereen dat boek mee. 1 van de vragen was "je grootste blunder". Ik vul daar dus 2 bovenstaande incidenten in (natuurlijk niet in verhaalvorm ). Thuis gekomen uit de diplomauitreiking willen mijn ouders ook wel ff in dit boek kijken
Gelukkig viel het mee. Het commentaar van mijn vader was dat hij doorgaans wel het toilet haalde, het commentaar van mijn moeder was dat ik voortaan iets minder moet drinken. Oftewel, ik heb nu afgedwongen dat ik moag drinken van mijn ouders
pi_51381247
quote:
in anderhalve uur tijd 2 liter bier, 2 liter baco en 4 glazen wijn
Met alle respect, maar dan ben je best wel een held. 2 liter bier = 8 glazen, 2 liter baco minstens 8 glazen en 4 wijn is 4 glazen, dat is dus minstens 20 glazen in anderhalf uur (en probably meer) wat me vrij onwaarschijnlijk lijkt
Verder wel tof verhaal en dat je het niet erg vind om op YT te staan, ik had minder enthousiast gereageerd
pi_51384878
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dan ben je best wel een held. 2 liter bier = 8 glazen, 2 liter baco minstens 8 glazen en 4 wijn is 4 glazen, dat is dus minstens 20 glazen in anderhalf uur (en probably meer) wat me vrij onwaarschijnlijk lijkt
Verder wel tof verhaal en dat je het niet erg vind om op YT te staan, ik had minder enthousiast gereageerd
De volgende dag werd mij dit verteld, ik dacht namelijk ook dat het een stukje minder was

En ik heb het filmpje eigenlijk nog nooit bekeken, alhoewel dat wel met man en macht geprobeerd word

[ Bericht 32% gewijzigd door Irritatie100 op 12-07-2007 10:28:43 ]
pi_51406486
Ik was een jaar of 14/15 en nog nooit echt drak gehad. Maar mijn oom die werd 50 en had een thuistapje e.d gehuurd. Samen met mijn nichtje mocht ik dan achter de tap en biertjes tappen. Mijn ouders hadden voor de tijd nog tegen mij gezegd; je mag een biertje.

Maar goed, zo af en toe bleef er wel eens een biertje staan, en het was natuurlijk zonde om die dood te laten slaan. Ik dus maar op gedronken. Had er nog niet eens zo heel veel gehad. (Een stuk of 5? )

Wij op een gegeven moment weer naar huis, en ze vroegen nog aan me; "ben je niet dronken Rob"? Nee hoor antwoord ik, om vervolgens heel netjes over een lijntje te lopen om te laten zien dat ik ECHT niet dronken ben.

Toen we weer thuis waren, in mijn bed gaan liggen en slapen. Op een gegeven moment wakker worden en kotsen. Waarbij ik een stuk van mijn dekbed onder kots en de rest naast mij over het laminaat kots. Vervolgens willen opstaan om naar de badkamer te gaan en uitglijden over je eigen kots.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Voor de eerste keer zonder ouders op vakantie, met een aantal vrienden ook wat biertjes achterover slaan en de volgende dag te horen krijgen dat ik op de deurmat heb geslapen in het wc-gebouw.
(Vlakbij onze tent was een wc-gebouw, en we hadden het koud, dus waren we daar op een gegeven moment gaan zitten).
Ik alles ontkennen, want naar mijn weten heb ik alleen op de deurmat gezeten, en niet liggen slapen.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Op een andere vakantie, jaartje of 2 later. Samen met een vriend 3 flessen bessen met 7-up gemixt. We hadden allebei een "eigen" fles en 1 fles samen. Die fles samen was binnen no-time op en toen begonnen aan mijn "eigen", zaten op het strand en we zouden uitgaan. Had nog iets van een kwart in mijn fles zitten en wou dat nog even opslaan, alles in een teug opgedronken en op het moment dat we richting discotheek lopen even gevraagd of de rest van de groep wou wachten. Ik even gaan zitten op een steen en dacht dat het wel weer aardig ging. Op het moment dat ik opsta kots ik alsnog alles eruit.
Vervolgens maar wat water e.d gedronken en aan het eind van de avond vrolijk weer met iemand staan zoenen.
pi_51437222
kotsen vóór het uitgaan is goed
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_53072280
Op vakantie een gast een fles pisang ambon leeg laten zuipen die toen ook nog het huisje onveilig maakte, buiten kotste, op, in en naast de wc kotste en buiten op een paadje was neergestrompeld.

