abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42849430
Spacen hoort erbij.
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:12 schreef Beach het volgende:
Tja ik denk ook altijd na zoiets 'ik drink niet meer'.
Maar let maar op die vriend gaat na een week echt wel weer drinken hoor.
Dronken Avonturen
Dronken Avonturen #2

[ Bericht 15% gewijzigd door Borkydude op 21-10-2006 18:21:46 ]
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:47:34 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42850090
Die met die kots uit die vuilmiszak uit 't vorige topic
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42850874
Sepo!
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:47:03 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_42855146
tripo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_42857801
gisteren aardig wat gedronken,, dus ik fiets zo.. of probeer het.. lig ik daar ineens met mn hoofd op de stoep.. merk het nu nog wel :S , en vorige week sloot ingerend omdat ik zo bezopen was..
pi_42857922
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:23 schreef Stiletto het volgende:
gisteren aardig wat gedronken,, dus ik fiets zo.. of probeer het.. lig ik daar ineens met mn hoofd op de stoep.. merk het nu nog wel :S , en vorige week sloot ingerend omdat ik zo bezopen was..
stoer
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_42857951
quote:
De 19-jarige jongen die op 3 juni in Zuidbroek een zeer ernstig eenzijdig ongeluk veroorzaakte waarbij drie pubermeisjes de dood vonden, had twee keer zoveel gedronken als is toegestaan (0,44 promille). Dat blijkt uit een rapport van het Nederlands Forensisch Instituut, zo meldde RTV Noord gisteren.

De knaap uit Slochteren knalde van de zomer in het Groningse Zuidbroek frontaal tegen een boom. Ooggetuigen bij een supermarkt in het dorp zagen de jongen voor het ongeluk met hoge snelheid langsrijden. De doden waren een tweeling uit Noordbroek en een meisje uit Zuidbroek (allen 13 jaar) die bij de jongen in de auto zaten. De bestuurder zelf raakte samen met een andere inzittende, een 12-jarig meisje, zwaar gewond.

Jongen die drie meisjes doodreed had teveel gedronken

[ Bericht 6% gewijzigd door Devrim_ op 21-10-2006 10:44:27 ]
pi_42858436
Maximale toegestane promillage is toch 0.5 (Of is het tegenwoordig 0.2 voor klein rijbewijs?)
pi_42858540
19 jaar en het lijkt op een GTI wagen. Dat kan gewoon niet samen, zeker niet als je net je rijbewijs gehaald hebt. Tis oud nieuws, maar dit is echt vreselijk.
pi_42858759
Mooie tijd geleden... Maar toch ik typ het even blijft me altijd nog bij.

Zeker 4 jaar geleden, op een vrijdag avond naar een ander dorp om bij maten van een maat van mij te gaan bier drinken. Dus na veel's te veel bier op hebben gezopen moesten we maar huiswaarts gaan. Lekker op de fiets, lampjes aan. Recht fietsen was er niet bij maargoed. Dus ik fiets daar lekker met mijn maat over de rotonde heen en daar wat rondjes op fietsen. Hartsikke leuk natuurlijk maar er kwam een auto aan en ik was zo verstandig om van de weg af te gaan en het fietspad te gaan volgen richting huis. Dus ik fiets met mijn maat op het fietspad en kijk naar rechts en FUCK!! Een politie auto, met richtingaanwijzer richting ons (om van de weg af te gaan). Dus wij vloekend omdraaien dronken natuurlijk en richting weilanden en de kleine fietspadjes te gaan volgen om bij hun weg te komen. Op een gegeven moment moesten we zo hard lachen dat snel fietsen er niet meer bij was. Maar we bleven doorgaan en ze hadden ons nog steeds niet. En toen werd het blauw om ons heen. Ze hadden de zwaailampen al aan. Toen wisten we wel dat het geen kindergrap meer was en probeerden we het weiland in te vluchten. Ik als een idioot het weiland in maar ik viel omdat ik een groot gat stapte. Mijn maat was inmiddels door gefietst en was mij niet gevolgd wat ik wel dacht. Dus de grote stoere politie man had mij te pakken. En sloeg mij in de handboeien en drukte me als een zware crimineel in de politiewagen. En daar zat ik alleen. Te denken hoeveel geld dit mij nu weer ging kosten. 5 a 10 minuten later gaat de andere deur open en word mijn maat er in gegooid met handboeien om. Dus we gingen richting politie kantoortje .. En werden we fucking hell wel een half uur in een cell geflikkert.. Dus na dat half uur komt oom agent aanlopen en neemt ons mee naar zo'n kantoor achtig iets met 2 stoelen en een computer. En begon hij de punten op te noemen waar we voor aangehouden werden.

3 keer negeren van stop teken.
2 keer niet volgen van fietspad :s
Fietsen onder invloed van alcohol.

Dus we zaten daar echt maar te tellen in onze hoofden van klote dit gaat een vermogen kosten..
Maar opzich viel het mee want de agent stelde ons voor om ons gewoon een bekeuring te geven van fietsen zonder licht.!!!! Dus we waren voor 24 euro klaar. En hebben de grootste lol gehad maar ook zeer bange momenten ..
pi_42859010
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:11 schreef Autoreply het volgende:
Maximale toegestane promillage is toch 0.5 (Of is het tegenwoordig 0.2 voor klein rijbewijs?)
0.2 voor beginnende gebruikers
pi_42859148
Sowieso als je als 19-jarige met 4 13-jarige meisjes midden in de nacht in een Rover GTI gaat zitten ben je
pi_42859479
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef WesHell het volgende:

Zeker 4 jaar geleden, op een vrijdag avond naar een ander dorp om bij maten van een maat van mij te gaan bier drinken. Dus na veel's te veel bier op hebben gezopen moesten we maar huiswaarts gaan. Lekker op de fiets, lampjes aan. Recht fietsen was er niet bij maargoed. Dus ik fiets daar lekker met mijn maat over de rotonde heen en daar wat rondjes op fietsen. Hartsikke leuk natuurlijk maar er kwam een auto aan en ik was zo verstandig om van de weg af te gaan en het fietspad te gaan volgen richting huis. Dus ik fiets met mijn maat op het fietspad en kijk naar rechts en FUCK!! Een politie auto, met richtingaanwijzer richting ons (om van de weg af te gaan). Dus wij vloekend omdraaien dronken natuurlijk en richting weilanden en de kleine fietspadjes te gaan volgen om bij hun weg te komen. Op een gegeven moment moesten we zo hard lachen dat snel fietsen er niet meer bij was. Maar we bleven doorgaan en ze hadden ons nog steeds niet. En toen werd het blauw om ons heen. Ze hadden de zwaailampen al aan. Toen wisten we wel dat het geen kindergrap meer was en probeerden we het weiland in te vluchten. Ik als een idioot het weiland in maar ik viel omdat ik een groot gat stapte. Mijn maat was inmiddels door gefietst en was mij niet gevolgd wat ik wel dacht. Dus de grote stoere politie man had mij te pakken. En sloeg mij in de handboeien en drukte me als een zware crimineel in de politiewagen. En daar zat ik alleen. Te denken hoeveel geld dit mij nu weer ging kosten. 5 a 10 minuten later gaat de andere deur open en word mijn maat er in gegooid met handboeien om. Dus we gingen richting politie kantoortje .. En werden we fucking hell wel een half uur in een cell geflikkert.. Dus na dat half uur komt oom agent aanlopen en neemt ons mee naar zo'n kantoor achtig iets met 2 stoelen en een computer. En begon hij de punten op te noemen waar we voor aangehouden werden.

Dus we zaten daar echt maar te tellen in onze hoofden van klote dit gaat een vermogen kosten..
Maar opzich viel het mee want de agent stelde ons voor om ons gewoon een bekeuring te geven van fietsen zonder licht.!!!! Dus we waren voor 24 euro klaar. En hebben de grootste lol gehad maar ook zeer bange momenten ..
Ben je mooi vanaf gekomen dan !
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:48:57 #14
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_42860338
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef WesHell het volgende:

dan heb je idd geluk gehad.
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_42860530
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:52 schreef Borkydude het volgende:
Sowieso als je als 19-jarige met 4 13-jarige meisjes midden in de nacht in een Rover GTI gaat zitten ben je [afbeelding]
Mijns inziens zijn mensen die onder invloed een ongeluk veroorzaken altijd schuldig, of ze het veroorzaakten of niet. Ook iemand doodrijden onder invloed (al is het niet jouw schuld) is m.i. gewoon moord. Zal helaas wel nooit worden aangenomen in Nederland

Maargoed, ontopic:

Jaren geleden was ik een lief, klein, onschuldig jongetje, jaar of 13. Nouja, dan ben je voor het eerst dronken en dan naar huis fietsen. Naja, ik kreeg m'n licht niet aan. Na een mislukte poging met een waxinelichtje maar zonder licht fietsen. Helaas geen maan dus focking donker. Op een bepaalde afslag stonden 5 reflectorpaaltjes en die dingen waren altijd nog wel enigszins zichtbaar. Ergo, ik slingerend "1, 2, 3, 4, plons. Eerste gemist enzow. Leuk thuiskomen ook met een naar modder meurende broek enzow
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:01:30 #16
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_42861803
ow donderdag mooi feestje jongen
we waren met mensen van orkest waar ik in speel, enne wij gingen dus beetje feesten 1 iemand was alleen thuis. dus een robin(vriend van me) en ik ging al naar dat vrouwtje toe sochtends. was nog een ander vrouwtje dus wij denke das lachen. wij daar heen stappen we te vroeg uit met de bus moesten we dus nog fackin 2 km lopen door fackin middle of nowhere om bij dat vrouwke te kopen. dus wijdenken zo van nouja dan gaan we het maar gezellig maken, dus ik radio opgezet met me telefoon lekker chill, en toen fles pisang open getrokken. dusse wij lekker drinken en lopen. en toen waren we bij die vrouwen was die fles leeg. de klok gaf ondertussen 12.10 aan. dus wij denken nou das moio we hebben al een fles sterke drank achter de kiezen voor de luncht

dus toen daar aangekomen kregen we bier van de vrouwen, nou nog beter deknen wij en toen gingen ze voor ons noodles maken dus wij eten. was echt lekkere shit. vooral omdat ik niet ontbeten had. en dus toen gingen we daarna champagne drinken (had ik ook meegenomen) dus wij fles champagne met zijn vieren op. toen hele middag liggen pilsen op de bakn beetje dvd's kijken (standaard lamheid dus, zoals

dusse toen om 6 uur kwamen 2 vrouwen die kwame eerder (mensen waren rond 9u uitgenodigd voor da feest) en toen gingen die 2 vrouwen pannenkoeken voor ons maken. ondertussen beetje pilsen. en er werd ook aan de rode wodka red bull begonnen. dus wij zo lekker chill eten en siupe

enne nog meer zuipe en toen kwam pieter (een andere vriend van me) rond half 8 ofzo. die ook nog eten eten en die had ook van alles bij. (die vrouwen trouwens ook) en toen gingen we ff met zijn 7-en zuipen... en waterpijp roken. dusja om 9uur kwam de rest zo'n beetje en wij waren al goed aangeschoten zeg maar. en wij met hun meepilsen. allerlei vage spelletjes gedaan, onder ander pollepel zoenen, nida nijlpaard, slagroom gevecht en pannekoek frisbee.

dus wij helemaal lam en op een gegeven moment zit robin in de keuken met het dirigeer stokje van pieter (pieter is een dirigent) zit hij twintig minuten lang een cd te dirigeren. ik kan je zegge dat zag er zwaar autistisch uit. en ja toen nog meer drinken en ja verder weet ik hetn iet meer echt goed zeg maar, snachts sliep iedereen overal en bij elkaar en der vielen mensen van de trap af. en weetik het veel. der werd iemand wakker op de trampoline. der was iemand met bed en al van de trap gepleurd.

de volgende morgen flessen geteld en de score was als volgt.
15 liter sterk
2,5 krat bier
4 flessen champagne
en nog wat flesse wijn.

en dat met 15 man waarvan er 3 de bob zijn dus niet dronken.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_42864055
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:57 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Naja, ik kreeg m'n licht niet aan. Na een mislukte poging met een waxinelichtje maar zonder licht
Prachtig,....
pi_42864730
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:51 schreef WesHell het volgende:

[..]