Was leuk om te zien en wij nuchtere mannen hebben hard gelachen.
Freedom is not Free.
pi_53078953
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:58 schreef Yankee_One het volgende:
kotsen vóór het uitgaan is goed
Ik heb ooit met een meiske gezoend tijdens het uitgaan terwijl ik daarvoor had lopen kotsen
pi_53084339
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik heb ooit met een meiske gezoend tijdens het uitgaan terwijl ik daarvoor had lopen kotsen
  maandag 17 september 2007 @ 23:02:31 #297
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_53258648
16 jaar, eerste keer in salou, lekker baco's zuipen.. hoe verder de avond vorderde, de meer bacardi en minder cola in het glas kwam.. (thnx barman.. ) op het laatst nog een tshirt gekregen van die tent ( ) die over me eigen kleding aangetrokken, lamlazerus aan je duim door salou heen voortgesleept worden.. komt groepje jongens langs, roept keihard van Heee!! bij die en die tent geweest? ikke van YEAH!! beide handen de lucht in zwiert, achterover op het asfalt lazert en daar 5 minuten versurft naar de sterren liggen te kijken.. daarna verder gekropen naar het appartement en daar in slaap vallen..

2 jaar later btje vrijwilligers werk doen hier bij de voetbalclub bij een toernooi, einde van toernooi flink zuipen natuurlijk.. half 9 savonds op een zondag kneiterlam naar huis fietsen, zonder te vallen, maar wel hier achter de schuur, in een druk hofje (zomertijd..) tegen de schuur aan in slaap vallen.. door buurjongen naar de achterdeur gesleept worden, naar binnen strompelen, "btje dronken keessie?" "neeuuh hoor hoe kom je daarbij.." wil de deur naar de hal opentrekken om me jas op te hangen, doe de klink niet vergenoeg naar beneden met als gevolg dat ik me eigen richting deur trek.. BAM tegen de muur aan... dan deur open, jas en schoenen naarbinnen tiefen, op je kloten krijgen dat je het netjes weg moet hangen, dan op naar bed.. slaap op 2de verdieping, na 1 trap ff uithijgen op de kamer van me broertje.. daarna verder naar boven toe, licht aan op me kamer, tv aan, en met kleren en al half in je bed in slaap vallen.. midden in de nacht wakker worden en je eigen afvragen wat er gebeurd is.. waarna bovenstaand verhaal me de volgende dag verteld werd.. zelfde toernooi jaartje eerder was me pa jarig die dag.. kwam ik ook bezopen thuis en dacht ik nog ff gezellig bij de visite te gaan zitten.. zat te slapen in de woonkamer dus ook maar naar bed gegaan, waar alles begon te draaien en ik het op een kotsen zette net voor de wc in de badkamer.. kutzooi.. lig je met je bezopen kop te boenen..

Vorig jaar salou.. samen met me broertje geweest, lekker tanken in de skihut, midden in de nacht naar buiten strompelen, waggelend over straat, en ineens van 3 spanjaarden een mes op me keel krijgen.. me net gekochte peuken kwijt, en ze wouden me horloge nog jatten, maar door snel midden op straat te springen en keihard weg te sprinten, in hoeverre dat mogelijk is dronken, toch dat klotevolk weten te ontvluchten.. broertje helemaal overstuur die zelfs nadat we 15 minuten verder waren weer terug op de 6de verdieping van het appartementencomplex, helemaal achterin de kamerdeur ging blokkeren met alle tafels en stoelen en kasten die in het appartement te vinden waren.. heb me eigen nog nooit zo hard bescheurd van het lachen als toen..
pi_53261012
Ctrl+P topic (uitprinttopic dus )
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:14:49 #299
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_53275978
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Herkenbaar @ vorig weekend. Nu beetje mee aan het aanpappen, volgens mij weet ze het nog steeds niet.
Bier ende tieten.
pi_53309027
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:14 schreef Monotomo het volgende:

[..]

Herkenbaar @ vorig weekend. Nu beetje mee aan het aanpappen, volgens mij weet ze het nog steeds niet.
Ze herkenbaar, gebeurt me ook regelmatig.

Heb nog legio van dit soort verhalen, deze schiet me zo te binnen. Wij waren laatst met 4 man op stap ik mijn broertje en 2 vrienden van ons. Staan net goed en wel in de kroeg hier in utrecht, en 1 van mijn vrienden vraagt mij om de sleutel van mijn kamer ( die is vlakbij het centrum ) dus ik zo ok, hij met een meisje naar huis. Zij beetje vozen met elkaar, pijpen neuken etc. Komen wij thuis om uurtje of 5 liggen ze samen op mijn slaapbank. Ene vriend die nog overgebleven was in de stad zou daar eigenlijk in slapen, dus maakt die jongen wakker en kruipt er tussen in. Waarna de jongen die eerder naar huis is gegaan ergens anders gaat liggen, en de jongen die later thuis is gekomen nog even zoetjes over hetzelfde meisje heen gaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')