Prachtig,....
Nah, opzich ook wel een mooi verhaal. Het vervelende is dat bij ultieme lamheid de redenatie terugkomt, ik vergeet alleen ff dat het de vorige keer ook al niet werkte

M'n lamp kan open, lampje eruit, waxinelichtje met een mes een beetje verkleinen, ding aan en erin vast smelten. Glaasje erop en dan fietsen... en licht. Zodra je echter maar het minste of gerichtste slingerd verzuipt het ding in z'n eigen kaarsvet
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:22:25 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_42864828
Fietsen met een waxinelichtje

Kunnen de links naar deel 1 en 2 in de OP?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_42868123
Nou,

Na een avondje Radstake terug fietsen met je vriendin naar haar huis en er achterkomen dat voor het huis van de buren er een paard op de weg staat. Vervolgens aanbellen en omdat je dubbel ligt van het lachen, al lachend vertellen dat er een paard op de weg staat. Gelukkig geloofden ze het
pi_42869948
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:18 schreef Rick_Dokkum het volgende:
19 jaar en het lijkt op een GTI wagen.
Honda civic 5e generatie hatchback
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:18:53 #22
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_42870249
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:45 schreef jappas het volgende:
Nou,

Na een avondje Radstake terug fietsen met je vriendin naar haar huis en er achterkomen dat voor het huis van de buren er een paard op de weg staat. Vervolgens aanbellen en omdat je dubbel ligt van het lachen, al lachend vertellen dat er een paard op de weg staat. Gelukkig geloofden ze het
*zingt er staat een páárd op de stoep, jaja een paard op de stoep....

Het verhaal wat ik nog minstens 1 keer per maand moet aanhoren is al weer bijna 3 jaar oud... Die dag was ik voor de 2e dag ziek en over de hele dat 2 bolletje gegeten (waar ik normaal 10 broodjes eet), ouders niet thuis dus eigenlijk geen ene fuck uitgevoerd (half uur geleerd voor examen, rest lam geweest). Ik had s'avonds verjaardag van collega in almelo dus daar gingen wij (+4 collega's/kammeraden) heen. Aangekomen bij verjaardag bleek dat het hele huis volzat met visite... en achter in de tuin zien wij nog 3 collega's staan, jawel, bij de tap en rest van drank wij naar buiten en toen begon het zuipen al... we zouden al een hele tijd een feestje met elkaar organiseren maar nooit van gekomen en iedereen had gepland dat iedereen dronken zou worden dus dat werd best wel zuipen (even later ook met baas erbij). We moesten op tijd weg (trein enzo), we lopen het de straat uit en even later een winkelstraat in... daar heb ik enkele delen van mijn maag op straat geleegd, door naar het station (ondersteund enzo), in de trein tussen almelo en zwolle alleen maar met de kop in de prullebak gelegen en in zwolle een half uur liggen pitten op een bankje ivm vertraging. In de trein tussen zwolle en huis ook nog gekotst en uiteindelijk tuisgebracht door mijn kammeraad . Ik werd snachts nog een keer wakker op de bank en ben toen maar naar bed gegaan. s'Maandags moest ik examen maken (nog steeds half brak en ziek) dit was het belangrijkste van alle examens.. Ik heb het gemaakt en ondertussen 2 blikjes cola opgedronken met zo'n heel ding vol asprines erbij opgegeten (12 stuks) zo beroerd voelde ik mij. Gelukkig heb ik er wel van geleerd om niet weer zo te doen... alhoewel... volgende post!

examen heb ik trouwens als beste van de klas gemaakt
pi_42870745
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:18 schreef Sloffie het volgende:

[..]
Het verhaal wat ik nog minstens 1 keer per maand moet aanhoren is al weer bijna 3 jaar oud...
Das triest
pi_42879559
Compleet lam zijn is zo voor 14-jarigen....
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 22 oktober 2006 @ 07:38:03 #25
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_42879574
ik heb es een huisvrouw doodgereden
Quickpar fo shizzle
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:12:51 #26
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_42882934
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 07:38 schreef Del_Toro het volgende:
ik heb es een huisvrouw doodgereden
?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_42887027
Eergisteren ben ik ook naar een feestje geweest van een vriend.
Iedereen had goed gedronken en na een paar uurtjes moest ik toch wel dringend een sanitaire stop maken. Jammer genoeg had ik juist een pint geopend.
Geen probleem, ik neem die pint dus mee naar het veld aan de overkant van huis. Naast het veld staat een mooie haag dus daar had ik mijn pint voorzichtig ingelegd.
Nadat mijn blaas geledigd was ging ik op zoek naar mijn pint maar ik vond hem niet meer . Ik schop heel hard tegen de haag in de hoop dat mijn pint er uit valt. Nu schopte ik juist recht tegen de stam van die haag zodat mijn dikke teen nu vies gezwollen is en het lopen pijn doet.
Om het nog erger te maken viel mijn pint wel uit de haag toen ik er tegen schopte. Maar in plaats van mooi op de grond te vallen viel die op mijn broek zodat het leek alsof ik mijn broek helemaal bepist had . Ik had daar toen nog 10 min gewacht in de hoop dat de vlek zou opdrogen, maar dat duurde tering lang. Dus kreeg ik het geweldige idee om het bier wat nog in de pint zat op mijn t-shirt te schudden zodat het duidelijk was dat ik bier gemorst had. Enja toen kon ik terug naar het feestje gaan .
pi_42887276
... Die verhalen... dat niveau, geweldig. Ik deed het ook hoor, van mn 14e tot mn 16e. Zuipen om het zuipen..
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:25:20 #29
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_42887732
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Ltd. het volgende:
Eergisteren ben ik ook naar een feestje geweest van een vriend.
Iedereen had goed gedronken en na een paar uurtjes moest ik toch wel dringend een sanitaire stop maken. Jammer genoeg had ik juist een pint geopend.
Geen probleem, ik neem die pint dus mee naar het veld aan de overkant van huis. Naast het veld staat een mooie haag dus daar had ik mijn pint voorzichtig ingelegd.
Nadat mijn blaas geledigd was ging ik op zoek naar mijn pint maar ik vond hem niet meer . Ik schop heel hard tegen de haag in de hoop dat mijn pint er uit valt. Nu schopte ik juist recht tegen de stam van die haag zodat mijn dikke teen nu vies gezwollen is en het lopen pijn doet.
Om het nog erger te maken viel mijn pint wel uit de haag toen ik er tegen schopte. Maar in plaats van mooi op de grond te vallen viel die op mijn broek zodat het leek alsof ik mijn broek helemaal bepist had . Ik had daar toen nog 10 min gewacht in de hoop dat de vlek zou opdrogen, maar dat duurde tering lang. Dus kreeg ik het geweldige idee om het bier wat nog in de pint zat op mijn t-shirt te schudden zodat het duidelijk was dat ik bier gemorst had. Enja toen kon ik terug naar het feestje gaan .
haag ? kan je niet gewoon op de plee pissen ?
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_42890715
daar stond men aan te schuiven en die kon niet op slot
pi_42892158
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:01 schreef Ltd. het volgende:
daar stond men aan te schuiven en die kon niet op slot
so what
pi_42893246
tvp..
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_42893447
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:38 schreef mister_dog het volgende:

[..]

so what
Ik pis graag op mijn gemak
pi_42895514
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:22 schreef Ltd. het volgende:

[..]

Met een biertje in de hand
pi_42899673
nee in de haag
pi_42903715
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:22 schreef Ltd. het volgende:

[..]

Tis maar pissen

Dus jij pist ook nooit in urinoirs enzo?
Patat Friet
pi_42912684
tuurlijk wel
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:21:34 #38
136021 gateh
be different
pi_42913863
leffe
osdorp posse!
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:22:18 #39
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42913888
Niet dronken wel stoned.

Net rondje nederland gedaan en 5 koffiesjops uitgeprobeerd.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 oktober 2006 @ 16:58:17 #40
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_42926470
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef DeRCT14 het volgende:

[..]

?
inderdaad .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_42929462
Oef... dat zijn er nog al wat

Toen ik nog in Nederland woonde.
- Voor het eerst kennis gemaakt als fransman (ventje) met Goldstrike..... mijn hemel ik ben er gek op ( dankje nederland voor dit ) maar wat ben ik die nacht zo ziek geworden. Ik had al heel wat op en had honger en zag wat chinees staan in de koelkast bij me maat. Dus ik alles opwarmen en dergelijk. *PING zei de magnetron. Dus ik pak die bakjes... HEET!?!?!!!!! Dus ik smijt met een rotgang die bakjes met inhoud en al door de keuken en de gang/hal. Zo tegen de (ex)vriendin van me beste vriend... Blijkt het net een indrinkavond te zijn voor een of andere Gala party
- Een keer goeie vrienden op gezocht in Groningen en helemaal de laplaazerus gedronken in een of andere ballen korps stam kroeg. Enfin, helemaal er door heen door die klootige duikbootjes (Pint bier met een shotglas met jenever er in). Ik pisse met Niels in een steegje in de poele/pepperstraat ofzo.... Staat er eens een gast achter en tikt op me rug vragend "waar de heren mee bezig zijn). Waarop ik me opdraai al pissend over zijn schoenen zeg "Je sortira ma bite" of "wel ik laat me lul uit" in het frans. Hij zegt "kom maar mee. civiele politie"
- Zo dronken zijn dat je niet meer uit je kamer wilt komen om naar de plee te gaan dus maar uit je slaapkamer pist zo op het dak van serre en dat het in de ochtend lekker opgewarmt meurt naar pis omdat het zomer is...

Nu hier in Parijs
- In me stamkroeg (nederlandse kroeg in parijs jajajaja! Le port d'amsterdam!) weer aan de goldstrike dus lekker drinken enzo. Ik denk "goh laat ik op de bar klimmen en lekker dansen enzo" (In de kroeg daar mag je lekker op de tafels staan enzo, beetje ski hut gebeuren daar... vinden die parijsenaars geweldig, vooral de meiden). Stap ik mis zo met me pot in de spoelbak, glij uit met me reet in de andere spoelbak
- Een homo barman versieren om gratis drankjes te innen . Tis best goed gelukt zonder iets lichaams uit te voeren Ik heb toen maar de nummer van Niels gegeven
- Stom dronken samen met me bro Erik en Tom onder de eifeltoren staan pissen en later tegen 1 poot aan om het ding op te laten roesten

Mwha heerlijk tijden gewoon Binnen kort weer weekend
pi_42930080
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Nah, opzich ook wel een mooi verhaal. Het vervelende is dat bij ultieme lamheid de redenatie terugkomt, ik vergeet alleen ff dat het de vorige keer ook al niet werkte

M'n lamp kan open, lampje eruit, waxinelichtje met een mes een beetje verkleinen, ding aan en erin vast smelten. Glaasje erop en dan fietsen... en licht. Zodra je echter maar het minste of gerichtste slingerd verzuipt het ding in z'n eigen kaarsvet
Sowieso lijkt het me moeilijk om een waxinelichtje te laten branden zonder zuurstof.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:30:12 #43
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_42960698
M'kay

Afgelopen zaterdag uit gegaan met een stel vrienden, korenmarkt

Allereerst flesje disaronno wegtikken, hmm lekkur, meer, meer!
Dan ga je een warme benauwde keet binnen en daar stevig aan het bier, nu valt het wel mee als je binnen bent(je hebt hem wel hangen, natuurlijk, maar goed)en dan kom je buiten, krijg je van de kou een klap, en dan gaat het fout eh

We liepen naar de fietsen toe, die kregen we niet meer open, dus na flink schoppen en slaan gingen ze ineens wel open, boeie, fietsen maar!

Dus wij fietsen naar huis, stel gasten gaan pissen dus ik fiets vast vooruit

En vanaf dat weet ik het niet meer en heb ik gehoord van andere mensen

Ik ben blijkbaar heel snel vooruit gaan fietsen en zo met m'n harses tegen een paal gekomen waardoor ik knock-out was
En natuurlijk was er iemand in de buurt die me kende
Die had de politie en ambulance gebelt, dus die komen doodleuk langs..

Zegt die agent zo
''Hey, jou ken ik, ik heb jou eens op de rollenbank gezet! ''
''O, leuk, wil je weggaan, asjeblieft "
Dat soort onzin zeg je dan
Ambulance er,
''Hoeveel vingers steek ik op?''
''3''
''m'okay''
Dus dat was allemaal in orde, had gelukkig geen hersenschudding
Ik werd de volgende ochtend wakker met een koppijn waar je u tegen zegt, en een dikke schaafwond op mijn hoofd:')

Ik zuip niet meer zoveel als ik weinig gegeten heb
pi_42974292
bah ik ben heb me het weekend je wel gehad..zaterdag avond zuipen --> maar 4 berenburgjes tikje aangeschoten
maandag avond zuipen --> dronken
dinsdag avond zuipen + feest hier in dorp --> dronken
ove maandag en dinsdag zijn er 4 kratten bier door gegaan, een vles berenburg 2 vlessen wodka plus en een vles petricov en dan met een mannetje of 5/6
woensdag avond verjaardag --> dronken

weinig geyle avondturen beleefd verder
pi_42986496
zeker een lever van het formaat rugby bal heb jij nu?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:33:54 #46
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42986518
ja ik drink ook veel vlessen leeg !!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_42997249
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
ja ik drink ook veel vlessen leeg !!
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_42998222
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef Le_Douwe het volgende:
zeker een lever van het formaat rugby bal heb jij nu?
nee ik heb geen lever meer
pi_43026746
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:06 schreef mister_dog het volgende:

[..]

nee ik heb geen lever meer
Aah, dan ben je snel dronken, top!
Moet je, kut?
Adriana (L)
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:24:26 #50
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_43031904
Afgelopen nacht.. iets met heg en groot gat.
pi_43033646
vannacht mn kaartje voor mn jas kwijt..
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:08:32 #52
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_43062105
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Ltd. het volgende:
Ik had daar toen nog 10 min gewacht]in de hoop dat de vlek zou opdrogen, maar dat duurde tering lang. Dus kreeg ik het geweldige idee om het bier wat nog in de pint zat op mijn t-shirt te schudden zodat het duidelijk was dat ik bier gemorst had.
das echt briljante bierlogica
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:10:52 #53
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_43062165
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:51 schreef mister_dog het volgende:
...dan met een mannetje of 5/6
want je weet niet meer hoeveel vrienden je hebt, dus je gokt maar wat?

geheugen opfrissertje: het waren er vast 2 keer zo veel, en de helft van de drank
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:30:43 #54
136021 gateh
be different
pi_43064141
oke 2x per jaar in ons dorp wordt een groot feest georganiseerd, namelijk: goud van oud ofzo en tropical night. goud van oud begin ik niet over... want tjeh, dat was te erg

komt ie:
ik was bij een maat van me aan t pitten en hadden we afgesproken om nog met 5 andere naar "Tropical Night" te gaan nou zo gezegd zo gedikkiedaan. eerst even 2 andere maten ophalen en ondertussen een fles wodka ofzo weet neit meer wat het was verstoppen. hoppekee, op naar de laatste 2. chickies ofcourse hup daar fiets+fles gedumpt en zo rustug naar 'teh place 2 be ' allemaal blij en iedereen nog ff gauw een pakkie barclays gehaald en onderweg kwamen we nog 3 andere tegen die ik van me werk ken.

eerste biertje open en iedereen blij nouwja je kent het wel: indrinken blablabla hele avond vloog voorbij en een van me maten werd nog achterna gezeten door een stoere neger+boksbeugel negert werd later opgepakt vanwege: teveel foute dingen. kon een nachtje logeren op het politiebureau toen gingen we terug om die fles drinken op te halen. iedereen gedumpt en zijn we samen met ze tweeen naar die tuin gegaan om dat spul te halen, literfles in 2 minuutjes zo snel mogelijk opzuipen ja dat ging en ondertussen kwam de rest aanlopen LOL.

de terugweg komt iedereen ook wel bekend voor: we hadden onze fietsen gepakt en we moesten stil zijn want de ouders van die 2 meisjes lagen te slapen whaha lukte niet echt want we stonden ondertussen met een groep van 15 ofzo in die tuin allemaal te lachen enzo. en uiteindelijk kusje en weggefietst. eentje dacht dat ie wel kon fietsen in dat steegje en lag na 2 seconden al ergens in een heg 3 meter verderop nwja iedereen ff lachen en verder gefietst. ik heb ondertussen(zelfde persoon waarmee ik die fles heb gedeeld) zover gekregen dat hij rechtdoor moest fietsen dus ik met iemand anders netjes rechtsaf en die andere rijd zo bijna de sloot in wij: LOL hij: wtf, dit is echt neit grappig. nouw hup verderfietsen en dezelfde persoon knalde 20 meter verderop tegen een stoeprandje beng! op ze bek en lag een beetje stil. wij: LOL hij: ff wakker geschopt en weer verder gefietst.

thuis veilig aangekomen sbs6 op t was 2 uur snachts ofzo dus was het pr0n foute humor en nog een biertje open daarna lekker geslapen en volgende dag was er niks aan de hand niet kotsen ofzo.
osdorp posse!
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:31:10 #55
136021 gateh
be different
pi_43064153
wat een lang kudverhaal
osdorp posse!
pi_43066752
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef gateh het volgende:
oke 2x per jaar in ons dorp wordt een groot feest georganiseerd, namelijk: goud van oud ofzo en tropical night. goud van oud begin ik niet over... want tjeh, dat was te erg

komt ie:
ik was bij een maat van me aan t pitten en hadden we afgesproken om nog met 5 andere naar "Tropical Night" te gaan nou zo gezegd zo gedikkiedaan. eerst even 2 andere maten ophalen en ondertussen een fles wodka ofzo weet neit meer wat het was verstoppen. hoppekee, op naar de laatste 2. chickies ofcourse hup daar fiets+fles gedumpt en zo rustug naar 'teh place 2 be ' allemaal blij en iedereen nog ff gauw een pakkie barclays gehaald en onderweg kwamen we nog 3 andere tegen die ik van me werk ken.

eerste biertje open en iedereen blij nouwja je kent het wel: indrinken blablabla hele avond vloog voorbij en een van me maten werd nog achterna gezeten door een stoere neger+boksbeugel negert werd later opgepakt vanwege: teveel foute dingen. kon een nachtje logeren op het politiebureau toen gingen we terug om die fles drinken op te halen. iedereen gedumpt en zijn we samen met ze tweeen naar die tuin gegaan om dat spul te halen, literfles in 2 minuutjes zo snel mogelijk opzuipen ja dat ging en ondertussen kwam de rest aanlopen LOL.

de terugweg komt iedereen ook wel bekend voor: we hadden onze fietsen gepakt en we moesten stil zijn want de ouders van die 2 meisjes lagen te slapen whaha lukte niet echt want we stonden ondertussen met een groep van 15 ofzo in die tuin allemaal te lachen enzo. en uiteindelijk kusje en weggefietst. eentje dacht dat ie wel kon fietsen in dat steegje en lag na 2 seconden al ergens in een heg 3 meter verderop nwja iedereen ff lachen en verder gefietst. ik heb ondertussen(zelfde persoon waarmee ik die fles heb gedeeld) zover gekregen dat hij rechtdoor moest fietsen dus ik met iemand anders netjes rechtsaf en die andere rijd zo bijna de sloot in wij: LOL hij: wtf, dit is echt neit grappig. nouw hup verderfietsen en dezelfde persoon knalde 20 meter verderop tegen een stoeprandje beng! op ze bek en lag een beetje stil. wij: LOL hij: ff wakker geschopt en weer verder gefietst.

thuis veilig aangekomen sbs6 op t was 2 uur snachts ofzo dus was het pr0n foute humor en nog een biertje open daarna lekker geslapen en volgende dag was er niks aan de hand niet kotsen ofzo.
Zo praat ik inderdaad ook als ik dronken ben! De meeste mensen snappen dan ook niet wat ik brabbel
:-)
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:27:11 #57
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_43072210
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef gateh het volgende:
wat een lang kudverhaal
't is dat je het zelf zegt,
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_43072807
Ik ben nóoit vdk
pi_43197070
geweldige verhalen
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:00:17 #60
159652 PPAUL
.de pispot.
pi_43197653
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef gateh het volgende:

komt ie:

wat een feest.. jij bent maar weer het levende voorbeeld van "het-leven-in-een-dorp-is-kudt:"
Hesitation means masturbation…
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:30:32 #61
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43201650
leuke verhalen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_43202533
Wat een pubertopic!
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_43207189
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:02 schreef Neuroscience het volgende:
Wat een pubertopic!
Die goede ouwe tijden waar de wereld na twee biertjes al begon te draaien en je nog geen rijbewijs had en dus altíjd dronken kon worden
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:59:37 #64
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_43209235
kga vanaaf een poging doen om dronken te worden maar ik heb maar 15e :S
pi_43209297
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef B_BOY het volgende:
kga vanaaf een poging doen om dronken te worden maar ik heb maar 15e :S
Heb je 3 flessen vodka voor

Ik ga morgen een goeie poging doen, vanavond hou ik het bij 3 glazen ofzo, want morgen voetbal
pi_43209330
2 weken geleden was m'n jas weg terwijl ik hem toch echt op had laten hangen.
Veel gezeik en gezeur, ik mocht zelf over de bar, naar boven kijken of m'n jas er hing.

Ik was er zeker van, hij moest er gewoon hangen want ik had hem echt 100% zeker weten niet langs zien komen.
Uiteindelijk heb ik hem niet gevonden dus ik was redelijk pissed, vooral omdat er een stuk of 10 sleutels inzaten.

Nah, half 4 thuis, m'n ma wakker gebeld want ik had geen sleutel.
Die was helemaal pissed en toen ik het uitgelegd had werd ze nog bozer.

Ma: "je jas hangt hier verdomme gewoon aan de kapstok.. eikel!!"

Ik: en toen werd alles duidelijk.
M'n jas hing thuis, ik had een vest aangedaan en die hing daar dus.
Zo gek was het dus helemaal niet dat ik mijn jas daar niet kon vinden.

De volgende dag terug geweest en jawel, mijn vest hing er nog.
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:56:53 #67
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_43210706
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:02 schreef SimtekF1 het volgende:
2 weken geleden was m'n jas weg terwijl ik hem toch echt op had laten hangen.
Veel gezeik en gezeur, ik mocht zelf over de bar, naar boven kijken of m'n jas er hing.

Ik was er zeker van, hij moest er gewoon hangen want ik had hem echt 100% zeker weten niet langs zien komen.
Uiteindelijk heb ik hem niet gevonden dus ik was redelijk pissed, vooral omdat er een stuk of 10 sleutels inzaten.

Nah, half 4 thuis, m'n ma wakker gebeld want ik had geen sleutel.
Die was helemaal pissed en toen ik het uitgelegd had werd ze nog bozer.

Ma: "je jas hangt hier verdomme gewoon aan de kapstok.. eikel!!"

Ik: en toen werd alles duidelijk.
M'n jas hing thuis, ik had een vest aangedaan en die hing daar dus.
Zo gek was het dus helemaal niet dat ik mijn jas daar niet kon vinden.

De volgende dag terug geweest en jawel, mijn vest hing er nog.
dit is nou eeen echt mooi verhaal vind ik. vooral hoe je moeder het zei waarschijnlijk.
pi_43212329
3 weken geleden kon ik mijn fiets niet meer vinden. Ik overal zoeken, rond half 5 nog niet gevonden..
Ik naar huislopen samen met een vriendinnetje
stond die thuis.
pi_43213278
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:06 schreef mister_dog het volgende:

[..]

nee ik heb geen leven meer
Sex sells so fuck u all.
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:25:42 #70
98259 mstr
Een jonge God!
pi_43214560
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:06 schreef Zonnebril het volgende:
3 weken geleden kon ik mijn fiets niet meer vinden. Ik overal zoeken, rond half 5 nog niet gevonden..
Ik naar huislopen samen met een vriendinnetje
stond die thuis.

Maar stiekem toch grappig.
  zaterdag 4 november 2006 @ 00:43:13 #71
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_43222604
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:01 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Heb je 3 flessen vodka voor

Ik ga morgen een goeie poging doen, vanavond hou ik het bij 3 glazen ofzo, want morgen voetbal
poging doen te dronken worden
pi_43228307
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

poging doen te dronken worden
Jonge, wat denk je nou

Dat moet je zien als feestje met meksen en kingen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:30:03 #73
157841 my_own
living my life
pi_43235167
Ik gebruik het niet echt, vind het niet zo lekker..
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:49:36 #74
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_43235666
Gister schoolfeest. Om 6 uur van huis weggegaan richting boerendorp (14 km). Onderweg met ze 3e 4 flessen Martini gehaald en sigaren (om te patsen ). Eenmaal in dat boerendorp daar nog meer drank gehaald voor de rest en toen naar een parkje. Was ondertussen al 8 uur. Toen de drank genuttigd in een half uur en richting school gegaan. Na een minuut of 10 begon iedereen te slingeren en ging iedereen op z'n bek, prachtig gezicht. Toen kwamen we nog een supermarkt tegen in een winkelcentrum, dus wij daar nog meer drank halen en ook de drank die we nog hadden opdrinken in de supermarkt. De bedrijfsleider werd onwijs boos dus wij die zaak uitgezet, we gingen toen naar de slijter. Ik met nog een vriend hadden geen zin meer en gingen naar de Vork, daar op 't terras de Martini opdrinken. Komt die gozer naar buiten van "Ja, gvd, door gassies zoals julie heb ik ¤900 (owned) boete gehad en ik bel de polite, bla bla bla." Dus wij snel weg richting school. We kwamen daar met z'n drieen aan. De leraren die bij 't hek stonden gingen aan iedereen z'n adem ruiken en we moesten dus allemaal een blaastest doen. Terwijl mijn vrienden moesten blazen sneakte ik snel naar binnen. Eenmaal binnen beetje lopen jumpen (kraanvogeldans) en meisjes omarmen. Toen naar buiten gegaan op een soort terras waar je mag roken. Daar sigaren en peuken roken (ik rook normaal niet) en toen zat ik er uiteindelijk met nog een meisje wat ook behoorlijk heen was. Even meegezoend maar toen ik die asbaksmaak proefde maar naar de WC gerend. Toen ik daar uitkwam aan de leerjaarcoördinator uitgelegd dat dat kotsgeluid écht uit de andere WC kwam. Toen werd ik opgebeld door een vriendin om naar de plaatselijke discotheek te gaan. Dus ik me jas halen, was ik het garderobekaartje kwijt.. Dus ik zoeken naar me jas. Had ik 'm gevonden. ZIt me portomonee d'r niet in, ligt 'ie bij de gevonden voorwerpen, al me pasjes doormidden gebroken. Toen gingen we toch maar naar de stad waar we in 7 kroegen zijn geweest ofzo om nog meer bier te drinken. Toen maar besloten richting huis te gaan (10 km). Onderweg in een weiland koeien opgejaagd wat echt prachtig was. Toen verder gegaan richting huis en slapen.

Dat was mijn verhaal..
Bier ende tieten.
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:11:22 #75
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_43236318
SCHOOLFEEST zonder alcohol of wat?
klinkt beetje triest.
  zaterdag 4 november 2006 @ 18:12:19 #76
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43238178
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:11 schreef B_BOY het volgende:
klinkt beetje triest.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 4 november 2006 @ 18:53:24 #77
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_43239240
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:11 schreef B_BOY het volgende:
klinkt beetje triest.
Bier ende tieten.
pi_43239666
Beetje.
live life
pi_43244994
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:49 schreef Monotomo het volgende:
Gister schoolfeest. Om 6 uur van huis weggegaan richting boerendorp (14 km). Onderweg met ze 3e 4 flessen Martini
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Dat was mijn verhaal..
Echt mannen kotsen niet
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:58:28 #80
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_43245350
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:46 schreef Zonnebril het volgende:

[..]

Echt mannen kotsen niet
Ik ben het levende bewijs
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 4 november 2006 @ 22:01:32 #81
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_43245443
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:58 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Bier ende tieten.
pi_43249895
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:58 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Gelooft u het zelf?
  zondag 5 november 2006 @ 01:13:01 #83
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_43250130
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:02 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Gelooft u het zelf?
Daar weet jij helemaal niks van
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 5 november 2006 @ 01:14:59 #84
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_43250174
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:46 schreef Zonnebril het volgende:

[..]

Echt mannen kotsen niet
ik bob!
  zondag 5 november 2006 @ 01:21:14 #85
97079 Jeff89
Conquer All
pi_43250306
Echte mannen doen niet moeilijk over kotsen, gooien het er uit en nemen nog een biertje/joint/pil/lijn/whatever je doet waar je van moest kotsen.
pi_43254271
Gisteren gingen we Russisch Roulette doen met BB guns Was echt ziek, ging helemaal kapot Ik vond vanmorgen nog een kogeltje in me bed
  zondag 5 november 2006 @ 12:27:58 #87
97079 Jeff89
Conquer All
pi_43255821
BB guns zijn meestal pistolen.. Dus dan speel je best wel altijd prijs
pi_43255892
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:27 schreef Jeff89 het volgende:
BB guns zijn meestal pistolen.. Dus dan speel je best wel altijd prijs
Ja weet ik, maar je moest echt 3x laden voor er eindelijk een kogel inzat
pi_43261498
laatst had ik 2 breezers genuttigd
  zondag 5 november 2006 @ 16:11:27 #90
157361 jors
stripheld
pi_43262162
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef robbedoush het volgende:
laatst had ik 2 breezers genuttigd
mag ik je aanraken
off the wall
pi_43268535
tuurlijk
iedereen mag breezersletjes aanraken
  zondag 5 november 2006 @ 19:46:56 #92
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_43268699
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef robbedoush het volgende:
tuurlijk
iedereen mag breezersletjes aanraken
vooral als je ze een breezer geeft.
  maandag 6 november 2006 @ 21:12:13 #93
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_43304868
bij mij en een kammeraad is het een traditie geworden (vant zomer was de 2e keer, maarja )om de avond voordat we op vakantie gaan enorm te zuipen, waarom weten we ook niet, maar het zij zo.

2 jaar terug: een avond gegaan naar zo'n kantine van zo'n camping wat 10 km fietsen is, thuis had ik al wat ingedronken en kheb een collega ook zover gekregen dat ie ook mee ging en die had een hele beste fiets bij zig ketting ging er na 1km al helemaal af, dus hij bij ons achterop, vinden we een fiets ergens in de bosjes, hij weer een fiets . Wij hebben daar best wel wat weggetikt en ondertussen ook ff naar de snackbar geweest, er zat daar ook zo’n rotterdammer die een groot woord had over boeren, dat vonden wij niet zo heel leuk (m’n kammeraad is boer) dus hebben wij een beetje op die kerel lopen schelden en proberen hem klappen te verkopen (hij ging ervandoor :’) ) ik raakte al mooi ver heen en ontmoet daar zo’n meid, die proberen te versieren, nouja aan het eind van de avond, die tent ging sluiten maar gevraagd of ik haar nummer + naam mocht heb ik nog geprobeerd om in m’n telefoon te zetten maar ik heb het later haar maar laten doen want ik bakte er weinig van :’) . terwijl zij bezig is komt die knakker uit rotterdam naar haar toe of ze meeging, ik had die kerel nog niet weergezien dus ik die hele kerel verrot schelden, blijkt het haar broer te zijn zij helemaal boos opmij kheb haar daarna ook nooit weergezien.
De terugweg moesten wij ff pissen, ik was al klaar en merkte dat ik in een weiland met schapen stond te pissen, toen heb ik maar even een zelfdoe snelcursus schapen verplaatsen genomen af en toe moet ik die geluiden die ik toen maakte nog wel eens aanhoren, m’n kammeraad stond te pissen en zag opeens een boel schapen voor um langs rennen en een eindje erachter kwam ik al hinkend en lallend/lachend :’) .
*midden op drukke rotonde staan pissen
*over de weg fietsen auto’s ontwijken
die fiets moest eraan geloven, paar keer op gesprongen enzo, maar m’n collega moest er nog op terug fietsen dus ik sta ff het achterspatbord recht te douwen, geeft ie zelf een trap tegen die fiets waarna ik die fiets tegen m’n kop aan krijg (wat me een blauw ook koste :’) ) onderweg die andere fiets opgepikt, over zo’n provinciale weg maar naar huis gefietst, die gestolen fiets in het kanaal gedouwd ( ) en toen nog thuis samen met m’n kammeraad mailtjes zitten sturen naar meisjes waarvan we die avond e-mailadressen hadden ingezameld :’)
  maandag 6 november 2006 @ 21:20:41 #94
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_43305300
owja, afgelopen jaar ook eerst naar die camping geweest ( ), was niks aan, door naar een andere tent, daar enorm prachtig dansen :’) want ik blijkbaar héél goed kan als ik dronken ben eenmaal buiten een poos staan lullen met een pool (ik kon opeens alle woorden duits ), weer op een rotonde staan pissen, van die witte paaltjes langs de kant van de weg er 4 uitgeropt en daar al fietsend mee zitten zwaardvechter (iets wat niet samengaat), die hebben we later bij het beiaardencentrum in de tuin gezet waar ze 3 weken hebben gestaan. Nog wel wat dingen onderweg gedaan, maar die weet ik zo niet meer aangekomen thuis eerst nog wat drinken/eten en daarna een rondje dorp gedaan… gevolg:
  • van die bouw wc’s omgedrukt
  • een tuin versiert met ong. 10 meter aan plastic zakjes
  • alle te koop borden verplaatst
  • mensen wakker gebeld
    nog wel wat… maar dat weet ik allemaal niet meer
    volgende ochtend werd ik wakker op de bank en m’n maat op die andere… hij is naar huis gegaan en ik heb nog de resterende troep die ik mee wou op vakantie in een tas gedouwd. Even later kwamen 2 andere maten die tassen ophalen, ik heb daarna een uurtje zitten koffie drinken in m’n 1tje (beetje érg brak toen) en daarna een uur lopen zoeken waar die tassen toch waren
  •   maandag 6 november 2006 @ 21:22:33 #95
    125878 Gabry
    Lento Violento
    pi_43305393
    Eerst was ik dronken..
    en toen ging ik nog meer drinken
    en nog meer drinken
    EN NOG MEER DRINKEN

... en toen was ik helemaal dronken!!
    Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
      maandag 6 november 2006 @ 21:31:13 #96
    138078 Sloffie
    ja, die dus.
    pi_43305863
    Als ik eenmaal bezig ben ga ik ook ff door: afgelopen jaar naar de sneekweek geweest, fucking druk dus niet lag geweest, taxi terug, maar ik had nog 2 cola-berenburg en die ga ik dus niet weggooien. Maar op de heenweg hadden wij ook al gezeur gehad met taxi's (max 8 personen, wij met z'n 10en moesten een auto erbij bestellen) dus op de heenweg ben ik onder die banken gekropen met die 2 berenburgers en net 500 meter voor we eruit moeten valt 1 glas op de vloer, maar het leukste was dat die chauffeur de hele weg niks doorhad omdat een kammeraad van mij alleen maar tegen hem aan heeft lopen lullenl. Als dank omdat het zo duur was wij een paar takken op die weg leggen waar hij weer over terug moest rijden, hij vol gas, dat gaf wel een leuk gezicht . Op de camping daarna zat ik nog ships met een dipsausje te eten, ik had er genoeg van, ships bij dat bakkie dipsaus ingeflikkerd, een lepel gepakt en alles naar binnen gewerkt ondertussen een heel verhaal houden over hoe ik ontstaan was (iets met eicellen enzo ), ik heb iedereen nog gewaarschuwd die langs mij heenliep om maar niet over die scheerlijnen te flikkeren, 1 keer raden wie het wel doet! precies, ik ga daar vol op m'n bek waarna ik die scheerlijn maar even heel netjes heb verplaatst . Toen zat ik trouwens op een kratje bier waar ik meerdere malen gewoon ineens weg/achteroverviel. Volgende morgen werd ik nog lopen ingehaald door een kerel die z'n knie best wel kapot heeft (iets met tempo enzo )
      maandag 6 november 2006 @ 21:40:49 #97
    138078 Sloffie
    ja, die dus.
    pi_43306368
    genoeg getypt, even mijn ergste op een rijtje:
  • moeder kwam ons ophalen, kotsen in auto
  • wakker worden in je eigen kots
  • smsjes sturen met je lamme harses (spelfouten, verkeerde ontvanger, belabberde tekst enz...)
  • tekoopborden verplaatsen (standaard bij mij )
  • helemaal blij zijn als je eindelijk kunt kotsen door vinger acher in je keel (daarna de nacht boven een prullenbak doorgebracht)
  • s'ochtens nog half dronken op je werk komen
  • in de trein tussen almelo en zwollen alleen maar in de prullebak zitten met je hoofd
  • wit gespakt muurtje wat op de weg naar de wc ligt tot 2 meter hoog erondergekotst
  • pi_43307006
    Ik heb over 2 weken een feest, daar schrijf ik sowieso 3 pagina's vol mee

Ik zal ff wat zoeken over de editie van vorig jaar
      maandag 6 november 2006 @ 23:54:34 #99
    34335 radiating
    kapitein bromsnor :)
    pi_43312550
    wakker worden met een ENORME snee van je arm tot rug en geen idee waarvan
    Is op weg naar sint juttemes
    pi_43313046
    Jaar of 15; op vakantie; een Frans vliegveld mét grasbaan. Afijn; volkomen zat en we gingen dragracen met de twee trekkers die je normaal gesproken op 't vliegveld gebruikt. Alhoewel oud hadden ze beide redelijk wat vermogen. Alles prima e.d., op den duur maar moe gaan pitten. De volgende morgen me erover verbaasd hoe netjes ze waren ingeparkeerd, maar niemand had commentaar

Eenmaal in de lucht kreeg ik zowat een hartaanval; over een strook van zeker 300 meter was het veld compleet omgeploegd en dus ook een tijdje niet meer bruikbaar. Dát hebben we 's avonds dan ook duidelijk te horen gekregen.

Een paar jaar geleden zou ik boppen naar de stad want we gingen nog wat drinken. De rest kon al niet meer op z'n poten staan. Er zouden eerst 3 mensen mee gaan, dat werden er uiteindelijk 6 oid. Toen ook maar de trekker genomen. Ondanks het feit dat ik compleet nuchter ben was het een redelijke blunder om er pas in de stad achter te komen dat er geen sleutel in zat en iedereen die trekker dus zo weer mee kon nemen

Verder nog wat rondgescheurd met golfkarretjes e.d. en achterstevoren rotondes nemen; daar heb ik nog wel ergens foto's van liggen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')